İNCİRLİ TARTÖLET

>> 4 Ekim 2009 Pazar





TARİFİ BURADA,

Sadece krema üzerine dilimlenmiş taze incir dizip,üzerinede bal veya incir reçeliniz varsa suyundan fırça ile sürersiniz.
veya ben tercih etmem, tadını hiçmi hiiç sevmem ama, siz hazır *tart jölesi kullanabilrsiniz. (lütfen hazır paket-poşet kullanmayın ! bir tatlı kaşığı nişastayı birkaç yk su ile inceltip şeker katıp kendi
*tart jölenizi yapın, ben daima gerektikçe böyle yaparım.. veya bal sürün en lezzetlisi olur )

AFİYETLER OLSUN

12 yorum:

Delfina ; 8 Ekim 2009 10:00  

Katkı madde dolu tarifler vermediğin için,

her tarifini yayınlarken sevgini ve ışıltını bize de yansıttığın için,

Çok teşekkürler,kocaman sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Ekim 2009 10:13  

Güzeller güzeli kelebeğime ,
bende yürek dolusu sevgiler yolluyorumm.
can delfinam, güzel kardeşim.

Leylak Dalı 8 Ekim 2009 10:37  

Bunları senin elinde yemek lazım be Nunucum. Biz yapsak böyle olmaz ki. Senin pozitif enerjinle yüreğinin ışıltısı olmayınca aynı tadı alamayız ki. ,Sevgiler canım benim...

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Ekim 2009 10:43  

LEYLAK DALI..
ah canım benim..
olur olur olmazmı hiçç.
senin kalbinden geçsin yeter ki :))

misler gibi olur hemde..

http://www.lezzetibol.com 8 Ekim 2009 11:46  

Canım bende jöleyi aynen böyle yaparım. Bazen nişasta kalmadığında evde var ise jöleye ihtiyaç duyuyorum(:
Canım tartöletler nefis olmuş.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

eyerhagu 8 Ekim 2009 15:40  

slm canım tart kokusu taaa buraya kadar geldi süper olmuşlar bayılırım tarta gerçi benim bayılmadığım bişii yokya işte :) ellerine sağlık çok öpüyorum

NEŞELİ MUTFAK 8 Ekim 2009 22:31  

İŞTE BU GÖZÜM KAPALI NUNU TARİFİ DİYECEGİM BİR TART.SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Ekim 2009 23:08  

lezzeti bol,
harikasın gerçekten..katkılı herşeyden uzak durmak çok akılane..

Eyerhagu :)
haklısın ne çok sevdiğimiz lezzet var böyle :)

Neşeli Günlar,
ne mutlu size ve BANA :))

teşekkürler sevgiler arkadaşlar.

Pembe Tatlar 9 Ekim 2009 00:07  

Görüntüsüne vuruldum eminim tadıda harikadır ellerine sağlık nunucuğum.)))

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ekim 2009 07:01  

pembe tatlar,
emin olki enfes canım...

SıcakPaylaşımlar-Aysel 9 Ekim 2009 09:10  

Görüntüsünün güzelliğinden tadının harika olduğunu tahmin edebiliyorum... Ellerine, emeklerine sağlık Nunu'cuğum sıcacık sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ekim 2009 09:21  

sıcak paylaşımlar-aysel
gerçekten de tarölet hamuru inanlımaz leziz ,
artı kreması enfes ,
artı taze incir ve üzerine sürdüğüm relin suyu olağanüstü..
bu harika bişey ayselcim :)))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP