SONSUZA DEK BİZİMLESİN......

>> 10 Kasım 2009 Salı

YÜCE ATA'M
BUGÜN VATANINDA BAYRAKLARIN YARIYA İNDİĞİ GÜNDEYİZ :((
SANA AİT TÜRK MİLLETİ , SENİ KALBİYLE ,MİNNETLE PAYLAŞIYOR .
MECLİSDE İSE BUGÜN ! ALEYHİNDE HALA KONUŞUYORLAR.
BİZ GÜLÜP GEÇTİK ATA'M.
AÇAMADIKLARI AÇILIMLARINA,
SAÇAMADIKLARI SAÇMALIKLARINA GÜLÜP GEÇTİK.
SENDE GÜLÜMSEDİN BİLİYORUM...
ÇAKMAK ÇAKMAK GÖZLERİNDEN ,YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM.

71. YILINDA VE DAİMA
BİZDEN ÖNCE OLDUĞU GİBİ,
BİZDEN SONRADA İLELEBEDİ
HEP BİZİMLESİN
BİLİYORSUN .... !!!!!!!
SEN LÜTFEN RAHAT UYU !!!!!



YIKIN HEYKELLERİMİ

"Ey milletim,
Ben, Mustafa Kemal'im...
Çağın gerisinde kaldıysa düşüncelerim,
Hâlâ en hakiki mürşit, değilse ilim,
Kurusun damağım, dilim.
Özür dilerim...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

*
Özgürlük hâlâ,
En yüce değer
Değilse eğer...
Prangalı kalsın diyorsanız, köleler...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

*
Yoksa, çağdaş medeniyetin bir anlamı,
Ortaçağa taşımak istiyorsanız zamanı,
Baş tacı edebiliyorsanız
Sanatın içine tüküren adamı...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

*
Yetmediyse acısı, şiddetin, savaşın.
Anlamı kalmadıysa
Yurtta sulh, dünyada barışın.
Eğer varsa ödülü, silahlanmayla yarışın.

Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

*
Özlediyseniz fesi, peçeyi.
Aydınlığa yeğliyorsanız, kara geceyi.
Hâlâ medet umuyorsanız
Şıhtan, şeyhten, dervişten.
Şifa buluyorsanız,
Muskadan, üfürükçüden...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

*
Eşit olmasın diyorsanız, kadınla erkek...

Kara çarşafa girsin diyorsanız,
Yobazın gazabından ürkerek...
Diyorsanız ki, okumasın Kadınımız, kızımız;

Budur bizim alın yazımız...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi...

* Fazla geldiyse size,
Hürriyet, Cumhuriyet...
Özlemini çekiyorsanız,
Saltanatın, sultanın...
Hâlâ önemini anlayamadıysanız,
Millet olmanın...
Kul olun, ümmet kalın,
Fetvasını bekleyin, Şeyhülislamın...
Unutun tüm dediklerimi.
Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
RAHAT BIRAKIN BENİ..."


Süleyman APAYDIN

12 yorum:

boncuk mutfakta 10 Kasım 2009 08:15  

O her zaman kalbimizde.
Biz senin yılmaz bekçileriniyiz.
Mekanın cennet olsun Atam.

akasyakokusu 10 Kasım 2009 08:47  

Boynumuz yine bükük,
Öksüz,yetim ve ona hasretiz...
Ne mutlu bize ki;
Dünyada Atatürk gibi bir önderimiz var...Nesildeeennn nesile aktarılacak her daim taze kalacak sevgisi var..Rahat uyusun...

Delfina ; 10 Kasım 2009 09:34  

İzindeyiz Ata'm! Sen Rahat Uyu!
Bekçisiyiz biz Cumhuriyetin...

pelince 10 Kasım 2009 09:50  

Saygıyla ve çok büyük bir özlemle anıyoruz.
Sen rahat uyu ATAM.

Fulyanna 10 Kasım 2009 10:34  

Bu vatan bizlere emanet..
ATA'M sen rahat uyu.

Bulbulunyeri 10 Kasım 2009 12:07  

Canım,
ne mutlu ki, Atatürk gibi bir dahi bizim ülkemizden çıkmış. Ülkemin kadınları ne kadar şanslı olduğunu bilmeli.Bugün yaşadıklarımız Onun sayesinde.
Rahat uyusun ki,eserlerini ilelebet koruyacağız.
Sevgiyle kal.

Adsız 10 Kasım 2009 13:22  

Anne ve babam beni yüce Atatürk'ün kurduğu eşsiz Cumhuriyet'e sahip olabilmem için yetiştirdiler , bende aynı şekilde kızımı yetiştirdim , ve şimdi anne ve babam benimle , bende kızımın düşünceleriyle gurur duyuyorum.Çevremdeki herkesinde aynı düşüncelere sahip olması bana ayrıca gurur veriyor.
Atam sen her zaman yaşacaksın ve gençlerin önderi , onlarda bizim gururumuz olacak.
Uzun zamandır sayfamda yazamadığım için en azından bugüne dair duygularımı seninle paylaşmak istedim.
Umarım en kısa zamanda tembelliği bırakır tekrar yazılarıma dönerim
Sevgilerimle.
neseersoy

Sıla Yılmaz 10 Kasım 2009 16:34  

huzur içinde yatsın.. kalbimizdesin atam :(

NEŞELİ MUTFAK 10 Kasım 2009 19:10  

BUGÜN OKULDA 1O KASIM ATATÜRK2Ü ANMA TÖRENİNDE BENİM ÖĞRENCİLERİMDE GÖREV ALDI.O KADAR GÜZEL YAŞIYORLAR Kİ İÇLERİNDE BU SEVGİYİ.ATATÜRKLE İLGİLİ BİR ŞARKI OKUDULAR BİRLİKTE.BİTİRDİKTEN SONRA İÇLERİNDEN BİRİ FİKROFONU ALIP :
ATAM SEN ÖLMEDİN
TOPRAĞA GÖMÜLMEDİN
BİL BAKALIM NERDESİN
MİNİCİK KALBİMDESİN.
BEN ŞOK ÇÜNKÜ PROĞRAMDA BÖYLE BİR KISIM YOKTU.ÖĞRENCİMİN İÇİNDEN GELMİŞTİ Kİ ÖYLE GÜZEL OKUDU.GURUR DUYDUM ONUNLA.
İŞTE DEDİM ATATÜRK NESİLLERİ

Yaşamın kıyısında 10 Kasım 2009 23:28  

Nunu'm,
Nasıl bir şiir değilmi?
Bugün tv de de öyle bir duygulu okundu ki!
yüreğim titredi, daha hiç bir şey bitmiş değil. Bugün umutlarımız daha bir yeşerdi.
Sevgiyle canım...

kristalkelebek(aslı) 11 Kasım 2009 10:15  

Şiir çok güzel Nunucum...
O kadar doluyum ki, o kadar özlüyorum ki Ata'mızı.
Onu unutmak, unutturmak isteyenler asla başarılı olamayacaklar. Biz ve yetiştirdiğimiz nesiller onun yolunda yürümeye devam edeceğiz, sonsuza dek...
aslı

iremlemekanlar 11 Kasım 2009 11:01  

Sevgili nunu bende sizler gigi Atamızı sevgiyle anıyorum sevgilerlee

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP