KARAMELİZE ŞEFTALİLİ MİLFÖYLER

>> 21 Eylül 2009 Pazartesi







Hepimizin zamansızlıktan yakındığı anlar vardır.... Ne kadar sistematik davransak da, bir bakmışız hala istediğimiz gibi bir tatlı ortada yoktur...
Böyle zamalarda tek kurtarıcım, nadiren de olsa yaptığım milföyler oluyor. Ramazanda çay yanına çok acil yetiştirdiğim bir lezzeti paylaşmak istiyorum sizlerle..
Biliyorsunuz daha önce çok çeşitli karamelize lezzetler paylaştım sizlerle, şimdide buyrun milföylü şeftaliye.....

ŞEFTALİLİ MİLFÖYLER ( 10 KİŞİLİK ! )

10adet kare milföy (oda ısında)
3 iri boy dilimlenmiş şeftali
4 yk şeker,
1 çk tereyağ
pudra şekeri
kürdan

teflon tavada,yağ şeker ve şeftali karamelize edilip soğutulur.
milföylerin ortasına şeftali dilimleri konup , her ik ucundan kapatılıp kürdanlanır.
170* pişirilip soğuyunca , üzerine pudra şekeri serpilir.




AFİYETLER OLSUN..

7 yorum:

MELİS 25 Eylül 2009 23:43  

Ellerinize sağlık.Merak ettim.
İyi misiniz?
Sevgiler

PAPATYA PRENSES 25 Eylül 2009 23:47  

off enfes görünüyor ya. üzerine kaymak da alsam ben:))
ellerine sağlık Nunucumm

Stil Direktoru 26 Eylül 2009 01:14  

Süper gözüküyor tatlıyla aram olmamasına rağmen gözüm kaldı :)

Şehnaz 26 Eylül 2009 09:29  

canım düntarifi sen altına yazmışsın ama ben görmrmişim.çok teşekkürler.yeniden detaylı bir tarif verdiğin için.ellerine sağlık.nefih olmuş.......

http://www.lezzetibol.com 26 Eylül 2009 09:38  

Canım çok güzel olmuşlar. Buzlukta olmazsa olmazlardandır milföy.
Şeftali ile daha hafif olmuştur.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

tub@ 26 Eylül 2009 11:56  

Oldukca hafif bir lezzete benziyor,şiddetle ilk denenecekler arasına girdi bile:)
Ellerinize sağlık
sevgiler

Unknown 26 Eylül 2009 13:20  

Nuraycım yine harika lezzetler ve muhteşem sunumlar ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP