KESTANELİ TİRAMİSU ( nUnU)

>> 5 Haziran 2009 Cuma


Büyük oğlumun nisan ayı içinde 24. yaş gününü kutladık. Çok fazla kremalı pasta tercih etmez. Tek sevdiği şey tiramisu ve frambuazlı- muzlu pastalardır. Vazgeçilmezi ise kestanediir.
Pastasının arasına bursanın meşhur markalarından kestane şekerleri koydum. Çok farklı bir aroması olan benimde beğenimi kazanan farklı bir lezzet daha yakaladım tiramisuda. Yanında kestaneli dondurma da vardı o akşam.
Diğer resimler şirket bilgisayarımda olduğundan daha sonra yayınlayacağım.
*
Pandispanyayı hazır kullanıyorum.
Tariflerim arasında istediğiniz tercihi sizler değendirebilirsiniz.

HEPİNİZE SEVGİLER GÜZELLİKLER DİLİYORUM... ÇOK YOĞUN 3 GÜN İÇERSİNDEYİZ..
YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE... :))
AFİYETLER OLSUN.

38 yorum:

Adsız 5 Haziran 2009 11:19  

ellerıne saglık.nefıs gorunuyor.işlerınde kolaylıklar dılerım canım.

dantelistan 5 Haziran 2009 11:27  

ne zaman pastaneden pasta alacak olsak aile bireylerinin ortak kararı kestaneli olsundur görünüşü bile muhteşem tadıda öyledir eminim ellerinize sağlık

pelince 5 Haziran 2009 11:34  

Nunucum enfes olmuş enfes ,oğlunun yeni yaşı kutlu olsun.Nice mutlu senelere.Önünde hep başarı olsun inşallah..

Sevgilerimi yolluyorum.

Sevil Şahin 5 Haziran 2009 11:36  

NUNUCUM CANIM BENİM ELLERİNE SAGLIK EMEGİNE SAGLIK CANIM BENİM
HARİKA OLMUŞ TEKRAR OGLUNUN DOGUM GUNUNU KUTLUYORUM
TRAMİSU EN COK SEVDİĞİM ŞEY ALLAHTAN UZUN ZAMANDIR EVDE YAPMIYORUM YAPSAM KESİN HEPSİNİ TEK BAŞIMA YERİM :))

Melek* 5 Haziran 2009 11:45  

birde kesilmiş halini görseydik:) canım çok güzel gözüküyor ellerine sağlık

Primarima 5 Haziran 2009 11:56  

Offff offf diyorum başka bişey diyemıyorum.Bakdım durdum fotografa öylece.Elerınıze saglık:)

Gülen Tezer 5 Haziran 2009 11:57  

Ama sen n'aptın ablam yaa.Hem tramisu diyorsun hem kestaneli.Senin bu yaptığını var ya Ümit usta yapmaz ha!
Büyük delikanlının doğum günü tekrar kutlu olsun.Bu pastayı yemiş biri olarak o da yorum yazsın.Bana ne yazsın.Yazsın işte!!
Yazsın diyenler yorumlarının sonuna 'yazsın' yazsın :)

TAZE NANE 5 Haziran 2009 12:06  

Aman bu nası güzel bir görüntü.
Oğlunun doğum gününü ben geç kutluyorum ama.
Pastan harika..........
Sevgiler.

Damak Tadı 5 Haziran 2009 12:27  

Oğlunun doğum gününü geçikmeli olarak kutlarım canım..Saglıklı güzel yaşlara inş..


Pastası nefis görünüyor..Bu tür kremasız pastaları bende çok seviyorum..Ellerine sağlık Nuray'cığım..

Şimdiden kolaylıklar diliyorum canım..Mutfağını güzel günlerde kullan..


Sevgiler..

Delfina ; 5 Haziran 2009 12:58  

ben de haber alamayınca paniklemiştim,işlerinizi kolaylaştırsın Allah. 24.yaş oğlunuza mutluluklar getirmeye devam etsin nunucum.sevgiler,

ipek 5 Haziran 2009 13:04  

Nunucum, ellerine sağlık. Tiramisuya değişik bir hava katmışsın. Harika görünüyor.

bir demet feslegen 5 Haziran 2009 13:11  

Canım öncelikle oğlunun doğum gününü kutlarım, sonra tiramisuya geçerim ve bakmaya doyamadım- ki yemesini düşünemiyorum :))
Sana kolaylıklar diliyorum canım

neslihan erzincan özgür 5 Haziran 2009 15:16  

Nunucuğum oğluna nice güzel yıllar diliyorum.pastan nefis görünüyor.kestaneye bayılırım.eminim tadı şahanedir.ellerine sağlık canım.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

bir dilim bir tutam 5 Haziran 2009 15:58  

Vayyy beee hem tiramisu hemde kestane ....hangisine bayilayim ben simdi????

müjde 5 Haziran 2009 16:06  

Ellerine sağlık canım.Ben de bayılıyorum kestaneli lezzetlere.Tarifi sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

Hatice 5 Haziran 2009 16:17  

sevdiğim iki lezzet bir arada daha ne olsun, ellerine sağlık Nunu. Oğlunun yeni yaşını da kutlarım, sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir ömür dilerim...
sevgiler...

lemanice 5 Haziran 2009 16:43  

çok güzel.oğlunun yeni yaşı ve tüm hayatı mutlu olsun.sen herzaman ki gibi harikalar yarattın nunu.ellerine sağlık.sevgilerle.

Baharcicegi 5 Haziran 2009 18:05  

oglunun dogum günü kutlu olsun saglikli uzun ömürler dilerim
pastanin lezzeti iki katina cikmistir kesaneyle birlikte yapanda Nunu olunca
neseli bir hafta sonu dilerim

Unknown 5 Haziran 2009 18:23  

Nuraycım oğluna tekrar sağlıklı,huzur
lu,başarı ve mutluluk dolu bir ömür dilerim.Demek oda benim gibi kestane
den vazgeçmeyenlerden.Pastan muhteşem ellerine sağlık.MUhteşem bir
hafta sonu dilerim öpüyorum...

Bulbulunyeri 5 Haziran 2009 18:45  

Canım,
oğlunun geçmiş doğum gününü sevgi ile kutluyorum.
Pasta süper görünüyor. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

ebru 5 Haziran 2009 18:57  

Sevgili Nunu ellerine sağlık.Eminim kestaneli tiramisu çok lezzetlidir.Resimden de anlaşılıyor.Oğlunun da doğum gününü kutluyorum canım.

made in funda 5 Haziran 2009 19:57  

oğlunun doğum gününü kutlarım..daha nice güzel yıllar dilerim canım.tiramisunun enfes olduğuna hiç kuşkum yok canım.ellerin dert görmesin.sevgiler..

Esra'nın Mutfağı 5 Haziran 2009 21:16  

Kestaneli benim de tercihim, kestane eklenen her pastayı severek yerim. Oğluna nice mutlu yıllar çok güzel bir ömür diliyorum:)

Zehra Gürgen 5 Haziran 2009 21:27  

Canım kestaneli pasta sevilmez mi? Oğlun ağzının tadını biliyormuş.
Eh bu arada kocaman yeişkin oğullara sahip gencecik bir anne olmakta büyük bir şans olsa gerek.
Nice güzel yaşlara canım...
Sevgiler güzel Nunummm...

Tijen 5 Haziran 2009 21:31  

NuNu'cuğum,
Ah sen bu gencecik yaşında 24 yaşında bir oğulcuğa sahipsin ya ne diyeyim sana. Sevginiz, birlikteliğiniz daim olsun kuzum benim. Oğluna da mutlu mesut bir hayat diliyorum. Tezzzz zamanda buluşabilmek dileğiyle...

egeli 5 Haziran 2009 23:39  

NUNUMMMM OĞLUŞUNUN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM CANIM...EEE YAKINDA SENİNKİDE VAR ,SANA KİM PASTA YAPACAK BAKALIM ;))
TİRAMİSU MUHTEŞEM OLMUŞ KESTANEYE DAYANAMAMMMMM!!!! ELİNE SAĞLIK TATLİŞKOM.

SMİLENA 6 Haziran 2009 00:50  

öncelikle oğluşun yeni yaşını kutlarım ve maşallah diyorum.böyle tatlı anneye sahip oldukları için çok şanslılar.
pasta nefis görünüyor.ellerine sağlık

lezzet sefasi 6 Haziran 2009 04:59  

Harika gorunuyor ellerinize saglik.Oglunuza saglikli mutlu nic e yillar dilerim.

Sevgi Küçük 6 Haziran 2009 11:27  

gecikmelide olsa bende doğumgününü kutluyorum. inşallah nice sağlıklı yaşları olur annesiyle ve tüm sevdikleriyle! :)
pastaya gelince...ama olmaz ki yaa! ekrana yapıştım! bu kadar mı güzel olur?
ellerine sağlık :)

zarpandit 6 Haziran 2009 12:57  

inanırmısın gunlerdir canım tiramisu cekiyor cıldırmak aşamasındaydım nunum :) sanırım biraz kahve ile alakalı :) yeni yaşı kutlu olsun oglunun :) bende mutfaga tiramisu yapmaya gidiyorum :)

HUYSUZBALIK 6 Haziran 2009 15:32  

Nunucum insan inanamıyor senin 24 yaşında bir oğlun olduğuna. Oğlunun doğumgününü kutluyorum. Pasta nefis ötesi görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Yelda 6 Haziran 2009 19:45  

Canım ellerine sağlık
Oğlunun yaşını kutlar
sağlıklı mutlu ve huzurlu nice yaşları birlikte geçirmenizi dilerim
Herşey gönlünce olsun
Sevgilerimle

dogada.blogspot.ru 6 Haziran 2009 21:26  

Sevgili Nunu oğlununun doğum günü kutlu olsun maşallah ALLAH nazarlardan esirgesin 24 yaşında oğlu olan bir anneye benzemiyorsunuz genç kızlara taş çıkartırsınız ellerine sağlık kestaneli tramisu harika görünüyor her zaman ayrıcalığını yine konuşturmuşsun tek kelimeyle nefis sevgiler canım

egeli 7 Haziran 2009 02:09  

VAYYY NUNUMMM!!!! BU NE ŞIKLIK AYOL,SAYFANA BAYILDIM ,SÜPER OLMUŞ.KİM YAPTI ??BENDE İSTEREMMMMM!!!!
YENİ YAŞINA YENİ ŞABLON DEMEK!!!
EE O ZAMAN.......İYİKİ DOĞDUN NUNUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!
SAĞLIKLI VE MUTLU YENİ BİR YAŞ DİLİYORUM CANIM BENİM...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 7 Haziran 2009 08:21  

Bayılırım içine kestane giren her türlü pastaya, keke, tramisu da şahane olmuştur eminim.
Sevigler.

NuR 7 Haziran 2009 19:32  

Pastası da çok şık olmuş, nice yıllarını gör, sağlıkla, huzur ve mutlulukla inşaallah
Sevgiyle kal

Betül KAVAL 8 Haziran 2009 17:51  

pasta nefis görünüyor değişik olmuş. ellerine sağlık.

nice mutlu seneler inişallah sevdiklerinle.

sevgiler

reyyan 10 Haziran 2009 17:21  

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.
SEVGİLERİMLE.
BANADA BEKLERİM
REYYAN...

http://reyyanresimlitariflerim.blogspot.com/

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP