ARDIMDA ÖZLEMLE BIRAKTIKLARIM (ASSOS)

>> 30 Kasım 2009 Pazartesi

Assos köyü

behramkale
akşama salata ve makarnaya eşlik eden ahtapot
behramkale
küçükkuyu
küçükkuyu plajları

gün ağarırken ,sabah penceremi açtığım ilk an !!
akşamların güzelliği
bahçeden.... misssss gibi !
üst kattan kaz dağlarına bakış ve boll oksijen
bahçeden bir kaç neşeli kare

duvarlardaki zarif güzellikler


okadar eskiler ki !!!!


geçen yazdan toplayabildiklerimizden geriye kalanlar
her şeyiyle orjinal kapı ve kapı ağırlıkları !
bahçe çeşmesi



tatlı misafirimiz hepimizi epeyce şaşırttı çay saatimizde :)
çardak altı, ( sizleri izlerken :)

çok çook eski hamur tahtası

yaklaşık 70 küsür yıllık bir perde
antik küpler
antik eşyalar ( sandık işçiliğini çok sevmiştim )

tamamı Assos ve ayvacık köylerinden toplanan antika tabaklar

alt kat
antik objelik
yurt dışından toplanan antik tabaklar
bozcaada'dan...


yaklaşık 70 küsür yıllık mutfak eşyaları (yurt dışından )

sabah bizim için sağılan sütlerimiz :) ve kurbanlıklar :( Assos dondurmaları
küçükkuyudan hatıra
küçükkuyuda sahil gözlemeleri
behramkalede akşam mantıları
taze sütten peynir yaptığımız (lor) bahçe salatalarımız
sabah sağılan sütten komşumuzun getirdiği sütlaçı
öğlen tutulan ahtapottan makarna
akşam üzeri komşularla ve bayram ziyaretleri sefaları
ahtapotlu makarna  ziyafeti

diğer gün başka bir öğlen keyfi,
güzelim kahvaltı sabahları

en sevdiğim tabaklarım ve  kahvaltımız
herşeyiyle burnumda buram buram tüten Ege zeytinleri ve peynirleri !!! bahçe domatesleri.

 
Herşeyi bir kaç güne sığdırabilirmisiniz,,,,
Denizi, doğayı, toprağı, dostları, konuyu komşuyu,bayramı seyranı.........
Kurbanı, kavurmayı, tebrikleri, ziyaretleri, telefonları,mesajları, yorumları ! :)
Keşifleri, yemekleri, gün batımlarını, gün doğumlarını, sağılan sütleri ,folluktaki yumurtaları ,fırındaki ekmekleri, dalından domatesleri,hurmaları, üzümleri, keçileri, koyunları, kocaaaman hollanda ineklerini ve ; onunla yapılan peynirleri, kahvaltıları,
kuzinenin keyfini, içinde pişirdiklerini, akşamları şömine, gündüzleri yaz misali güneşi sıcağı,
Tablo misali Kaz Dağlarını, eteklerini, yamaçlarını, sahillerini, kıyılarını, kocaman ovalarını, yürüyüşleri, akşam sefalarını, mehtabı, sohbetleri, tatil pozları, kitap okumayı, alışverişleri,
ay ışığını, kuş seslerini, mekanın her bir köşesinin sefasını, kısacası :

HERŞEYİ ANLARA, ANILARA, SAATLERE, BİR -İKİ GÜNE SIĞDIRIP, KAYDEDİP Yazlıktan Assos'tan DÖNDüK.......(resimler Assos'taki Evimize- bahçemize  aittir ! )

NİCE BAYRAMLARA TEKRAR TEKRAR HEP BERABER ERMEK NİYETİYLE HEPİNİZE SELAM OLA...

Bayram mesajlarınıza ÇOK teşekkür ediyorum......NE GÜZELLERDİ !!!!!

55 yorum:

Stil Direktoru 1 Aralık 2009 03:58  

Ardında bıraktın ama benim ruhum oralarda kaldı, ne güzel geçmiş bayram sayende gitmiş kadar oldum Nunum, iyi bayramlar tatlım..

Tuba 1 Aralık 2009 07:51  

Canimmmm yaaaa, bu resimler super. Hangi birine bakacagimi sasirdim. Orada olmak istedim, yemeklerden yemek istedim. Ne guzel anlatmissin hepsini. Neyse canim, sana mutlu bayramlar diliyorum. Nice guzel bayramlari hep beraber dostluk icinde yasamak dilegiyle,

akasyakokusu 1 Aralık 2009 08:32  

Hakikaaa..
Ne diyebilirimki..
Daha nice nice gelecek bayramların bu satırların gibi olsun adaşım...
Kocaman sevgiler vede mutluluklar.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 1 Aralık 2009 08:35  

Ne güzel bir tatil geçirmişsin, ne huzurlu, ne enerji depolatan, ne keyifli ve ne dinlendirici...

Bende orda olmayı hayal ettim ve diledim...O güzelim kahvaltılarda size konuk oldum, o canım antikaları seyre daldım ve daha neler neler...

Sevgiyle kal,

Adsız 1 Aralık 2009 08:43  

bıraksanda ömrümün sonuna kadar kalasam yaşasam yaşasam keşke yaşayabilsem
BU NE GÜZELLİKTİR ARKADAŞIM YA..
NESLİ.

Adsız 1 Aralık 2009 08:51  

merhaba canım
elimde çay hiç bir yere hiç birşeye benzetemeyeceğim güzelliklere bakıp bakıp duruyorum
sahi gerçekmi bunlar yoksa ben bu taşın gürültünün yozun tozun içinde sağır kör dilsizmi oldum dersin ? =(((((
okadar imrendimki nunum bilemzsin
okadar yani. sevgiler canım çok güzelmiş. nesrin.

dogada.blogspot.ru 1 Aralık 2009 09:45  

Canım asos, kaz dağları, küçükkuyu hakikaten görünce bırakılamıyor mis gibi zeytinleri ,zeytin yağları ,zeytinden yapılan çeşit çeşit sabunlar, reçeller, tatlılar, görünce çok şaşırmıştım bizlerde bu güzellikleri tekrar yaşattığın için çok teşekkürler Nunucuğum sevgiler canım

Pelin 1 Aralık 2009 10:17  

Çok güzel bir tatil olmuş. Geçmiş bayramını kutluyorum Nunucuğum.
Sevgiler

Adsız 1 Aralık 2009 10:32  

bir başkadır memeleketim demek geldi içimden. tablo ötesi resimler,çokda yaşanası bir ara tatil olmuş canım arkadaşım. çok sevgiler hepinize iyilikler dilerim.
gülden.y

Hayatın Ressamı 1 Aralık 2009 10:49  

2 gün 2 gündür ah benim ne kadar ihtiyacım var bir bilsen.çok güzel geçmiş bir bayram .her foto ayrı mest etti beni maşallah size.

Adsız 1 Aralık 2009 10:56  

valla nunuşum bir saat için bile neler feda ederdim aklın almazdı.
nasıl da hayal ettin bunları, fevkalade olmuş.
öpüyorum hayatım. haftan keyifli olsun. SEMRA.

Adsız 1 Aralık 2009 11:26  

AH CANIM MERHABALAR SANA.
bu ne güzelliktyir bu ne masaldır böyle yaşadığın inan masalda masal yaşamışsın sen. yaz gibi insanın içini ısıttın, ne iyi geldin bana bu sabah bir bilsen.
güzel arkadaşım daima mutlu ve böylesine huzurlu olmanı diliyorum seni kucaklıyor selametler diliyorum canım.
SEVTAP.

Adsız 1 Aralık 2009 11:27  

öyle yaşam dolusunuz ki.
sizi okudukça insan hayatta böyle olabilir diyorum.
hayatımda yaşadığım en zor günler, aylar hatta yıllardayım. bir dönüm noktasına geldim. biliyorum ki yolumu seçtiğimde nefes alıcam ve sizin gibi yaşadığı her anı hisseden, o andan alınabilecek tüm keyfi alacak biri olmak için çabalayacağım.
bana umut oldunuz.
Adıs ve dertli ben:)

Adsız 1 Aralık 2009 11:27  

maşallah demeyi unuttum
kocaman bir MAŞALLAH size !
Adsız ve dertli ben.

Unknown 1 Aralık 2009 12:41  

Canım resimlere bakınca içim gitti
oralarda olmak huzur bulmak varmış:))Harika bir gezi olmuş darı
sı başıma kocaman öpüyorum...

Bulbulunyeri 1 Aralık 2009 12:51  

Canım,
her şeyi bir kaç güne sığdırırken bizleride unutmamışsın. Fotoğrafların her biri birbirinden güzel.Oralardaymış gibiydim. Çok güzeldi.
Nice güzel bayramlara,
Sevgiyle kal.

Adsız 1 Aralık 2009 12:56  

AH KAHVALTILAR VE TABAKLARINA HASTA OLDUM NUNUMMMM.
AYAK İZLERİNE KURBAN OLAYIMM SENİN EMİ :-))
İYİ BAK KENDİNE CANIMIN İÇİ
gülbin başaran.

Adsız 1 Aralık 2009 13:03  

nunuş derhal o peynirleri yemeye geliyorum,simitleri alıcam sen doğrayadur, gerisinide senden canlı dinlicem vallahi mest etti beni bu geziniz. ne iyi ettiniz !
kocamannn öptüm gülümü.
FERDA

Adsız 1 Aralık 2009 13:52  

Nasıl güzel gelmiştir size bu bayram tatili assos çok güzel bir yer insanın sevdikleri yanında olunca daha da güzel olur.Resimler bir bütün olarak çok güzel. sevgiler

mutfakcini 1 Aralık 2009 15:20  

Geçmiş bayramın kutlu olsun sevgili nunu..Nice bayramlara..Gönlünce..

MUTFAKISTAN 1 Aralık 2009 15:39  

Herseye deger bu guzellikler
tek gune bile deger..
Nunucugum en kotu gunlerin boyle gecsin ohh sefan olsun supermiss
Sevgiler

Adsız 1 Aralık 2009 15:44  

arım balım peteğim nede güzel konmuş dalına çiçeğine böceğine,
nede güzel olmuş yazı aratmamış vallahi sen yaza geri dönmüşsün
ba-yıl-dım nunucumm..
ay bidaha bakıcam -)))
FATOŞ

MAVİANNE 1 Aralık 2009 17:14  

bayramın kutlu olsun canım
fotoğraflar süper
görmüş gibi oldum oraları
sevgiler

Kendimce 1 Aralık 2009 17:35  

bayıldım resimlere gerçekten çok kıskandım sizi nefis bir doğa harika yiyecekler herşeyden önemlisi huzur canınıza sağlık

Adsız 1 Aralık 2009 17:51  

sadece huzur ve sükunet görünüyor bu güzel resimlerden. çok şükür hala alıpda insanın ruhunu saklıyacağı yerler var.
zevk alarak defalarca bakındım bunlara nunucuğum. eline sağlık çok hoş gerçekten resimler.
sevgiler arkadaşım.
ASUMAN.

tatlıhayat 1 Aralık 2009 17:57  

Nunu cum gitmiş kadar oldum,mutlu ve sağlıklı bayramlar canım.

neslihan erzincan özgür 1 Aralık 2009 18:34  

ne güzel anlatmış,ne güzel fotoğraflamışsın Nunucuğum.nice bayramlara canım.sevgilerimle...

evcilik 1 Aralık 2009 19:20  

bayıldım,eve,çardağa,eşyalara,sofralara.........................
ayılıp tekrar baktım bidaha bayıldım..
güzelim görüntüler için çook teşekkürler..
sevgiler,selamlar.

boncuk mutfakta 1 Aralık 2009 19:30  

Geçmiş bayramın kutlu olsun.
Fotoğraflar harika .Allah içinize sindirsin canım.

Adsız 1 Aralık 2009 19:35  

can kurban böyle bir iki güne nunucuğum benim. gözümü kırpmazdım bilsem böyle tatil yapacağımın =)))
çokkda gzel yapmışsın hava fevkalade idi İstanbulda bile.
keyfin çok olsun canım benim.iyi akşamlar-
elçin sarıyer

MELİS 1 Aralık 2009 20:25  

Sevgili Nuray ablacığım,
geciktiğimin farkındayım,kusura
bakmayın.Sizin ve ailenizin geçmiş
bayramını kutlarım.
Ege hayranı olarak,fotoğrafları çok
beğendim:))
Sevgiler

Zehra Gürgen 1 Aralık 2009 20:54  

Nunum harika bir tatil olmuş!
Ev ve dizaynı çok doğal, ama aynı zamanda da çok zarif bir zevkin ürünü.Çok beğendim, her ayrıntısı çok güzel, her detayda da sen varsın.
sevgiyle öpüyorum canımmm :)

cansudere 1 Aralık 2009 21:05  

harika yerler canım.gidip görmek gerekir bayıldım. sevgiler..

angel 1 Aralık 2009 21:17  

gecmis bayramin mubarek olsun arkadasim.daha nice mutlu bayramlara.ne guzel yerler gezmissin...

Pembe Tatlar 2 Aralık 2009 00:08  

Herşey süper gözüküyor canım...
Harşeyi sığdırmışın canım ne mutlu...

Yaşamın kıyısında 2 Aralık 2009 00:21  

Çok güzel bir bayram tatili olmuş canım, arkanda bıraktıkların tekrar tekrar dönülesi yerler.
Bende çok severim (assos, kazdağları, behramkale) tadı damağımdadır hiç geçmez.
Hoşgeldin ve çok güzel resimlerle gelmişsin, teşekkürler...

GELİNCİK MUTFAK 2 Aralık 2009 00:25  

kendimi arada hissetim şimdi...harika görüntüler valla...orada bir kaçgün vakit geçirmek nasılda iyi gelir insana....darısı benim başıma canım....nice bayramlara....

Güngör Ekinci Saglik 2 Aralık 2009 08:49  

Bize yansıyan senin güzelliğin ve samimiyetin.
Sevgiler.
Güngör.

iremlemekanlar 2 Aralık 2009 09:24  

Geçmiş bayramınız kutlu olsun ne kadar güzel bir tatil olmuş inanın sizinle bizde gezmiş olduk .... güzel kareler çekmişsiniz..sevgilerlee

iremlemekanlar 2 Aralık 2009 09:24  

Geçmiş bayramınız kutlu olsun ne kadar güzel bir tatil olmuş inanın sizinle bizde gezmiş olduk .... güzel kareler çekmişsiniz..sevgilerlee

Damak Tadı 2 Aralık 2009 10:41  

Nuray'cığım,sizlerinde geçmiş bayramı kutlu olsun canım..

Tüm bu güzellikleri bizlerle paylaştığın için de teşekkürler tatlım..Sabah sabah içim açıldı..Ellerine ve gönlüne sağlık canım arkadaşım..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

meltem 2 Aralık 2009 10:42  

FOTOĞRAFLAR
MÜÜÜ
KEMMMM
MELLLLL
NE KADAR GÜZEL Bİ BAYRAM NE GÜZEL Bİ TATİL NE KADR GÜZEL BİR MOLA OLMUŞ ÇOK SEVİNDİM
TEKRAR İYİ BAYRMLAR

burcunokta 2 Aralık 2009 11:30  

Nunu hanım okadar şanslısınızki fotograflara baktıksıra ah diye diye bir oldum ,öyle biryerde yaşamak isterdim, gidip görmek lazım .
iyiki fotoları koymuşsunuz, gözler bayram etti. görüşmek dilegiylen.

Hatice 2 Aralık 2009 14:28  

Nunucuğum ben de senin geçmiş bayramını kutluyorum, hep böyle keyifli, huzurlu, ağız tadıyla nice bayramlar geçirmen dileğiyle...sevgiler...

Özlem Mertler 2 Aralık 2009 16:01  

Bir çok yerden geçiyor yaşamımız, duygudan, kişiden, mekandan, ruhtan, şehirden, masadan...

Bıraktığımız izler ile aldığımız etkilerin toplamı ise eğer yaşanmışlığımız, bunu doyumun doruklarında yapıyorsun. Senden de bize geliyor çoğalarak, ne güzel:)

Adsız 2 Aralık 2009 16:09  

tatlı arkadaşım benim. öylesine yaşatan vede en çok yaşatan bir yapın varki her resimde sen kendini anlatıyorsun aslında. hiç konuşmana GERKE YOK. SANA BAKTIĞIMDA BİLE HEP GÖRÜÜM.
çok güzel günler olmuş canım çok
BETÜL.

Aybike Ceylan 2 Aralık 2009 16:34  

Canim Nunum,
Ne guzel yerlerimiz ve ne guzel yemeklerimiz var. Harika fotograflar.
Opuyorum seni.
Sevgilerimi gonderiyorum, guzel bir hafta diliyorum.

aysegul 2 Aralık 2009 21:03  

Ardımda özlemle bıraktıklarım haa..
Off yaa çok şeker bi gezginsin işte
:PPpp

Sevgi Küçük 2 Aralık 2009 22:53  

Fotografların herbiri harikaydı. Allah sağlıkla tekrarını nasip etsin inşallah. Bakarken ben gitmişim gibi oldum. :)
Çok beğendim çookk
Hele ahtapotu bu kadar seven ben, o fotograflara ayrıca bayıldım!

Mine 3 Aralık 2009 04:24  

Kalamar diyorlar bir de ben ikisini karistiriyorum. Pisirmesini bilmezsen sert olur dedikleri icin de almaya korkuyorum. Makarnasi cok guzel gorunuyor. Nunu eminim bir gun bu yazdiklarin kitaba donusur ama o zaman biz seni kaybedecegiz herhalde. Sizlerin bayramdan soz ettigini duyunca icim burkuldu. Farkinda bile degildim. :(

Adsız 3 Aralık 2009 05:05  

Great pictures. Thanks for sharing!

BAL ANNE 3 Aralık 2009 08:42  

günaydınnnn
fotoğraflarınla günüme renk geldi
ben bakarken mutlu oldum
sen yaşarken uçmuşundur;))))))))
darısı başımıza

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Aralık 2009 09:13  

Çok teşekkürler ederim.
hepinize tekrarına ermeyi dileyerek,
sevgilerimi yolluyorum.

pelince 3 Aralık 2009 12:47  

Nunucum öncelikle bayram turuna ancak çıkabiliyorum affola .. bayram geziniz ne güzel geçmiş.. sıcak günlerde gezmiştim assosu ama sanırım bu mevsim çok daha güzelmiş... eski ev eşyalarına hayran kaldım.. çok hoş hepsi..miss gibi ege kokusu geldi burnuma... allah her bayramı güzelliklerle geçirmeni nasip etsin...

öpüyorum..

Adsız 4 Şubat 2010 00:59  

bu nasil bi sunum nasil anlatim gozlerimden yaslar sel oldu ozledim cok ozledim memleketimi koyumu annemi geride biraktigimi sandigim aslinda hic birakamadigim herseyi cok ozledim gozu korolsun bu gurbetin ezana hasret yaban ellerde yasiyoruz oylesine...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP