BOĞAZIN İNCİSİ BEYLERBEYİ - 2

>> 26 Mayıs 2009 Salı










sevgili AKASYA KOKUSU'na hediyemizdir :)



















Masal evimiz, 2009 model YAZLIK- KIŞLIK kreasyonları - düzenlemelerine devam ededursun, biz herşeye inat boğazda gezmelerimizi, dinlenmelerimizi aynen devam ettiriyoruz.
İnşaat ve şantiye halinde olan masal evimiz eminim bizi çok özlüyordur.
Valide sultanımızda onda kaldığımız için, bize kucak açmış halde son haftalarda.
Bizde onu her fırsatta yanımıza davet edip ,sahil sahil gezmekteyiz.Bu pazarda öyle yaptık,spor sonrası ,kendi topraklarımızda kahvaltımızı yapıp, kahvelerimizi
içip, öğlen yemeklerimizi de yedikten sonra akşam güneşinin batışını hediye ettik gözlerimize.
Onlarca dosta selam edip, tesadüf karşılaşmalarla neşeleniverdik deniz kenarlarında .
Bir pazar gününü daha huzur içinde ,ardımızda bırakıp ,günlük hayatın telaşlarına doğru yol almaya başladık.....
Doğduğum büyüdüğüm okuduğum yüzükler taktığım bu ayak izlerimde sizlerinkilerede rastlamak ümidiyle ,sevgiler ,güzellikler diliyorum....


BEKLERİZ........ :)

35 yorum:

ebru 26 Mayıs 2009 18:42  

Sevgili Nunu seni çok seviyorum.Senin sayende İstanbul özlemim bir nebzede olsa gidiyor.Bir an resimlere bakarken eski günlere daldım.Teşekkür ederim sana.

Esra'nın Mutfağı 26 Mayıs 2009 19:31  

Aaah ah manzaralar harika. Her karesi güzel..

pelince 26 Mayıs 2009 20:12  

Fotoğrafların hepsi çok güzel..Boğazın her köşesi harika..
Sefanız olsun..
Sevgiler.

ebruli 26 Mayıs 2009 20:29  

Ahh Beylerbeyii..Nasıl severim.Ne de güzel resimleyip yansıtmışsın güzellikleri.Canım paylaşımın için tşk ler.Sevgilerimle..

Adsız 26 Mayıs 2009 21:04  

boğazın güzel kızı,
senin ayak izlerini sefayla zevkle takip ederim...
neler hatırlattın bana sen ya..
şu iskelenin dili olsa anlatsa,
ah o eski kahve,
sahil, camii önü,
boğaza açılan İLK MİDYEci rahmetli babanındı, hey gidi günler..
bak kimlere ekmek yediriyor 30 yıldır oralar.... asil -yaratıcı adamdı çok. nurlar içinde yatsın.
ah be canım..... şimdi nerelere gittim bir bilsen :(((
TEŞEKKÜR EDERİM
SELMA

Adsız 26 Mayıs 2009 21:15  

=) niye hep böyle olur bilmem ama, elinde defterlerin vapurdan inişin,
incecik belin, eteğin,okul gömleğin
uzun saçların ve elnde dondurmanla aklıma geliyorsun hep =)
çilekli tabiiki de !!!!! =)))
ozaman dut reçeli yoktu da ...
kahramanında yoktu tabii.
hep bu var gözlerimin önünde.hoş hiç değişmeyenlerden başı çekensin aramızda.
okula gidelim yine bu yaz ...
sevgiler BANU =)

Aybike Ceylan 26 Mayıs 2009 21:54  

Sevgili Nunu'cugum,
Fotograflar cok guzel, ozlem gideriyorum sayende, ama az kaldi:) tabakilarda ki mamalara bakarken de " of of" diyorum:))

Guzel bir hafta diliyorum, sevgilerimi gonderiyorum.

lezzet sefasi 26 Mayıs 2009 22:00  

Insalalh ben de bir gun o guzel yerlerde ayak izlerimi birakiri.Istanbulu cok merak ediyorum biliyormusunuz:))

Unknown 26 Mayıs 2009 22:46  

Nuraycım o güzel yüreğine sağlık.Boğa
zın her köşesi muhteşem oda seni ağar
lamaktan büyük keyif almıştır.Sayende
İstanbul özlemim bir nebze hafifledi
iyiki varsın sımsıcak sevgilerimle...

karamel mutfak 26 Mayıs 2009 23:38  

denize ve güler yüzlü insanlara hasret kalmış bana nede güzel geldi sıcacık resimlerin yüregine salık sevgiler.

Adsız 27 Mayıs 2009 01:10  

BAYILDIM FOTOGRAFLARA :)) ÇOK SEVERİM DENİZİ NE GÜZEL GÖRÜNTÜLEMİŞSİN CANIM:))SEVGİLERİMLE

Adsız 27 Mayıs 2009 08:18  

cumartesı bende gezdım burayı.super bır yermıs.

Hayatın Ressamı 27 Mayıs 2009 08:36  

oh ne güzel bir gezi hediye etmişsiniz kendinize.ben bile fotolara bakarken çok keyif aldım.miss deniz kokusu geldi burnuma.afiyeyler ballar şekerler olsun.

SOFRAM 27 Mayıs 2009 09:00  

Güzel İstanbul'umuz gibisi varmı Nuray'cığım...?Fotoğraflarla bile olsa gezmiş gibi olduk canım...Çok teşekkürler...
Sevgilerimle...

Adsız 27 Mayıs 2009 09:33  

harika resimler..
daha eksik çok biliyorum...
bu 2. beylerbeyi resimleri ise ooo daha neler var neler zaten.. bayılıyorm boğaz resimlerine.

kolay gelsin canım. gülden y.

HÜLYA 27 Mayıs 2009 09:41  

teşekkürler canım seninle beraber ayak izlerinin ardından gelmemize izin verdiğin için..

Her karesi başka güzel . Belkide senin masalının ve anlatışının büyük etkisi var bu karalerin güzel görünmesinde. Seninle bir anda çocukluğuna genç kızlığına evliliğine ve tüm güzel günlerine dönüveriyormuşuz gibi hissettiriyorsun ve buda benim çok hoşuma gidiyor. Seninle her gün ayrı bir hayale dalmaya alıştım sanırım . ÇOOK ÇOOK TEŞEKKÜRLER ...

SEVGİLER NUNUCUM . ÇOOK ÖPÜYORUM SENİ VE VALİDE SULTANINI

daimamutfak 27 Mayıs 2009 11:24  

Nunucuğum özlediğim istanbulu bir çırpıda buluverdim sayende..
ERGUVANLARI ÖZLEDİM , HEMDE ÇOK..
BENİM İÇİN SEYRET ONLARI LÜTFEN..

Adsız 27 Mayıs 2009 11:34  

nunuşum, yemek sofralar tartışmasız enfes senin sayfanda,
ama böyleside okadar güzel geldiki bana....
at diyo kör şeytan kendini en yakın sahile..
GELSENE HADİ :) Bİ KAHVE MOLASI !
:-]]]
Gülbin b

beyaz mendil 27 Mayıs 2009 12:06  

Canım hafta sonu oralardaydım neden benim resmimi de çekmedin:)))Çok güzel fotoğraflar paylaşım için teşekkürler

Tijen 27 Mayıs 2009 12:35  

Sen gel hele beni ziyarete bak ben sana neler yapacağım!?!?!? (Ah sorma kardeş, şu bir deri bir kemik halimle acaba diyorum, podyuma mı çıksam? Twiggy'nin Türkiye şubesi olarak. Aman allah korusun hiç istemem o halde olmayı!)

tatlıhayat 27 Mayıs 2009 13:03  

Nunu cum tadilat için kolaylıklar diliyorum.AAAHHH çok zor evde eşya varken bizde 2 sene önce mutfak ve banyo tadilatı yaptırmıştık.41 gün annemlerde kaldık.Ayşen de yeni doğum yapmış o da annemdeydi.Yani sen düşün artık.Sonrası çok güzel oluyor ama çok yoruluyor insan.Kolay gelsin canım...

Adsız 27 Mayıs 2009 13:46  

ahhistanbulll istanbul olalı
hiç görmedi bylediiiiiii
MASAAAAAAAALLLLL :))))))))))
öptüm güzellik seni.
ASUMAN.

Adsız 27 Mayıs 2009 15:06  

bir içim su valla şu beylerbeyi.
evleride öyle. saltanat adeta..
seni gidi saraylı senii =)
bayıldım kuzum.
FERDA.

Unknown 27 Mayıs 2009 16:11  

AHH İSTANBUL AHH İSTANBUL :((( İNŞALLAH BİR GÜN BURALARI GEZİP GÖRME UMUDU İLE:((HERBİYERİ AYRI GÜZEL İNŞALLAH İNŞALLAH İNŞALLAH ...

Adsız 27 Mayıs 2009 17:57  

selammm,
bu sene hiç gitmedim Beylerbeyine , hele Karpi de pide müthiş , Nunucum en kısa zamanda gitmeliyim canım çok çekti:-)
Ama bugün iş çıkışı yolum Asmalımescit'e düşecek artık orada keyif bulacağım:-))
sevgilerimle,
neseersoy

Adsız 27 Mayıs 2009 18:44  

hakkındır tabii şekerciğim,
yer senin mekanlar senin.
sefalarla inşallah nunum.
sütlaç nerde bakim ? :)
iyi akşamlar sevgiler selamlar canımcım.
a.sema

hdidem95 27 Mayıs 2009 20:14  

manzaralar güzel bizlerle paylaşan güzel ee bizde seyrediyoruz keyifle:) sevgiler nunucum..

Adsız 28 Mayıs 2009 08:31  

merhaba canım.
çok güzel kareler bunlar.
bahar ve yaz sadece boğazda ,sahil kenarlarında geçiyor ban görede.insan olacaksa burada olacak.dinlenecek.
hepinize çok sevgiler.
pide çok güzel !! -)
zeynep günal.

Damak Tadı 28 Mayıs 2009 11:19  

Fotoğrafların her biri çok güzel Nuray'cığım..Gönlüne sağlık canım..


Sevgiler..

kristalkelebek(aslı) 28 Mayıs 2009 14:06  

Nunucum bunlar ne güzel fotoğraflar böyle:).. İstanbulun güzelliği zaten hep gözümde tütüyor. Bu fotoğraflarla oraları gezmiş kadar oldum sayende:). Paylaşımın için teşekkürler canım.
Sevgileeer;).
aslı

bir dilim bir tutam 28 Mayıs 2009 20:43  

Nunu'cum sayende Istanbulu geziyoruz..Tesekkürler
Iyi bir haftasonu diliyorum.Berlin'den sevgiler

HUYSUZBALIK 28 Mayıs 2009 22:42  

Nunucum öyle güzel anlatıyorsun ki her zaman gezdiğim yerlere farklı bir gözle bakar oldum sayende. İlk kez görüyor gibiyim Beylerbeyi'ni. Ne hoş resimler çekmişsin. Balkonu çok beğenmiştim hatta gelecekteki hayallerimde öyle bir balkon var resimlerini kaybetme sakla nolursun. Sevgiler...

Adsız 28 Mayıs 2009 22:54  

bizlerde sahil kenarlarında doğmuş byümüş evlenmiş, hayatın rüzgarlarıla pek çok yere konaklar kurmuşz nunucum.seferihisarda egenin güzellğinden biri. döndük dolaştık geldik.ama senin izlerin her-nedense hep daha güzel oluyor,
ben istanbulu özlemişim iyiden iyiye. çok güzelmiş çok. bir gün buluşmak ümidiyle.
AYSEL BATUR- seferihisar-İzmir

sihirlisepet 20 Temmuz 2009 11:10  

BİZ TAM ONÜÇ YIL BEYLERBEYİNE YAKLAŞIK BİR-BİRBUÇUK KİLOMETRE UZAKLIKTA OLAN BİR MAHALLEDE OTURDUK. YAZ GÜNLERİNİN VAZGEÇİLMEZİYDİ. ŞİMDİ FOTOĞRAFLARI DA GÖRÜNCE İÇİM Bİ TUHAF OLDU.ANNEM HALA ÇOK SEVER ORALARI. VE SIKILDIĞINDA İLK AKLINA GELEN YERDİR...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP