MERHABA YENİ MUTFAĞIM :)

>> 1 Ağustos 2009 Cumartesi


somon ve çipura tabağı
balık sonrası ,YAZ GÜZELLERİ ( sadece karadut benimdi !! )

zeytinağlı dolma - mevsim salatası- tereyağında sotelenmiş haşlama patates
çipura ( sanmayın bu kadardı, daha somonlar ızgarada idi :)

Bir önceki postta tadilat öncesi son ev yemeğimiz balık sofrası oldu demiş ve arkasından da eklemiştim.
Yeni mutfağımızında ilk sofrası yine balık oldu diye...

İşte haziran ortası geçmiş , tadilat bitmiş ,ev düzenlenmiş hemen o çok özlenip , hayalleri kurulan ev ortamında misler gibi Limon Kekikle soslanmış ızgara balıklar , soframızda açılışş yapmışşş :))))))
veeeeee resimler çekililip , sizler için yüklenmiş.....
sevgilerimle...

11 yorum:

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 9 Ağustos 2009 22:50  

denizden çıkan hiçbirşeye hayır diyemeyenlerdenim :)

senin ellerinden farklı olmuştur bu balıklar eminim.

afiyet olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ağustos 2009 22:53  

canım yasemincim ya..
nasılda saniyesinde gördün !!!!!!!
:)))))))))) TŞKRLRRRR...

Pembe Tatlar 10 Ağustos 2009 09:01  

Hımm kesinlikle saniyey katılıyorum denizden çıkan herşeyi yerim:))
Ellerine sağlık nunucuğum harika mamalar...
Mutlu haftalar..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ağustos 2009 10:18  

pembe tatlar,
çok haklısınız arkadaşlar...
teşekkürler.

pelince 10 Ağustos 2009 10:19  

Mutfak tertemiz olmuştur ne güzel,iyi günlerde kullan.
Sofra çok leziz,balık yasağının bitmesine bir ay kaldı.Tazecik yesek keşke...
Ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ağustos 2009 10:23  

pelince,
:)) kullanışlı oldu pelinciğim artık daha fonksiyonel.. en azından balık yapmak hiiç sorun olmuyor :)))
sevgiler cnm.

Cocukla Cocuk 10 Ağustos 2009 12:35  

hepsi muhteşem gorunuyor, her zamanki gibi

Unknown 10 Ağustos 2009 16:22  

güle güle kullan yeni mutfagını.ellerine saglık.

Adsız 13 Ağustos 2009 08:13  

-))) bence sizin balık sofraları bu tatilde başlıyor hadi afiyetler olsun size nunuşşum.
güle güle oturun, sağlıkla ağız tadıyla arkadaşım.
SEMRA.

nuray topcu 22 Aralık 2009 14:21  

merhabalar,sonunda sizin maillerinizi açabildim.İnşallah yorum atma işini becerebilirimde tanışırız.

elmalı kurabiye 22 Aralık 2009 14:32  

başardım galiba.Tekrar merhabalar.Size nasıl rastladım bilmiyorum ama iyiki bulmuşum sizi.Nunu ismi çekti galiba.Bende bir Nuray olarak adaşız yani.Eşim de bazen nunu der bana.Sayfanıza bayıldım.Asıl yorum yazmak istediğim konu bahçe balkonunuz hakkında idi.Daha övgüler yazacaktım kki bir baktım balkon mazi oluyor.İnanırmısınız bilmem gözlerim doldu.Benimde çok sevdiğim bir balkonum var.Kiracıyım, bir gün taşınırım da çiçeklerimi koyacak yer bulamam diye üzülüyorum ara ara.Neyse sizi tanıdığıma çok sevindim.Bir gün Çınaraltı'nda veya Beylerbeyi'nde karşılaşmak dileği ile...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP