2009/ İFTAR SOFRAMIZ - 2

>> 12 Eylül 2009 Cumartesi











Öncelikle Şükür kavuşturuna !!! :)
Ve HER BİRİNİZE MERHABALAR, TEKRAR HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM...
Pek çoğumuz gibi benim içinde çok ayrıcalıklı olan, mübarek ramazan ayındayız.. Tertemiz duygularla sarıldığımız dualarımıza, bereketli sofralarımıza kavuşmuş durumdayız..
İftar davetlerimiz devam etmekte, bende arzu ettiğiniz gibi sizlerle sofralarımı paylaşmak üzere yavaş yavaş resimleri yüklemeye gayret etmekteyim..
İftar sofralarında çok çok fazla gereksiz yüklemeler yapmayı hiç sevmemişimdir. Yenecek miktarlara ve herkesin paylaşacabileceğı ve yaş ortalamasının önemine göre klasik seçimlere özen göstermeyi prensip edindim yıllar yılı.


iftar menüm
yemekler:

Et suyuna domates çorbası,
hünkar beğendi,
etli biber-kabak - domates dolması,
mısırlı pilav,
zeytinyağlılar

zeytinyağlı barbunya,
ev yapımı közlenmiş kırmızı biber,
ev yapımı közlenmiş patlıcan,

biber-palıcan kızartması
yoğurtlu havuç salatası, mevsim salatası,
tatlılar:

karamelize şeftalili sakızlı muhallebi ( NuNu marka )
misafirlerimin getirdiği fıstıklı kadayıf tatlısı,
iftariyelikler ve meyve' den oluştu.

Diğer sofralarda da buluşmak üzere hepinize sevgiler, iyi pazarlar dilerim..

NOT:
Bir önceki postumda ve daha önce ''ısrarla'' !! sorulan bir soruya açıklık getirmek isterim :
Sevgili arkadaşlar ;Kimseyi seçmedim ve DAVETİYE de yollamadım !! Ayrımı, Ayrıcalıkları hiç sevmem...Tüm emeklerim ''HEPİNİZ'' içindir.
Bloğum yakın bir arkadaşımın vefatı sebeyiyle ve onun kaybının verdiği derin üzüntüm nedeniyle , bir müddet sadece ''kapalıydı''
ben tüm ilgilenen arkadaşlarıma,blogcu dostlara,yakın takipçilerime alakalarından dolayı tekrar tekrar teşekkür ederim.
KALDIĞIMIZ YERDEN YOLA DEVAMM.......
ÇOK ÇOK SEVGİLERİMLE....

50 yorum:

Unknown 12 Eylül 2009 23:08  

Tekrar hoşgeldin sevgili Nunu..
Nezih tariflerinle ve şık sofralarınla seni yeniden görmek çok güzel.
sevgiler ...

Yaşamın kıyısında 12 Eylül 2009 23:08  

Nunu'm
Hoşgeldin canımın içi
Oooh kapılarda açılmış,
sofralarda kurulmuş.
Birara acaba sırf banamı? diye!!! korktum.
Sevgiler...

Leylak Dalı 12 Eylül 2009 23:20  

Hoşgeldin sevgili Nunu, seni özlemiştik doğrusu. Yazdıklarından seni üzen birşeyler yaşadığın sonucunu çıkardım ama umarım geçmiştir, acılar küllenmiştir. Tekrar blogunu okumak ve sıcaklığını hissetmek çok güzel. Bir daha bu kadar uzun süre masalsız bırakma bizi, sevgiler...

müjde 12 Eylül 2009 23:21  

Hoşgeldin sefalar getirdin Nunucuğum.Sofran her zamanki gibi çok şık ve özenli.Ellerine sağlık.Sevgiler...

NEŞELİ GÜNLER 12 Eylül 2009 23:30  

nunucuğum hoşgeldin ,özlettin kendini.seni enerji yüklü gelmiş görüyorum.poziztif pozitif enerjiler yayıyorsun.
iftar sofranmda harika görünüyor .eeee yapan belki dimi.ellrine sağlık.
öpüyorum.

Yaşamın kıyısında 12 Eylül 2009 23:42  

Nuray'cım
Bir alt yazını yeni okudum ve hüzün kapladı içimi. Anladığım kadarıyla acılı günler geçirmişsin.
Ne diyeceğimi bilemiyorum, belkide tam anlayamadığım için.
Seni seviyorum canım...

Adsız 12 Eylül 2009 23:56  

aman aman arkadaşım hayata dört elle sarılmış şükür şükür , aman nunum,neler konuştuk unutma.
sen dirayetini hiç bir şartta kaybetmedin, allahın dediği olur gülüm sen hepimizden en iyisini görür bilirsin, korkuttun beni bile nicedir o halinle...
sen hepimize lazımsın hadi başın gökyüzünde olsun..
hayırlı ramazanlar sanada canım-ellerine sağlık bayıldım yine masana.
allah kabul etsin tatlım. SELMA.

boncuk mutfakta 12 Eylül 2009 23:57  

Nunucum özledim seni, güzel yazılarını,şık sofralarını hoşgeldin canım benim.

Adsız 13 Eylül 2009 00:00  

canım merhaba.
harika görünen iftar sofran,tertemiz masan, özenin buram buram sen kokuyor..
hoşgeldin bize.
FERDA.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2009 00:21  

Gönülden ele,
canım benim teşekkür ederim,benim içinde sizlerle olmak öyle,


Yaşamın Kıyısında,
merhaba NURcuğum,hoşbulduk, yakında görüşmek üzee canımmm.


Leylak Dalı,
Maerhabalar,haklısın acıları sündürmemek gerekiyor, gidenlerimizi sevgi ve gülümsemeyle anmak en anlamlısı
:((( umarım uzun ayrılıklar yaşamayız :)teşekkürler ederim.


Müjde,
merhabalar canım,hoşbulduk, çok çok teşekkür ederim...


Neşeli günlar,
ah canım benim,uzun zamandır çok neşeli değilim ama, size yansımamasını çok arzu ederdim bu ayrılığın.. anlayışınıza çok teşekkürler ederim....


Yaşamın Kıyısında,
nurcuğum,zamansız ve beni üst üste hırpalayan kayıplar vardı..
üzerine hastalıklar-telaşlar streslerde koşturmalarda eklenince herkes kadar alıyorum ozaman hayattan :((((((


Selmacığım,
çok yakın ilgine alakana hepimiz adına teşekkür edrim tatlım.
acılarıda her şey gibi arkada bırakmak gerekli yaşam içinde ki, yola daha hızla devam edebilelim
:((((((((
allahın dediği olur her zaman canım.. teslimiyetçiyim.


Boncuk mutfakta,
goncacım ne şekrsin canım..
teşekkür ederim.

Ferdacım,
merhaba canım..hoşbulduk.
tüm mail ve mesajlarına tekrar tekrar teşekkür ederim...
ilk fırsatta görüşmek üzere selam ve sevgiler canım..













teşekkürler ederim...

Adsız 13 Eylül 2009 00:27  

işte biz buna stil sahibi- zevk sahibi olmak diyoruz HEPPPP.
hoşgeldin blogların kraliçesi.

KİZHATCE 13 Eylül 2009 00:43  

hoşgeldinn nunu ,sefalar getirdin,ama bir daha gitmek yok olurmu...seni seviyoruz ve hep bizlerle olmanı istiyoruz ve bende istiyorum:)kocamannn öpüyorum....

hepsusluydum 13 Eylül 2009 00:59  

Hoşgeldinnnn arkadaşım :) Sevgilerimle Zehr@

egeli 13 Eylül 2009 01:09  

HOŞ GELDİN TATLİŞKOM!!!! SENİNDE RAMAZANIN MÜBAREK OLSUN VE BU GÜZEL SOFRALARIN HİÇ EKSİK OLMASIN!!!!
YİNE HEPSİ MUHTEŞEM NUNUM ELİNE SAĞLIK.

Damak Tadı 13 Eylül 2009 01:11  

Hoşgeldin Nuray'cığım..Çok özlemiştik seni canım..Önemliolan kaldığın yerden yine devam etmen..Masan çok nefis yiyeceklerle donanmış,ellerine sağlık..Davetiyeye gelincede,seni merak ettiğimiz ve sevdiğimiz içindi..Teşekkürler..Sevgiler..

Güngör Ekinci Saglik 13 Eylül 2009 01:32  

Merhaba sevgili Nuray hanım,
Bloğunuzu canım dostum Delfina'm sayesinde tanıdım.
Yeni yazınızı görmüşken de yakasına sevgi takılmış kocaman bir merhaba göndermek istedim.
HOŞ geldiniz, sevgiler...

Baharcicegi 13 Eylül 2009 02:31  

Hosgeldin canim
iftar sofran nefis yiyeceklerle dolmus ellerine saglik

Adsız 13 Eylül 2009 09:28  

hoşgeldin nunuşum özlettin demek az kalır doğrusu, kendini toparlamana ne kadar sevindim bilemzsin. işte bu ışıltıya çok ihtiyacımız var inan. allah kabuletsin masan çok albenili eline sağlık canım. iyi ramazanlar.
(bugün tüm tariflerini defterime geçireceğim =]]
öpüyorum seni ~~ zeynep günal

esr@ 13 Eylül 2009 12:26  

hoş geldiniz ilk kez ziyaretinize geliyorum. Harika bir masa hazırlamışsınız. Sofranızın her zaman bereketli olması dileğiyle.

Betül MUTFAKTA 13 Eylül 2009 12:30  

Öncelikle hosgeldin :)) Çok güzel bir masayla çok hos bir 'ben geldimmmm' olmus :))

Adsız 13 Eylül 2009 12:55  

hoşgeldin arkadaşım..
nede güzel gelmisin hemde..
nunuşumun pembişleri :)ENFES SPECİALLERİ :) şhaser.
hayırlı ramazanlar diliyorum bende sizlere.
dilerim görüşebiliriz. hepinize selamlar hasretle öpüyorum nuraycım
ASUMAN.

Zehra Gürgen 13 Eylül 2009 13:17  

Nunum şükür geldin !! :))
Çok sevindim, ve yine sade ama güzel bir menü ile açtın, bende çok ağır yemek sevmediğimden menüye hayran oldum.
ellerine sağlık canım.
tekrar canı gönülden hoşgeldin diyorum sana :)

sevgiler

eldivenlerim 13 Eylül 2009 13:28  

nunucum hoşgeldin;) hepsi harika gözüküyor, elleine sağlık,
bol bereketli ramazanlar, mutlu pazarlar.....

Adsız 13 Eylül 2009 13:38  

canım nunum hoşgeldin ya..
kapı duvar görmekten kapı yumruklamaktan, ona buna sormaktan hal oldum yahu.
meğer nede üzüntülerden geçmişsin bilemedik. başın sağolsun inan bana tüm blog alemi birbirine sordu durdu seni .
çok mutluyum bu pazar ve her seni tıkladığım gün -)
masan hazırlıklar seçimler enfes.ustaların ustası nunum hoşgeldin.
güzeltatlar

Hayat 13 Eylül 2009 13:58  

"Bilginin her türü ıstıraptan gelir. Sefahat, duraklamak ve geriye bakmamak eğilimindedir, oysa acı hep nedenleri sorar. insan ağrIlarda incelir. Sürekli kurcalayan, törpüleyen acı, ruhun toprağını altüst eder. Yeni düşünce meyveleri için gerekli havalandırmayı sağlayan da bu altüst oluştur."
Friedrich Nietzsche

Bunlar da Hz. Mevlâna' dan, senin için seçtiklerim:

"Hazineyi, muhafaza için bilinmeyen viranelere gömerler. Defineyi malum yerlere koymazlar. İşte bu yüzden ferahlık da, zahmetin altındadır."

"Gam ve kederin anahtarı sabırdır. Endişe etmekten sakın, sakin ol. İlacın başı perhizdir. Düşünce ve mantık perhizi yap ki, can kuvvetini göresin. Kaşınmak uyuza ilaç olmaz,sadece kaşıntıyı artırır."

"Dal, ağlayan buluttan yeşerir. Mum ağladıkça aydınlık artar."

"Dert nerede ise deva oraya gider. Yoksulluk nerede ise nimet oraya gider. Soru nerede ise cevap oraya verilir. Gemi nerede ise su oradadır. Suyu ara, susuzluğu elde et de sular alttan da yerden de fışkırmaya başlasın."

"Sabır; sıkıntıların anahtarıdır."

"Sıkıntıdan kurtuluşa giden gizli yol, o sıkıntının içindedir."

"Kaza ve kaderden, yine kaza ve kadere kaçan kurtulur."

"Kötüye yormak ve vehim yapmak insanı derdi yokken bile hasta eder. Onun için olaylara iyi bak."

***
Yanında olduğumu bilmeni isterim, sevgiler canım. :)

e.esma.albayrak 13 Eylül 2009 13:59  

hoşgeldin nunucum sofran cok şık
yemekler itinayla seçilmiş gibi ,ellerine sağlık sevgiler...

pelince 13 Eylül 2009 14:15  

Nunucum çok özlemiştim seni,tekrar hoşgeldin..
Sofra yine çok şık,menüde harika olmuş,ellerine sağlık ..Allah kabul etsin..

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2009 14:23  

???????
çok teşekkür ederim


Kİzhatce,
canım benim sağolasın,inşallah.


hepsüslüydüm,
zehracığım merhabalar hoşbulduk canım.


egeli,
:))) varol canımcım.


damak tadı,
sevgili gülcüğüm çok teşekkür ederim canım.


güngör ekinci,
çok naziksiniz,sevgili delifinacığım bahsetmişti, teşekkrlr canım..


bahar çiçeği,
tşkrler canım,hasbelkader :))


zeynep günal,
kolaylıklar dilerim,temennilerine teşekkür ederim canım.


asr@
hoşgeldin canım, herzaman beklerim :)


betül,
çok tşkrlr canım, naçizane bir masa desek :)


asuman,
sağolasın canım, sanırım görüşürüz...


zehra gürgen,
haklısın canım, bende klasiklerden yanayım.. az-öz ..sevgiler zehracım.

eldivenlerim,
çok tşkrlr canım, bereketler üzerimize olsun.

güzeltatlar,
:))) :))))
ah canımm mailler için teşekkür ederim.hadi bakalım sen başla artık yazmaya :))))
sevgiler gönderiyorum buralardan :)


hayat,
çok incesin, çok çok beğendimm sağolasın.....


e.esma.a
beğenmene sevindim canım..teşekkür ederim.

mugehobi2 13 Eylül 2009 17:48  

selam yemekler harika benim blogada beklerim .www.mugehobi2.blogspot.com hayırlı ramazanlar

mugehobi2 13 Eylül 2009 17:49  

selamlar.yemekler harika ellerinize saglık hayırlı ramazanlar benim blogum. www.mugehobi2.blogspot.com

Mehtap Pasin Gualano 13 Eylül 2009 18:41  

Hosgeldin NuNu'cugum..
Hersey istedigin gibi olsun..

Bu arada o yemegi sadece hunkar degil, ben de cok begenirim, bilmis ol..:-))

sevgilerimle..

Adsız 13 Eylül 2009 18:45  

sevgilinunu öyle sevindim ki....sevilay ben.. size ulaşamayınca özellikle yazmıştım... hoşgeldin canım sefalar getirdin..... hadi kolay gelsinnn...sağlıkla,mutlulukla...

Şehnaz 13 Eylül 2009 20:45  

SEVHİLİ NUNUCUM.HOŞGELGİN.ÖYLE MUTLU OLDUMKİ GELMENE ,TARİFLERİNİ VE GÜZEL ÜSLUBUNU ÖZLEMİŞTİM.SENİNDE RAMAZANIN MÜBAREK OLSUN CANIM.SEVGİLER.KEKCAFE.....

Primarima 13 Eylül 2009 21:07  

Nunum hoşgeldin sefalar getirdin gözümüzü gönlümüzü şenlendirdi yine yemeklerin.Ellerıne kollarına saglık:)

Adsız 13 Eylül 2009 21:24  

bu ne güzel geliştir böyle arkadaşım, tüm şıklığın,temiz ve titiziğinle özenini yansıtmışsın güzelim iftar sofrana.
eline sağlık arkadaşım, allah kabuletsin..
arkadaşını duydum ne kadar acı olmuş, başın sağolsun, dirayetini yitirme canım.
iyi haftalar nuraycığım- NESLİHAN

Adsız 13 Eylül 2009 21:27  

CAN NUNU CANIM NUNUM HOŞGELDİN,
ARTIK GÜLÜMSETTİN YA BİZİ, GAM KEDER NE TASA :-)))
ÇOK BEĞENDİM MASANI NUNUM...GERÇEKTEN SÜPER TERCİHLER, YEMEK İSRAFINA KARŞIYIM ÇÜNKÜ.
ALLAH KABUL ETSİN CANIM.
ışıkkapısı.com

Unknown 13 Eylül 2009 22:44  

Canımmmmm hoşgeldin şükür kavuşturana
ne kadar özlemişim.Her zamanki muhte
şem zerafetinle harika bir sofra hazırlamışsın ellerine ve yüreğine sağlık.Kucak dolusu sevgilerimi yollu
yorum mutlu haftalar dilerim...

Adsız 13 Eylül 2009 23:16  

hoşgeldiniz, çok sevindim geri döndüğünüze

sevimlimutfak 14 Eylül 2009 05:40  

Hoşgeldiniz, sizi tekrar aramızda görmekten çok mutluyum. Masanızda muhteşem, sizin gibi. Hele o şeftalili muhallebi. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

Tuba 14 Eylül 2009 08:06  

Veni Vidi Vici
Geldik Bulamadik Ne yapalim:)
Sofran super gozukuyor. Ellerine saglik.sevgiyle

Adsız 14 Eylül 2009 08:52  

haftan güzel olsun arkadaşım..
herşey yolunda olur umarız,
kocaman kucaklar hoşgeldin derim.
SEMRA.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 14 Eylül 2009 08:58  

Sıkıntıları, acıları geride bırakıp aramıza dönmen çok güzel, hayatın karşımıza neler çıkartacağı belli olmuyor, önemli olan olgunlukla karşılayıp, yola devam etmek, senin de bu olgunluğu gösterip masalını devam ettirmen çok çok güzel... Hoş geldin, sefalar getirdin...

Adsız 14 Eylül 2009 09:41  

günaydın nunum,güzel bir hafta geçirmeni dilerim
vallahi bayılırım h.beğendiye,közlenmişlere ve kızartmaya ellerine sağlık canım. masanın görüntüsü servisler de beni bitirdi hep harikasın arkadaşım
kollarımıaçıp sıkı sıkı sarılıyorum sana .hooşgeeeldinn :-)
nesrin

Çınar 14 Eylül 2009 11:05  

Ahh Nunu; Ne güzel bir masa yine. ne zarif ne ince bir bayan olduğun hazırladığın masalardan belli oluyor.Ellerine sağlık canım

Hoşgeldin

Pembe Tatlar 14 Eylül 2009 14:47  

Hoş geldin canım....
Ne güzel bir masa maşşalah yok yok ellerine sağlık canım herşey harika gözüküyor....

Adsız 14 Eylül 2009 15:33  

tatlı nunum, can nunum,hoşgeldin,
acılara göğüs germek acıyı kabullenmek büyük feyzdir.
herşeyi güzel yaşaman dileklerimle sana sevgiler gönderiyorum canım benim güzel memleketinden..
filiz.

Hatice 14 Eylül 2009 16:05  

Hoşgeldin Nunu:))
ne güzel bir sofrayla dönmüşsün, herşey harika görünüyor, afiyetler olsun:)

sevgiler...

mutfakcini 14 Eylül 2009 18:43  

Merak ettim ben de vallahi.Davetiye konusuna açıklık getirmene sevindim.Benim de aklımdan geçmişti.Çatır çatır çatlamıştım :)) Hoşgeldin..İyiki geldin..

Adsız 14 Eylül 2009 20:45  

canım benim tüm dualar üzerinize olsun.kadir geceniz mübarek olsun.
selma.

fiko-yağız mutfakta 15 Eylül 2009 08:53  

hoşgeldin özlettin kendini....gene harika lezzetlerle gelmişsin Ellerine sağlık

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP