BALLI FISTIKLI MUFFINLER

>> 10 Temmuz 2009 Cuma






BALLI SUSAMLI FISTIKLI MUFFIN

1 iri yumurta (oda sıcaklığında )
2 kahve fincanı şeker,
1/2 türk kahve fincanı sıvıyağ
1 yk tereyağ
1 sb süt ( 2 parmak daha az)
2 yk kakao
ballı fıstık
4 damla vanilya aroması veya 1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu,
2 sb kadar elenmiş un,
muffın kağıtları


170* ısınan fırına,
sırasıyla çırptığınız kek harcınız mufın kağıtlarına kaşıkla konur,
üzerine fıstıkları dizilip fırına verilir.

*
SEVGİLİ AYBİKE ( aybike'nin mutfağından ) Kahvaltıya bana geldiğinde ikiz kızları için hazırlamıştım.
Aybikeciğim ise çok sevmişti bu şirin lezzetleri ..
Bizlerde..
Dilerim sizlerde paylaşırsınız..

Sevgilerimle.. AFİYETLER OLSUN.

*Frambuazlı tiramisu tarifini vereceğim ) !!!

15 yorum:

3prenses 10 Temmuz 2009 09:07  

müthiş görünüyor canım.ellerine sağlık.

bir demet feslegen 10 Temmuz 2009 09:17  

O fıstıkları bilirimmm bayılırımmm mmmm..
eline sağlık canım :)

Damak Tadı 10 Temmuz 2009 09:54  

Çok şeyler kaçırdığımın farkındayım canım..O klima yüzünden hepsi..(( Ellerine sağlık canım benim..Kocaman öpüyorum yanaklarından..



Sevgiler..

neslihan erzincan özgür 10 Temmuz 2009 10:33  

ellerine sağlık Nunucuğum.sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2009 10:48  

3 PRENSES,
çok teşekkürler sevgili prenses.

EDA,
bende pek severim :)
harika oldular !

DAMAK TADI,
sağlık olsun üzülme artık gülcüm.
her zaman olabilir bunlar..
her zamannn beklerim.

NESLİHAN,
teşekküeler nesliciğim..
sevgiler benden canım.

gelincik 10 Temmuz 2009 11:23  

ENFES GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK FISTIKLARDA FARKLI BİR TAT VERMİŞTİR EMİNİM SEVGİLER

Pembe Tatlar 10 Temmuz 2009 12:19  

Canım nefis gözüküyor ellerine sağlık...
hayırlı cumalar.

Narince 10 Temmuz 2009 12:50  

Sabah sabah muffinleri gördüm, üstüne bir de frambuazlı tiramisu müjdesi ... Halimi varın düşünün gayrı!

Unknown 10 Temmuz 2009 13:08  

harika lezzetler arka arkaya nefis görünüyorlar eline sağlık nuraycım sevgiler

Saliha 10 Temmuz 2009 14:15  

ya goruyorum ama yıyemıyorum ballı fısıklardan:(cunku bı yemege basladımı sonu gelmıyor ıradesızım heralde:(ellerıne saglıkkkkkk benım oglum bayılır ama yapan yok:(

sevgılerımle....tremısuyu heyecanla beklıyorum yayınlada yapalım:)

Unknown 10 Temmuz 2009 14:57  

Harika görunuyorlar arkadasım ellerıne sağlık Çayımın yanına bir tane aldım:))))

gülay 10 Temmuz 2009 15:17  

canım ellerine sağlık.. çok nefis görünüyorlar..

sevgiler...

müjde 10 Temmuz 2009 15:38  

Çok şirin görünüyorlar.Yaratıcılığına hayranım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2009 16:17  

gelincik,
ÇOK HOŞ BİR LEZZET OLDU HAKLISINIZ,

PEMBE TATLAR,
teşekkürler, iyi tatiller,

NARİNCE,
ne mutlu bana, tarif geliyor :)

DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
Dilekciğim tatil yaklaştı,postları bitirmek gerekiyor canım.svglr.

DÜĞME BAYLA BİNBİR ÇEŞNİ HAYAT
Salihacığım o dediğinde çoook haklısın canım :)
tarif hazırlanıyor :)


SADECE YEMEK,
merhabalar, afiyetle tşkrlr..


GÜLAY,
çok teşekkür ederim svglr.

Unknown 10 Temmuz 2009 22:18  

ellerine sağlık arkadaşım. cahilliğimi mazur gör. üzerindeki ballı fıstıkların ne olduğnu anlamadım. kuruyemişçilerdemi bulunr..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP