FRAMBUAZLI - KEKLİ VANİLYALI PUDİNG

>> 11 Temmuz 2009 Cumartesi

SUNUM SADECE SİZLER İÇİN !!!!!! AFİYET OLSUN ARKADAŞLAR.








Frambuaz (ahududu veya ağaç çileği olarak bilinir) şu an tüm tezgahlarda gözlerimizi almakta.
Harkulade ANTİOKSİDON özelliğe sahip bu meyvenin bende pek tiryakisiyimdir.. Ve ne kadar çok tükettiğimi bilemezsiniz.
Bu hafta içinde kalan kekler vardı elimde. Sütlerde tüketilemiyordu, biraz puding yapmaya karar verdim tatlı olarak.
Göz kararı nişasta ,un ,şeker, süt vanilya kullanıp muhallebisni hazırladım,
Kadehlerin altına bardakla kestiğim kek dilimleri yerleştirip,
Üzerlerine bol frambuaz koydum,
Tekrar muhallebi döküp, frambuaz serptim.
Minicik dondurma ikramlarıylada keyiflere keyif katıp,
Yaz akşamlarımıza serinlik, ferahlık oldular. Sizlerde eminim denemek istersiniz..
afiyetler olsun.

FRAMBUAZIN FAYDALARI :
Kanı temizler, vücutta biriken zehirli maddelerin atılmasını sağlar. Terletir ve idrar söktürür. Kabızlığı giderir. Vücuda dinçlik verir. Romatizma, mafsal kireçlenmesi, nikris, boğaz, bademcik ve göz iltihaplarında kullanılır. Kansızlık ve veremde çok iyi bir gıdadır. Ateş’i düşürür. Üre ve şeker hastalarına da faydalıdır. Mide ülseri olanların kullanmamaları gerekir.

Kadınlarda beyaz akıntıyı keser; aybaşı dönemindeki aşırı kanamaları azaltır ve aybaşı durumunu düzene sokar. Doğum yapacak kadınlarda rahim kasılmalarını düzeltmede, doğum sancılarını azaltmada ve doğum olayını kolaylaştırmada etkilidir. Ancak, bu dönemlerde düzenli olarak alınmalıdır.

19 yorum:

Unknown 11 Temmuz 2009 20:10  

Canımmmmmmmmmm ellerine sağlık harika
bir lezzet ve tabii sunum.Mutlu hafta
sonları kocaman sevgiler...

Unknown 11 Temmuz 2009 20:59  

şu sunumun güzelliğine, zerafetine bakarmısınız. ellerine sağlık, iyi hafta sonları.

pelince 11 Temmuz 2009 22:11  

Sunum şahane,kaşık kaşık yenir bu :) alttaki kek ise süprizi olmuş..
Ellerine sağlık...

Mutlu Pazarlar.

Pembe Tatlar 11 Temmuz 2009 23:20  

Canım yine harikasın sunumunla tarifinle çok pratik ve şık ellerine sağlık...
Mutlu hafta sonları

gülay 11 Temmuz 2009 23:25  

canım ellerine sağlık.. çok şık bir sunum olmuş...verdiğin bilgiler için de ayrıca tşk..

sevgiler...

gülay 11 Temmuz 2009 23:25  

canım ellerine sağlık.. çok şık bir sunum olmuş...verdiğin bilgiler için de ayrıca tşk..

sevgiler...

Betül MUTFAKTA 11 Temmuz 2009 23:40  

Sunumun bir harika olmus.. Ellerine saglik :))

Baharcicegi 11 Temmuz 2009 23:47  

tadina bakamasakta muhtesem lezzetin görüntüsü bile yeter bize,sunum harika olmus
bugün koca bri kup cappucinolu ve karisik dondurma yedim yoksa sayfandan cimakmazdim ekrana yapisik bir halde kala kalirdim

KİZHATCE 11 Temmuz 2009 23:48  

çok güzel görünüyo frambuazlar kıskandım ama burada yok çünkü:( şaka canım eline sağlık seyretmekte hoş,sevgiler nu nucuğum:)

Flame 12 Temmuz 2009 01:11  

Geceleri senin bloguna girmeyi yasaklayacağım kendime :(
Çokkk güzell olmuşş canım..
Eline sağlık, sunum yine 10 numara..

Hülya 12 Temmuz 2009 13:44  

Harika bir sunum olmuş ellerine sağlık

boncuk mutfakta 12 Temmuz 2009 14:01  

İyi hafta sonları canım. ellerine sağlık.

Unknown 12 Temmuz 2009 15:59  

Ellerine sağlık arkadasım harika görünüyor sunumda öok şık olmuş afiyet olsun.Guzel bır pazar gunu dılıyorum....

Stil Direktoru 12 Temmuz 2009 22:10  

Dostum bana diyorsun ama bende sana gelince anammm oluyorum :) Ay nasıl ağzım sulandı canım çekti ee artık gelince yaparsın Nunu'mmm :) MUCK

Yelda 12 Temmuz 2009 22:22  

Tiramisu ve puding harika görünüyor
Ellerine sağlık canım
Sevgiler

Adsız 12 Temmuz 2009 23:20  

nunucuuumm dut sezonundan frambuaz masalına geçmiş blogun ben görmeyeli..ne kadar baştan çıkarıcı bir renk değil mi?mmmhhh sunum da süpper her zamanki gibi ellerine sağlık canım..çokkk öptümmm

Banu 12 Temmuz 2009 23:51  

Harika gorunuyor gercekten..Tam benim sevdigim bir lezzet olmus...Agir olmayan bir pasta gibi sadece bol muhallebi, bol meyvasi ve kek ile simdi yarin deneyecegim lezzetli tatliyi buldum,hazir frambuaz da varken... ellerine saglik Nunu....Ayrica sunum mukemmel olmus:):)

Adsız 13 Temmuz 2009 01:58  

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZETLİ GÖRÜNÜYORLAR YAZA UYGUN ÇOKÇOK ŞIK BİR LEZZET ...SEVGİLERİMLE

bahar yorgun 14 Temmuz 2009 08:35  

çok iştah açıcı görünüyor ekrandan bile yiyesim geldi :)) ellerinize sağlık

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP