YEMEKTEYİZ YARIŞMASI,KADIKÖY ÇEKİMLERİ NuNu'DA YAPILDI !! :))))))

>> 4 Nisan 2009 Cumartesi


YARIŞMA BİRİNCİSİ SOFRAMIZ :)))) !!!!!
:)))))) :)))))) :)))))) NuNu çok Mutlu !! Hepsini tek tek öptü :)))
enginarlı mısırlı göbek salata (bayıldılar)

coleslaw (lahana-havuç ) tarifi salatalar bölümünde (çok sevdiler)

elmalı kereviz salatası (servis yapmaya kıyamadılar
minik ipek için yaptığım tarçınlı kurabiyeler (çokk sevdi kuşum)
tiramisu ! ( komşularım çok sevr ben yapınca)
portakal soslu portakallı kekim Hayran oldular :) kıymalı soğanlı pazılı gül börek
keçi peynirli maydanozlu gül börek
sakızlı zeytinyağlı kurabiye (tarifi kurabiyeler bölümünde)
komşularımın zarifliği


Efendim demiştim komşularımı  sever,  sayarım.. Her biriyle ayrı geçmişlerimiz yaşanmışlıkarımız vardır unutamadığım.
Bu hafta özellikle 26 yılımızı aynı yerde, aynı sitede , kardeşlik ve harkulade dostluk çerçevesinde geçirdiğimiz çok sevgili arkadaşım, komşum Nursel için düzenlediğim bir moral gününde diğer sevgili komşularımla buluştuk.
Sevgili Nursel'imizin eşi 3 ay önce yurt dışında , böbrek nakli olup ,zorlu ve mücadele dolu aylar geçirdi.
Bu hafta sonuçlar ve durum daha iyi olunca hemen kutlamak ve bir moral penceresi açmak istedim arkadaşıma.
Diğer arkadaşlarla da sözleşip bende buluştuk. Çok aylar oldu beraber olmayalı onlarla da...
Benimle bütünleşmiş bir menü seçip, onların zevkiyle buluşturduğum bir sofra hazırladım.
Çok keyif alıp, çok çok beğenerek mutlu mesut bir çay sofrasında buluşup, adeta YEMEKTEYİZ YARIŞMASI -KADIKÖY ÇEKİMLERİ ni evimde yaşadık :))))))
Herkes hararetle ve mutlulukla bana notlar verdi.
BÖYLELİKLE GELMİŞ GEÇMİŞ ENNN YÜKSEK '' PUANI '' ALARAK TÜM YARIŞMACILARI EGALE ETMİŞ OLDUM.. :))))))

ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLDU BENİM İÇİN. helede  komşumuz Zeynep biricik torunu İpek'i de getirince mest oldum. İpek için özel kurabiyeler yapmıştım zaten..( O ' 3 yaşında)
Öyle güzel yediki hayran oldum elma yanaklıma :)
En çokda ''anneannem bana bunlardan hiiiç yapmıo '' demesine dakikalarca güldük :)))))))) ''Zeynep'ciğim bak artık yapılacak bunlar ,ona göre !! :))
(Tariflerin hepsini önceden vermiştim)

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ KOMŞULARIM :=)
Yine Beklerim..
Hem BEN BU PUANLARLA,  OOoooo NE SOFRALAR KURARIM SİZE :=)
( masal kahramanım da diyor ki : ! benden de gökyüzündeki tüm yıldızlardan binn demet *10 :)) !!!!!!!!!!!!
PEKİ , YA SİZİN PUANINIZ KAÇ ACABA ?? :=)
İYİ TATİLLER SEVGİLER.

55 yorum:

NzlGl 4 Nisan 2009 10:02  

Herzaman YÜZDE YÜZ Nunucuğum
sevgilerimle

akasyakokusu 4 Nisan 2009 10:04  

Canım benim bu soru hiç sorulurmu:???
***
100%100 canım...Binleri bile geçer hatta.
Muhabbetiniz çok olsun canım..
Kocaman sevgiler.

Unknown 4 Nisan 2009 10:16  

Canımmmmmm bu muhteşem zerafete kim
hayran olmaz canımsın...Bütün sevgi
ler milyonlarca puanlar sana feda olsun hayranlığım katlanarak artı
yor MUHTEŞEMSİN NURAYCIM...İyi ki varsın kocaman sımsıcak sevgiler...

Adsız 4 Nisan 2009 10:23  

pamuk ellim sen kazanmıyacaksan kim kazanır ki,,
şu şahaneliğe bak.
bayıldım bayıldım.
**********
***********
************
on yüz milyon bin tane yıldızlı tam not benden
hehehheheheh nasıl ama :)

SELMA.
( iyi tatiller kolay gelsin nunuş selam söle herkese,güzel geçer inş )

SEVİL 4 Nisan 2009 10:30  

NUNUCUM HIMMMMM LEZİZ HARİKA MÜKEMMEL GERCEKTEN KIZ BENDE SANA KOMŞU OLMAK İSTİYORUM APARTMANDA BOŞ DAİRENİZ VARMI BENDE GELEYİM...
:))
CANIM GERCEKTEN HALKULADE OLMUŞ ELLERİNE SAGLIK SANA VE KOMŞULARINADA AFİYET BAL ŞEKER OLSUN..
TATLIM BENDEN SANA EN YÜKSEK PUAN NEYSE BEN ONU VERDİM BURAYA YAZAMAYACAK BENİM BEYNİMİN ALAMAYACAĞI KADAR ÇOK YANİ :))
GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM..

Adsız 4 Nisan 2009 10:32  

nunucumm ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca misali 0 puan :)) of ama ya bi komşun da ben olayım nunucum söz hiç kötü komşu olmam gürültü etmem gece duvara çivi çakmam bangır bangır müzik açmam:)))
enginarlı salata en çok sevdiğim salata oldu ellerine sağlık canım benim yüz üzerinden yüz notundan başka not yakışır mı hiç sana .çookk öptüm ağzınızın tadı hiç bozulmasın...

Adsız 4 Nisan 2009 10:37  

AAAaa.
gülüm o nasıl soru öyle.
ayol cevabı belli olanın sorusumu olur hiç (senin lafın buda :)
masal kahramanın ve arkadaşların en doğrusunu demiş. kainatın tüm yıldızları senin..
nursel hn.eşine şifalar dilerim canım benim. zormuş işleri hakikaten.
altın kalpli prensesim iyilik perim yine açmışsın sofralarını gönlünü komşularına.
cennettliksin sen cennetlik. öpüyorum sevgiler size.

FERDA.

Ferkay 4 Nisan 2009 11:03  

Nunum yemekteyiz yarışmasıda neymiş seninkinin yanında orada vıcık vıcık sahtecilik var. Sizin toplantınız bu güzel masayla kimbilir ne kadar güzel geçmiştir. Orada olmayı çok isterdim. Benden sana *100 canım.
Sen herşeyin en güzeline laiksin arkadaşım.
Kocaman öpüyorum...

meleginmarifetleri 4 Nisan 2009 11:08  

Canım nunum seninkisi tam bir yemekteyiz olmuş zira televizyondaki yiyememekteyiz oldu artık o yemekler hep çöpe gittiği için:(
Sofran süper eminim misafir ağırlamanda öyledir eeee daha ne ister bir misafir bütün tam notlar sana.
Sevgiler öptüm..

Esra'nın Mutfağı 4 Nisan 2009 11:12  

Hem de öpücüklü puanlar vermişler. Bu yemeklere verimez mi ama. Yemeklerini o programdakilerle karşılaştırmak senin yemeklerine haksızlık olur. Bence senin yemek ve pastaların birer sanat eseri:)

kizhatce 4 Nisan 2009 11:15  

sana verecek puan bulamıyorum nunu:)ellerine,yüreğine sağlık arkadaşım...arkadaşların çok şanslı bence sevgini katmışsın yiyeceklerine ki o kadar nefis görünüyorlar...allah dostluğunuzu bozmasın..sana da sağlık ve güzel bir yaşam versin...versinki sevdiklerini keyifle ağırla.....karşı dairen boşmu nunu cuğum:)samsun dan ist a sevgilerrrr

pelince 4 Nisan 2009 11:17  

Yemekteyiz yarışmasındaki yorumlar beni hasta ediyor :) Ama bu masa başka masa,misafirler de bambaşkaymış...
Sohbetiniz bol olsun... Her şey 10 numara !

Ellerine sağlık...

Adsız 4 Nisan 2009 11:20  

komşun olamadım belki,ama ondan önce arkadaşın olmakla asıl sen bana yıldızlar vermiştin. allahın bir lütfusun benim için. bana çok şey kattın nunuşum bidenem =]
allah ağzınızın tadını bozmasın.nursele kuvvet eşine şifa dilerim.
sanada keşfedilmeyen gezegenlerdeki diğer yıldızlarla beraber sonsuz sayılar verdim gitti =]]

NESLİHAN.

LEMAN 4 Nisan 2009 11:23  

böyle bir sofrada ayılıp bayılmamak mümkünmü biz ben bakmaya bile kıyamıyorum nasıl yesinler tabi ellerine saglık süpersin ne denebilir başka bir sorum olacak peki 1 gün içindemi yaptın bukadar şeyi merak ettim doogrusu?

Unknown 4 Nisan 2009 11:43  

HARİKA BİR SOFRA HARİKA LEZZETLER HER BİRİ MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR MAŞALLAH BU KADAR LEZZETİN ALTINDAN KALKABİLMİŞSİN ...
ELLERİNE SAĞLIK...
GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...
10 ÜZERİNDEN 10 DAHA YÜKSEK PUAN VARSA ONUDA VEREYİM HERŞEY MÜKEMMEL ÇÜNKÜ...

bir dilim bir tutam 4 Nisan 2009 11:57  

Basligi okuyunca birden böyle bir seviyesiz yarismaya katildin sandim ve üzüldüm.Sonra isin asli belli oldu...Sofran cok güzel, menü cok güzel eh sohbetinizide tahmin edebiliyorum.O sofrada bende olmak isterdim....
Benden Yildizli bir 10 puan.

Adsız 4 Nisan 2009 11:57  

allah iyiyliğini versin GERÇEK sandım yahu -)
yapmaz tarzı değil öyle şeyler diyorum bi yandanda. meğer durum farklıymış ömürsün sen ya.
ne mutlu onlara senin gibi sahip çıkan komşuları var iyi güne kötü güne hemde.allah keyfinizi bozmasın. komşuna sağlıklar dilerim allah üzmesin inşallah.masan enfes canım,yaptıkların ise seyredimlik .
maşallah sevgiler dilerim bende.
PUANIM ONYÜZMİLYON BİNTANE YILDIZLI -)

GÜLBİN.B

Yaşamın kıyısında 4 Nisan 2009 12:41  

Canım'cım,
Puan mı?
O neki! yetermi puan vermeye.
Harikasın Nunu'm
Seni seviyorum...

kubra zeynep kara 4 Nisan 2009 12:48  

tek kelime ile muhteşemmm.
100 üzerinden 10000 puan:))

Adsız 4 Nisan 2009 12:58  

puan muan yok
beğendimmi sor bakalım önce :) ?
hiçde bilem beğenmedim,olmamış
çatal bıçak yamuk
kurabiyeler büyük,
pişenlerin eminim tadı tuzu yoktur,
herkesin boğazında kalmıştır :)
bana yar olmayana ne puanı verecekmişim. vermiyorum kardeşim.keyif benim değilmi vermiyorum.
ne zaman oturup yersem düşünürüm.
hadi eyvallah.
NESRİN.
.......................
BAYILDIM AYOL =)

Delfina ; 4 Nisan 2009 13:08  

Nunucumun komşuları adına yaptığı yorumlar süperdi :) lezzetler ise harkulade. 10 milyon da benden :))

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Nisan 2009 13:26  

CANLARIM BENİMM
ÇOK EĞLENDİM, ÇOK KEYİF ALDIM.
ÇOK ŞEKERCE ŞIMARDIM BENDE SİZE EVRENDEKİ TÜM YILDIZLARI ARMAĞAN EDİYORUM..
TEŞEKKÜRLER EDERİM HER BİRİNİZE..
ŞİMDİ ACİL ÇIKIYORUM GELİNİMİZİN SERGİSİNE YETİŞMEK İÇİN FOUR SEASEANS OTELE SULTANAHMETE YOLA KOYULUYORUM..
SEVGİLER İYİ TATİLLER.


GÜLBİN :))))))

çok güldüm sana.
ömürsün sen cadı.

Flame 4 Nisan 2009 13:46  

Yıldızlı Pekiyi :)

Bulbulunyeri 4 Nisan 2009 13:52  

Merhaba,
bu kadar güzel ve özenle hazırlanmış sofrayı beğenmemek mümkün mü? Her bir konuk için onun istediğiyapılmış, konuklar sevgiyle karşılanmış, dostunun mutluluğu paylaşılmak üzere toplanılmış. Daha ne olsun. Dilerim bu sevgi ve saygıya dayalı dostluklar hiçççç bozulmasın.
Sevgiyle kalın.

Adsız 4 Nisan 2009 13:59  

insanın baktıkça bakası geliyor. başı döner insanın bu güzel sofrada.sen şanssın tanıyan herkes için. ellerine sağlık maharetli arkadaşım..ferah sofraların sevdiklerin olsun daima hep. arkadaşlarına geçmiş olsun. şansları bol olur umarız. öpüyorum canım. Fatoş.

atesböcegi 4 Nisan 2009 14:02  

yine nunuca müthiş bir sofra kurmuşsun.belliki yüreğindeki kocaman sevgini katmışsın. Her zamanki gibi mükemmelsin. Gökteki yıldızlar kadar puan veriyorum sana canım. Sevgiler

Zeynep'le Tarifler 4 Nisan 2009 14:23  

herşey nefisss görünüyor,
bende kadıköy'de oturuyorum bilseydim bi koşu gelir 1000 puan verirdim hemde yıldızlı:)
ellerinize sağlık.
sevgiler

Adsız 4 Nisan 2009 14:38  

hayatcııım
bugün en bonkör günümdeyim bellikii.
söz konusu sensen yıldızlar artı üstüne malımı mülkümü her şeyimi veriyorumm
hhehehehheeeeee :)))))
komşuna çok acil şifalar dilerim üzüldüm gerçekten.bu sofra ve her şey moral olmuştur mutlak.
selamlar iyi tatiller.
güzel sergiler :)))))) SEMRA.

LEMAN 4 Nisan 2009 14:52  

yemekteyiz yarışmasına senin katılmaman büyük kayıp tüm türkiye bukadar becerikli insanı tanımalı diye düşünüyorum hem hızlı hem becerikli zor bulunur bu ikisi bir arada hayranım gerçekten size

MUTFAKISTAN 4 Nisan 2009 14:56  

Canimmm
Nasil guzel gorunuyor masan her sey harika olmus hele o puanlara verdigin opucuk hepsine bedel cok guldum rujunun rengide supermis gozumden kacmadi .
Dostlugunuz agiz tadiniz hic bozulmasin afiyet olsun .
Sevgilerr

Moonish (moonsun) 4 Nisan 2009 17:39  

Harikasiniz Nunum, arkadasina cok cok gecmis olsun :)) Insanin senin gibi sensakrak doslari olunca hayata baglanmak daha kolay anlasilan :))

lezzet sefasi 4 Nisan 2009 17:46  

butun puanlar toplanmis .masallah
ben de 100 uzerinden 100 diyorum
yuzunuzden gulucuk eksik olmasin

Mehtap Pasin Gualano 4 Nisan 2009 19:37  

Benim puanim senin gibi olumlu ve iyilik dolu bir insana kalbimin en derininden gelen bir kucaklama.. Sevgili NuNu, sen ne kadar guzel bir insansin..

made in funda 4 Nisan 2009 19:54  

ben bir öğretmen olarak 100 üzerinden 100 veriyorum canım.alkışlar sana!!!

made in funda 4 Nisan 2009 19:55  

not yörüngendeki yıldızlarda bulamadım yokum,ben de girebilir miyim ki acaba yörüngene nunuşum...

Zehra Gürgen 4 Nisan 2009 20:39  

Önce gerçekten katıldın sandım, sonra yahu bu sofra tam puanlık keşke katılsa dedim.daha sonra ya ben niye yokum bu sofrada diye çocuklaştım :)
Kadıköyün en süper sofrası seçiyorum.Herbiri birinciliğe oynuyor mamaların.

ellerine sağlık canımmm
sevgiler

HUYSUZBALIK 4 Nisan 2009 21:33  

Yine muhteşem bir sofra olmuş Nunucum. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız 4 Nisan 2009 22:15  

SEN OKULDADA SES YARIŞMASINDA DERECEDE,
TİYATRODA DERECEDE,
SPORCU OLARAK DERECEDE,
SINIF BAŞKANIMIZ OLARAK DERECEDE,
OKUL GAZETESİNİ ÇIKARTIRKENDE DERECEDEYDİN HEMDE HEP İLK ! SIRALARDA DAİMA !
YERİN ORA.
TANRI SENİ İNSAN OLARAKDA DERECELENDİRİP ORAYA OTURTMUŞ.
GÖNÜLLERİMİZİN HAYATLARIMIZIN HEP BİRİNCİSİ OLDUN,NE YERİNİ KİMSE,
NEDE SIRANI KİMSE ALABİLDİ.
ALLAH SENİ KORUSUN BİRİCİĞİM BENİM.SENİ SEVİYORUM BEN.
Banu.

Demet 4 Nisan 2009 23:47  

Tabi ki 10 :) Harikasın Nunu, yine döktürmüşsün :)

şeker pasta 4 Nisan 2009 23:54  

Nunucuğum Nunu marka tüm lezzetlerin 10 üzerinden 10 puan alacağından eminim şekerim... Bir sonraki postta pastanın fotosunu ısrarla bekliyorum canım... Sevgiler...

Cocukla Cocuk 5 Nisan 2009 01:18  

kesinlikle tam puan 10 bile az hepsi harika gorunuyor ellerinize sağlık

Cocukla Cocuk 5 Nisan 2009 01:18  

kesinlikle tam puan 10 bile az hepsi harika gorunuyor ellerinize sağlık

Adsız 5 Nisan 2009 11:01  

canım tebrik ederim davranışını, masanı emkelerini. çok güzel her şey. komşuluk dostluk böyle beklentisiz olmalı hep.
arkadaşına ailesine geçmiş olsun.
bende tam puanla yanaklarından öperim.
ZEYNEP.G

harosa 5 Nisan 2009 18:09  

hepsine 10 puan herbir harika görünüyor nasılsın canım sevgiler kendine iy bak

IŞILCA TATLAR 5 Nisan 2009 20:04  

Nuray'cığım,

Tabii ki benden de 100 üzerinden 100, böyle şık ve zengin sofra için.
Harika bir gün olduğundan eminim. Bu enfes yiyecekler ve güzel dostlarla olunca insan daha ne ister ki?

Ellerine, gönlüne sağlık güzel arkadaşım.
En içten sevgilerimle,

Adsız 5 Nisan 2009 20:29  

güzel arkadaşım bu günü düşünmen beinm için çok değerli.İnsan dostlarını sıkıntılı günlerinde daha iyitanıyor her zaman yanumda olduğun için kendimi çok şanslı buluyorum.Çok teşekkür ederim.Yaşamında her şey gönlünce olsun NURSEL

Serap'la turuncu lezzetler 5 Nisan 2009 22:59  

Sana 10puan bile az Nunucum:) o marifetli ellerine ve güzel yüreğine sağlık..dostluğunuz daim olsun canım öpüyorum iyi haftalar

mujdenin denemeleri 5 Nisan 2009 23:12  

Bu sofrayla benden 100 üzerinden 200 alırsın Nunucuğum.Ellerine,gönlüne sağlık.Mutlu haftalar diliyorum...

Primarima 6 Nisan 2009 00:35  

Harkulade görunuyor...çok ama çok marifetlısınız:)

neseersoy 6 Nisan 2009 00:36  

Ne diyebilirimki tabiki benden de 10 :-))
Hele sunuşlar ve tabaklar da harika , ben bir ara evde tabak ve bardak canavarı olarak adlandırılıyordum , neyseki şu sıralar duruldum:-) ama bu sunuşları görünce içimdeki canavar dıları çıkm ak istiyor:-)
ellerine sağlık hepsi harika.
Güzel bir hafta diliyorum.
Sevgilerimle

Kevser - Elda'nin Annesi 6 Nisan 2009 00:48  

Canim,
simdi o masada inan bende cok olmak isterdim, hersey icin ellerine saglik diyorum.

Birde söyle bir itirafta bulunmak istiyorum, kereviz salatasini ilk bakista ben pastaya benzettim. olmaz böyle sey yav..

Selamlar ve kocaman öptüm..

Adsız 6 Nisan 2009 01:25  

HERZAMANKİ GİBİHARİKASIN CANIM ELLERİNE EMKELERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE...

özgülün tarifleri 6 Nisan 2009 11:38  

canim Nunum sana 10 ustunden 10 puan bile az ellerine kollarina o guzel yuregine saglik.
hazirladigin herseyde O yureginin sevgisi ilk bakista gorunuyor.
Dunya tatlis arkadasima kucak dolusu SEVGİLERRR.

Adsız 7 Nisan 2009 22:20  

harika bir davet sofrası nuraycığım.
kimse senin yaptıklarını yapamaz zaten. özenin sevgin bilgin kimselerde yok. arkadaşına bende şifalr dierim. yaptığın jest çok anlamlı. dostlar böyle günde belli olur. komşudan öte kardeşlik yapmışın nursel hanıma. allah seni başımızdan kalbimizden eksik etmesin dilerim. çok güzel tercihler.bayıldım inan.
sevgi ve selamlar canım. hoşçakal.
simge simur.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP