ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN, TÜM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM

>> 9 Mayıs 2009 Cumartesi

YILIN ANNESİ VE DÜNYANIN EN İYİ ANNE BLOGGER ÖDÜLÜ !!

İYİKİ VARLAR. İYİKİ HEDİYE EDİLDİLER. İYİKİ ''ANNE '' DİYEBİLDİLER ! BEN SİZİN, SİZ BENİM CAN DAMARIMSINIZ BALLI KARADUTLARIM.



Çok sevgili arkadaşım PASTURKEY'in BENİ ÇOKKK ÇOKK DUYGULANDIRAN VE ELBETTEKİ ONURLANDIRAN , ŞU ANLAMLI GÜNÜMÜZDE ÇOKÇADA YERİNİ BULAN HARKULADE ÖDÜLÜNE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.

EVVELA ÇOK KIYMETLİ VALİDE SULTANIMA VE YÜCE YARADANA ÇOK ÇOK MİNNETTARIM. BU HAYATA YOLLANDIĞIM, VE BU HAYATIN EN LEZZETLİ 2 MEYVESİNİ TADABİLDİĞİM İÇİN ,TÜM KALBİMLE ŞÜKREDİYORUM.
BENDE VALİDE SULTANIMIN ve TÜM ARKADAŞLARIMIN ANNELİK DUYGULARINI YÜCELTEN EVLATLARINI SEVGİYLE ÖPÜYOR, ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM. YAŞANACAK NİCE ANNELİ- EVLATLI UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM.

ÖDÜLÜMÜ
İŞİTME KAYBI- DELFİNA - MEVSİMLERDEN ROMA,-

HEP SÜSLÜYDÜM - YAŞAMIN KIYISINDA ,DERİNİN PERİ EVİ -

DERYAYLA,AKASYA KOKUSU,- AYBİKENİN MUTFAĞINDAN


FİLİZİN MUTFAĞI- ÖZGÜLÜN MUTFAĞI -

IŞILCA TATLAR - İDİLLE HAYAT
BLOG ARKADAŞLARIMA HEDİYE EDİYOR , ANNELER GÜNÜNÜ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM.
Bir problem var sanırım ,LİNK VEREMİYORUM
:(

77 yorum:

ebruli 9 Mayıs 2009 22:17  

Anneler Günün kutlu olsun canım :)Hep birlikte,sağlıklı mutlu olun çok öpüyorum :)

Zehra Gürgen 9 Mayıs 2009 22:21  

Canım arkadaşımmm...
Çok duygulandım yaa.. inan dokunsan ağlarım, birazda duygusal bir günümdeyim :(

Hepimizn ve analarımız günü günleri kutlu olsun..
seni seviyorum Nunummm

Bir Dilim Düş 9 Mayıs 2009 22:45  

Canım benimmmmmmmm dünyanın en tatlı kadını. Anneler günün kutlu olsun!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız 9 Mayıs 2009 22:49  

benim arkadaşım.
ballı karadutlarının şahaser annesi.
evlatları için her zaman burnunun direği sızlayan kadın.
benim en değerli arkadaşım.
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ÇİÇEĞİM.
ANNECİĞİNİNDE ELLERİNİ ÖPERİM CANIM. SEVGİLER SANA.
SEVTAP.

Adsız 9 Mayıs 2009 22:52  

sevgili Nuray Hn. Ben de sizin ve tüm annelerin anneler Gününü kutlarım. Almış olduğunuz ödüle de layıksınız muhakkak ki! Diyet için vermiş olduğunuz tarifler için de çok çok teşekkürler.Ben her gün değişik bir şey yapmak için hiç düşünmeden sizin ve Tijen Hn.sitesine bakıyorum ve benim düşünsem bile aklıma gelmeyen tariflerle (nohutlu ve maşlı salata vb.)karşılaşıyorum, çok mutlu oluyorum. Sağolun bizlere yardımcı oluyorsunuz. Ben nar ekşisi biraz tatlı olduğu için kullanmıyordum. diyetten önce özellikle salatalarda çok severek kullanırdım.yine kullanabilirmiyim? Bu konuyu bir arkadaş Mehtap Hn. sormuştu ama cevabı benim gözümden kaçtı sanırım.Ayrıca her besinin faydası ve değerleri hakkında da bizleri bilgilendiriyorsunuz.Teşekkür ederim. Dünyanın en güzel annesi sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın.
Gülsüm

Mehtap Pasin Gualano 9 Mayıs 2009 23:00  

Sevgili NuNu, her zamanki gibi cok incesin.. cok naziksin..

Ben de senin anneler gununu tum kalbimle kutluyorum.. Saglikla, huzurla, cocuklarinla ve sevgili esinle daha nice anneler gunleri diliyorum..

Delfina ; 9 Mayıs 2009 23:00  

Çok duygulandım,onur duydum...

Güzel dileklerine sonsuz teşekkürler,sonsuz aminler nunucum...

Öyle güzel bir annesin ki, o iki kara dutuna gösterdiğin şefkat,sevgi ve sevgi hepimize yansıyor...

Enerjin, tüm dünyayı sarıyor...

İyi ki varsın.

Ben de sizin anneler gününüzü kutluyor,özlem ve hasretle sarılıyor,öpüyorum...

PASTURKEY 9 Mayıs 2009 23:07  

Canım Nunucuğum,zarif kadın,güzel anne saymakla bitmez Nunu sitesi gibi BİR DUT MASALI ...Seni sevgiyle kucaklıyorum.Dünyanın en zor sıfatına sahibiz,anneyiz ve iyiki varlar..Allah hepsine sağlık,mutluluk versin..Göz bebeklerimiz,yaşam şarjlarımızla mutlu olalım..Öpüyorum....Günümüz kutlu olsun Nunucuğum..

Yaşamın kıyısında 9 Mayıs 2009 23:12  

Nunu'm,
Şahane anneliğinin ve seni yetiştiren şahane annenin anneler gününü kutlar her ikinizide sevgiyle öperim.
Ödülün beni çok duygulandırdı, onur duydum ve candan dileklerine de çok teşekkür ederim.
Seni seviyorum

Bulbulunyeri 9 Mayıs 2009 23:21  

Merhaba,
ödülünüz için kutluyorum.
Anneler gününz kutlu olsun.
Sevgiyle kalın.

Adsız 9 Mayıs 2009 23:23  

Anneler günün kutlu olsun canim. Sevgiler.

Adsız 9 Mayıs 2009 23:26  

can arkadaşım, ne güzel yazılar, ne güzel anlamlar yükleniyor sayfana ve şahsına. çok keyif alıyorum seni okumalarından. sen dünyanın en net algılanan kadınısın canım. allah evlatlarına iyi zamanlar yaşatsın. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN BİRİCİK NUNUCUM.
SELMA.

WarhaWk - Cenk 9 Mayıs 2009 23:31  

Sevgili Nuray abla,
Anneler gününüzü kutlarım.Bu güzel
ödülünüzü zaten hak etmiştiniz.
Ailece mutlu,sağlıklı günler dilerim...Sevgi ve saygılar..Cenk

Adsız 9 Mayıs 2009 23:47  

kuzen kutlarım canparem.
ödüllermi aldın sen.
versinler versinler kuzii.
dünyayı verseler sana az balam.
öptüm canım teyzoşumuda hasret kokulu öptüm anneler günün kutlu olsun nurişcim.
FİLİZ.

Ferkay 10 Mayıs 2009 00:01  

Canım nunum bu ödül sana azbile canım benim seninde anneler günün kutlu olsun.
Kocaman öpüyorum canım...

SMİLENA 10 Mayıs 2009 00:34  

senin de kutlu olsun !!!

NEŞELİ MUTFAK 10 Mayıs 2009 00:45  

SEVGİLİ NUNUCUĞUM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ALLAHIM EVLATLARINLA VE SEVGİLİ EŞİNLE NİCE GÜZEL ANNELER GÜNÜNÜ BERABER GEÇİRMENİZİ NASİP ETSİN İANŞALLAH
SEVGİLER

Unknown 10 Mayıs 2009 00:46  

tebrikler
tüm annlerimizin anneler günümüz kutlu olsun

Marifetane hobi 10 Mayıs 2009 00:53  

Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

Adsız 10 Mayıs 2009 01:13  

annelerin en güzeli,en yüreklisi kutluyorum bu özel kadını ve özel arkadaşımı.
seni seviyorum canım. anneler günün kutlu olsun. valide sulata çok selam yarın bizlerden.

NESLİHAN.

Unknown 10 Mayıs 2009 01:43  

nuraycım anneler günün kutlu olsun canım sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ 10 Mayıs 2009 02:09  

CANİM NUNUM ANNELERİN EN TATLİSİ ODULLERİN EN BUYUGUNE LAYİKSİN KUTLARİM SENİ CANİM
DUNYALAR TATLİSİ GUZEL ANNE TUM GUZELLİKLER SENİNLE OLSUN EVLATLARİNLA ESİNLE NİCE GUZEL YİLLAR BİRLİKTELİK DİLİYORUM .
BU GUZEL ODULE BENİ LAYİK GORDUGUN İCİN COK TESEKKUR EDERİM.
KOCAMAN OPUYOR SEVGİLERİMİ GONDERİYORUM.

Moonish (moonsun) 10 Mayıs 2009 05:10  

Anneler gunun kutlu olsun Nunumm :)

Adsız 10 Mayıs 2009 07:40  

anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

HUYSUZBALIK 10 Mayıs 2009 08:31  

Canım Nunum anneler günün kutlu olsun. O ödülü fazlası ile hakettiğine inanıyorum. Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi 10 Mayıs 2009 09:12  

Nimet teyzenin ve senin anneler gününüzü kutluyorum. Evlatlarınızla sağlıklı,mutlu,huzur dolu günler dilerim canım.

Sevgilerimle...

Adsız 10 Mayıs 2009 09:19  

canım arkadaşım her şey için ömür boyu sana teşekkür etmekten vazgeçemem.
ARKADAŞIMSIN AMA ANNE KADAR AKIL GÜCÜNE SAHİPSİN. BENİM HAYATTA SAHİP OLDUĞUM EN ŞAHANE DEĞERİMSİNN. ANNELER GÜNÜN KARA DUTLARINLA ÖMÜR BOYU KUTLU OLSUM GÜZEL MELEĞİM. ÇOK SEVGİLER, ENNENİN ELLERİNDEN ÖPERİM..
ASUMAN.

ANALI KIZLI HER TELDEN 10 Mayıs 2009 10:26  

anneler gününüz kutlu olsun sevgiler

Adsız 10 Mayıs 2009 10:57  

anneler günün kutlu olsun nuraycığım.
güzel bir gün dileklerimle
gülden y.

Adsız 10 Mayıs 2009 10:59  

nunummm güzel annem,
evlatlarınla en güzel günlerini geçirmen dileklerimle canım, anneler gününmüz kutlu olsun.
zeynep günal

Seda'nın Günlüğü 10 Mayıs 2009 10:59  

Anneler günün kutlu olsun canım. Ödülün gerçekten bir anne için unutulmaz güzellikte...
Sevgiler

akasyakokusu 10 Mayıs 2009 11:38  

Canım canım çok tşkler ederim..Beni onure ettin..
dünyanın en güzel en özel annesinin gününü kutluyorum ödülünü tebrik ediyorum..
Benimde ödülüm hemen sayfamda yerini alıyor..
anneciğinin ellerinden hürmetle öpüyorum selam ve sevgiler sunuyorum...

aslı'nın mutfağı 10 Mayıs 2009 14:23  

Anneler günün kutlu olsun Nunu'cum, ödüller şahane :)

Adsız 10 Mayıs 2009 14:49  

Anneler Gününüz Kutlu Olsun
Müthiş Enerjiniz Hiç Bitmesin :)
nslhn06

TuBiKKo 10 Mayıs 2009 15:13  

anneler gününüz kutlu olsun sevgili nunu :)))

Damak Tadı 10 Mayıs 2009 15:46  

Güzel anne,bende senin bu güzel gününü tüm klbimle kutluyorum..Dilerim ailenle kutlayacağın nice güzel günlerin olsun..


Annecik ve ben kocamn öpüyoruz seni..Sevgilerle canım..

Adsız 10 Mayıs 2009 16:25  

canım mesajına annem ve ben çok teşekkür ederiz. 5 kez aradım ama ulaşamadım,dışardasınız sanırım .
hepimizden sevgiler, anneler günün keyifle geçsin. kutlarız.
A.SEMA

Adsız 10 Mayıs 2009 16:27  

CANIM NUNUM, örnek aldığım güzel kadın -)
anneler günün kutlu olsun.
çok tanımak isterim sizi. sarıyerde buluşalım mutlaka -)
ömrünüz uzun, kutlamalarınız sonsuz olsun.
ELÇİN sarıyer.

muko 10 Mayıs 2009 17:16  

anneler günün kutlu olsun ...

Pembe Tatlar 10 Mayıs 2009 18:08  

Canım arkadaşımmmm anneler günün kutlu olsun çok tebrik ediyorum sevgi ve huzur seninle olsun..:)

Adsız 10 Mayıs 2009 18:14  

nunum canımmmmmmm annelerin en güzeli günün kutlu olsun balsultanım.
çok sevgilerimizle öptük seni.
ADA-SAHİL

Unknown 10 Mayıs 2009 18:41  

Canımmmm böyle özel bir günde bu ödü
lü almak büyük onur.Çok teşekkür ede
rim ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Sımsıcak sevgiler...

hepsusluydum 10 Mayıs 2009 18:55  

Canım arkadaşım merhaba..Sizleri çok ama çok özledim fakat hala internet sorunumuzu çözemedik :(
Ödülünü sevgiyle kabul ediyorum.Allah bize evlatlarımızın acısını tattdırmadan nice anneler günü göstersin inşalllah..Sevgilerimle Zehr@

Şehnaz 10 Mayıs 2009 19:40  

anneler günününüzü kutluyor ve ayrıca ödül için tebriklerimi sunuyorum.sevgiler.lelcafe

Tijen 10 Mayıs 2009 19:45  

NuNu'cuğum,
Tüm sevdiklerinle nice güzel günler, yıllar yaşaman dileğiyle.

Adsız 10 Mayıs 2009 19:54  

ANNELER GÜNÜN TÜM KALBİMLE KUTKUYOR VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM CANIM....

Adsız 10 Mayıs 2009 20:27  

canım nunucummm valide sultanının ve seninnn anneler gününüz kutlu olsum..çok öptüm canım...

My Turkish Kitchen 10 Mayıs 2009 20:34  

Cok tesekkur ediyorum, yeni bir anne olarak duygulandim. Sizin de anneler gununuz kutlu olsun.

made in funda 10 Mayıs 2009 20:50  

tebrik ederim canım...
........ , . - . - , _ , .........
......... ) ` - . .> ' `( .........
........ / . . . .` . . ........
........ |. . . . . |. . .| .......
......... . . . ./ . ./ .........
........... `=( /.=` .............
............. `-;`.-' .............
............... `)| ... , .........
................ || _.-'| .........
............. ,_|| _,/ ...........
....... , ..... || .' ............
....... | | ,. ||/ ..............
.... ,..` | /|.,|Y, .............
..... '-...'-._..||/ .............
......... >_.-`Y| .................
.............. ,_|| ...............
................ || ..............
....anneler günü || tüm annelere
..kutlu..........||...... olsun..

Adsız 10 Mayıs 2009 20:57  

birtaneciğim , EN ESKİ ARKADAŞIM , EN VEFALI DOST : anneler günün kutlu olsun sevdiceğim.
BANU.

NzlGl 10 Mayıs 2009 21:54  

Karadutların annesi:)))
Anneler gününüz kutlu olsun.
Valide Sultan'a hürmetler....

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 10 Mayıs 2009 22:05  

Anneler günün kutlu olsun canım :)
Sevgiler

Beyza 10 Mayıs 2009 22:09  

Anneler günün kutlu olsun Nunucum.

Sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler 10 Mayıs 2009 22:36  

Bu anlamlı ödül için çok tebrik ederim canım Anneler günün kutlu olsun..kucak dolusu sevgiler..

cansudere 10 Mayıs 2009 22:40  

canım anneler günün kutlu olsun sevgiler.....

Cocukla Cocuk 10 Mayıs 2009 22:48  

Anneler günün kutlu olsun

Damak Tadı 10 Mayıs 2009 22:49  

Dünya tatlısı,bizde annecikle seni kucaklayıp öpüyoruz..Seni bizde çokkkkkkkkkkkk seviyoruz canım benim..


En güzel günler seninle ve sevdiklerinle olsun..


Mutlu bir hafta geçirebilmen dileğiyle..


Sevgiler..

nilüfer 10 Mayıs 2009 23:02  

Anneler gününüz kutlu olsun ailenle birlikte mutlu huzurlu nica anneler günü geçirmen dileğiyle sevgiler.

NiNo 10 Mayıs 2009 23:11  

nice mutlu anneler gunu olsun

Adsız 10 Mayıs 2009 23:20  

harika dileklerinle dolu mesajına özellikle annem ve ben çok çok teşekkürler ediyoruz canım benim.
seninde anneler günün kutlu olsun. çok sevgiler öpücükler nunum. ESİN.

dogada.blogspot.ru 10 Mayıs 2009 23:29  

Annelerin en ince, en nazik en güzelinin anneler gününü kutlar sevgilerimi gönderiyorum

kizhatce 11 Mayıs 2009 00:19  

tatlı annecik anneler günün kutlu olsun:)yokluğumdaki yorumlarına tşkler,kocaman sevgimi bırakıyorum sana,görüşmek üzere,hepinizi çok özledim...

egeli 11 Mayıs 2009 01:03  

kutlarım Nunummmm!!!!! seninde anneneler gününü kutluyorum canım benimmmm!!!!

LEMAN 11 Mayıs 2009 01:41  

anneler gununu kutlar büyüklerınınde ellerınden öperım canım nice yıllara sevdıklerınle

MELİS 11 Mayıs 2009 01:43  

Sevgili Nuray ablacığım,ben nasıl
geç kalmışım,kusuruma bakmayın...
ANNELER GÜNÜ'nüz kutlu olsun.Tüm
aileye SEVGİLER..

ufukmutfakta 11 Mayıs 2009 07:14  

Önce dergi ile ilgili mesajına çok teşekkür ediyorum.
Sonrada ödülün için kutluyorum.
Anneler günün kutlu olsun, sevgiyle kal....

NİLBUTİK PASTA 11 Mayıs 2009 07:59  

ödülün için tebrik ederim canım
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

pelince 11 Mayıs 2009 08:15  

Geciktim ,iki gündür evde değildim :(
Anneler günün kutlu olsun..

Sevgiler.

Adsız 11 Mayıs 2009 08:36  

sevgılerımle.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Mayıs 2009 08:39  

ÇOK DUYGULANARAK , ÇOK ÇOK KEYİFLENEREK ,
HAYATIMIN EN GÜZEL YORUMLARINI OKUDUĞUM BU POSTUMU HİÇ UNUTAMAYACAĞIM.
TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
HER BİR KALBE ÖPÜCÜKLER, GÜLLER,
SEVGİLER YOLLUYORUM.

fiko-yağız mutfakta 11 Mayıs 2009 09:09  

canım senin, annenin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun sevgilerimle

mutfaktakizaman 11 Mayıs 2009 11:01  

canim seninde anneler gunun kutlu olsun biraz gec olsu ama affet:((ayrica tebrik ediyorum ve tum guzelliklerin seninle olmasini diliyorumm sevgilerr

Cafe Gusto 11 Mayıs 2009 12:04  

Nunucuğum Valide Sultanında seninde anneler gününü kutlarım..sevgiler..

Aybike Ceylan 12 Mayıs 2009 01:54  

Canim Nunu'cugum,
Bu guzel odul icin cok tesekkur ediyorum,sagolasin. Tekrar anneler gunbu kutlu olsun, seni opuyorum.

aysencifci 12 Mayıs 2009 09:52  

Nunu'muz, ödülün için teşekkürler. Senden öğreneceğimiz çok şey var daha annelik ve yaşam hakkında.
Allah sana ailen ve yavrularınla nice nice sağlıklı anneler günü yaşatsın, torunlarınla beraber olursun inşallah:))))

Adsız 14 Mayıs 2009 07:31  

ne güzel böyle ödüllendirlmen. öylesine hoşmuşk, ben bile duygulandım.
ANNELER GÜNÜN HEP ANNE OLARAK YILLAR SÜRSÜN CANIM.
TEBRİKLER.
mine.K

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 15 Mayıs 2009 02:41  

Hepimizin Geçmiş anneler günü Kutlu Olsun..

Sevgiler cnm

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP