Kahve krokanlı- karamel soslu- kahveli kek ( NuNu marka)

>> 2 Nisan 2009 Perşembe







KAHVE KROKANLI- KARAMEL SOSLU- KAHVELİ KEK !! ( nUnU MARKA)

3 yumurta
1 sb şeker
1 sb süt
1 küçük çay bardağı sıvı yağ (bir parmak az)
2 yk dolusu nescafe - granül kahve + 1 yk daha (çiğ hamur üzerine resimde görülüyor)
1 pk vanilya- 1 pk kabartma tozu
2.5 sb elenmiş un ( bazen 1 kaşık az -1 kaşık fazla olabiliyor kıvamına dikkat edin )

- sırasıyla karışım hazırlanıp yağlanmış kalıba dökülür. üzerine 1 kaşık granül kahve serpip ısınmış fırında 170* pişirilir,
- ılıkken üzerine yarım türk kahvesi şekerli sütsüz nescafe fırçayla sürülür.
- tamamen soğuyunca da üzerine karamel sos ve krokanlar eklenir.
karamel sosu bir kağıt külah yardımıyla veya krema torbası kullanarak ekleyin.
KARAMEL SOS TARİFİ
BU BENİM 2 KEZ DENEDİĞİM HER İKİSİNDEDE HİÇ UNUTAMADIĞIM BİR LEZZET DENEMeSİ OLDU. LÜTFEN YAPIN ÇOOKK BEĞENECEKSİNİZ. !!!.
ÖZELLİKLE BENİM GİBİ, YOĞUN KAHVE VE KARAMEL SOS TUTKUNU İSENİZ..
UNUTAMAYACAKSINIZ..
SEVGİLER...

35 yorum:

Unknown 2 Nisan 2009 12:34  

Canımmmmmm sen yapınca senin elin
den her lezzet farklı güzel elleri
ne o güzel yüreğine sağlık keki alıp kaçıyorum sımsıcak ve kocaman sevgiler....

Adsız 2 Nisan 2009 12:45  

mutlaka ve mutlaka deniyeceğim canım.
harikasın.
NESLİHAN.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE 2 Nisan 2009 12:51  

HEM KARAMEL HEMDE KROKAN SÜPER İKİLİ ÇOK SEVERİM İKİSİNİDE ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLERİMLE,

ARZU - ENGÜZELTATLAR 2 Nisan 2009 12:55  

Süper bir kek olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız 2 Nisan 2009 13:35  

bu ne güzel yenilesi bir şahaser nunucum. canı gönülden sevdiğin bir şeyi yapmış olduğun okadar beliki aklına sağlık canım. nefis ötesi adeta.
çok sevgiler güzel bir gün senin olsun.
ESİN.

Hatice 2 Nisan 2009 13:43  

arka arkaya nefis lezzetler eklemişsin, yapım aşamaları ile süper olmuş, ellerine sağlık canım...
sevgiler...

Esra'nın Mutfağı 2 Nisan 2009 13:55  

mmmmm kahveli olunca bi başka güzel:)

egeli 2 Nisan 2009 14:16  

NUNUMMMM!!! YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN ,SÜPER OLMUŞ SÜPER..ELLERİN DERT GÖRMESİN CANIM BENİM...

Moonish (moonsun) 2 Nisan 2009 14:59  

Nunucum ellerine saglik :)) Nasil guzel gornuyor o kek oyle :)) Afiyet bal seker olsun :)

eldivenlerim 2 Nisan 2009 15:01  

fotoğraflar müthiş, harika gözüküyor kek, ellerine sağlık arkadaşım.....

pelince 2 Nisan 2009 15:42  

Nunucum böyle detay detay fotoğraflayınca ağzımın suyu daha çok aktı,kekin görüntüsü şahane...
Ellerin dert görmesin...

Sevgiler..

Adsız 2 Nisan 2009 15:50  

aman aman neler var burda nunu.
pek haşmetli hayatım bu.ömre ömür cinsinden olmuş =]
iyi günller eline sağlık canımcım.
FATOŞ.

made in funda 2 Nisan 2009 16:11  

offff misler gibi olmuş nunuşum ya.ellerine sağlık.çayın yanında nasıl da harika olur yemesi.afiyet bal şeker olsun size.
bu arada anlşatık canım!!!

Sevde.B 2 Nisan 2009 16:20  

Ya nunu bunları yaparak nasıl kilo almıyorsun maşALLAH sana :)
Karamel çok güzel fikir daha çnce kek süslemesini karamelli görmemiştim..
Ellerin dert görmesin...
Sevgiler

sevil 2 Nisan 2009 16:52  

nuray canım nunucum of of ya çok muhteşem ama benim diete ihtiyacım var ve moralim çok bozuk....
bu kadar guzel mamalara bakınca bile kilo alıyorum yaa :((

bahar 2 Nisan 2009 17:14  

Merhaba, "Hediyeleşmek" üzerine güzel bir etkinliğimiz var, sizin de katılmanıza arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda. Sevgiler

LaMa 2 Nisan 2009 17:33  

karamelli sos tarifi tam zamaninda geldi :) su aralar aklimdan geciyordu. krema yerine sut kullanilsa sonuc nasil olur sizce?

TAZE NANE 2 Nisan 2009 17:35  

Nefis süper görünüyor.
Ellerinize sağlık.
Ben keki komple alıyım....
Sevgilerimi yolluyorum.

Adsız 2 Nisan 2009 17:56  

merhaba nunucum.çoktandır yazamadım canım.
bende bakmaktan kendimi alamdım.tadını hissedebiliyorum, insanın canının çekmemesi imkansız. eline sağlık çok öpüyorum sevgiler..
SİMGE SİMUR.

zerrin - misss 2 Nisan 2009 18:02  

o karamel var ya nunum aşağıdaki.. biterim ben ona.. Karamel pek severim. kek te nefis olmuş. Denenecek. afiyetle çayın yanında yenecek..

öperim yanaklarndan

Primarima 2 Nisan 2009 21:15  

Kekiniz şahane duruyor,ellerinize sağlık öncelikle...
Görüntüsü kadar tadıda güzeldir tahmın edıyorum ben karamel sevmeyenlerdenım ama içinde kahve olan şeyleri de bı okadar sevıyorum...kahve karamelden baskın ise bu kekde emınım cok severım:)

atesböcegi 2 Nisan 2009 21:41  

müthis olmus yine. bayildim söyle. hmmmm... ellerine saglik canim. kocaman sevgiler...

beyaz mendil 2 Nisan 2009 21:45  

Çok nefis görünüyor inan bana şu an elimi uzatıp almak isterdim.Ellerine sağlık.Sevgilerimle

HUYSUZBALIK 3 Nisan 2009 00:06  

Offfff Nunu Marka tariflere bayılıyorum. Hepsini bir kitapta mı toplasan ne dersin Nunucum. Sevgiler...

mujdenin denemeleri 3 Nisan 2009 00:29  

Sadece birkaç gün ziyaret edemedim seni,ve şimdi de hangisine bakacağımı şaşırdım.Herşey birbirinden güzel ve özel.Ellerine sağlık Nunucuğum.Sevgiler...

lezzet sefasi 3 Nisan 2009 00:30  

Harika gorunuyor.Yemede seyret turlerden,elelriniz e saglik

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 3 Nisan 2009 08:38  

enfes olmuş :) ellerine sağlık canım

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 3 Nisan 2009 08:42  

Nunu'm,

kesinlikle müğkemmel bir tadı vardır ve ben kesinlikle bu lezzete aşık olacağım, çünkü içinde kahve var karamelli sos...Her ikisine de bayılırım...

Mutlaka deneyeceğim

Ellerine sağlık canım,

Kocaman öpüyorum sevgiyle kal,

IŞILCA TATLAR 3 Nisan 2009 13:12  

Nuray'cığım,

Öyle leziz görünüyorlar ki, izlerken ağızların sulanmaması mümkün eğil.
Haa! Sen bu NUNU markalar için patent başvurusunda bulunsan hemen vereceklerinden eminim.

Ellerine, gönlüne sağlık güzel arkadaşım.

Feyza Fidan 3 Nisan 2009 13:14  

Valla Nunum yine markanı konuşturmuşsun :) İnanki tadını damağımda hissettim.Hele karamel sos acayip sevdiğim bir tat, ekmek banıp yerim zorda kalsam :))
Ellerine sağlık tatlı Nunum..Çok öpüyorum seni..

hayat 3 Nisan 2009 13:19  

Nunucuğum, kek kek değil:) sanki pasta olmuş ne de güzel süslemişsin.Ellerine emeğine sağlık.
Çok öptüm canım sevgiler...

armina 3 Nisan 2009 14:57  

Değişik ve harika bir kek olmuş. Ellerine sağlık canım.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 3 Nisan 2009 17:11  

İşte budur... Karamel ve kek uyumu muhteşem... Ellerine sağlık Nunu...

Sıcacık sevgiler...

Adsız 3 Nisan 2009 18:51  

canım arkadaşım başarıların daima çok olsun. büyük bir keyif sayfanda olmak. çok beğendim bu muazzam tarifi mutlaka yapmak isterim.
iyi akşamlar canım. sevgiler.

GÜLDEN.Y

sevdamavisi 3 Nisan 2009 22:32  

karamel hastası olarak keke bayıldım. sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP