FERDA VE YONCALARIMLA BİR ŞEKER GÜN DAHA

>> 31 Ekim 2009 Cumartesi

Lütfen BUNU okuyalım !!!!


elmalı- kremalı pasta
çikolatalı yabanmersinli cupcakeler
mercimekli börek ( bana :)
sosyete mantısı
baharatlı karnabahar salatası (tarif vereceğim )
köz biber
zeytinyağlı biber dolması
ferdanın turşuları
mevsim salatası
güneş batarken
ev yapımı gazoz





Yine ekimden kalan bir arşiv daha..
Yazdan kalma en güzel haftaydı İzin haftam.. sabah ayrı, öğlen ayrı ziyaretlere her bir sevdiğime ayırdığım en şen haftaydı doğrusu...Bana da gayet iyi geldiğini söylemeliyim.
Ne çok ,ne çok olmuştu sevgili Ferda'ya gidemeyeli , tıpkı diğer yakınlarıma olduğu gibi...
yine de şeytanın bacağını kırmış, diğer Yoncalarım Belgin ve Sevtap ile sözleşip, Ferda'da bir araya gelip , hakikaten güzel bir günü beraberce bitirmiştik...
Ferda'cık söz verdiği Çarşaf Böreğini yapamamış, eeee tabii biz bunu yazdık bi kenara !!!! :)))) illaki bir gün hesaptan düşmek üzere !! :))))
Fakat herbirimizin çok sevdiği lezzetleride unutmamıştı, bende sevgili oğlu Kerem için çikolatalı yabanmersinli cupcake'leri unutmamıştım.
Harika bir karnabahar salatası vardır , özelliği ise tamamen BAHARATINDA gizlidir bu enfes lezzetin. Benim siparişim için yapmış sağolsun , köz biberlerim ise hiç unutulmaz !!
Sevtap için sosyete mantısı, belgin için ise elleriyle kurduğu turşular sofrada arzı endam ediyordu. Hepimiz elmalı kremalı pastaya hayranız oda misler gibi masadaki yerini almıştı.. Çay sofrasından kalkıldı , akşam üzeri balkonda kahveler, ev yapımı gazozlar, sıcacık güneş, çiçekler, kahkahalar derken güneşi batırıverdik huzur ve keyif dolu saatler arasında...
Şimdilerde ise İstanbul çok soğuk, güneşsiz ve ışıksız ,siyah - gri ve sarı sonbaharın gözyaşlarıyla bezeli....

AMA SİZLERİN HAYATI; DAİMA AYDINLIK,
KALPLERİNİZİN İSE HEP SICAK KALMASINI DİLER, GÜZEL BİR HAFTASONU TEMENNİ EDERİM....
SEVGİLER .

( İNSANIN İYİLİĞİ, SADECE KENDİNLE BAŞLAR ( nUnU )

42 yorum:

Mehmet Osman Çağlar 31 Ekim 2009 19:52  

Eskiden beri sessiz takipciniz ve
hayranızızım.Bütün yemekleriniz
sanat eseri ötesi...
Saygılarımla

Pembe Tatlar 31 Ekim 2009 20:39  

Canım herşey herzamanki gibi harika...
Mutlu pazarlar...

pelince 31 Ekim 2009 20:49  

Nunucum yine ne güzel bir sofrayı fotoğraflamışsın.. arkadaşların ile yaptığınız toplantılara bayılıyorum.. bizim çocuklarda çabuk büyüsün ya :)) biz yapma dur demekten hiç bir şey anlamıyoruz henüz ...
mamalar nefis,turşulara takıldı gözüm :)) birde şu balkon keyfine.. kalkıp kahve mi yapsam kendime acaba :))
afiyet olsun...

Öpüyorum..

Adsız 31 Ekim 2009 21:00  

benimde içim açılıyor nunucuğum şu sofralarınızdan.
sizin muhabbetinizin iöinde olmak ne samimi, ne zariftir tahmin ediyorum.
vede çok zevkli bir yoncalar gurubusunuz. ne mutlu.
iyi tatiller sizede sevgiler.
ELÇİN SARIYER.

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Ekim 2009 21:27  

jivago,
çok naziksiniz, teşekkür ederim..
bloglar paylaşım için biliyorsunuz..
sizinde hayırlı olsun.


pembe tatlar,
senin güzel görüşün canım..tşkrlr.


pelince,
ah canım .. haklısın ..
mutlaka keyfini çıkaracağın zamanlar gelecek.. ozaman gönlünce geçer acısıda çıkar emin ol .. hep sıramızı beklemedik mi ?
:)))))


elçin sarıyer,
çok teşekkürler canım arkadaşlarımın adınada .bizim bir araya gelişimiz takdir ettiğiniz gibi hem çok özenli hemde çok özel oluyor. çocukluk arkadaşı olunca tadına doyulmuyor,gerçekten sevgiden doğan paylaşımlar bunlar. emin olun blog için ASLA değil, birbirimize olan saygıdan..

Narince 31 Ekim 2009 21:41  

Turşular ve yine közlenmiş biber isterim. Kahve eşliğinde sohbet ne tatlıydı kim bilir. Ah NuNum dost ziyaretlerini sen anlat biz dinleriz.

Adsız 31 Ekim 2009 22:39  

aman ne soğuk -ne soğuk istanbul hakikaten, donduk demin.
ama bu resimler banada çok iyi geldi, du bi bitki çayımı alayımda yeniden bakayım..harikalar.
bu arada sizede iyi yolculuklar, allah kavuştursun canım...,
esin.

Stil Direktoru 31 Ekim 2009 22:54  

Bacım Delfişle şu gün sırası bi bize gelemedi heee gelicem yiycem tüm mamaları, yok seni yerim daha leziz hem eheh

zeynep 31 Ekim 2009 23:00  

çok enfes bir sofra sosyete mantısı favori hepsi ayrı lezzet,
ellerinize sağlık..

MUTFAKISTAN 1 Kasım 2009 00:22  

AFIYET BAL SEKER OLSUN HAYATIM
DOSTLUGUNUZ HIC BITMESIN.
ARKADASININ ELLERINE SAGLIK HER SEY HARIKA OLMUS
SEVGILER

Adsız 1 Kasım 2009 10:25  

oohh allah artırsın muhabbetleri, valla ne yalan bende seninle olunca çok anlamlı bir gün geçirmiş olduğumu anlıyorum. herşeyin hakikatli senin çünkü nunum benim. iyiki arkadaşımsın canperim.
sıkı giyin hava uçuyo !! öptüm canım ASUMAN.

Adsız 1 Kasım 2009 10:28  

günaydın sanada iyi pazarlar güzelim. çok yoruldun yaz boyu bencede gez toz fırsat buldukça, birde gidemediğin yer çok olunca tüm kışı dinlenerek geçirmelisin. ağırlama sırası bizde çünkü.sıccaık kahvem elimde en kısa zamanda bende bekliyorum canım.selamlar iyi yolculuklar.
semra.

evcilik 1 Kasım 2009 11:27  

canım ya yine güzel bir sofra eminim yine keyifli anlar ki bize yansıyor zaten..
bu arada turtaya ve birbirine sarılı bir şekilde tabağın kenarında masum masum duran turşucuklara bayıldım..
ellerinize ve emeğinize sağlık.
sevgiler,selamlar.

tub@ 1 Kasım 2009 12:07  

Köz biberleri olduğu gibi alabilirmiyimmmm???
Ellerinize sağlık yine süpersiniz:)
Selam ve dua ile,öpüyorum

dogada.blogspot.ru 1 Kasım 2009 12:09  

Canım benim sevdiklerinle hep güzellikleri paylaşman ve güzel dileklerinin senin içinde olmasını içtenlikle diliyorum sanana hayırlı pazarlar sevgiler

Zehra Gürgen 1 Kasım 2009 12:24  

Nunum yine çok güzel bir sofra, salata çok güzel tamda zamanı karnıbaharın.
Bu çikolatalı yabanmersinli cupcakelerini deneyeceğim, gördükçe aklım gidiyor..

ellerinize sağlık, sevgi ve sağlık dilerim canım.

Gülen Tezer 1 Kasım 2009 12:29  

Nunu'm; buraya gelmek için yeni yemek yemiş zamanlarımı seçiyorum :P O halde bile enfes fotoğrafları görünce, içimde; hani nasıl desem şöyle hafiften bir kıyıntı olmuyor değil :P
Ev yapımı gazoz nasıl oluyor onu anlamadım? Bir de aynı karede tabaklardan birindeki çikolata parçalarından biri eksik. Kim yedi? :P Kahve sakızlıydı inşaallah??
Çiçek temalı masa örtüsü ve sandalye minderlerini sevdim.
Seni seven Gülen :)

Baharcicegi 1 Kasım 2009 13:51  

kremali elmali pastaya sivi kemami ekledin?
afiyetler olsun kalorisi az olsun,harika bir masa hangisine bakacagimi sasirdim
güzel sicacik papazrlar nunus

Adsız 1 Kasım 2009 14:16  

inanırmısın 2 hafta oldu ama, ben hala balkon sohbetimize, ve anlattıklarına bir başıma kalınca katıla katıla gülüyorum =))) doyamıyoruz şu muhabbetine vesselam,sanki sen olmasaydın bir yanım çok eksik kalacakmış benim biricik arkadaşım.
ferdaya tekrar teşekkürler ederiz. harikaydı-K =)
selam ve sevgiler canıma.
sevtap

Tijen 1 Kasım 2009 15:36  

Huysuz saraylım benim. İnsanın huysuzluğu en yakınındakilere. Fekat böyle bir sofrada huysuzluktan eser kalmaz be hatunum!

Adsız 1 Kasım 2009 16:05  

sofralar muhabbetler çiçekler imrenmemek ne mümkün.
ne güzel sizin şu toplantılarınız.
hep sevgi çemberi adeta.
dostluklar çiçel açsın nunucuğum. sevgiler hayatım iyi tatiller.
GÜLDEN.Y

Adsız 1 Kasım 2009 16:07  

aman bu hafta bi kasvet gidiyorki güzel istanbul sorma gitsin gerçektende.
olsaydım keşke bende aranızda mis gibi dolmalara turşulara sıkı sıkı yapışıp çatalıma yeseydim içseydim doya doya, ama nerde ah bu diyet.
AAAAAAAAAAHHHHH..
çok öpüyorum meleğim seni. nefis görünüyor herşeyiniz.
çiçeklere takıldım :-)
zeynep günal

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Kasım 2009 17:43  

narince,
bende yazarken öyle keyif alıyorumki
her dakika tekrar canlanıyor çünkü :)


stil direktörü
edacığım haklısın haftanın tek günü evde olunca sıra gelemiyor canım :)
ilk randevum size SÖZ.


ZEYNEP,
:) tşkrlrcanım.. çok güzel haklsın !!!!


Mutfakistan,
her şey onlarla güzel,haklısın komşum teşekkürlerrrr.


asuman,
ah canım düşüncelei kardeşim benim.. teşekkür ederim.


semra,
bu sezon iş yavaşlattım semoşum.
bol geziyor dediğin gibi dinleniyorum..
ama yakında SHOW BAŞLIYOOOOR :)
bir cuma gelicem söz !!


evcilik,
haklosın enfes turşular yapıyor benim arkadaşım ve daha neler..ama yaptırmıyoruz gördüğün gibi :))) kalori yasak !!! :)


tuba,
tabii paylaşalım tubacığım..
her zaman hemde !! :)


gülün mutfağı,
varol canım benim..


zehra gürgen,
çok teşekkür ederim zehram..
derinciğim diliyorum sever cupcakeleri canım..
öpüyorum sizi


gülen tezer,
:))))))))))))
valla korkuyorum senin dikkatinden :)
çikolatayı belgin kaptı usuldan !!
gazoz ise tarif alayımda vereyim olurmu şekerciğim..
kahvem sakızlıydı başka içme ki !!!
senide bekliyorummm :)))


bahar çiçeği
evet canım, tarif bana aitti. ama ferda arkadaşımız yaptı kızlara.
henüz blogda yayınlamadım bu tarifimi. çok yakında !!! :))
sevgiler güzellikler..


sevtap,
canım benim..mahçup ediyorsun beni.
NE GÜZELSİNDİR..ne ŞEVKATLİ. HEP SAMİMİ - HEPP DÜRÜST..
Teşekkür ederim sarı şekerim.


TİJEN,
:)))))
huysuz ve tatlı kadın-ımm
:))))
masal kahramanımda pek güldü..
kadın milleti yani diyor :)))))
çok özledim sevdiceğim seni.. !


gülden,
ah canım dostluklar çiçek açsın daima..


zeynep,
ah canım hep aynı dertten muzdarip olsakda ,
sofralardan uzak kalmak istemeyiz. daha masum haliyle kuruluyor bizimkiler,
yani diğerlerine karşı :)))
beklerim canım.

Şehnaz 1 Kasım 2009 19:00  

nunucum senin bu sofraların bana huzur veriyor...ne kadar pozitif bir insansın...gerçekten seniş yakından tanımak isterdim...şahane canım....sevgiler

Unknown 1 Kasım 2009 20:31  

Canımmmm her zamanki gibi muhteşem ze
rafette sofralar ve lezzetler.Tüm dostlarında senin kadar zarifler.Rabbim sizleri ayırmasın mutlu haftalar kocaman öpüyorum...

atesböcegi 1 Kasım 2009 22:01  

NuNucugum yine hersey bir harika ve özenle hazirlanmis. Masadaki ciceklere bayildim. Masa süsleri lila tamda benim bu aralar takildigim renk, cok hos. Hazirlanan bütün yemeklerde bir harika sohbet zaten sahaneymis daha ne olsun. Dostlugunuz daim olur insallah. öpüyorum

Adsız 1 Kasım 2009 22:34  

benide cebine koy bidahakine emi nunucum.
FATOŞ

Adsız 1 Kasım 2009 22:36  

kuzen buralar çivi gibi soğuk, kar attı atacak.
sen çiçekle böceklerinle beni karalara bağladın.
ya benide götürrrrrrrrrr
ya sende gitmeeeeeeeeee
hahahahahahahhahahahahah
( çatlama sesi öatırrrrrrrttt :)))
öptüm şeker.
kıskanç kuzen FİLİZ. hehheheheh

élif(keyf-i mutfak) 1 Kasım 2009 23:50  

ohh..yine keyif dolu bir masa..herşeyiyle..ellerine sağlık canım..

egeli 2 Kasım 2009 00:28  

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN NUNUMMMM!!!!
TOPAN TOPAN ET OLSUNNNNN !!!HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK....

AYRICA BİZİM EGE'DE BİRDEN SOĞUDU NUNUM,ÜŞÜYORUZ, AMA SEVİYORUM:)

Cocukla Cocuk 2 Kasım 2009 00:38  

of of of:) Gel de rejim yap şimdi, sevgili Nunu, herşey dostlarla birlikte güzel bayılıyorum ben bu sofralarınıza sizin, bu arada ev yapımı gazoz u merak ettim, tarifini alabilir miyiz? daha önce yazdıysan da kaçırmışım sanırım

yeşim 2 Kasım 2009 07:24  

nunucummmmmmm canım iyi haftalar kucak dolusu öpücükler....gazoz tarifini istiyorummmm....bekletme emi....sevgiler....

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 2 Kasım 2009 08:42  

Nunucuğum,

Ne güzeldir dost sohbetleri bir fincan çay ve .çeşit çeşit mama eşliğinde :) Yine müthiş lezzetler, yine harika görüntüler...Herkesin ellerine sağlık...

Bu arada ev yapımı gazoz'u çok merak ettim...

Sevgi ve sağlıkla kal NUnucuğum...

ann low 2 Kasım 2009 09:06  

Are these all homemade? Amazing!

ann low 2 Kasım 2009 09:07  

Are these all homemade? Amazing!

Ferkay 2 Kasım 2009 10:19  

Yine kıskanılacak bir birliktelik ama bu masaları gördükçe bende kendimi yanınızda hissediyorum canım Nunum.
Seni çok seviyorum.
Kocaman öpüyorum...

HÜLYA 2 Kasım 2009 11:46  

yine harika ötesi bir gün olmuş herşey bunu gayet iyi gösteriyor hele satır aralarında gizli ve güzel sözlerle bezeli dostluk her daim güzel..

mutluluğunuz daim olsun sevgiler

fatma 2 Kasım 2009 12:13  

mrh tarifleriniz çok güzel elmalı kremalı pastanın tarifinide alabilirmiyiz tşk...

mutfaktakizaman 2 Kasım 2009 13:25  

canim hersey birbirinden harika keyifli birgun olmus...

Adsız 2 Kasım 2009 13:33  

ohh ne güzel bir gün daha geçirmiş benim gülüm.
bayıldım canım.
sefaların hep böyle olsun.
mine.k

Sıla Yılmaz 3 Kasım 2009 02:41  

ne güzel sofra ne güzel fotoğraflar şimdi orada olmak istedim :)

di_ani 3 Kasım 2009 10:20  

I don't know, yok çevirmen /Google Translate/,
ama her şey çok güzel ve lezzetli.
Ben Türk mutfağı gibi.
Tebrikler, blogunuz çok, Diana nice

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP