ŞEFTALİLİ TURTA - TARTÖLET

>> 22 Temmuz 2009 Çarşamba



TARİFİ

14 yorum:

Pembe Tatlar 22 Temmuz 2009 08:42  

Canım gözümü açtım ve karşımda bu nefir tartoletler ellerine sağlık harika gözüküyor....

fiko-yağız mutfakta 22 Temmuz 2009 08:53  

ellerine sağlık canım bu cumartesi oğlumun d.günü bende tartolet hazırlıcaktım süper oldu bu tarif tarifini aldım canım sevgilerimle

ELÇİN'İN YERİ 22 Temmuz 2009 09:02  

ama olmazki ...sabah sabah insan bu kadar tahrik edilmezki bu güzel pastayla yaaa:)

ellerinize sağlık...misss

Nes-Kayfee / Nesli 22 Temmuz 2009 09:12  

süper görünüyor ellerine sağlık arkadaşım

bahar yorgun 22 Temmuz 2009 09:13  

o ne güzel endam o ne güzel pozverme öyle ... olsa bir tepsi yiyebilirim gibi geldi... ellerine sağlık

EHA 22 Temmuz 2009 09:33  

ellerine sağlık.çok çok çok güzel gözüküyolar.ofise girer girmez pc yi açıp bu güzel tarifleri görünce,hele birde hala kahvaltı yapılmamışsa ne görse canı çekiyo insanın öyle etliymiş tatlıymış farketmiyo valla.en iyisi bi şeyler atıştırıp buralarda gezinmek gerek.
sevgiler.

Mutfak Havlusu 22 Temmuz 2009 09:35  

Çok şık ve hoş olmuşlar birde ben şeftaliyi puding gibi kremalarla çok yakıştırıyorum lezzet olarak ellerine sağlık.

http://www.lezzetibol.com 22 Temmuz 2009 09:46  

Çok şeker görünüyorlar canım. Tek lokmalık şekerler.
Ellerine sağlık
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

PAPATYA PRENSES 22 Temmuz 2009 10:05  

şeftaliyi de çok severim zaten:) ellerine sağlık nunucum,enfes görünüyorlar..

Zehra Gürgen 22 Temmuz 2009 10:44  

Nunum bak şimdi, tartlara dayanamadığımı bile bile olmazki!
böylede yapılmaz ki!
hemde şeftalili..
hemde sen yapmışsın..

ellerine sağlık zuzumm
sevgiyle kal

Primarima 22 Temmuz 2009 10:58  

Şeftali meyveler arasında en sevdiğim diyebilirim...reçelinide çok çok severım turtasını...tartöletlerde nefis duruyor.

Gülen Tezer 22 Temmuz 2009 11:33  

NUNU'M; aLLAH KİMSEYİ EŞSİZ, DOSTSUZ BIRAKMASIN. Kimsesiz gibi oluyor insan.Umarım bizim buradaki arkadaşlıklarımız da Nursel'le olan gibi olur. Başlığı okuyunca bensiz sofranın neresi güzel diye geçirdim aklımdan ama yazıyı okuyunca duygulandım. Belki de bebekliğini bildiğin arkadaş kızının -ki senin de kızın olmuştur artık Sibel- okulunu bitirip karşına öyle çıkması ne hoş bir duygu yaratmıştır.

Sihirli'm için dualarına katılıyorum. Çok üzülüyorum :( Allah bir an önce yardım etsin onlara.
Sevip öpüp limonatadan bir yudum alıp gidiyorum :)

durutarifler 22 Temmuz 2009 13:54  

Görüntü muhteşem. Yine döktürülmüş vallahi
Ellerine sağlık.
Bu arada sohbetiniz bol olsun.
Sevgiler

KİZHATCE 22 Temmuz 2009 20:12  

eline sağlık nu nucuğum,bir tane turta bir bardak limonata aldım :)harika görünüyorlar her zamanki gibi....sevgiler kocamannn yürekli arkadaşıma....

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP