SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR DEMİŞTİM HANİ ....

>> 22 Temmuz 2009 Çarşamba


Şeftalili turta (TARİFİ)
teşekkür ederim canım
naneli limonata ( tarifi vereceğim )



Sofralar dostlarla güzeldir demiştim hani, taaaa ilk blog günlerimde..
Gerçektende öyledir.
27 yıllık arkadaşım-komşum- can kardeşim NURSEL'ciğimle kısa bir sabah molasında buluştuk.
Yılbaşı öncesi sevgili eşinin böbrek transplantasyonundan sonra okadar ince bir hayat çizgisi sürüp yaşadıklar ki, şimdi O zor günleri ! unutmak için tatillerini sevgi ve huzur içinde, HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ SAĞLIKLA yazlıklarında geçiriyorlar. (darısı biricik SİHİRLİ ELLERimizin EŞİNE :( Dua edelim ve destek olalım LÜTFEN ! )

Nurselciğimin Biricik kızları SİBELimiz ise avukat oldu. Mezuniyeti için 2-3 günlüğüne istanbula gelince , o ipek kadar yumuşak sesiyle beni arıyarak ,bir kahveni içeceğim canım'' demesiyle sözleşiverdik.
Benim arkadaşım doğal sarışındır. Onun bu şeker haliyle en iyi uyum sağlayacak şey sarı tonlarıydı..
Tartöletten, içeceğine kadar sarıyla hazırladım naçizane kahve soframızı :))
HAYATTA TANIDIĞIM , SADECE KANATLARI OLMAYAN YERYÜZÜ MELEKLERİMDEN BİRİDİR KENDİSİ.
YÜCE YARADANA VE HAYATA TEKRAR TEŞEKKÜRLER EDİYORUM, BANA BÖYLE BİR KARDEŞ-ARKADAŞI NASİP ETTİĞİ İÇİN.....

LÜTFEN HAYATA DOKUNUN !!!!
ÇOK SEVGİLERİMLE....... TEŞEKKÜR EDERİM.

14 yorum:

hanife 22 Temmuz 2009 10:05  

ne zarifsin hazırladığın masanın renk tonuna kadar dikkat etmen ne kadar hoş ,turta çok nefis görünüyor eline sağlık

pembecikolata 22 Temmuz 2009 10:17  

Selam:)
Minik turtalar harikaaa...Kivili, muzlu olanlarının da sunumu harikaaa...Tam görsel şenlik:)

Primarima 22 Temmuz 2009 10:57  

Nunucuğum yine harikasın...herşeyın yanında o masanın güzelliği senin ellerinin ortaya çıkardıgı lezzetlerin yanında senin dularında güzel dileklerinde harika...
Sihirli ellerin eşinede ve nerde varsa tüm hastalara bende acil şifalar diliyorum Rabbimden.

TATESAL 22 Temmuz 2009 11:03  

Çok şık ve özenle seçilmiş,değer verilen kişi bunu fazlasıyla haketmiş...Ellerine sağlık canım...

Unknown 22 Temmuz 2009 11:14  

insanın sevdiğini sevildiğini bilmesi, mutluluğunu hüzününü paylaşacağı dostlarının bir gıdım uzağında olduğunu bilmesi kadar güzel birşey vermı sevgili nunucum.sende fazlasıyla var bu güzel dostlardan ve dostluklardan, ne kadar hoş))sevgiler

neslihan erzincan özgür 22 Temmuz 2009 11:16  

Nunucuğum her zamanki zerafetinle harikalar yaratmışsın yine.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Çınar 22 Temmuz 2009 11:28  

nefis turtalar, yine yine... Herzamanki gibi, sadece yaptıkların değil sunumdaki zarafet te nefis. Ellerine sağlık.

Sevgiler

Tijen 22 Temmuz 2009 12:54  

Gelenler, gidenler, kurulan sofralar... Nunuşko, kendini çok yorma e mi?

Delfina ; 22 Temmuz 2009 13:33  

Nursel hn'ın eşine geçmiş olsun,o güzelim sofraya oturunca tüm sıkıntıları geçmiştir.Sofranın enerjisi bize de bulaştı,çok mutlu olduk nunucum....Sibel'i de tebrik ediyor,nice başarıların onunla olmasını diliyorum...

svg

Sevil Şahin 22 Temmuz 2009 13:38  

çok harika bir dıst harika bir abla cok cana yakın bir arkadaşsın sen inş. kısmet olurda bende senle söyle karsılıklı bir kahve içme şerefine ulaşırım canım ablacım sofran anlatımın herseyinle cok zarif birisin sevdiğin dostlarınla hepberaber olman dilegiyle sevgiyle kal sibelide tebrik ediyorum sihirliellerin eşi için de hep dua edicemmm

a_y_s_e 22 Temmuz 2009 15:37  

o seftaliler cok guzel gozukuyorlar, burada oylesini bulamadim daha... eline saglik...

pelince 22 Temmuz 2009 16:53  

Böyle ince zevkleri olan bir dost zor bulunur.Ellerine sağlık Nuraycım..
Sevgiler...

Adsız 22 Temmuz 2009 18:05  

Canım,turtalar çok güzeller.Yine döktürmüşsün ellerine sağlık.Nursel'e çok selam. Sibel'i tebrik ederim. Görüşmek dileğiyle,herşey gönlünce olsun.Belgin

balböcükleri 22 Temmuz 2009 20:40  

bütün hastalara acil şifalar.organ bağışı için çağrılarımızı yapalım.naneli limonatanın tarifini bekliyorum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP