İSTANBUL KAZAN BİZ KEPÇE

>> 1 Ağustos 2009 Cumartesi




















CAFE NERO


POLONEZKÖY LEGENT OTEL






POLONEZKÖY BEYAZ BAHÇE


POLONEZKÖY MATSU-SPA OTEL DE BİR HAFTASONU










6 Hafta süren Ev ve Mutfak tadilatımız esnasında, kendimizi dinlendirdiğimiz mekanların bir kolajı.
Çoğu resmi Facebooktan fotoğraflarımdan alıntı yaptım. Dolayısı ile Resimlerin pek çoğu kaliteli gözükmeyecektir ...
:((
Bu arada soranlar için : TADİLAT HA-Zİ-RAN ORTASINDA BİTTİİİİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

36 yorum:

http://www.lezzetibol.com 2 Ağustos 2009 20:02  

Onlar nasıl tabaklardı öyle.
Sakın hepsini yedim deme bana :)))

Böyle tadilata can kurban canım.

Bol keyifler, iyi eğlenceler canım
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

PASTA DANTELA 2 Ağustos 2009 20:54  

merhabalar çok güzel bir gezinti yaptım teşekkürler... ama içim burkuluyor... zaten memleketimi özledim... gidemesemde gözlerim bayram etti sevgi ile kalın

Özlem Mertler 2 Ağustos 2009 20:55  

OOhh.. süper bir altı hafta olmuşa benziyor. Funda gibi, bir gün diğerini telafi ederek mi geçti bu nefis yiyecekler arasında?

İmza: 6.5 kg ile sınıfın tembel kızı olan Özlem

Eya 2 Ağustos 2009 21:12  

Nunucugum...sizin bu yasama sevincinize,hayati ve zamani bu kadar güzel degerlendirmenize bayiliyorum.Tebrik ederim,menülerin hangisine bakacagimi bilemedim...ama en cok SPA Otele bayildim.Sevgiyle kal...

zehra

Unknown 2 Ağustos 2009 21:17  

Canım benim yine harika bir paylaşım olmuş ne kadar güzelleimiş
Polenezköy sayende gitmiş kadar ol
dum kocaman öpüyorum iyi haftalar

Selma - DUSBAHCESI 2 Ağustos 2009 23:38  

Kahve dunyasindaki tatli super!! Ben bir kere yedim, tadi damagimda kaldi :)

FİGEN KARAVAŞ 2 Ağustos 2009 23:44  

Nunuuuuuuuuuuu,
Ama ben resimlere bakarken bittim inan:))) YApılır mı yaaa:) Allah içinize sindirsin sekerim darısı diger ayların basına:))) Ve benim basıma:))))))
Afiyet bal seker olsun lop lop kilo olmasın canımcımmm...
operimmmmmm

KİZHATCE 2 Ağustos 2009 23:57  

ooffff bu ne güzel bir gezi,bayıldımmm..hele o sofralar mest oldum...afiyet olsun da sen diyetteydin o yiyeceklere nasıl direndin merak ettim :)kocaman öpüyorum....

egeli 3 Ağustos 2009 00:01  

Bu kadar yürekten çağırma beni
Bir gece ansızın gelebilirim!!!!!!????????????????? :)))

NEFİSE 3 Ağustos 2009 00:19  

Aman yarabbim ..dedim ki bune önce..bu kadar yiyecek nedir diye devam edince anladım tabii ama ...harika bir tur olmuş..

Adsız 3 Ağustos 2009 02:42  

BAYILDIM ...NE GÜZEL FOTOĞRAFLAR CANIM...ÇOK SAĞOL PAYLAŞTIĞIN İÇİN...SEVGİLERİMLE...

hdidem95 3 Ağustos 2009 09:56  

bir geldiğimde denk gelsede birlikte kepçe olsak istanbula:)) görüntüler çok güzel sevgiler

Damak Tadı 3 Ağustos 2009 10:03  

Ne iyi yapmışsınız canım..Arada bu tür kaçamaklar olmalı..Yemeklerin her biri birbirinden nefis görünüyor..Afiyetler olsun..


Kocaman öpüyorum seni tatlım..İyi haftalar..Sevgiler..

NzlGl 3 Ağustos 2009 10:22  

Resimlerin hepsi harika nunucuğum

Bol yemekli ve dinlenmeli bir tadilat olmuş anlaşılan:))))
sevgileri, iyi haftalar

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ağustos 2009 10:49  

TİJEN AKTAY,
:)))))))))))))))
ah tijencim benim tabakların resmini çekseydim aa fenalık geldi çorba ve salata görmekten derdin :)
ben nasıl yerim o resimdekileri,ama tattım tabii çatal ucuyla , sevgiler cnm.


PASTA DANTELA,
ah güzelimm. sende haklısın .
ben çok üzülüyorum aslında yurt dışındaki blogcu arkadaşlarımın hüzünlerine :((((


ÖZLEMİN DOĞASI,
ama tatlım seni tebrik ederim. 6.5 kg harika bişey. haksızlık etme neolur.
Funda harika gerçekten.ama ben bunları emin ol yemedim. aile tabakları çoğu.
benim hep çorba- sebze ve salata idi :(((((


EYA-ZEHRA,
güzelciğim benimmm masal kahramanım çok iyi bakar bana :)))
MATSU-SPA bizim çok sık gittiğimiz sağlık kürleri aldığımız bir tesis. haftasonlarıda branca kaçarız. atmosferi muhteşem. başak bir postta açıklayacağım ama dönünce !!!!!!!!!! TŞKRLRRRR.


DERYA,
evet canım.. polonez şu istanbulda BOĞAZ dan sonra sevdiğim tek yerdir. svglr hayatım.


DÜŞ BAHÇESİ,
haklısın züzüm. bende herşeyin yarısını tattım süperdir.


FİGEN KARAVAŞ,
canımya.. ne çok özlemiştim seni.
dediğin gibi kilo olmasın :)))
afiyet olsun.sevgi olsun. HUZUR KEYİF OLSUN HEPİMİZE .svglr cnm.


KİZHATCE
:)))))
direnmedim zaten benim menüler farklıydı..bol salat, çorba sebze
:)))))) YAŞAM BOYU SAĞLIK !!!!


EGELİ,,
:)))))) inşşşşş inşşşşşşş....


NEFİSE,
:))) DİMİİİİİ !!!!!


DİDEM,
teşekkürler canım..


Hdidem 95
NE ŞEKER OLUR..


DAMAK TADI,
ya gülcüm.. evde mutfak olmayınca böyle işte...... :))
bende seni hasretle öpüyor ve sarılıyorum.

NAZLIGÜL,
:))))
Ah be canım :)
gülcüğüme dediğim gibi
mutfak olmayınca
ev inşaata dönünce
tadilatta durumlar aynen böyle geldi geçtiiiiiii :)))
eğer o dinlenmeleri yapmasaydık vay halimize. 6 HAFTA SÜRDÜ :(

SEVGİLER ARKADAŞLARIMM..
İYİ HAFTALAR.

Unknown 3 Ağustos 2009 12:43  

Hayatım o kadar tabağı ne ara çektin ben çekiyorum ama kendime birde gülüyorum evde yemeklerin resimlerini çeksem kayınvalidem elde deli tükense bizde tükenmez diyo ama bu güzellikleride resmetmemek olmaz harika iştah açıcı afiyet bal şeker olsun bizlerinde gözleri bayram etti sayende sevgiler mutlu haftalar nunucuğum;)

Zehra Gürgen 3 Ağustos 2009 13:47  

Nunum harikasın! ne güzel gezmişsin bak kıskandım :)
ahh bende olsaydım dedim yanii!!
mamalr enfes görünüyor acıktırdı beni anla artık ne kadar iştah açıcı göründüklerini..
Allah keyifle gezmeler nasip etsin canım, güle güle eğlen :)

sevgiyle öpüyorum seni

pelince 3 Ağustos 2009 14:05  

Nunu inanmıyorum ya,hangi tabağı seçsem kendime şaşırdım :)) Nefis mi nefis..En çok İkea'daki köfteleri özlediğimi fark ettim :))
Tadilat hep böyle keyifli olsa,sefanız olsun...
Kocaman Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ağustos 2009 15:30  

SELOŞ,
:)))
KAINVALİDENE BENDE GÜLÜMSEDİM :))
ama dediğin gibi çekmemek servislere haksızlık olurdu sevgiler cnm.


ZEHRA GÜRGEN,
ne denir doğru söze :)))
hakikaten hoş zamanlardı o yorgun argın anlarda,ilaç gibiydiler :)


PELİNCE,
ben hayatımda bu kadar lezzetli KÖFTE yapan yere hiççççç rastlamadım.Sadece köftesi için bile gidiyoruz.
ama amaç tabii eksikleri kapatmaktı yinede :)))
sevgiler canım.

Delfina ; 3 Ağustos 2009 16:19  

"Nereler gezilir,nelerde konaklanır" konularını en iyi bilenlerdensin Nunucum.Ben gezmeye çıkarken,önce blogundaki "ayak izlerim" etiketlerini tarıyorum,öyle karar veriyorum...

Sefanız bol olsun,çoook olsun :)

Pembe Tatlar 3 Ağustos 2009 16:37  

Off off canım gerçekten keşke benim evde tadilat olsa diyesim geldi:))
Paylaşım için yüreğine sağlık...:)

daimamutfak 3 Ağustos 2009 17:08  

Nunucuğum tadilat uzun sürerse butaraflarada beklerim...sevgiler..

meleginmarifetleri 3 Ağustos 2009 17:19  

Offf hepsi birbiriden güzel valla nunucum.

Yasemin Yıldırım 3 Ağustos 2009 18:09  

Oteller harika.. Ekstra bilgi verirseniz sevinirim. Fiyat nedir, aktiviteler nedir. İnternet sitelerine girdim ama fiyatlar yoktu :)Ya da ben bulamadım.

ebru 3 Ağustos 2009 22:48  

Canım Nunum resimlere bakarken kendimden geçtim.Ya ben İstanbulu çok özlemişim anlaşılan.Sayen de bu özlemim daha da depreşiyor.Öpüyorum canım seni.Ben ve Denizli seni çok seviyoruz.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 4 Ağustos 2009 08:03  

ohhhhh maşallah :)

evi tadilata sokasın geldi valla :)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 4 Ağustos 2009 08:03  

ohhhhh maşallah :)

evi tadilata sokasın geldi valla :)

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Ağustos 2009 08:47  

delfina,
ne mutlu sayfam işine yarıyabiliyor delfinacığım..
hasbelkader gittiğimiz yerleri görüntülüyorum sizler için. teşekkürler canım.


pembe tatlar,
tadilat hiç hafife alınacak bişey değil ama , çok canın istedi sanırım :))) LAKİN FENA YORUCU ..
svglr canım.


daima mutfak,
ama nerimancığım biteli 45 gün oldu. HUZURLUYUM şimdilerde :))
teşekkürler ederim canım.


meleğin marifetleri,
hakkaten öyleydi mekelciğim..


yasemin yıldırım,

fiat konusu otelden arayıp alacağınız bilgilerdir.
çünkü sezonluk çalışıyorlar.
fiyatlar farklı.
SPA- HAVUZ-KONAKLAMA- YEMEK işin içindeyse gayet hareketli ve hatırı sayılır miktarlara yükseliyor.
Biz 2 gece 3 gün kalıyoruz gittiğimiz dönemlerde ve full paket alırız.
Bu tüm spa otelleri için geçerli polonezde.
DİĞER ayrıntıları ise oetel ile görüşmenizi önereceğim. Sakin ve soft düzen mevcuttur !!


ebru,
ah canım istanbul özlenmezmi..
istanbul sadece yaşanılacak yerdir.
hakkını vermezsen sadece trafik, kalabalık - gürültü - her milletten her insanla baş başa KALIVERİRSİN :(((((
Biraz nefes almaya çalışıyoruz haftasonları iş sonrası.
sevgiler canım..
teşekkürler.


hayatın ta kendisi lokantası

:)))))
naparsın komşum : evde mutfak olmayınca, bizde mutfağı hazır olanlara kaçtık :))
sevgiler yaseminciğim...

teşekkürler arkadaşlar..

birsence 4 Ağustos 2009 08:47  

herşey süperdi özellikle tatlılara bayıldım...ama rejime ne olsu nunucum:))))

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Ağustos 2009 08:53  

birsence ,
:)))
ah benim canım...
bu arada rejim her zamanki gibi yolunda tatlım bu benim yıllardır tarzım zaten..
gördüğün tabaklar benim değildi birsenciğim.
benimkiler bol salata-sebze-çorbalardan ibaretti.
:))))))))))
yani bu işin vitrin kısmı :) ama hepsi tadıldı elbet.burası bir gerçek !!!!!!!!!!!!!!!
:)))) sevgiler.

MAVİ UMUT 4 Ağustos 2009 14:19  

Çok güzel yerler..harika bir kaçış olmuş..

Cocukla Cocuk 4 Ağustos 2009 22:49  

of of of o ne yemekler oyle hepsi birbirinden lezzetli gorunuyor,ne guzel gezmişsiniz fotograflar da harika

İçimden Geldiği Gibi 5 Ağustos 2009 00:55  

Fotoların herbiri birbirinden güzel.iyiki ev tadilat olmuş dercesine... :)

aslı'nın mutfağı 5 Ağustos 2009 14:03  

Ohhh ne iyi etmişsiniz Nunu'cum.. Herşey nefis görünüyor, Allah içinize sindirsin, nazarlardan saklasın.. Matsu-spa'nın sayfasına baktım, ne kadar hoş ve dingin bir atmosferi var..

Adsız 13 Ağustos 2009 08:20  

İŞ BİLENİN DERLER..
İŞTE NUNU ÖRNEĞİ....
enfesssssss yerler
enfesss sofralar ....
bayıldımm canımmmm.
semra.

sima 24 Ağustos 2009 11:05  

nunucum ayak izlerinden ilham alarak bogazda mehtap resmi yaptim ben ressamim ve telavivde oturuyorum gezilerin bol olsun sevgilar sima

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP