PİYAZ SALATA

>> 4 Mayıs 2009 Pazartesi

DİYETTEYİZ !!!!


Bugün Salatalarımda ,baklagillere geçiyorum :)
Salata serimi zenginliği tartışılmaz olan kuru fasulye ile bezeyip ,renk uyumlu bir salata yapmaya gayret ettim.
Biraz göbek salata, biraz renkli kıvırcık salata , domates, kırmızı soğan ve maydanoz ile bir arada servis yaptım. Sos olarak, ZEYTİNYAĞI, bol limon (veya sirke)minicik dövülmüş sarımsak, taze soğan ve tuz kullandım.
Böylelikle yine tek öğünde çeşit zenginliği ve doyuruculuğu ile DİYETimize katkıda bulunmaya çalıştım.
Hepinize afiyetler olsun..
SEVGİLERİMLE...

38 yorum:

Damak Tadı 4 Mayıs 2009 17:28  

Nuray'cığım,fasulye hiç sevmememe rağmen enfes bir salata olmuş canım..Ellerine ve gönlüne sağlık..


Güzel bir hafta dileyip,yanaklarından öpüyorum canım..


Sevgilerle..

IŞILCA TATLAR 4 Mayıs 2009 17:33  

Nuray'cığım,

Hem de ne katkı canım. Zira otlardan dolayı me lemeye başlayacaktım ki imdada yetiştin.

Ellerine, gönlüne sağlık canım.

Çok öpüyorum.

lemanice 4 Mayıs 2009 17:43  

çok güzel görünüşlü bir salata diyettekiler şanslı:)dermişim.diyette olanda olmayan da yapsın bu salatayı bence diyettekilere başarılar ve sevgiler.darısı başıma.

Adsız 4 Mayıs 2009 17:53  

VALLA İYİ AKLIMA GETİRDİN can nunu.
altarnetif budur işte.
ay hakkını ödeyemeyiz.
sevgiler güzel nunum.
ADA-SAHİL

sevil 4 Mayıs 2009 17:54  

oh migdemiz bayram etsin ellerine saglık balım harikasın destegini asla ve asla unutamam
sınıfı selamlıyorum...

ÇiğDem 4 Mayıs 2009 17:57  

Bende diyetteyim :((

Diyette olmama ragmen, bloguma birakmis oldugun tatli mesajlarin tadini almadan edemedim :)) cok sevindim, cok sekersin gercekten .. arada yine gel, kan sekerime iyi geliyosun :)

öperim seni ..

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ 4 Mayıs 2009 18:08  

Nunucugum piyazi cok severim koftenin yanina mutlaka yaparim:))
ellerine saglik canim kivircik marulla pek nefis gorunuyor.

Guzel bir hafta gecirmen dileklerimle.
SEVGİLER.

hayat 4 Mayıs 2009 18:26  

Nunucuğum, salata şahane görünüyor.Diyette ve aç gezen biri yani ben:) için ideal hemen yapmak istiyorum:)Ellerine sağlık.
Çok öpüyorum.Sevgiler...

Adsız 4 Mayıs 2009 18:42  

Çok doyurucu ,vede et kadar besleyici. banada iyi akıl bu.
eline sağlık şekerim. sen kadar olamadım valla :))
ama çalışmalarım devam ediyor yinede HEHEHEHEHHEHEEEE =)
ÖZLEDİM ONA GÖRE.
FERDA.

PAPATYA PRENSES 4 Mayıs 2009 18:53  

mor kıvırcık nasıl güzel görünüyor öyle!ye beni diyor ve ben yerim bu salatayı:)

ellerine sağlık Nunucum ve benimde size ufak bir katkım oldu beklerim:)

mujdenin denemeleri 4 Mayıs 2009 19:07  

Ellerine sağlık Nunucuğum.Bayılırız piyaza ailecek.Hele bol limonluysa...
Mutlu haftalar...

cansudere 4 Mayıs 2009 19:19  

ahhh bu diyet diyet mı benı tutuyor ben mı diyete uyuyorum aslında hiç biri!! yıyorum sonra pişman oluyorum sevgiler salata şahane görünüyor...

Adsız 4 Mayıs 2009 19:25  

HARİKA HARİKA..KIYAMAM YEMEĞE.ELLERİNE SAĞLIK NUNUŞUM.
İYİ AKŞAMLAR SİZE CANIM.
esin.

Şehnaz 4 Mayıs 2009 19:26  

NUNUCUM HERZAMANKİ GİBİ HARİKASIN ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

Pembe Tatlar 4 Mayıs 2009 19:51  

Ellerine sağlık canım sunumun çok güzelll:)
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

akasyakokusu*nuray 4 Mayıs 2009 19:51  

Nunu'cum nefiss bu salataa...
Tam bir öğün olmuş tadlarda birleşmiş..
Bende yemiyorum ekmeği epey kıstım..Eli tabaklı acıktıkça salata yiyorum..
Hatta bugün Tijen'in yeşil çorbasından yaptım...Bir ara atarım sayfaya...Amanın ne güzeldi öyle..Lahana ve pırasa beyazdıda koymuştum,ebegümeci,birkaçta baklaya..Limon ve karabiberle tatlandırdım..
Gel birde benim diyetliğime bak beğenicekmisin:))))

SMİLENA 4 Mayıs 2009 19:54  

çok doyurucu bişey.ben çok severim bol sirkeli.
eline sağlık nunucum...

dogada.blogspot.ru 4 Mayıs 2009 20:02  

Can kurban böyle rejime bunlar yemeklerden bile daha lezzetli doyurucu harika salatalar ellerine sağlık Nunucum

şeker pasta 4 Mayıs 2009 20:06  

Bir diyet yemeği bu kadar güzel sunulur. Ama çok nefis görünüyor.
Ellerine sağlık...

Adsız 4 Mayıs 2009 20:06  

diyet köftede yapta tam olsun.hakkını verelim be gülüm :-)
nefiss..

Adsız 4 Mayıs 2009 20:08  

adımı yazmadım hala unutuyorum
ASUMAN.

pelince 4 Mayıs 2009 20:10  

Nefis bir salata olmuş,ben de bugün kara şimşek pişirdim :)
Ellerine sağlık...

Sevgiler..

made in funda 4 Mayıs 2009 20:47  

salata nefis.ben de elma yiyorum şimdi içeride mis gibi içli köfte varken!!

Unknown 4 Mayıs 2009 21:00  

Nuraycım ellerine sağlık harika bir
salata olmuş.Çok leziz ve sağlıklı
afiyet şeker olsun size.Kocaman öpü
yorum...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 4 Mayıs 2009 21:24  

hmmm pek severim piyazı.. ne zamandır da yapmamıştım.
eleirne sağlık canım
hiç bu kadar şık piyaz görmemiştim :)

Adsız 4 Mayıs 2009 21:44  

merhaba nunucum tabağını kendin gibi şık giydirmişsin yine. geçen seninle ramizde yediğimiz piyaz geldi aklıma vede köfteler, sen yarım porsiyon ben birbuçuk !!!!
sen salata, ben tatlı :))))
suçluyum suçlu :)))
ama hayata bir kere geldik boşverr diyet miyet be anacım :)))
neyse beni kovalamadan senin arkladaşların dizimi seyretmeye devam edeyim iyi geceler, çok şık bir salata tabağı yapmışsın.
sevtap.

Adsız 4 Mayıs 2009 23:02  

nunucum olimpiyat halkaları gibi dizmişsin vallahi soğanları. ne şahane bir şıklık böyle.
çok güzel çok.
iyi geceler canım. ESİN.

NEŞELİ MUTFAK 4 Mayıs 2009 23:18  

nunucuğum ay ellerne sağlık gözüm gönlüm açıldı.ay hangi blogu açsam kalorili yiyecekler. iç çektim yani ama biz sağlıklı besleniyoruz dimi.sevgiler

Mehtap Pasin Gualano 4 Mayıs 2009 23:44  

Sevgili NuNu, tam da sozlezmisiz gibi baklagillere gecis yaptigimiz 4.hafta grubu icin bir tarif olmus bu.. eline saglik..

beyaz mendil 4 Mayıs 2009 23:58  

Ellerine sağlık hayatım,çok ama çok nefis görünüyor.Sevgiler

Ferkay 5 Mayıs 2009 01:11  

Nunum ben piyaza bayılırım.
Çokda güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık canım bak canım istedi şimdi.
Sevgiler öpüyorum canım...

Aybike Ceylan 5 Mayıs 2009 01:20  

Bu diyet sayesinde guzel bir salata arsivi olustu Nunu'cugum, kendi adima seviniyorum ne yalan soyleyim, opuyorum.

Sevgilerimi gonderip, guzel bir hafta diliyorum.

KOSEMINDERI 5 Mayıs 2009 03:57  

Cok guzel gorunuyor. Ellerine saglik. Tarif defterimde bulunmayan bir lezzet.

Bir Dilim Düş 5 Mayıs 2009 06:11  

Nunucuğum ben gelmeyeli yine harika tarifler biriktirmişsin mmaşallah sana harikasın canım!!! Hemen üye olyorum ben de:)))


Sevgiler,
Evren

Adsız 5 Mayıs 2009 07:26  

oooo aldın başını gittin arkadaşım.DİYETİSYENLER YAZARLAR KISKANCAK..
KISKAAAANANLAAAAR ÇATLASINNNN !!!
KISKANANLAR ÇATLASINNNNNNNNNN :))
!!!!!!!!!!!!!!
eline sağlık çok güzel bie sunum.

SOFRAM 5 Mayıs 2009 07:59  

Canım nefis bir salata sunum da harika ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle...

Adsız 5 Mayıs 2009 08:11  

nunucuğum, çok yararlı bilgilerle bezeli bir masal oluyor son zamanlarda. emeğine sağlık, salataların inanılmaz güzeller.
çokda yenilesi elbet.
sevgiler güzel bir diliyorum.
ELÇİN SARIYER.

Adsız 6 Mayıs 2009 07:34  

hayatım aklımı başımdan aldı salata manzaran..
süper yapmışsın hemen ama hemen yapıyorum akşama.
teşekkürler canım. sevgiler öpücükler.
BANU.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP