LİMONATA

>> 8 Temmuz 2009 Çarşamba











ITIRLI LİMONATA

9 limon
2 sb toz şeker
1- 2 yaprak ıtır
tadına göre soğuk su
nane ve ıtır yaprakları, arzu ettiğiniz meyveler.
( ben yeşil elma ve şeftali, bir kaç tanede frambuaz kullandım )

- Yıkanan limonların kabukları rendelenir
- Üzerine şekeri eklenip parmak uçlarıyla birbirine yedirilip ,ertesi güne kadar ağzı kapalı bekletilir.
- Ertesi gün üzerine rendelenen limonları sıkılıp, suyu tadına göre ilave edilir.
- Süzgeçten ve tülbentten geçirilerek dinlendirilir.
- Servis anında nane veya parmak ucuyla hafifçe ovulup, ezilen ıtırlar eklenip afiyetle sunulur.
- Bu limon sayısı ile yaklaşık 1 orta boy tencere dolusu limonatanız oluyor.
Hatta daha fazlası..... ( ölçüyü yarım yapabilirsiniz )

HEPİNİZE SEVGİLER.

13 yorum:

LEMAN 8 Temmuz 2009 20:56  

tarıfı aldım kaçtımmmm ben

ozerella 8 Temmuz 2009 21:01  

Merhaba
Limonatayı çok severim ve sizinki harika gözüküyor.Yaz için en iyi içeceklerden.Elinize sağlık)

boncuk mutfakta 8 Temmuz 2009 21:29  

Eline sağlık Nunucum ne çok severim hele bu sıcak yaz günlerinde aklıma düşürdün bende yapayım.

Sayrem 8 Temmuz 2009 22:23  

Lımonatayı bizde çok severiz...
Ellerin dert görmesin...
Sevgiler

Yaşamın kıyısında 8 Temmuz 2009 22:27  

Sağlık, sıhat, afiyet olsun. En güzel yaz içeceğidir limonata.
Hadiye Hn. da çok severdi, hatırlarmısın bilmem?
Seni çok seviyorum...

Pembe Tatlar 8 Temmuz 2009 23:02  

Tarif çok hoşuma gitti canım ellerine sağlık...

Adsız 9 Temmuz 2009 00:39  

lımonata sevmeyene bıle ıstah actırır bu resımler...ben sevmem aslında pek lımon :)

Çınar 9 Temmuz 2009 00:47  

Sıcaktan bayılmış durumdayım. Ne güzel göründü limonata. Üşenmesem de kalkıp yapsam:)

Sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 9 Temmuz 2009 10:30  

Ayyy limonataaa:) Ben limonatanın en çok zencefillisini severimm...

Senin güzel kekinden bir dilim alsam, yanına da bir bardak limonata:)

Ellerine sağlık Nunucuğum,

sevgiyle kal...

Stil Direktoru 9 Temmuz 2009 11:50  

Yaz günlerimizin vazgeçilmezi senin görsel sunumunla daha da özel olmuş canım.

pelince 9 Temmuz 2009 14:28  

Serinlemek için birebir olmuş,enfes gözüküyor..Becerikli hatun olmak başka bir şey..
Ellerine sağlık...
Kocaman Öptüm...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 9 Temmuz 2009 22:14  

bizim dolaptanda eksik olmuyor bu ara hiç limonata...
ellerine sağlık canım :)

Ferkay 23 Temmuz 2009 01:32  

Buz gibi limonata ohhh bu sıcaklarda nede güzel gider. Ellerine sağlık Nunum. Seni çok seviyorum..
Kocaman öpüyorum..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP