BEYLERBEYİ SARAYI VE KAHVALTI

>> 1 Ağustos 2009 Cumartesi





sarayın arka bahçe giriş
klasik kahvaltı
cafeterya (kış bhçesi)
cafeterya iç görünüm

aslanlı giriş kapıları
havuzlu arka bahçe
satışa sunulan eşsiz çinilerimiz
satış sergisi
satış sergisi satış sergisi
bahçe cafesi
ön bahçe deniz kenarı
saraya ilk giriş genel görünüm,
saray ön bahçe girişi
selamlık deniz tarafı
harem yalı köşkü, deniz tarafı girişi
haremlik girişi enfes kubbeleri ve harkulade sütunları
sarayın ön girişi aslanlı merdivenleri ( tadilattadır, giriş buradan yok)
saray deniz tarafı

saray deniz cephesi
Sarayın muhteşem haşmeti


Beylerbeyi'ni sevenlere, Beylerbeyi'mize yolu düşenlere yine dünyanın göz bebeği BEYLERBEYİ SARAYI'mızda muhteşem bir gün öneriyor amaa..** kahvaltı önermiyorum !!!!!!!! ****
Pazartesi ve perşembe hariç diğer günler mutlaka rezervasyon yaptırarak kahvaltıya iştirak edebilir, sarayı gezerek, ömrünüz boyunca gözlerinizden silinmeyecek resimlere sahip olabilirsiniz.
Ben kaçıncı kez gezdim artık yıllar içinde hatırlamıyorum !!! Çok etkileniyorum bu harkuladeliklerden.
Özellikle saray içi resimleri de yayınlamıyorum !!
Zira her santimi resimlemeye şayan olduğundan, sadece bu hakkı SİZLERE VERİYORUM... (saray içinde varaklara zarar verdiği için flaşlı çekimli yapılamıyor belirtmek gerek !! )

***
(Cafe servisine gelince :((( :(((((
keşke servis Çırağan Sarayı gibi,mükemmel, temiz, düzenli ve özenli, çalışanları ise otelcilik mezunu olsaydı....



masalar leke kir içinde, örtüsüz ve korumasız , çay kararmış, bayat,lezzetsiz, çok kötü ve adam döver gibi baştan savma uslüp ve konuşmalar, saray ortamına yakışmayan amiyanelikte insanlarla dolu bir ekip, böylesine ehemmiyeti olan bir milli mekan ise zer ziyan zebil edilmekte...:(((( tıpkı denetimsiz olan emirgan köşkleri ve diğer köşk ve saraylarımız gibi :(((((


her gittiğimde biraz daha soğuyorum ortamdan.... VE BU TİP BİLİNÇSİZ FARKINDALIĞI OLMAYAN İNSANLARIMIZDAN !!!! HELEDE DENETİMİNİ YAPMAYAN MÜDÜR VE SORUMLULARDAN !!!!!!! :((((

Ne görev severler, ne vatan, nede insan değerinden anlarlar.




HÜKÜMETE BAKANLIĞA İLGİLİ HER MAKAMA DUYURULUR !!!!!!!!!
:(((( DUYDULARSA !!



LÜTFEN:
BU ÜLKENİN DUYARLI VATANDAŞLARI OLARAK ve TIPKI BENİM GİBİ,
şikayet kutularına, personele, saray müdürlüklerine şahsi ve mail yoluyla şikayetlerinizi mutlaka bildiriniz !! Asla sessiz kalmayınız. Benim gibi beğenmediğiniz bir hizmetin değil parasını, TEK KURUŞUNU BİLE ÖDEMEYİNİZ !!!!! YOK ÖYLE PABUÇ BIRAKMAK.


Bir çok form köşesinde ne çok şikayet olduğunu görüp şaşırarak hayretle üzüleceksiniz.

AMA YİNEDE MİLLİ DEĞERLERİMİZE SONUNA KADAR SAHİP ÇIKMAYI İSE LÜTFEN İHMAL ETMEYİNİZ.
HERKES GİDİCİ !
VATAN VE MİLLİ SERVET VE DEĞERLERİMİZ İSE İLELEBEDİ BİZDEN SONRAKİ NESLİMİZE KALICIDIR !!!!!

HEPİNİZE TEKRAR SEVGİLERİMİ İLETİR,
HAYRLI KANDİLLER DİLERİM.

Beylerbeyi Sarayı Bilgi ve TLF. Adres için
burayı tıklayınız.

18 yorum:

müjde 5 Ağustos 2009 23:00  

Çok özledim İstanbulu,öğrenciliğimi...
Kandilin mübarek,duaların kabul olsun Nunum.Sevgiler...

http://www.lezzetibol.com 5 Ağustos 2009 23:14  

8 yıldır İstanbul da yaşıyorum. Beylerbeyine hiç gitmemiştim. Gimtyi çok istedim ama fırsatım hiç olmadı. Sayende En kısa zamanda o fırsatı yaratacağım canım
Teşekkür ederim canım.
sevgilerimle
http://www.lezzetibol.com

Yelish 6 Ağustos 2009 00:11  

Fotograflara bayıldım ve dedım ki donmeden gitmeliyim
Çok degil ,halkın %20,si benim kadar bizler kadar duyarlı olsaydı Turkiye cok farklı olurdu
Ben blogumda bahsettigim gibi o alışveris arabalarına ne yapıp edip kemerş taktıracagım AMA bundan faydalanacak sevgili anneler hiç zahmet edip kendini yormuyor..
Bazen çok AMA çok zor , anladınız siz onu ;)

Unknown 6 Ağustos 2009 00:32  

Ellerin semaya, dillerin duaya
Gönüllerin Mevlaya,
Yöneldiği bu mübarek gecenizi kutlar
Hayırlara vesile olmasını dilerim...

Adsız 6 Ağustos 2009 00:45  

resımler cok guzel.gıtmıs kadar tanıttın bıze canım.

Unknown 6 Ağustos 2009 01:15  

Bu güzel gecenin gönlündeki tüm güzel duaların,dileklerin gerçekleşmesine vesile olmasını diliyorum.

Pembe Tatlar 6 Ağustos 2009 08:31  

Canım bayıldım özelliklede sarayın denizden görünüşü gerçekten büyüleyici...
Kandilin mübarek olsun...

ebru 6 Ağustos 2009 12:11  

Nunum harikasın sen.Resimlere bakarken bir an kendimi oralarda hissettim.Daldım gittim.Sayende İstanbul özlemim bir nebze olsun azalıyor.Ya da tam tersimiki :))
Kandilin mübarek olsun canım.Öpüyorum seni.

mutfakcini 6 Ağustos 2009 17:43  

Harika görüntüler.Nostalji olmuş ne güzel aynı zamanda.geçmiş kandilin mübarek olsun.sevgiler.

Unknown 6 Ağustos 2009 17:57  

Tüm olumsuzlara rağmen iyi gelmiştir diye ümit ediyorum. Tüm konaklara , saraylara o kadar talep varki (fiyatın uygunluğunda dolayı) nasıl olsa müşteri hazır diye hiç bir şeyi umursamıyorlar. Geçen sene benzer bir deneyimden sonra bizde nasibimizi almıştık.

Primarima 6 Ağustos 2009 18:02  

Yokki İstanbul gibisi nasıl güzel geldi bakmak şimdi o fotograflara...

pelince 6 Ağustos 2009 19:58  

Bora çok küçüktü en son gittiğimizde,özlemişim ama... Senin fotoğraflara bayıldım.Hayatım 28 yıl sonra daha da güzelleşmişsin...
Kocaman Öpücükler...

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Ağustos 2009 22:48  

müjde,
özleniyor canım :( çok haklısın biliyorum...
tüm dualarımız kabul olsun teşekkür ederim.


tijen aktay,
bazen çok yakında olduğumuz halde adım atamadığım diyarlar va..
dilerim kalbine göre olur canım. svglr.


yeliz,
ne kadar haklısın hemde ne kadar
:((((((
gönlünce bir tatil diliyorum yelizciğim.. selam ve sevgiler.


candan tarifler..
AMİN CANIM.. AMİN.


dolunay,
ne mutlu bana tşkrlrrrr....


gönülden ele,
ne güzel temenniler..
HEP BERABER CANIM.. İNŞ..

pembe tatlar,
doyumsuz pembelimm doyumsuz.


ebru
özlem ne acıtan bir duygu böyle..
HAKLISIN ÇOK !!!


ebruli
:)
hakikaten anılar her yerden önüme çıkıveriyorlar...
güzel yıllardı.. tşkrlr.


zeencefil,
tabii tabii.
öncelik daima olumlamalardır benim içinde..
yoksa hiç yaşanılacak yanı kalmıyor hakikaten..
teşekkür ederim fundacığım.


prima rima,
ama sende çok güzellikler içinde güzelsin ebrucuğum :)))
HER ŞEYE ! RAĞMEN ! :)
sevgiler canım.. rimayı öperim.


pelince..
:)))))
keşke beraber tadını çıkarsak ...
yıllar sevmişmi beni gerçekten ???


hepinize teşekkür ederim..
sevgiler arkadaşlar...

Adsız 6 Ağustos 2009 23:02  

canım benim canım..
bir 28 yıl daha geçse,sonra bir 28 daha geçse, sen hep beyler kızımız olarak kalırsın.
allah seni esirgeyip korusun..
çok özledim, döner dönmez ordayım.
neslihan.

Stil Direktoru 7 Ağustos 2009 09:44  

Helal sana hatunum,az sonra ne gerekiyorsa yapacağım. Bu arada saray eskimiş sen hala taş gibisin :)

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ağustos 2009 11:08  

neslihan,
canım göremezmişim seni gerçektende, telaşın bir hayli fazla, kolaylıklar dilerim..
görüşmek üzere sevgiler neslim.
*
AYRICA BU YORUMUNU ÇERÇEVE YAPIP ASICAM SÖZZZ :))))
TEŞEKKÜR EDERİM ŞEKERCİĞİMMM.


stil direktörü,
canım edim , bal edim :)))))
ne güzelsinnn..
hep güzelsin.....
tatlı kuzum benim..
teşekkür ederim.

Cocukla Cocuk 7 Ağustos 2009 19:20  

sarayın fotografları çok guzel keske daha bakımlı ve iyi çalışanlar tarafından hizmet edilse,siz de çok hoşsunuz, maaşallah diyelim:))

Adsız 13 Ağustos 2009 08:16  

ooooo saraylım tahtınamı çıkmış bakayım.
yakışır yakışır benim gülüme.
yerim senin ben kırmızılı yıllarını.......
çiçek çiçek.. hey gidi şeker nunum.
-)))))))
semra.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP