MAYISIN SON SOFRASI..

>> 1 Ağustos 2009 Cumartesi

çipura ve somon ızgaralar

karamelize edilmiş,çilekli krepler (tarif vereceğim)






Yine bahar aylarına ait,postlarıma devam ediyorum..
Tadilat öncesi ,mayıs ayının ilk haftası, son pazar soframız oldu bizim için. Ertesi gün 6 haftalık uzun bir tadilat maratonu başlayacaktı...
Bizde sakin bir gün geçirip, mangalda çipura ve somon yapıp, yanına coleslaw, mevsim salatası, tereyağında sotelenmiş maydanozlu patates ve tatlı olarakda, çilekleri bal ile karamelize ettiğim , ENFESSS karamelize çilekli kreplerimizi tatmıştık. (tarifi vereceğim ) Ve hatta tadilat bitince ,şimdi hatırladım da ; yine ilk mutfak açılışını balık soframızla yapmışız :))) (daha sonraları paylaşacağım)
Kısacası her mevsim sofralarımızda balığa SIK SIK yer vardır....
hepinize sevgiler....

7 yorum:

Pembe Tatlar 7 Ağustos 2009 08:43  

O balıkları ben yesem:))
Canım çok sade ve şık bir masa :))

Stil Direktoru 7 Ağustos 2009 09:43  

bayıldım kreplere dutum :) Coleslawa da biterim lahana olan herşeyi severim

ebru 7 Ağustos 2009 10:01  

Sevgili Nunu masa harika.Ben her zamanki gibi servise bayıldım.Arkadaşım ya zamanla kullanmaktan sıkıldığın atacağın takımların olursa bana gönderebilirsin.Ben seve seve kabul ederim.Bu kadar şık takımları.:)) Tekrar ellerine ve kollarına sağlık canım.Öpüyorum seni.

pelince 7 Ağustos 2009 10:34  

Sade ama sıcacık bir sofra olmuş,afiyet olsun Nunucum...

Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ağustos 2009 11:12  

pembe tatlar,
tabii tabii ne demek :))) afiyetle ! tşkrlr cnm.



stil direktörü,
haklısın bizlerde öyle canım.
hepsinen yapıcam sana,biliyorsun dimi :))


ebru,
canım güldürdün beni,
sen daha güzellerine , en yenilerine layıksın ebrucuğum..
teşekkürler ederim.


pelince,
ya sorma pelinciğim. keyifle yendi, temizlendi ve kolilere girdi
:))))))
malum ertesi gün tadilat başlıyacaktı.....
teşekkürler canım.

Adsız 7 Ağustos 2009 13:24  

of of bu ne guzel yemekler...

Unknown 7 Ağustos 2009 14:00  

Ellerine sağlık canım afiyetler olsun..
Sevgiler nunum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP