VİŞNELİ- ÇİKOLATALI TİRAMİSU

>> 24 Haziran 2009 Çarşamba

REGAİP KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN








VİŞNELİ ÇİKOLATALI TİRAMİSU

500 ml süt (lıght)
1 pk hazır kakaolu pastaban ( ev pandispanyası çok daha güzel)
4 yk şeker
2 yumurta sarısı
1 pk labne peyniri (lıght)
1 pk vanilya ( veya vanilya çubuğu )
2.5 yk un

1 çay fincanı su- 2 yk nescafe- 3 yk şeker hazırlanıp her 2 pastaban ıslatılır
( önceden)

- Süt- şeker- yumurta sarıları karıştırılıp ağır ateşte bırakmadan karıştırılıp
pişirilir, ılınınca vanilya ilave edilip soğumaya bırakılır.
- Soğuyunca mikserlenip, içine labne peynir eklenir. Karıştırılır.
- Her iki yanı ıslatılmış pastabanın , ilk katına peynirli karışımın yarısı konur.
- Üzerine vişne ve çikolata taneleri serpilir.
- Diğer pastaban üzerine kapatılır.
- kalan diğer yarım peynirli karışımda 2. pastabana yayılır ve dinlendirilir.
- üzerine kakao veya benim gibi 2 yk şekeri bir tutam nescafeyle karamelize edip yayabilirsiniz.
- Vişne ve Çikolata ile süsleyip soğuk servis yapınız.
AFİYETLER OLSUN.

YAKINDA FRAMBUAZLISINI VERECEĞİM !!

52 yorum:

Adsız 24 Haziran 2009 09:32  

bu ne guzellık :)

NzlGl 24 Haziran 2009 09:55  

Bu akşam bizde de var nunucuğum
Ama sade olanı :)
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Eya 24 Haziran 2009 10:01  

Nunucugum....yeni mutfaginda sagliklla, neseli günler gecirmeni diliyorum, visneli tiramusu harika, tam yaz tatlisi olmus, ellerine saglik, sevgilerimle

zehra

http://www.lezzetibol.com 24 Haziran 2009 10:11  

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Harika olmuş. Tiramisuyu sevmeyenimiz yoktur herhalde. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.
Sevgiler

http://www.lezzetibol.com

hanife 24 Haziran 2009 10:12  

vişneli tatlar hep hoşuma gitmiştir eline sağlık çok güzel olmuş

harosa 24 Haziran 2009 11:06  

tarif için teşekkürler canım enfes grünüyor
sevgiler

Damak Tadı 24 Haziran 2009 11:18  

Bende sonlarını Muffinlere kullanmıştım canım..Vişneyi çok seviyorum..En çok da, dondurucudan çıkartıp buzlu buzlu yutup, sonra şiş boğazla dolaşmayı..))

Çok nefis olmuş görünüyor Nuray'cığım,ellerine sağlık canım..Yeni mutfağınızda afiyet şeker olsun sizlere..Kocaman sevgiler..

ARZU - ENGÜZELTATLAR 24 Haziran 2009 11:43  

Ellerine sağlık nunu Yine çok güzel yapmışsın. sevgiler...

Unknown 24 Haziran 2009 11:45  

Canım benim harikasın pasta süper ellerine sağlık çok şık ve leziz ko
caman sevgilerimle...

ebrugzo 24 Haziran 2009 12:13  

merhaba bir dut masalı tarif cok güzel de yanliş yazmayayım diyorum un ilk once katılıyor degil mi şeker , yumurta ve sütle birlikte. açklarsanız sevinirim. tariflerinizi zamanım oldukca yapmaya calişiyorum ve cok begeniyorum. Sevgiler , ebrugzo!

Ferkay 24 Haziran 2009 12:38  

Nunum o güzel mutfağında harikalar yaratmaya başladın. Ellerine sağlık canım.
Bakıyorum ama göremiyorum yörüngende yokum galiba.
Kocaman öpüyorum..

Tijen 24 Haziran 2009 13:23  

Pek güzel bir şey olmuş NuNu'cuğum! Bugünlerde site içi yürüyüşlerimde bir sürü vişne ağacı görüyorum. Bu sene vişne alayım istiyorum. Geçen sene bir kez bile almadım. Ya da sahipsiz ağaçlardan toplasam...

Pembe Tatlar 24 Haziran 2009 13:56  

Canım bu ne harika bir görüntü...
Elerine sağlık:)

NEŞELİ MUTFAK 24 Haziran 2009 15:04  

ellerine sağlık tiramisu nefis görünüyor.vişnelide güzel bir fikir.denenmesi gerek
sevgiler

neslihan erzincan özgür 24 Haziran 2009 18:33  

nefisssssss:-)ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

aysegul 24 Haziran 2009 18:54  

Offf yaa of of harrikasın Nuray
ablacığım.Ben acıktım mı ne.. Yeni
mutfağınız da hayırlı olsun:))
Sevgilerrr...

Sevgi Küçük 24 Haziran 2009 19:40  

ah ne güzel bir manzara bu?? vişneyle de ne harika bir tat olmuştur.ellerine sağlık.

Moonish (moonsun) 24 Haziran 2009 19:52  

Ellerine saglik Nunucum, nefis gorunuyor :)

dantelistan 24 Haziran 2009 20:24  

ne muhteşem bir görünüş tadını düşünemiyorum bile ellerine sağlık

HUYSUZBALIK 24 Haziran 2009 21:48  

Oy Oy Oyyyy. Ellerine sağlık Nunucum. Ne kadar hoş bir görüntü o... Sevgiyle kal. Esin...

Serap'la turuncu lezzetler 24 Haziran 2009 23:14  

Şahane görünüyor Nunucum ellerine sağlık...öpüyorum sevgiler

mutfaktakizaman 24 Haziran 2009 23:59  

ellerine saglik canim nefis gorunuyorr hmmm...

ugramiyorsun farkindayimm ama olsun ben gelirim...

arzumcum.blogspot.com 25 Haziran 2009 00:41  

tramisu muhteşem görünüyor.ellerine sağlık canım.
Hayırlı kandiller. Rabbim tekrarına erdirsin İnşallah.

Özlem Avcı-mutfaktayimm 25 Haziran 2009 09:36  

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, dualarınız kabul olsun, kandiliniz kutlu olsun.

SOFRAM 25 Haziran 2009 10:26  

Nunucuğum kandilini kutluyor hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Canım tiramisu da vişne lezzetiyle mükemmel göünüyor, ellerine sağlık.
Sevgilerimle öptüm...

Delfina ; 25 Haziran 2009 10:30  

Ben de çok dua edeceğim sizin için Nunucuğum , en çok da hayatıma girdiğiniz için çok teşekkür edeceğim O'na..

Hayırlı kandiller...

dogada.blogspot.ru 25 Haziran 2009 10:35  

Sevgili Nunu'cuğum kandilin mübarek olsun ailene sağlık , muhabbet , bereket getirsin.
çok değişik bir tramisu çok lezzetli olduğu belli içine vişne çikolata 'da girince lezzeti birkat daha artmıştır ellerine sağlık canım sevgiler çok öpüyrum

Damak Tadı 25 Haziran 2009 10:35  

Bende ailecek kandilinizi kutluyorum canım..Allah tamamına erdirsin inşallah sağlık ve sıhhatle..


Kek kalıplarımın hepsiyle kek yapıp,uzun bir masaya dizip herkese ikram etmek istiyorum..))Belki bizlerde Ramazandan önce yeşillik bir alanda böyle bir şey gerçekleştirebiliriz ne dersin..Kocaman öpüyorum yanaklarından canım..Sevgilerle kal..

pelince 25 Haziran 2009 11:37  

Nunucum babalar günü sofrası muhteşem olmuş.Tramisu çok lezzetli gözüüyor,ellerine sağlık..

Hayırlı Kandiller diliyorum...

Sevgiler.

Hayat 25 Haziran 2009 12:05  

Her iki âlemde mutluluk dileklerimle, Regaip Gecemiz mübarek olsun.Âlemin affına ve mutluluğuna vesile olsun dilerim.
Sevgiler...

TAZE NANE 25 Haziran 2009 12:08  

BU DEGERLI KANDIL GECESINDE,
KAINATIN YARATICISI VE ALEMLERIN RABBI BAGISLAYICI VE
ACIYICI YUCE ALLAH TUM DUALARINIZI KABUL ETSIN...

Unknown 25 Haziran 2009 13:16  

Hayırlı Kandiller sevgili arkadaşım. Kandil Simidini sıcak sıcak alman için bloguma bekliyorum.Sevgiler,

Unknown 25 Haziran 2009 13:27  

Nefisss görünüyor.
ama ben rejime başladım:)))

kandilin kutlu olsun canım.sevgiler

Zerrin 25 Haziran 2009 14:25  

Regaip kandiliniz mübarek olsun.Nimet teyzenin ellerinden öperim.

Berkay'ın doğum gününü kutlarım.Herşey gönlünce olsun :)

Ellerine sağlık :))

Sevgiler...

Ballı Cimcime 25 Haziran 2009 15:15  

Teşekkür ederiz canım, ellerine sağlık harika olmuş.

Senin de kandilin mübarek olsun, sevgiler..

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ 25 Haziran 2009 16:06  

Nunucugum tiremusun nefis otesi olmus canim koca bir dilimini hemencecik mideye indirirdim:)))
ellerine saglik dunyalar tatlisi arkadasim.

canim regaip kandilini ve uc aylarini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Bu hayirli gecede tum dualarimizi Rabbim kabul eder insallah.

Kocaman sevgilerrrrr.

özgülün tarifleri 25 Haziran 2009 16:08  

canim nunun yandaki "nurayin yorungesi yildizlar"da benim eski blogun linki gorunuyor:))
pankekte kalmisss:)))

Stil Direktoru 25 Haziran 2009 19:40  

Güzelim mailinle içimi ısttın, tarifinle de karnımı acıktırdın. Sana da keyifli kandiller.

lemanice 25 Haziran 2009 20:17  

Gün olur söz biter, dil bağlanır, herşey anılarda kalır, bayram olur, kandil olur, yine de tek sevilen hatırlanır. Kandiliniz mubarek olsun.LEMANDAN SEVGİLERLE...

ipek 25 Haziran 2009 20:51  

Nunucum, enfes olmuş tiramisun. Ellerine sağlık. Ne güzel özenmiş yapmışsın. Babalar günü sofran ayrıca çok güzel ve şık olmuş.
Sevgiyle kal.

fatos-mutfakveben 25 Haziran 2009 22:12  

canım ellerine saglık.. harıka olmus.. kandilin mubarek olsun..
sevgilerimi yolluyorum:)

Baharcicegi 25 Haziran 2009 22:21  

canim kandilin mubarek olsun yaptigin dularin rabbim katinda kabul olsun.
tiramusu olsaydi simdi serin serin yerdim,nefis olmus eline saglik

Çınar 26 Haziran 2009 00:06  

Merhaba; Ellerinize sağlık şahane görünüyor.
Kandiliniz mübarek olsun.
Sevgi ile kalın...

tasarım mekani 26 Haziran 2009 00:11  

Mubarek rega ip kandiliniz hayirli olsun ins... Rabbim daha nice guzel gunlere eristirsin ailenizle bir... Slmlar medinem

Ferahin Mutfagi 26 Haziran 2009 10:57  

Eeee okadar tadilat tadilatt hani yeni mutfaktan fotolar :)

sevgilerr

akasyakokusu 26 Haziran 2009 12:52  

Canımm çok tşkler....Çok incesin şekersin..
Oğluş ellerini öpsün senin...
Tramisu nefiss hemide vişneli bir dilim banada düşermiydi acep..
Eline sağlık kesenize cebinize bereketler olsun cici mutfağından afiyetler olsun..amin.
ilaveten seninde kandilin mübarek olsun canım..

made in funda 26 Haziran 2009 21:33  

senin de kandilin mübarek olsun canım...sevgiler...

KİZHATCE 27 Haziran 2009 12:47  

bende sana B A Y I L I Y O R U MMM :)eline sağllık nunu cuğum her zaman ki gibi nefis görünüyor...kocamannn sarılıyorum...

Primarima 28 Haziran 2009 20:58  

Yemede yanında yat cınsınden olmus yıne:)

mutlulukmutfaktagizlidir 29 Haziran 2009 15:25  

Tiramisun çok çok nefis görünüyor canım! Ellerine sağlık! En kısa zamanda denemelik!
Sevgiyle kal

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 30 Haziran 2009 08:43  

Ellerine sağlık Nunucuğum, nefis görünüyor her zamanki gibi...

Ve ve beni mutlu eden yorumların için çok teşekkür ederim, her daim enerjini hissedebiliyorum!

Sevgiyle kal,

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP