PEPİNO DENEDİNİZMİ ??

>> 1 Nisan 2009 Çarşamba

Şu Milli Takımımız İspanya'yı 5-0 yensede 1 NİSAN ŞAKASI YAPSA :))))))) İnşşş.





PEPİNOLU NuNu USULÜ SALATA !!!!!!!!!!! (başka yerde yok)

1 orta boy olgun pepino
bir demet roka- renkli california biberleri- taze soğan- yarım portakal suyu
biraz göbek salata- maydanoz- dereotu- turp- mini domates- iyi cins zeytinyağı -biraz limon- çok az tuz.
TADI : Kavuna yakın - ananas arası daha az şekerli boll sulu bir Peru meyvesi .
Tüm psemt pazarlarında ( en azından anadolu yakasında) bol miktarda var. Tanesi 2-3 lira.




Bu NuNu hiç boş durmuyor :)
Ne kadar muzur mızır şey varsa alıp ,önüne katıyor, yaptığı yetmezmiş gibi bide kalkıp NuNu MARKA deyiveriyo..

40 yıllık Havucu- kabağı alıp reçel yapıyor, muffınlere ıslak kek havası veriyo, portakal sosları icat edip birazda likör yapıp keklere buluyo, cağğğnım fondue hooop diye kekten şelaleye dönüşüyo, italyanları şaşkınlığa uğratıp tiramisularını karemalize ediyooo... daha başka şeylerde var sırada.....

AMA :
OOOOOOO BUNUUU HEPPP YAPIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :)))))

HADİ AFİYET OLSUN !!!!!!!!!!

24 yorum:

WarhaWk - Cenk 1 Nisan 2009 20:42  

Pepinolu Salatanız çok güzel olmuş,
ellerinize sağlık:=))Ayvalık'ta
yanılmıyorsam papalina balığı vardı.
İsim benzerliğide Ege'yi anımsatıyor.
Saygılarımla,Cenk
---------------------
Damak Tadı,Gül ablaya da yorum bırakmak istedim,galiba yorumları
kapatmış.

beyaz mendil 1 Nisan 2009 20:52  

Çok güzel görünüyor,tam senlik hayatım.Ellerine sağlık.Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Nisan 2009 20:52  

MUTFAKTAKİ DELİ
olur ! :)


WARHAVK
Farklı şeyleri severim sevgili cenk
damak tadıma yakın lezzetlere meraklıyım., tşkrlr.
çok sevgiler annenize ve size.

Damak tadı bu aralar yoğun !!!! ama merak edilecek bir durum yok :)

Unknown 1 Nisan 2009 21:06  

BEN İLK DUYUYORUM BİRŞEY DAHA ÖĞREBMİŞ OLDUM. ELLERİNE SAĞLIK..

PASTURKEY 1 Nisan 2009 21:08  

Başka yerde göremezsiniz olmuş.Değişik tatlarla barışık olmak ve onlarada mutfağımıza katılmalarına şans vermeliyiz.teşekkürler güzel görünen pepinolu salatanız için.sevgiler dut masalı.

pecete 1 Nisan 2009 21:19  

Tek kelime ile süpersin... Tam Nunu'luk olmuş...

Adsız 1 Nisan 2009 21:19  

ya nunu bu harika bişey arkadaşım.
ben hiç tatmadım.nasıl bişey ki hiç yazmamışın.
renkler süper göz alıyor eline sağlık .
bayıldım canım.
ESİN.

HUYSUZBALIK 1 Nisan 2009 21:32  

Nunuuuuu pepino ne yaaaaaa? Nedir ilk kez görüyorum.Tadı nasıl ekşi mi tatlı mı? bildiğimiz hangi meyveye benziyor? Hakikaten Nunu marka olmuş. Eline sağlık. :) Sevgiler...

Baharcicegi 1 Nisan 2009 21:46  

Pepinoyu saltada yemedim ama tadi güzel.salatan cok ekzotik ve lezzetli görünüyor eline saglik canim

Adsız 1 Nisan 2009 22:14  

nuraycım bende pazarda görüyorum hep, bişeyede benzetemedim.
ama şimdi rahatlıkla alıp denerim. çokda güzel dizayn etmişsin hayatım ya.bir çatal takasım geldi tokda olsam -)
ellerine sağlık sen nunu markasın. çok doğru yoldasın tebrik ederim seni yüzlerce kez.
helal sana canım benim. neler öğrendim sayende bu güne dek. sağol.
GÜLBİN. B

Unknown 1 Nisan 2009 22:23  

Canımmmmmm ben Nununun kendisinede Nunu marka her lezzetede hayranım.Bu
nu anca Nunummmmmmmm yapar:))Ellerine
sağlık canım harikasın,sımsıcak sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Nisan 2009 22:40  

beyaz mendil
çok tşşkrlr :)


Candan tarifler,
farkındayım canım bilinmiyor.
ama artık BİLİNİYOR :) !!!!


pasta turkey
ben eminim başka yerde yok :)
yani salatası yok. meyve olarak çok kullanılır, suyunuda kullanıyorum ben.
svglrrr....


peçete,
teşekkürler ayşemciğim.


esinciğim,
kavun tadı ağırlılı , ananas kokulu bol sulu hoş bişey canım. denersin artık !!!


huysuz balık
esinciğim çok cici bişii :)) kavun- ananas arası tadı.


bahar çiçeği
tabii yemedin çiçeğim .ama artık mümkün salatna atabilirsin canım:)


gülbinciğim
sende klasikçisin biliyorum, ama dünya lezzetlerinide mutfağımıza katabiliriz bence. ne dersin ?
* o güzel sözlerin için çk tşkr ederim canımcım.



deryam
cömert duygulu bonkör arkadaşım benim. çok mahçup oluyorum yanında, teşekkür ederim tatlım.bende sevglerimi yolluyorum.

neseersoy 1 Nisan 2009 22:52  

Harikaaa,
Bu meyveyi bulup hemen denemem lazım , yarın Acıbadem pazarına uğruyorum :-)
Ellerine sağlık , görüntü mükemmel.
Sevgilerimle.

made in funda 1 Nisan 2009 22:57  

inşallah bir gün deneyeceğim....ama buralarda yok kiiiiiiii!!!!!!!!!!

NEŞELİ MUTFAK 1 Nisan 2009 23:03  

İYİKİDE DENİYORSUN BAK NE GÜZEL YENİ TATLARI ÖĞRENİYORUZ.NUNU MARKA EN İYİ MARKA:)
BENDE MARKETTE GÖRDÜM EŞİME DE SÖYLEDİM BUNU DENEYELİM DİYE AMA PEK GÖRÜNTÜ İÇİME SİNMEDİ ALMADIM AMA MADEM BU KADAR FAYDASI VAR DENEYELİM CANIM .
SEVGİLER

Adsız 1 Nisan 2009 23:06  

sende olmasan yanmışızzz..
TELEVİZYONU ÇÖPE ATTIM.
ARTIK SADECE SENİ İZLİYORUM !!!
:))) süpersin çünkü :)))
A.E.O

hdidem95 1 Nisan 2009 23:33  

malesef gerçekleştiremedik kaybettik maçı neyse canları saolsun ne diyelim :( salatada nefis ellerine sağlık sevgiler

sihirlirloklava 1 Nisan 2009 23:34  

görürsem denerim niye olmasın ki..hatta seversek hep yaparım soranlara da NuNu salatası derim:))

lezizsofralar 2 Nisan 2009 00:19  

Bu nasil bir meyveymis böyle (veya sebze) hic rastlamadim Almanyanin hic biryerinde cok merak ettim simdi denemek isterim...

ellerine saglik nunucum sevgilerimi gönderiyorum...

Seval

Cocukla Cocuk 2 Nisan 2009 00:30  

maalesef 90+ da gol iyerek kötü bir nisan 1 şakası yaptı milli takım....salatanın renkleri harika görünüyori merak ettim bu meyveyi

lezzet sefasi 2 Nisan 2009 01:30  

cok lezzetli gorunuyor
renklerde harika afiyet olsun

Zehra Gürgen 2 Nisan 2009 01:35  

BAK BEN PEPİNOYU SENDEN ÖĞRENDİM.cAHİLİM YAAA..:))

İzmirin pazarlarında görmedimde? burada varsa yoksa ot var.

Çok fresh bir salata olmuş.Harikasın Ninommm...

sevgiler

Adsız 2 Nisan 2009 07:40  

VALLA BENİM NUNUM ' NAPARSA ' İYİ YAPIOO.
DEVAM GÜLÜM AYNEN DEVAM.
BAYILDIKKK BUNA ABLAMLA.
Zeynep Günal

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP