ARTIK KENDİNİ BAHÇE SANAMAYACAK ..... VEDAYA GELDİK.

>> 24 Mayıs 2009 Pazar








Selmanın hediyesi :))











Hepimizin koşuşturmaları arasında , hayat usul usul geçip giderken, bende zamana yenik düşenlerdenim.
bir gün 24 saat ,ama benim gibiler için 35 saat olmalıymış.
bende bu hayatın işlerini hiç bitiremiyecek gibi hızlanıp duruyorum son haftalarda.
Evimizin 2009 model projelerine imzamı, bir mimar yardımıyla atıp tadilatlara başladım ve hatta oldukçada uzattım !!!!
Evimiz tam bir inşaat şu an. Mutfak büyüyor, çok sevgili balkonumda mutfağa komşuyken, ARTIK ev sahibeliğine geçiyor :))) Balkonumu mutfağa dahil etmeye hazırlıyoruz.
Rengarenk envayi çeşit çiçeklerle dolu balkonum artık boyut değiştirmek üzere şekil alıyor. Hani sizlere ve hayatımızdaki tüm dostlara İLHAM olan, kendini bahçe zanneden balkonum vardı ya sizlere ,vedaya geldi bugün :((((( Bu sizlerin göreceği SON HALİ.
Tüm resimdeki ülkemizin dört bir yanından getirdiğim aksesuarları tek tek koliye toplarken, ne çok anıyı da kaldırmış oluyordum bu arada , hemde ne çok ...
Bir gün öncesinde yakın arkadaşım SELMA ,Kıbrıs dönüşü bana getirdiği limonları bırakmış ve ertesi gün çayda bende buluşmak üzere sözleşmiştik.
Mis gibi dalından kopan limonlarla Selmaya limon soslu irmik ve çok sevdiğimiz Limonlu keki yapmıştım.
Ben diyetime destek için ayrıca yoğurtlu semizotu- biber-patlıcan ve kabak ızgara yaptım. Çok lezzetli bir tavuklu salata- bol zeytinyağlı enginar- yoğurtlu semizotu- domates kurusu ve çayımızla soframızı renklendirdim.
Selmacığım bana çok şirin bir kapı hediyeside getirmişti. Üzerinde türkçe dışında yazan herşeye karşı olduğumu bilirler. (türkçemize sahip çıkalım lütfen)
Ama onada bir çözüm bulduk aramızda :)))) (teşekkürler canım)
Çay keyfimizden sonra ,Selmaya açıkladım balkon-mutfak projemizi !!!! ahh ne üzüldü yazık oda ,en az ben kadar .
Aslında bende çok hüzünlendim , Selma da öyle :(((
onlarca resim çekip anıların rafına kaldırdık sevgili balkonumun bahçe havasını :(
Şimdi farklı haliyle 2009 model giysileriyle provalarını yapıyor. Henüz şantiye halinde...
Ben ise mutfak ortamım olmadığından haziran ortasına kadar elimdeki arşivle devam edeceğim.
Yine postlar hazırlıyacağım, arşivden seçtiklerimle.
Malum evde şimdilerde, Mutfaktan eser yok. Bizdende öyle. Valide Sultanım her türlü sorumluluğu üstlendi. Bizi evinde ağırlıyor.
Bu inşaat sebebiyle çok düzenli ziyaretler yapamıyorum...
İnşallah ilk fırsatta her şey bittiğinde,yaz sezonuyla yeni tariflerimle güncellenmiş olarak geri dönerim.
ŞİMDİ KENDİNİ BAHÇE ZANNEDEN SEVGİLİ BALKONCUKUMLA SİZLERİ SON !! KEZ BAŞBAŞA BIRAKIYOR, HAYATINIZIN KARNAVAL RENKLERİ KADAR RENKLİ OLMASINI DİLİYORUM..
SEVGİLERİMİZLE....... :(( İYİ HAFTALAR DİLERİZ...

67 yorum:

KandilSimidi 24 Mayıs 2009 23:34  

Allah yar ve yardımcınız olsun dualarımız sizinle :) geri dönüşünüzü sabırsızlıkla bekliyoruz:))))

pelince 24 Mayıs 2009 23:40  

Nunucum balkonun gidiyormuş ama evin genişliyormuş :) ee böylesi de çok güzel olur eminim...
Kolay gelsin diyorum...

Sevgiler...

Adsız 24 Mayıs 2009 23:46  

ne kadar üzüldüm..
bunca yıl sonra çok farklı gelecek bana =(
şimdiden güle güle oturmanı, ama en çokda sağlıkla yıllarını geçirmeni diliyorum.
ÇOK DİNLENMEN GEREK BU YAZ. BU ŞANSSIZ KIŞA İNAT, BU YILBAŞINDA İNŞALLAH KARNAVALLAR YAPARSIN CANIM BENİM..
Kolaylıklar diliyorum. resimleri ve soframızı çok beğendim biliyorsun.
iyi bir hafta diliyor ve öpüyorum
selma

KİZHATCE 24 Mayıs 2009 23:49  

balkonun çok hoşmuş nunu cuğum ama olsun yenilenince daha bir güzel olur eminim...kolay gelsin diyorum ama özletme fazla olurmu,kocaman öpüyorummmmm....

Adsız 24 Mayıs 2009 23:59  

sevgili Nuray hn. bu güne kadar gördüğüm en güler yüzlü(sizin yüzünüz gibi) balkonun yeni halide eminim ki çok güzel olacaktır. Bu arada bu gün misafirlerime limon soslu irmik tatlınızı yaptım hepside çok beğendiler ve severek yediler, bize böyle güzel tarifler verdiğiniz için de size çok teşekkür ederim. İnşallah inşaat işleriniz de bir an önce istediğiniz gibi tamamlanır, sizi yormaz umarım. evde inşaat işleri bir hayli zordur da! Size kolay gelsin. Sağlık,mutluluk ve başarılar dilerim.
Gülsüm

Adsız 25 Mayıs 2009 00:03  

nunu seni çok ii anlıyorum. benim evde 1 aydır şantiye, ablama konuşlanmış durumdayız. dün akşam kayınvalidesine bakmak zorundaydı evde yoktui bizde ablam yok diye gitmedik, üst katta 27 m2 alanda 3 kişi yaşamak çok zormuş, kızım kesinlikle odasına sokmuyo sadece wc sini kullanmamıza izin veriyor. evimdeki sıcak yemeği özledim, vakitli vakitsiz mangal dan fenalık geldi. inşallah 14 hazirana kadar biterde kıbrısa 1 aylığına yorgunluk atmaya gideceğim. biletimi aldım walla bitmese de bitmese de yolcuyum.

Baharcicegi 25 Mayıs 2009 00:07  

balkonundaki cicekler renk renk cok güzelmis,insan oturunca balkona kendini bahcede hisseder okadar cicegin arasinda.
sana kolayliklar dilerim canim hersey istedigin gibi gitsin evin icinde tadilat olunca sinirler biraz gerilyior bazen.
en kisa zamanda bekliyoruz nunucum seni

IŞILCA TATLAR 25 Mayıs 2009 00:10  

Nuray'cığım,

O minik, şirin balkonunda keyif yapmış biri olarak, balkonun mutfağa katılacak olmasına üzüldüm ama bu anıların silinmesi demek değil ki?
Önemli olan mutfağında daha konforlu çalışman, rahat etmen.Bu kez de mutfak anıları oluşur, sağlık, neşe ve dostlarla olduktan sonra neresi olursa olsun her yer güzel olur canım.

Sana ve tabii kendime de kolaylıklar diliyorum Nuray'cığım.
İnşallah yeni mutfak ve evlerimizde sağlık ve afiyetle güzel günler geçiririz.
Sofra yine her zamanki gibi buram buram sağlık kokuyor. Ellerine sağlık.
Lütfen kendine çok dikkat et ve yorulma.
Çok öpüyor ve kolay gelsin diyorum.

Sevgilerimle,

Adsız 25 Mayıs 2009 00:10  

yaa okurken bile üzülüyorum. nasıl olacağını projeden görmeme rağmen bu cıvıl cıvıl renkli bahçe-balkon anılarda kaldı demek.
inşallah herşey gönlüne göre olur. anneciğine çok selamlar.
sende dikkat et lütfen kendine.
geldikçe uğramayı ihmal etme !!
sevgiler selamlar hepinize.
nesrin.

boncuk mutfakta 25 Mayıs 2009 00:15  

Nunucuğum seni anlıyorum.Balkonun gerçekten çok güzelmiş. Ama yeni haliyle evinin daha güzel olacağına eminim.Şimdiden kolay gelsin.

Adsız 25 Mayıs 2009 00:37  

canim biraz yorucu olacak ama sonu harika olacak
umarim evin istedigin gibi olur
simdiden kolayliklar dilerim
kendine iyi bak

www.yenitadlar.blogcu.com

NEŞELİ MUTFAK 25 Mayıs 2009 00:45  

alışkanlıkları bırakmam zordur ama yeniliklerde insanın ruhunu yeniler ,insanı gençleştirir.2009 modeli merakla bekliyor kolaylıklar diliyorum .sevgiler

Gülen Tezer 25 Mayıs 2009 00:56  

Nunu'm; kadın kalçasız, ev balkonsuz olmaz; e balkon evi büyütüyor sen de diyetle kalçanı küçültüyorsun :)
Balkon çok şirinmiş, vedaya geldi başlığını okuyunca başka bir şey sandımdı; ha balkona üzülmedim mi; üzüldüm ama sana yer açılacak ve eminimki sen o alanı da şirinlikte birinci yapacaksın.
Sevgimle..

Serap'la turuncu lezzetler 25 Mayıs 2009 01:42  

Canım kolay gelsin sana, kendini özletme öpüyorum sevgiler..

egeli 25 Mayıs 2009 02:02  

N'APTINNNNNN NUNUUUUU!!!!!!
AH O BALKONA NASIL KIYDI ANACIM BEEEEEEEE???????????
BAK BEN BİLE ÜZÜLDÜM:(((
AMA ''ÇINGILLARI'' MUTFAĞIN BİTTİĞİNDE TEKRAR AS BENCE ......
YENİ BALKONUNADA ,KENDİNİ MUTFAK SANAN BALKON DERİZ ARTIK:)))
SANA KOLAY GELSİN NUNUM ,ZOR BİR İŞİ KALKIŞTIN BACIM BAŞIMDAN GEÇTİ İYİ BİLİRİM...

atesböcegi 25 Mayıs 2009 02:37  

basimdan gectigi icin sana coook kolayliklar diliyorum Nunucum. Benim birde o insaatin icinde oglusum örümceginle tozun küngenin icnde dolasirdi. Canim balkonun icin üzüldüm ama kim bilir ne muhtesem bir mutfak yapacaksin sen yeni alani. özletme kendini sakin.

Adsız 25 Mayıs 2009 07:41  

canım benim, önce kolaylıklar dilerim. çok ustasındır bu işlerde.
stres kontrolün zaten mükemmel. olur,herşey güzel olur seninle.
balkona gelince orada dursa bile balkon olark,bu hali artık olmayacak dedin. bazı şeylere vedana bayılıyorum ben hiç vazgeçemezdim oysa.
sen yenilikçisin. yaşadım ve bitti diyebilenlerden.
allah güle güle oturup- sağlık ve sevgi dolu yıllarla keyifle geçmesini nasip etsin. SOFRA ŞAHASER BU ARADA.
çok sevgiler,güzel bir hafta olsun size. öpüyorum canım.
GÜLBİN.B

Bir Dilim Düş 25 Mayıs 2009 07:48  

Nunucuğummmm üzülme sen buna karar verdiysen doğru karardır. Bugüne kadar gördüğüm en güzel balkonlardan biriydi kendisi ama napalım bize geniş mutfak lazım değil mi Nunucuğum!!!!:))))

Sevgiler,
Evren

Adsız 25 Mayıs 2009 08:55  

kolay gelsın canım

Adsız 25 Mayıs 2009 09:19  

günaydın canım.
çok çok kolay gelsin. sofran nasılda bu kadar sağlık fıskırıyor,bayılıyorum sana.
demek son kez bu haliyle veda yaptınız. daha iyileri olsun canım
allah rast getirsin sağlıklar dilerim. sevgiler hayatım.
GÜLDEN Y.

Delfina ; 25 Mayıs 2009 09:20  

Ben o balkonu taa uzaktan seçmiştim,işte bu Nununun balkonu,evi bulduk demiştim kızkardeşime...En çokta huzur olduğu için ışıldıyordu uzaktan.

Balkon bize veda ederken,cebimizdeki hatıra fotoğraflarıyla,en azından böyle bir ortamı görmüş olmaktan mutlu olacağız her daim...Mutfak büyüyünce herşey daha güzel olacak,iyi ki yapmışım diyeceksin Nunucuğum...

Sevgiler,çiçekler olsun sana...

Adsız 25 Mayıs 2009 09:21  

bendende günyadın nunuşum. nasıl gidiyor herşey.
yarılanmıştır bayağı.zor da olsa mevsim seçmin harika.sıcaklar basmadan güzel olmuş.
allah içinize sindirsin. uzun sağlkı bol kahkahalı günler diliyorum hepimize orada inşallah.
hoşçakal nunucum.
ASUMAN.

birsence 25 Mayıs 2009 09:27  

oturuıyorken evde tadilat yapmak çok zordur Allah yardımcın olsun nunucuğum....öpüyorum seni..balkonun içinde üzüldüm gerçekten...

Bulbulunyeri 25 Mayıs 2009 09:33  

Canım,
öncelikle tadilatlar için Allah kolaylıklar versin.
Hastalıklara gelince,hiç kusura bakmasınlar, bu azimle senin yanına bile yaklaşamazlar.:)
Balkonunun veda yazısı çok hoşuma gitti. Ben de eşya dahi olsa, sevdiklerimden ve anılarımdan kolay vaz geçemem. Yeni aldığım eşyayla kontak kurmam çok uzun sürer. Balkonun da senin için paylaştıklarından dolayı çok özel olmuş. Ama ben inanıyorum ki, orayı özel yapan Nunu yeni yerini , kendisinde olan bu sevgi seli ile ışıl ışıl aydınlatır.Bizlerde o balkona uzun süre daha konuk oluruz.
Sevgiyle kal.

bir dilim bir tutam 25 Mayıs 2009 09:33  

Projen gerceklestikten sonra bizi resimsiz birakma.................

NzlGl 25 Mayıs 2009 09:50  

Yaklaşık 16-17 senedir her yıl bir tadilat yaptıran ben:))) bu işin ne kadar zor ve zaman zaman ne kadar can sıkıcı olduğunu bilirim. Ama inanın her yer temizlenip yerleşince bu sıkıntıların 'S' sini bile hatırlamıyorsunuz:)))
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle, kolaylıklar.......
sevgiler

Şehnaz 25 Mayıs 2009 10:24  

canım çok şirin bir balkonun varmış.sana allah kolaylıklar versin canım.evin içindede tadilat çok zordur.inşallah biran önce işlerini bitirip bizlerle birlikte olursun.yeni tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.sevgiler.

Adsız 25 Mayıs 2009 10:36  

hiç bitmez bu enerjin.
ben ertelemek ne taklalar atarım, sen binbir yasaklı NUNU HATUN, doktorlara ilaçlara-hastalıklara KAFA TUTAN (maşallah bu arada) biri olarak nelere kalkıştın. inşallah iyi gelir bu değişiklik gülüme. AKLIMIZ SENDE KALIYOR. AMA SESİN HARİKA TELEFONDA. ALLAHA EMANET OL VANIM BENİM.
masa çeşitliliğin mükemmel olmuş. gençlik fışkırıyor valla servislerden eline sağlık. O CİCİM BALKONUNA BENDEN DE SEVGİLER ÖPÜCÜKLER.
DEMEK 2009 MODEL.. HAYDİ HAYIRLISI
:))))))) . BANU .

Tijen 25 Mayıs 2009 10:51  

Kıyamam ben ona...
Olsun. Şimdi de kocamaaan mutfağında ağırlayacaksın misafirlerini.

agro 25 Mayıs 2009 11:23  

Emin misiniz bunu o güzelim balkona yapmaya. Beni son 4 yıldır yaşadığım evimde balkon yok ve bu gerçekten balkona alışmış bir insan için çok zor. Yaz akşamları güzel bir bardak çay içemiyorum. Kızıma örnek olması için domatesler yetiştiremiyorum. Kocaman ortancamı koyacak yer bulamıyorum. Gerçi şu anda çalışma başlamıştır ama yine de bir daha düşünün lütfen.

dogada.blogspot.ru 25 Mayıs 2009 11:39  

Canım kolaylıklar diliyorum daha iyiye, daha güzele diyor SEVGİLER GÖNDERİYORUM

Adsız 25 Mayıs 2009 11:43  

BENCE ÇOK ZARİF OLACAK YENİ ÇİZDİĞİN PROJE NUNUCUĞUM. bende elin değince herşeyin boyutunu değiştirdiğineçok inanıyorum.
güle güle otur canımç.
önce sağlık tabii. aman allaha emanet ol. bu güzelim sofrayı banada kur nolur yaza :-)) bittim inan masadakiler. çok öptüm annene selamlar canım.
ZEYNEP GÜNAL

daimamutfak 25 Mayıs 2009 11:52  

Balkonunu bizde özleyeceğiz galiba nunucuğum..kolay gelsin..

Cafe Gusto 25 Mayıs 2009 12:00  

Ev doluyken inşaat kadar zor birşey yoktur sanırım.Size kolay gelsin bir süre işiniz zor ..sevgiler..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 25 Mayıs 2009 12:06  

Allah sana kolaylıklar versin NUnucuğum...Balkon sohbetlerini ve balkonda çay keyfine bayılan bişri olarak yine de bence harika yapmışsın. Yerinde olsaydım mutfağı genişletmek için bende aynı şeyi yapardım...BVen bu tür inşaat dönemlerinde hep olayın sonunu düşünürüm, ayn i herşeyin ÇOK keyifli ve güzel olacağını:)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun canım....

sevgiyle öpüyorum...

Adsız 25 Mayıs 2009 12:40  

ne dersen de..
ben çokkk üzüldüm ya.. =(((
ev senin olabilir.
keyif de BENİMDİ :-)) !!!
AMA SEN GÜLE GÜLE OTUR YETERKİ :-)
KOLAY GELSİN GÜZELCİĞİM. semra

Hülya 25 Mayıs 2009 12:46  

Değişiklik güzeldir ferahlık getirir sonunda...
Güzellikler diliyorum

Seda'nın Günlüğü 25 Mayıs 2009 13:41  

Nunucum gerçekten balkonunu çok sevdiğin yazılarından çok iyi anlaşılıyor.Mutfağının büyümesi çok güzel bence. En azından bu güzel balkonda çekilmiş muhteşem fotoğrafların hiç unutulmayacağını gösterecekler. Kolaylıklar diliyorum canım.
Sevgiler

Unknown 25 Mayıs 2009 14:39  

BİR BALKON BU KADAR GÜZEL SÜSLENEBİLİRDİ:))ELİNİN DEYDİĞİ HER YERİ GÜZELLEŞTİRİYORSUN NUNU..
EMİNİM EVİN BÖYLE ÇOK DAHA GÜZEL VE FERAH OLUCAK VE SEN YİNE SİHİRLİ DEĞNEYİNLE DOKUNUP AYRI AYRI GÜZELLİKLER KATICAKSIN ONA...
SEVGİLER..

Pelin 25 Mayıs 2009 15:21  

Nunucuğum,
Kolaylıklar diliyorum ve yeni halini de çok merak ediyorum balkonunun.
Sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 25 Mayıs 2009 15:44  

Sevgil Nuray, sayfanı ilk kez ziyaret ediyorum, çok beğendim.
Hemen kendi sayfalarımıa ekliyorum.
Sevgilerimle...

TAZE NANE 25 Mayıs 2009 16:02  

Balkonun çok güzel ama ev sonra daha güzel olucaktır eminim.
Kolay gelsin.
Sevgiler.

bir demet feslegen 25 Mayıs 2009 16:20  

Nunucum veda meda görünce aklıma neler geldi ..
Çok güzel görüntülerine şahit olduk kendini bahçe sanan balkonun :) dimi bu başlıklı bi yazın vardı :)
Ama eminim daha güzel görüntülerle geri döneceksin
Sevgiler kocamannn

Adsız 25 Mayıs 2009 16:43  

canım nunumuz , nede çok sevdik bu haliyle balkonunu.
ora balkon değilde nasıl demeli ki,sanki seni sana anlatan bir köşe. bu kadar anlamlı bir balkon hiç görmedim.halada rastlamadım.ama ilham alan çok olmuştur bana göre. nasıl olmazki.
şu masanın üzerinde hazırlanan yiyecekler de ayrı keyifli.afiyet olsun. yeni halini umarım görür paylaşırız. çok sevgilerimi sunarım.
ELÇİN SARIYER.

Adsız 25 Mayıs 2009 16:45  

ağlarım ben inan böyle balkonu bırakırken. bırakmasaydın,keşke.bana kalsa değil yıktırmak, müze yapardık -)
çok üzgünüz çok.
ada-sahil.

fatos-mutfakveben 25 Mayıs 2009 17:11  

canım evin yeniliyor ne güzel.. darısı basımıza:)) biraz mesakkatli ama deger.. elveda yazınca acaba siteye mi elveda deniliyor diye merakla yazını okudum.. neyse ki öyle birsey yok..
limonların kıbrıstan geldiğini okuyunca da cok mutlu oldum.. eminim cok daha lezzetli olmustur. bı kıbrıslı olarak limonlarımızla övünüyorum:))
canım ya sitemi anlamadıgını yazmıssın.. ama neden:))) butun siteyi bi sayfada katogorilere ayırıp resimleri ekledim. hangi tarif begenilirse resimine tıklamak yeter.. boylece hemen tarife ulasıyorsun. bu fikri de bana saolsun esim verdi:))
ilk alısılamayabilir ama sonradan alıskanlık yapar:)
neyse cok yazdım..
hersey harıka ellerine saglık..
sevgiler canım:)

ipek 25 Mayıs 2009 17:43  

Menü harika olmuş Nuraycım. Balkon sefanızın bitiyor olması biraz buruk olmuş. Ama yeni başlangıçlar her zaman iyidir derim ben.

Hayatın Ressamı 25 Mayıs 2009 18:31  

başlığı okuyunca içim eridi.didiyor nunu dedim.alt satırlara indikçe sevindim.bence güzel olacak büyük mutfaklar da büyük keyifli yemekler yapılacak.son halinide görmek istiyorum ama.

Adsız 25 Mayıs 2009 19:45  

balkon gider kocaman oda gelir ferahlık gelir yeni mekanında bir an önce bekliyoruz seniii

sevgiler
öpücüklerrrrr

Adsız 25 Mayıs 2009 20:04  

nunucuğum korkuttun beni.
bloğu mloğu bıraktın sandım bir an !!!!
aman aman allah koruya..
bu güzeller güzeli balkona veda etmek benide acıttı. tamda yaz gelmiş muhteşem olan yaz sofralarına hasret kalmışken böle bir haber geldi.
napalım sen ol- sağ sağlıklı ol yeterde artar.kolay gelsin cicim nunumuz.
seferihisardan sevgiler A.BATUR

made in funda 25 Mayıs 2009 21:02  

MUTFAK DARSA BU HARİKA BİR ÇÖZÜM.AMA BALKON SEFASI BAŞKA...
SEVGİLER CANIM.

lezzet sefasi 25 Mayıs 2009 21:26  

Yorucu bir is lakin mutfagin genislemesi ferah bir ortam icin katlanmaya deyer diyorum.Benc e siz mutfagida balkon gibi yaparsiniz.kolay gelsin

neseersoy 25 Mayıs 2009 22:31  

Nunucum , balkonun için bende seninle aynı hisleri paylaşıyorum , benimde çok büyük olmasa bile misafirlerimi ağırlayıp akşam yemekelrimizi yediğimiz ve havalar ısınınca kesinlikle vaz geçemediğim bir balkonum var , onu kaybetmek beni de çok üzer , ama birde zevk alarak çalıştığın ve sana mutluluk veren mutfağının daha genişleyeceğini düşünürsen belki bir nebze olsun kendini rahatlatırsın. Hiç kolay değil ama sonu güzel olacak , Neşe dedi dersin :-)
Canım bu arada haklsın bu sıralar ortalarda yokum , sanırım havaların ısınmasıyla tembelliğim başladı , halbuki yazacak o kadar yerlerim ve tariflerim varki , arkadaşlarım hadi artık gittiğimiz yerlerin yazılarını görelim diyorlar:-)En kısa zamanda yazacağım .
Kendine iyi bak , fazla yorulma , yardım istersen ben buradayım , aynı bölgede olduğumuz için hemen atlar gelirim.
sevgilerimle.

Pembe Tatlar 25 Mayıs 2009 23:11  

İnsanın vazgeçilmezleri vardır ama bazen vazgeçmek zorundayızdır sebebini bilmeden aslında bildiğimizi zannederek.....
Canımm işin çok zor inşaat işini en iyi ben bilirim:)
Allah kolaylık versin:)

hepsusluydum 25 Mayıs 2009 23:46  

Kolay gelsin Nunucum..Ben yerleştim rahatladım darısı sana..Sevgilerimle Zehr@

Unknown 26 Mayıs 2009 00:05  

Nuraycım tabiiki en önemlisi başta sağlık kendini fazla yorma lütfen.Ta
dilat işleri özellikle biz bayanları
çok yorar hayırlısıyla bitirirsiniz inşallah.O muhteşem balkonun alacağı son şekli çok merak ediyorum:))Ama aynı zamanda o kadar da eminim muhte
şem bir zerafetle tekrar bizlerle bu
luşacak.Evinizin bitmiş haliyle ağız
tadınız ve huzurunuz daim olarak uzun
sağlıklı bir ömür dilerim.Sımsıcak
sevgilerimle...

Demet 26 Mayıs 2009 00:18  

Kolay gelsin Nunu :)

lezzetyolculugu 26 Mayıs 2009 00:58  

Aaaa şaka gibi başlığı okuyunca blog dünyasını bıraktığınızı düşündüm.Tam üzülmeye başlamıştımki fotolara baka baka ilerlerken olayın vahametini kavradım.Kolay gelsin umarım arzu ettiğiniz gibi bir dekorasyon gerçekleşir.Güzel çiçeklerinizde(maşallah)yeni yerlerini beğenir.

dantelistan 26 Mayıs 2009 01:06  

yazınızın başlığını görünce hayırdır inşallah dedim ve sonucunda yine hayırlı bir haberle karşılaştım inşaat işi zordur size kolay gelsin iyi geceler

HÜLYA 26 Mayıs 2009 08:32  

değişiklikler güzeldir nunucum. her ne kadar bir sürü anıyı rafa kaldırmak zorunda kalsan da kimbilir yeni haliyle ne anılar bırakacak hayatında.. yeni halini merak ediyorum o balkon boydan boya cam olacaktır kimbilir yine çiçeklerini hafif hafif serpiştirebileceğin yerler olacaktır. Bu sefer hem mutfak hem bahçe hem balkon olacaktır kimbilir..yine kendine kahveni içip kitabını okuyacağın şahane bir köşe muhakkak yapacaksındır.

Her ne olursa olsun senin elin düşüncen fikrin olacağı için harika olacaktır bence.. Şimdi bekleyip göreceğiz ve yeni anlıarın oluşmasına şahit olacağız..

kolaylıklar diliyorum canım valide sultanında ellerinden öpüyorum onlar olmasa biz ne yapardık

SOFRAM 26 Mayıs 2009 08:41  

Nuray'cığım kolaylıklar diliyorum sana.Önemli olan senin içine sinmesi, mutlaka böylesi de çok güzel olacaktır.Aman yine de kendini çok yorma güzelim.
Sağlıklar, güzelllikler diliyorum canım, sevgilerimle öptüm...

Adsız 26 Mayıs 2009 09:49  

aman nunum ya..
ödüm patladı, sıkıldın ve blog dünyasını bıraktın sandım.
aman korktum birden.
mutfaklar evler feda olsun.
hemen yardıma gelelim sana güzel nunum benim. sen en detayını hesaplamışsındır biliriz seni.
güle güle otur emi.bizi resimsiz bırakma lütfen.senin fikirlerin hepimize yol feneri oldu daima.
seni çok seviyor ve öpüyorum.
kızma ama
?

Mehtap 26 Mayıs 2009 10:39  

Kolay gelsin sevgili Nunu,balkonun gerçekten çok şirin ama mutfakta bir bayan için çok önemli,hele ki sizin gibi becerikli hatunlar için daha da önem taşıyor.O yüzden senin için daha iyi olacaktır eminim.sevgiler.Şimdiden güle güle oturun.sevgiler.

Primarima 26 Mayıs 2009 16:36  

Sevgili Nunu başlıgı okuyunca birden bire aklım cıkdı blog alemıne veda edıyorsunuz sandım ve üzüldüm ama neysekı bunu söyleyen balkonmus...kolaylıklar dilerim size:)

ebru 26 Mayıs 2009 18:41  

Sevgili Nunu sana büyük kolaylıklar diliyorum.Evin içinde inşaat zordur ama sen bunun da üstesinden gelirsin eminim.Balkon biraz ufalacak ama evin ve en güzeli mutfağın genişliycek.Ne güzel.Yeni yeni tariflerini bekliyoruz yeni mutfağında.

Hatice 27 Mayıs 2009 10:50  

Sevgili Nunu kolay gelsin, o güzel balkonun için ben de üzüldüm doğrusu:(
ama değişiklikler de güzeldir,
yeni halinde de, keyifli zamanlar geçirmen dileğiyle...

Işıl 1 Haziran 2009 12:18  

Nunucum
umarım evin dilediğin gibi olur.
Ev inşaatı çok yorucu geçmişte kendim yaşadım.

Pozitif kalmaya devam et
sevgiler
Işıl

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP