FRAMBUAZLI MİLKSHAKE

>> 29 Temmuz 2009 Çarşamba



2 KİŞİLİK !
Malzemeler:

2 top frambuazlı dondurma
200 gr ayıklanıp,yıkanmış frambuaz ( ahududu) (böğürtlenlede deneyin ,ama biraz ekşi rengi koyu oluyor, daha fazla şeker istiyor !! )
2 su bardağı çok soğuk süt
Toz şeker ( tadına göre )

Hazırlanışı:

Tüm malzemeyi blendera aktarın.
İyice köpürene kadar karıştırın.
İsteğe göre şeker ilave ederek pipet ile servis yapın.
Ben yanında mutlaka Marshmallow şekerleme ikram ederim.
Yaz günlerinde gerçekten de ,biraz kendimizi şımartmak iyi gelecektir...


AFİYETLER OLSUN.

19 yorum:

http://www.lezzetibol.com 29 Temmuz 2009 09:14  

Çok şeker ve çoook lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık canım.
Olsa da içsek:)))
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

Damak Tadı 29 Temmuz 2009 09:16  

Ben şekersiz sade isterim..Marshmallowlar şeker ihtiyacımı karşılarlar canım..Oooo,ben bayılmadım desem yalan olur..Ellerine sağlık tatlım..Hele renklerine.....)))


Sevgiler şekerim, sevgilerrrr...)

mutfakcini 29 Temmuz 2009 09:59  

Görüntü harikaaa.Tadı da öyledir kesin.Ellerine sağlık canım.

e.esma.albayrak 29 Temmuz 2009 10:07  

rengi bile nekadar hoş görünüyor...
ellerinize sağlık tam bu sıcalara layık hep böyle sıvı tüketmek lazım...

Adsız 29 Temmuz 2009 10:38  

şeker çok güzel bu tarıf.

Unknown 29 Temmuz 2009 10:46  

Canımmmmm ellerine sağlık yine hari
kalar yaratmışsın.Ama her zaman dediğim gibi sunum ayrı bir olay ve sen maşallah bu konuda muhteşem
sin.kocaman öpüyorum.

pelince 29 Temmuz 2009 10:57  

Pembiş pembiş çok güzel gözüküyor,hüüüp diye içime çekerim hemen:)

Unknown 29 Temmuz 2009 12:23  

Görüntüsü ve sunumuyla harika bir tarif paylaşımın için teşekkürler arkadaşım...

Zehra Gürgen 29 Temmuz 2009 13:12  

Nunuum bu harika!
Bayıldım, Derin hele çok sever..
Aman o görmeden kaçayım yoksa başım belaya girecek :)

güzel kadın ellerine sağlık

Pembe Tatlar 29 Temmuz 2009 15:17  

Canım görüntü süper...

Ellerine sağlık fıranbuazlı hiç denemedim ama mutlaka deneyeceğim...

Sevil Şahin 29 Temmuz 2009 15:36  

NUNUM CANIM BENİM YİNE SUNUM SAHANE NE DİYEBİLİRİM Kİ HARİKASIN SEN SEVGİLER ELLERİN DERT GÖRMESİNN

HUYSUZBALIK 29 Temmuz 2009 17:36  

Tam şımarmalık bunlar pembiş pembiş. Yine hem göze hem mideye hitap eden bir sunum olmuş Nunucum ellerine sağlık. Sevgiler öpücükler.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2009 21:12  

tijen aktay,
çok lezzetlidir çokkk :)
tşkrlr canım.



damak tadı,
:))))))))
vallahi bu sözler üzerine ne demeli kii :)))
afiyetler olsaydı keşke :))


ebruli,
ooo.. tadı tam garanti ebrucuğum.
sevgiler cnm.


w.esma.a
keslinlikle evden yaypıp sağlıkla tüketmeli derim hep bilirisniz..
sağlıklar sevgiler cnm.


dolunay,
bencede canım :)


derya,
canım varolasın teşekkürler ederim.



pelince
:))))))
bu yorumuna bayıldım ben :)))


sadece yemek,
sizler için her şey..
teşekkür ederim canım.


zehra gürgen,
:))
yap annesi yap..
sen asıl harikalar ustasısın maşallah.
öpüyorum sizleri.


pembe tatlar,
ben inanıyorum içok seveceksin canım.

sevil,
çok teşekkürler canım sağolasın.


esin,
ben bu güzele bayılıyorummm..
hem evden :)
HEM ELDEN :))

SEVGİLER TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR. YAZAN ELLERİNİZE SAĞLIK.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2009 21:12  

tijen aktay,
çok lezzetlidir çokkk :)
tşkrlr canım.



damak tadı,
:))))))))
vallahi bu sözler üzerine ne demeli kii :)))
afiyetler olsaydı keşke :))


ebruli,
ooo.. tadı tam garanti ebrucuğum.
sevgiler cnm.


w.esma.a
keslinlikle evden yaypıp sağlıkla tüketmeli derim hep bilirisniz..
sağlıklar sevgiler cnm.


dolunay,
bencede canım :)


derya,
canım varolasın teşekkürler ederim.



pelince
:))))))
bu yorumuna bayıldım ben :)))


sadece yemek,
sizler için her şey..
teşekkür ederim canım.


zehra gürgen,
:))
yap annesi yap..
sen asıl harikalar ustasısın maşallah.
öpüyorum sizleri.


pembe tatlar,
ben inanıyorum içok seveceksin canım.

sevil,
çok teşekkürler canım sağolasın.


esin,
ben bu güzele bayılıyorummm..
hem evden :)
HEM ELDEN :))

SEVGİLER TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR. YAZAN ELLERİNİZE SAĞLIK.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 29 Temmuz 2009 22:18  

bu sıcaklarda hem serin hem meyveli lezzetlere kim hayır diyebilir ki :)))
ellerine sağlık canım.

boncuk mutfakta 30 Temmuz 2009 00:26  

Nunucum bende soğuk kahve hastasıyım.Eline sağlık canım benim.

neslihan erzincan özgür 30 Temmuz 2009 11:20  

Oy oy, vallahi nefis, bunu böğürtlenli densem nasıl olur? ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

durutarifler 30 Temmuz 2009 12:13  

Oy oy oy . Tam bir bomba. Bayılısım frambuaza. Ellerine sağlık. Böğürtlenli ve çilekli de harika olur.
Sevgiler

Unknown 30 Temmuz 2009 12:45  

Çok cici görünüyo görüntü senin bloğuna yakışır canım emeğine sağlık arkadaşlarında dediği gibi olsada içsek yaz sıcakları hiç çekilmiyo içeceksiz olmaz..
Sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP