KUŞ ÜZÜMLÜ - YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI

>> 15 Ekim 2009 Perşembe

DİYETTEYİZ !!! ( SEVGİLİ SINIFIMA SEVGİLER )


BENİM AZİMLİ SINIFIMI BEN HİÇ UNUTURMUYUM...SİZİN İÇİN HOŞ BİR LEZZET DAHA HAZIRLADIM.. Tüm SINIFIMIZA ve SEVGİLİ MEHTAP'cığıma sevgilerimle..

KUŞ ÜZÜMLÜ YOĞURTLU SEMİZ OTU SALATASI

Dilediğiniz kadar ayıklanmış semiz otu ( suyu üzerinde kalmasın !! )
yağsız sarımsaklı yoğurt
dilediğiniz kadar kuş üzümü ( kalori miktarını artıracaktır !! ölçülü koyalım )

yoğurt semiz otuyla hafifçe karıştırılır,
üzerine bir tatlı kaşığı saf zeytinyağı gezdirilip kuş üzümü serpilir.
ÇOK KEYİFLİ BİR ÖĞÜN VE SALATA TADACAĞINIZDAN EMİN OLABİLİRSİNİZ.

AFİYET OLSUN..

7 yorum:

HÜLYA 15 Ekim 2009 08:36  

yine harikasın nunucuğum... tam diyetlik bir salata olmuş.. tebrikler..

afiyet şeker olsun canııım

Adsız 15 Ekim 2009 09:07  

Zaten ramazanda verdiğinde bayılmıştım nunucum, sayende sofralarımız şölene dönüşüyor. kimse de inkar edemez zaen seni ve tariflerini.
eline sağlık arkadaşım.
FERDA.

Unknown 15 Ekim 2009 09:47  

Canım günaydın iki salatada muhte
şem ellerine sağlık sevgiler...

Sevil Şahin 15 Ekim 2009 10:17  

NURAY ABLACIM BEN SINIFTA KALDIM :(( AZCIK KİLO VERDİM DİYE TABİ BIAKTIM TEKRAR BAŞLICAM AMA NE ZAMAN BİLMİYORUM MEHTAPCIMDA DUYMASIN BENİ ÖGRETMENİMİ VE SINIFIMI ÜZDÜM ÜZGÜNÜM :((


SALATANA NEFİS OLMUŞ ELLERİNE SAGLIK CANIM ABLAM

Adsız 15 Ekim 2009 10:34  

ne zaman bir hoşluğun olmadıki senin, ferdaya aynen katılıyorum.
çok güzel fikir.
yaratıcı arkadaşım eline kalbine sağlık canım birtanem.
SEVTAP.M

HUYSUZBALIK 15 Ekim 2009 11:05  

Kuş üzümü ile semizotunu hayal edmedim bir anda ama sen yaptı isen güzeldir eminim Nunucum. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Damak Tadı 15 Ekim 2009 11:17  

HARİKASIN TATLIM HARİKAAA...!

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP