TAZECİK,MİS KOKULU ,SEVGİ DOLU BİR PAZARDI..

>> 1 Ekim 2009 Perşembe



hardallı soğanlı bezelyeli makarnalı patates salatası - roka-nane domates ve salatalık


midye dolması

assostan gelen incir sepetlerinden biri
valide sultanımızın balkonundaki ,küçücük asmasındaki bu üzümlerin tadına da iriliğinede şaşırıp kaldık !!!!! kuru baklava, kadayıf ve fıstıklı sarma
incir reçeli
İncirli turta ( incirler o gün assos'tan gelmişti)



Bu şeker balık günü, anlamışsınızdır ki,geçen hafta pazar gününden kalma ....(balık günümüz)

Masamız Benim sağ kolum sevgili masal kahramanımın bana jestlerinden oluştu...
Geçen hafta bayram döneminde akrabalar, eş dost sağolsun valide sultanım için tazecik meyveler,sebzeler, ev tereyağları,peynirleri göndermiş- Bu güzel paketlerin içinden misss gibi memleketten mısır unlarıda çıkmıştı..
Masal kahramanım gelen taze bahçe ürünlerinden tazecik güzel bir yaz salatası, tarifini benden aldığı hardallı, soğanlı patates salatası, mısır unuylada hamsi tava hazırlamıştı, beni mutfağa hiç sokmadığı için ,bende yemek sonrası sevgili kardeşciğimin bize sepetler dolusu Assos'taki bahçesinden getirdiği incirlerden bir turta hazırladım ,balık sonrası kahve-çay yanına..
Zaten bizde balığın ardından mutlaka incir reçeli tatlı yerine yemek adetten olduğu için, turta bir hayli sırasını beklemişti. Ama çok çoook beğenildi...
Assos'tan gelen diğer güzellikleride mutlaka paylaşacağım sizlerle.... Şimdilik müsadenizle , valide sultanımızın son kontrolleri var bugün.
Siz resimlere bakarken bizde hazırlanalım, hayırlı haberler ola inşallah...
SEVGİLER BİZDEN.

37 yorum:

muko 1 Ekim 2009 12:16  

ooo ne güzel bir masa hazırlamış masal kahramanın:)

herşey çokgüzel görünüyor,sonuçlrda iyi çıkar inş...

sevgilerimle

dogada.blogspot.ru 1 Ekim 2009 12:24  

Nunu'cuğum bu kadar nefis yiyeceklerle nasıl incecik ve zarif kalabiliyorsun yine harikasın sevgiler canım

Adsız 1 Ekim 2009 12:57  

nunum her şeyin hayırlısı inşallah.
masaya gelince eee insan şanslı doğmalı senin gibi ne diyeyim..
binkez demişimdir zaten -))
ağzınızın tadı hiç bozulmasın, turta incirler reçele bakakldım cidden. bu pazar sizdeyiz ona göre -)))
afiyetler olsun canım nunum.
NESRİN.

karamel mutfak 1 Ekim 2009 12:58  

afiyetler olsun nunum hepside harika balıklar nasılda süzülmüş öyle burda hamsi yok malesef nasılda canım çekti.

Sevil Şahin 1 Ekim 2009 13:53  

TURTAYI SEN YAPARSINDA BEGENİLMEZMİ HİÇ CANIM ABLAM ELLERİNE SAGLIK
MASAL KAHRAMINDA ÇOK BECERİKLİ MASALLAH BANADA GEREKLİ ÖYLE BİR KAHRAMAN :)))

Adsız 1 Ekim 2009 14:02  

nunum bu tart tarifine okadar bayılıyorumki,miss gibi kokusu oluyor,hamur kıvamıda süper.,
ama incirli hiççç hiç yemedim. merak ettim canım.
sofrayada bayılmamak ne mümkün.
maşallah bu masala
maşaaallahh...
(hala incir varmı :)????
semra

PASTA DANTELA 1 Ekim 2009 14:39  

Merhabalar Bir dut masalı busefer masal kahramanınızın ellerine sağlık dememiz gerekiyor..hepsi çoklezzetli ve şık sunumlu görünüyor..yine sizin zarifliğinize yakışacak bir sunum sizi hiç görmedim ama öyle hssediyorum validenize geçmiş olsun hayırlı sonuçlar dilerim..sevgi ile kalın...

http://www.lezzetibol.com 1 Ekim 2009 15:18  

Canım ağzınızın tadı hiç bozulmasın. Çok güzel bir sofra ve çok güzel mamalardan oluşan bir menü olmuş. Hemde midyeli. Bayılırım.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Bir Dilim Düş 1 Ekim 2009 15:42  

Ama çok güzellll, aferin enişteye :))) Nunucuğum sevgi dolu bir sofra olmuş harika. Bu arada alttaki turtada gözüm kaldı.

Sevgiler,
Evren

durutarifler 1 Ekim 2009 15:48  

Sofranızda neşe eksik olmasın.

Ben sofranın balık ve salata kısmını alayım. Kalan tatlı bölümlerini almayayım. Bu ara çok kilo aldım ve ne yapsamda zayıflayamıyorum :)))

Yemekbahane 1 Ekim 2009 16:40  

Harika valla, kıskanılası bir masa olmuş. İncirli turta acayip cazibeli duruyor.
Sevgiler

NEŞELİ MUTFAK 1 Ekim 2009 16:49  

hepsi birinden hoş da midye ayrı bir güzel:)
sevgiler

Adsız 1 Ekim 2009 16:55  

taze olan sizsiniz de ondan gülümmm
maşallah masal kahramanımıza..
her zaman keyifli sofralar kurar sana.
hep keyiifli ol tatlım..
turtaya talibimmmmmmmmmmmmmmm =))
muhteşem.
reçelede sulandım =)
öptüm canım.
GÜLBİN.B

Adsız 1 Ekim 2009 16:57  

NE PZARMIŞ BÖYLE NUNUŞ.
AMA OLMAZKİ
BİZE YAPILMAZKİ
YOLUCAM BENİM KOCAYI.
:-)))
BAL OLSUN HAYATINIZ. SELAMLAR ŞEKERCİĞİM. fatoş.

Unknown 1 Ekim 2009 17:15  

Nuraycım her zamanki gibi muhteşem
bir masa olmuş.Ellerine yüreğine sağlık öpüyorum...

NzlGl 1 Ekim 2009 17:21  

Her daim sofralarınız şen olsun canım
Ahh güzelim mısır ununun girdiği hangi şey nefis olmaz ki:)
Herşey mükemmel. yapan kahramanın eline sağlık.

Umarım valide sultandan yine iyi haberler alırız.
sevgilerimle nunucuğum

Adsız 1 Ekim 2009 17:27  

canım arkadaşım örnek hayatın, huzurlu sofraların bizleri daima mutlu etmekte ve gülümsetmekte.
balıkta ve fırında usta olan sevgili kahramanımıza çok çok tebrikler yolluyorum.
turtana hayranım. incre bayıldım. reçelden gözlerimi alamadım..
yarın hepsini topla gel emi canım..
emeklerinize sağlık.
sevtap

Pembe Tatlar 1 Ekim 2009 17:37  

Masan herzamanki gibi yine harika ama masadakilerde çok güzel ne güzel bir post canım...
Yüreğine sağlık..

beste 1 Ekim 2009 18:15  

ah incirler beni benden aldi burda 4 incire 1 euro veriyorum ustelik birseye benzemiyor:)

Şehnaz 1 Ekim 2009 18:59  

nunucum nasılda sıcak ve güzel bir sofra.afiyet olsun.nica güzellikleri birlikte yaşayın.sevgiler.....

Zehra Gürgen 1 Ekim 2009 19:15  

Nunum bayılıyorum bu sofralarına !!
Turta harika, incirler süper, am balıklarda kaldı gözüm :))

ellerine sağlık canımmm

Adsız 1 Ekim 2009 19:24  

nunuşum yoksa tüm mamaları kahramanınmı yapıyodu yoksa..
-:]]]]
tabiikide öyle değildir...
ne mutlu sana güzel nunum.
yakışır sama seven kahramanın.
çok çok güzellikler göresiniz.
iyi akşamlar nunum.

evcilik 1 Ekim 2009 20:04  

ohhhh sefanız bol olsun,hakikaten şirin bir sofra olmuş.Hamsiyi de bir özlemişimki içim gitti wallahi.
Buralara gelen hamsiden dün aldık bugün kedilere yedirdik..
ellerinize sağlık..

HUYSUZBALIK 1 Ekim 2009 20:38  

Okurken yıllar sonra aynı şeyleri yaşayabilmeyi diledim Nunucum. Ne güzel anlatmışsın yine ve ne hoş bir sofra olmuş. Sevgi ile hazırlandığı besbelli...Afiyetler olsun. Valide Sultanın kontrolleri iyi çıkmıştır umarım. Sevgiler...

Unknown 1 Ekim 2009 22:00  

Herzaman böyle kefifli pazarlar geçirmeni diliyorum canım.
Sofranın güzelliği herzamanki gibi 10 numara tabiii..
sevgiler.

Adsız 1 Ekim 2009 22:33  

canım arkadaşım
pazar dediğin böyle olmalı,
masal prensesi kahramanıyla tabiikide mutlu sona ermeli,
masal sofraları, masal kahramanlarına allah uzun ömürler bol muhabbetler versin.
bitmesin bitmez sizin güzelliğiniz.
sevgiler taşmış yine sevgi seli olmuş buralar :=]]
hepsi süpper.
öptüm seni canım.
ESİN.

meltem 1 Ekim 2009 22:38  

AMAN YARREEEBBİM BU NASIL SOFRA BÖYLE NASIL İŞTAH KABARTICI AĞZIM SULANDI İNAN..
ELLERİNİZE SAĞLIK VE DE AFİYET BAL ŞEKER OLSUN..

Adsız 1 Ekim 2009 22:40  

ama nunum bu kadar strese telaşa tabiikide seni yormayacak bu takdir edilesi kahramanın.
çok güzel bir jest canım. sanada ne güzel gelmiştir alışık olsanda.
turtan ve reçelin ne hoş vede güzel görünüyor, sepetin içindekilerde de aklım kaldı, tazecikler süt gibi.
afiyet bal olsun size tatlım. her günün keyif olsun.
selamlar sevgiler arkadaşım.
gülden y.

Adsız 1 Ekim 2009 22:44  

merhaba nunucumm.oooh maşallah balıklama yapılmış her pazar olduğu gibi,yarasın yarasın keyfiniz bol olsun, kahramanının ellerinden gelmeyen yok maşallah. siz ikinizde marifet dolusunuz.ama incirli tarta hayranlıkla baktım incirlerin rengi tazeliği imrendirdi inan olsun. çok iyi bir fikir bu,bende yapsam da denesem.
ikinizinde eline sağlık canım.
iyi haberler inş.
zeynep günal

atesböcegi 1 Ekim 2009 23:43  

Merhabalar canim, uzun zamandir takip edemedim blogunu. Tatil ve sonrasi internette teknik sorunlar derken snir krizleri gecirdim oyuncagi elinden alinmis cocuklar gibi hircinlastim internetim elimden alininca haftalarca. sükürler olsun kavustum artik cici mamalarini güzel yazilarini yine takip edebilecegim. Harika bir sofra olmus. Belliki sevgi katilmis. Umarim beklenen haberlerde iyidir. kocaman sevgilerimi gönderiyorum NuNucum

Baharcicegi 2 Ekim 2009 02:30  

masal kahramaninin eline saglik hersey nefis görünüyor,benim gözüm baliklarda kaldi hamsi sezonu acilmis galiba burdakiler lezzetli olmuyor
tart nefis olmus ellerine saglik

Adsız 2 Ekim 2009 10:19  

günaydın nunucuuum günaydın.
masa güzel,siz güzel ,balıklar güzel,incir turta tatlılar çok çok güzell,havada güzel, valla daha ne olsun. AŞK OLSUN.Ç
AAAAAŞKKKKK :)
öpücükler güzelime.
yours quzen

pelince 2 Ekim 2009 14:04  

harika bir sofra olmuş,afiyet olsun.. turtada aklım kaldı ya neyse:)) nefis gözüküyor... ellerine sağlık...

Sevgiler..

Tijen 2 Ekim 2009 17:21  

Sardalya istiyoruuuuummmm! Ama asıl şu senin süslü pastayı merak ediyorum Nunu, bizi çatlatmayacaksın değil mi tam ortamızdan???

e.esma.albayrak 2 Ekim 2009 19:16  

oooo maşallah ne güzelde özenilmiş masaya..
herşey çok güzel görünüyor, en kötü pazarınız böyle olsun inş.
:)))

Hatice 2 Ekim 2009 22:00  

Afiyetler olsun Nunu.
İncir reçeli ve incirli turtada aklım kaldı:)
incir reçeline bayılırım, bu sene bahçe incirleriyle reçel yapmaya niyetlenmiştim, akşama misafir haberi alınca vazgeçip onlara ikram etmiştim:)

hayırlı haberlerinizi bekliyoruz, sevgilerimle...

Adsız 2 Ekim 2009 22:08  

canım benimm.
çok güzelliklerle geldiğin bu güzel güne binlerce teşekkürler..
incirleri tadını, turtanı pastanı ömrümce unutmayacağımm.
sen iyiki varsın.
sen iyiki benim biriiğimsin.
hepimiz sana gönülden sevgiler yollıyoruz.
teşekkür ederiz CAN arkadaşım
sevtap.m

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP