SAKIZLI, ÇİKOLATA SOSLU VİŞNELİ TATLI

>> 20 Temmuz 2009 Pazartesi




Çeşmeden getirdiğim doğal sakızlar


YAPILIŞI

- 1 Pk. bebe bisküvisi, borcama dizilir.
- Üzerine dilediğiniz çikolatalı puding dökülür ( ben göz kararı evden yapıp içine çikolata parçaları atıyorum ) VEYA VİŞNE SOSUDA YAPABİLİRSİNİZ. TARİFİ VERECEĞİM. !!
- Vişneleri serpip,
- En üste, içine 2 parça damla sakızı attığım vanilyalı pudingi gezdiriyorum..( yine göz kararı yapıp yarım pk vnilya koyuyorum. Sakız kokusunu bastırmaması için )
- Sizler hazır vanilyalı ve çikolatalı pudingleri kullanabilirsiniz. Sütlerini biraz daha az koymanızı tavsiye edeceğim. Vişneler sulanma yapabiliyor.

AFİYETLER OLSUN. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM..

22 yorum:

Damak Tadı 20 Temmuz 2009 09:36  

Nuray'cığım,muhteşem görünüyor canım..Sakızlı lezzetlere bayılıyorum bende..))Ellerine sağlık canım..


Çokkk öpüyorum seni..Sevgiler....

HÜLYA 20 Temmuz 2009 09:38  

ellerine sağlık canım çok gzüel görünüyor... afiyet şeker olsun

güzel bir hafta geçirmen dileğiyle.

http://www.lezzetibol.com 20 Temmuz 2009 10:17  

Ne kadar pratik olmuş sevgili Nuray, İzmirli olarak damla sakızına bayılırım.
Ellerine sağlık canım.
Çok güzel olmuş
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

lalelimutfaklar 20 Temmuz 2009 10:19  

ellerine saglik.sakizli muhallebi ve meshur sakizli dondurma bunlar benim vazgecemiyecegim lezzetler.annem sakiz, karanfil ve peksimeti ,cevizi karistirp baklavalarda kullaniyor. cok guzel oluyor.

Gülen Tezer 20 Temmuz 2009 10:23  

Nunu'm; buraya geldiğimde Hakan 'Gülen neye bakıyorsun, yapıştın yine monitöre' dediğinde fark ettimki bu nefis, romantik yiyeceklere bakarken burnumla monitör arasında 10 cm var :D
Yine döktürülmüş, eller, yürekteki romantizm dert görmesin.

Bu arada Epru Şallı'yı gördüm diyorsun da, nasıl yani? Epru mikroskopsuz da görülebiliyor mu?
Bizim tv LCD olduğu için mikroskopa gerek yok da sen nasıl gördün??
Öpüyorum en büyüğünden :*

neslihan erzincan özgür 20 Temmuz 2009 10:29  

Günaydın Nunu'cuğum.tatlı nefis canım.sakız lezzetine bayılıyorum.ellerine sağlık.patlıcan dolmaları da harika görünüyor.afiyetler olsun .çok öpüyorum.sevgilerimle...

pelince 20 Temmuz 2009 10:35  

Damakta bıraktığı lezzet eminim şahanedir.Sakız bir gibi kokmuştur...
Ellerine sağlık Nunucum..

SMİLENA 20 Temmuz 2009 10:37  

of of tam bir bomba olmuş.
eline sağlık

SOFRAMDA BERABER 20 Temmuz 2009 11:11  

merhaba ablacığım
ellerine sağlık pek güzel görünüyo
sevgiler...

Adsız 20 Temmuz 2009 11:39  

cok guzel gorunuyor:)

pembecikolata 20 Temmuz 2009 13:13  

Çok pratik ve çok lezzetli tam benlik:)
Ellerinize sağlık...

saniyesultan 20 Temmuz 2009 13:43  

canım soğuk soğuk süper olur..ellerine sağlk.

Unknown 20 Temmuz 2009 13:56  

Cidden yemek yapmak sanat şu görüntüyü resmetmeden yemek olmazdı şahane görüntü emeğinize sağlık harikalar yapmışsınız yine ya ben anlamıyorum şu damla sakızı konusunda normel sakızmı yoksa başka bişeymi bu sakız ben hiç sakızlı bişey denemedim ama kime sorsam farklı cevap alıyorum acaba nasıl bir sakız kullanılıyo size sorabilirmiyim nunucuğum?
Şimdiden Teşekkür ediyor ve Sevgilerimi yolluyorum;)

sarımutfak-hande 20 Temmuz 2009 14:19  

lezzet küpü olmuş ellerine sağlık cnm

Sevil Şahin 20 Temmuz 2009 15:17  

nunucum......
balım ne çok özledim seni bir bilsen yogunluktan hiç bir sey yapamadım seni yazılarını okumayı çok özledimm
sınıftanda atıldım demi hoş kilo almıyorum ama pek bverdiğimde söylenemez :((
sen nasılsın iyisin demi tatlım seni cok seven kardeşin sevil kocaman öptümmmm
bu arda tatlınada bayıldımmm kaçayım sayfandan yoksa kendimi mutfakta bulucam :))

Hülya 20 Temmuz 2009 16:44  

Çok şık olmuş ellerine sağlık. Bu kadar pratik olduğunu anlatmasan bilemezdim.
Eminim tadı da çok güzeldir.
Sevgiler

NzlGl 20 Temmuz 2009 16:45  

Sakızlı her tatlı makbulümdür:)))
Onun için kocaman bir dilim alabilirim canım
Ayrıca hediyelerinizde çok güzel. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle
kocaman sevgiler nunucuğum.....

Mehtap Pasin Gualano 20 Temmuz 2009 19:43  

damla sakizi Turkiye'ye gittigimde en cok almak istediklerimin basinda gelir.. gecen sene ne yazik ki, yasadigimiz yerin kucucuk marketinde bulamamis ve her muhallebi pisirdigimde Ahhh, aahhhh, diye ic gecirmistim.. Neyse sonra kelebeklerin bana yolladigi paketten sakizli lokumlar cikmisti da, ozlemim birazcik gecmisti..

Sunumlarin her zamanki gibi harika...

ebru 20 Temmuz 2009 22:23  

Sevgili Nunu sofra her zamanki gibi muhteşem.Lezetler mükemmel.Ellerine sağlık canım.Öpüyorum seni.

Zehra Gürgen 20 Temmuz 2009 23:42  

Nunum harikasın yine! damlasakızlı vişneli ve çikolatalı artık daha ne ister insan bilemiyorum? En sevdiğim tadlar birarada olmuş.
ellerine sağlık canım

sevgiler

Yaşamın kıyısında 21 Temmuz 2009 00:48  

Enerjine hayranım,
yiyemeden yapabilmene de
Öpüyorum...

Pembe Tatlar 21 Temmuz 2009 11:12  

Canım bu ne harika bir görüntü hımm ellerine sağlık özelliklede sakızlı olması:)))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP