KOMŞULARIN EN TATLI GÜNÜ

>> 7 Nisan 2009 Salı







Son komşu gurubumuda bir sabah kahvesi eşliğinde tatlımı tatlı, lezizmi leziz ikramlarla ağırlamış oldum.
Kahve- çikolata eşliğinde meyve buketi herkesi mest etti.
Ardından ellerimle hazırladığım, Pekmezli - Vanilya soslu kekimlede çok hoş sohbetlerin derinliklerine uzanıverdik. Damağımızda kalan bu leziz tatlarla anı sayfalarımıza bir kaç saati daha eklemiş olduk 26 yıllık dostlarla..

Kekin tarifini vereceğim .


VE SMART ÖDÜLLERİM İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BLOG ARKADAŞLARIMA .

37 yorum:

Unknown 7 Nisan 2009 09:15  

KEKDE MEYVE SEPETİDE ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYORLAR....
HA BU ARADA SANA İİ SPORLAR...

Adsız 7 Nisan 2009 09:18  

mis gibi bir sabah kahvesi yanına vanilya soslu enfes kekin, bir kaç tane de çikolata draje valla günümü aydınlatabilirdi doğrusu..
ama geç kalmışım ne yazıkki :(
sen şimdi spordasın :(

NESRİN.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 7 Nisan 2009 09:34  

Nasıl da imrendim şimdi size... Komşu sohbetleri, dostlarla keyifli saatler, arkasından spor... Meyve buketi harika görünüyor... Bir muzu çikolataya batırabilsem şimdi ne güzel olurdu... Ellerinize sağlık...

Muhabbetiniz bol olsun...

Damak Tadı 7 Nisan 2009 09:35  

Günleriniz hep böyle tatlı geçsin Nuray'cığım..

Sevgilerimi gönderiyorum buradan..)

Adsız 7 Nisan 2009 09:39  

vallahi bir kahve bir drajede banada yeter.
fazlasında gözüm yok ))
çok öptüm hadi kolay gelsin sana.
GÜLBİN.B

Adsız 7 Nisan 2009 09:42  

günyadın canım.adamı çarpıyor senin sayfaların ne yalan.
iş miş yapasım gelmiyor bunları görünce. müthiş görünüyorlar inanki. muhabbetiniz çok olsun komşularınla ne güzel.
çok sevgiler hayatım selamlar.
ZEYNEP GÜNAL.

3prenses 7 Nisan 2009 10:10  

ah ah komşun olmak varmış dünyada.şanslılar valla.

Unknown 7 Nisan 2009 11:14  

Nuraycım öyle muhteşem bir sofrada
muhteşem lezzetlerle ve tabii ki muhteşem bir ev sahibi tarafından ağırlanmak hangimizi mest etmez ki
harikasın canımm sımsıcak sevgiler.

*kelebekana*-* 7 Nisan 2009 11:18  

selam ben geldim ...niye daha önce gelmemişim diye üzüldüm ..istanbul resimlerin ve zarif sofran bana çok güzel esintiler getirdi ...bende antalyaya beklerim ...meyve buketini mutlaka yapıp resimleyeceğim ...sevgiyle kal ...

Esra'nın Mutfağı 7 Nisan 2009 11:19  

Şu kahve fincanlarının duruşu, draje çikolatalar, o meyve buketi , aman allahım böyle bir masada olmak insanı çok mutlu eder eminim:) 5 dak. şu masada oturup arkadaşlarınla kahve içmek herşeyi unutturur insana. Muhteşemm..

neslihan erzincan özgür 7 Nisan 2009 11:20  

Nunucuğum gelemedim uzun zamandır bloguna ama ne güzellikler kaçırmışım.her zamanki gibi harikasın canım.neşeli,misafirperver ve zarif...herşey harika,ellerine sağlık.sporda kolaylıklar diliyorum.çok öpüyorum canım.sevgilerimle...

Zehra Gürgen 7 Nisan 2009 11:21  

Nunum ben senin komşn olmak istiyorum :))
Gerçekten, yada sen benim komşum ol..birimizden biri taşınsın artık.Gel İzmir'e taşın yakınıma..

ellerine sağlık canım, gerçekten senin komşun olmak ayrıcalıklı olmak gibi birşey :)

sevgiler

Hayatın Ressamı 7 Nisan 2009 11:35  

yoga ve plateste yapıyorsun .hımm maşallah sana 41 kere ne enerji bu ???

Adsız 7 Nisan 2009 11:50  

nunucummm inşAllah komşun olurum diye dua ediyorum:) ellerine sağlık ne güzel bir buket ne güzel çiçek açmış meyveler..dostluğunuz daim olsun inşAllah ..çokk öptümm..kolay gelsin umarım yetişmişsindir spora.

kizhatce 7 Nisan 2009 11:56  

lütfen komşun olayım nunu cuğum:)ellerine sağlık,komşularına ve sana afiyet olsun,sevgiler........

Adsız 7 Nisan 2009 12:00  

yine nasıl güzel bir masa o öyle nunuşum.. örtüler fincanlar,buketin drajeler görünmüyor ama olmazsa olmazın mutlaka sakızlı lokumlarınıda ikramlamışsındır.
kahveler nunu işi :sakızlı illaki :) doy doy doyama nunuya..
süpersin sportif kız.
nede olsa eski sporcusun yakışır.
öptüm canım. NESLİHAN

Yelda 7 Nisan 2009 13:47  

Canım muhteşem görünüyor
bende sizin oralaramı taşınsam :)))
Ellerine sağlık
canım
Sağlıkla, mutlulukla kal
Sevgiler

sevil 7 Nisan 2009 14:00  

nunucum tatlım yazamadım sana sorma yogun var bizde bu aralar hem iş hemde evde yogun bir tempo var hafta sonu düğün vardı kayınvalidemler falan derken ev curcuna görme :))
nelerde yapmışsın yine ellerine saglık canım
ya bu meyva buketine bayılıyorum çok istiyorum bende yapayım ama şu kaynanamlar gitsin hele bi rahatlayayım yapayım sonra "aaa bizim geline bak yeni yeni icatlar çıkarıyor " diyorlar :)))
canım kocaman öptüm seni...

GIDAGÜNCESİ 7 Nisan 2009 14:25  

Merhaba
Bugün sabah aldığım bir ödülü beğenerek takip ettiğim bloğunuzla paylaşmak istedim. Bloguma uğrayıp alırsanız sevinirim.Sevgiler...

Lezzet Gemisi 7 Nisan 2009 14:52  

meyve buketine ben de mest oldum yani... ellerine sağlık canım. sevgiler...

aysencifci 7 Nisan 2009 15:33  

Nunu'cum, bizim aileden 2.ödülün var. Bir zahmet bize uğrar mısın?Sevgiler,

Unknown 7 Nisan 2009 15:49  

bayııldıımmmmmmmmmmm meyvelere ellerine saglık.ben de beklerim:)

hepsusluydum 7 Nisan 2009 16:13  

Benden önce bana uğrayıp ödülünü almışsın bile..Mamalarda harika görünüyor yine, ellerin dert görmesin Sevgilerimle Zehr@

Adsız 7 Nisan 2009 18:08  

CANIM GÜLÜM HAYATIM BENİMM.
SADE VE KİBAR OLAN HER ŞEY BENİ ÇOK ÇEKER BİLİRSİN.
BENDE HAYRAN HAYRAN İZLİYORUM MASALARINI. BUNA DA BAYILDIM NUNUCUM. BEREKETİN BİN ARTSIN,BİN YAŞASIN CANIM ARKADAŞIM. SEVGİLER SUNUYORUM YOLLUYORUM.
fatoş.

zarpandit 7 Nisan 2009 18:32  

yan dairen boşmu nunum ya da alt üst falan ? biz evlenip sana yakın bir yere taşınmaya karar verdikte :)

Feyza Fidan 7 Nisan 2009 19:26  

Canım Nunum benim, daha nice yıllar dostluğunuz sürsün. Çok öpüyorum seni..

Adsız 7 Nisan 2009 20:48  

sabah kahvemi sende içmek,
öğlen kapıdan merhaba demek,
ikindi çayına sende olmak,
yaz akşamları sitenizde çardakta hanımellerinle oturmak, en unutulmaz komşuluk olurdu bence.
örnek arkadaşlığını konukseverliliğini kutlarım arkadaşım. iyi akşamlar.

GÜLDEN Y.

made in funda 7 Nisan 2009 21:25  

harika görünüyor hem kek hem meyve buketi.komşuluğunuza da imrenmemek mümkün değil.sevgiler canım..

IŞILCA TATLAR 7 Nisan 2009 22:41  

Nuray'cığım,

Vallahi hızına yetişemiyorum. Her gün, bazen günde iki ileti. Hepsi birbirinden güzel yiyecekler.
Bu meyve buketleri de şahane.

Allah nazarlardan korusun ve dostluklarını daim etsin canım.

Çok sevgiler,

mujdenin denemeleri 7 Nisan 2009 23:11  

Çok şirin olmuş bu meyve sepeti.Senin gibi zarif birinin elinden çıktığı nasıl da belli.Ellerine sağlık Nunucuğum.Muhabbetiniz,dostluğunuz daim olsun.Sevgiler...

ebrugzo 8 Nisan 2009 00:00  

Merhaba Nunu abla,
Meyve Buketin cok güzel görünüyor her zmanki gibi gerçekten eline saglık:)

Blogumda size ödülüm var kabul ederseniz cok memnun olurum ,

Sevgilerimle,
Ebrugzo :)

MUTFAKISTAN 8 Nisan 2009 00:32  

Harikasin canim afiyet olsun
Meyva buketi resmini tikladim
muhtesem gorunuyor
Ellerine saglik
Sevgiler

NEŞELİ MUTFAK 8 Nisan 2009 00:43  

ELLERİNE SAĞLIK ŞU MEYVE BUKETLERİ NE GÜZEL BİR FİKİR .FİKRİNE SAĞLIK:)
SEVGİLER

hanimeli21 8 Nisan 2009 01:01  

Ayiptir sormasi sizin oralarda ev - daire fiyatlari ne kadar , boyle komsu verecekse Allah , deger de picilmez ama.
Ben de meyve buketinden bir fidan aldim ellerine saglik.

hanimeli21 8 Nisan 2009 01:01  

Ayiptir sormasi sizin oralarda ev - daire fiyatlari ne kadar , boyle komsu verecekse Allah , deger de picilmez ama.
Ben de meyve buketinden bir fidan aldim ellerine saglik.

Aybike Ceylan 8 Nisan 2009 06:01  

Nunu'cugum,
Kek tarifini merakla bekliyorum, hele pekmez de var, harika..

Seni opuyorum, sevgiler, kendine iyi bak..

Adsız 8 Nisan 2009 06:33  

sevgili bir dut masalının elinin dokunduğu her şey bir başkalaşıma dönüşüyor, hep şaşırtıyorsunuz ve bunu çok seviyorum.
iyi bir gün dilerim.
elçin-sarıyer

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP