YONCALARIMLA BİR GÜN, ( BELGİN'deyiz )

>> 16 Mart 2009 Pazartesi

Kızlara tek tek armağan ettiğim yoncalar :)

Çikolatalı bahar muffinleri
Belginciğimin hepimize armağanı olan boyun atkıları
Kızlar beyaz cama çok yakıştılar ( sevtap- belgin ayakta ve ferda sağda) Sevtap'ın gülen yüzü
Belginciğimin limonlu, gül kalıplı keki
Kremalı,muhallebili kadayıf (bayıldık enfesti)
Masamız,

Mercimekli börek
Peynirli sufle !!

Mevsim salata
Güney akdeniz ve güney doğuya özgü yoğurtlu bulgurlu köfte (çok lezizdi)
Yağ ve sarımsaklı yoğurt sosu
( Biricik BELGİN'imize çok teşekkür ederiz arkadaşlarımla beraber. Ameliyatlı elleriyle böylesine fedakarlık yaptığı için, bize harika ve kusursuz bir ev sahibeliği yaptığı için de ,sonsuz sevgilerimizi VE minnetlerimizi iletiyoruz).

------------ ------------ ----------- ---------- -----------

Bakıyorumda günler su gibi akıp gidiyor,herkes gibi hayat sayfamdan, hele o günkü çocukluk arkadaşlarımla buluştuğumuz zaman ,tek tek aklımdan bir sürü sararmış, eski yapraklar geldi geçti bir anda.....
Nerden nerelere geliniyor yaşamın içindeyken, beyaz yakalı siyah önlüklü, kelebek kurdelalı yıllardan 2009' a kadar olan uzun yolculuk serüvenine takılı kaldı aklım bir süre.
1970 yılı 1. sınıftayız !!!
2009 : Bir Dut Masalındayız hep beraber, 40 senelik arkadaşlık !!!!
Dilekolay gerçektende. O kadar büyümüşüz demek ki diye bakakaldım geçen yıllara...
Çok kıymetli arkadaşım, kardeşim,dostum Biriciğim BELGİN'ciğimin evinde Sevtapcığım ve Ferda ile çok güzel ağırlandık. Betül ve Nursel ise ciddi sağlık mazaretleri içindeydiler :( dilerim moral sohbetlerimize yakın zamanda katılabilirler.
Biz 6 arkadaş 2008 yılını unutmak isteyenlerdeniz .Hepsi birer birer zorlu ameliyatlar geçirdiler bu sene, en son benimle 2008 finali yapıldı malum :(((
Yani benim yoncalarım yaprak yaprak döküldüler . ..........
Gelmiş geçmiş olsun hepsi.. Biz hiç anmıyoruz bile geçenleri, önemli olan ileriye bakmak, geçmişi ise geçmişte bırakmaktır. Her şey insanlar için sonuçta, yüce yaradan ayrılık yaşatmasın yeterki, zira kocaman bir zinciriz biz,sevgiden oluşmuşi ve sevgi tavında dövülmüş sağlam bir zincir. Sizlerle ,onlarla beraber, her gün büyüyen, her gün güçlenen ve her gün daha çok gülümseyebilen, Amacı sadece çıkarsız sevgi ve dost eli olan insanlarız. Bu yüzden varız, bu yüzden dostluktan öte kardeşiz.
Yağmur yağsa şemsiyem, kar yağsa eldivenlerim oluverirler hiç tereddüt etmeden.

VE BEN SİZ TÜM KARDEŞLERİMİ ÇOK SEVİYORUM, HİÇ AYIRD ETMEDEN ,
İYİKİ VARSINIZ
TEŞEKKÜR EDERİM.


Yakında Sevtap'tayız :)

39 yorum:

Adsız 16 Mart 2009 23:11  

Canım mutluluğunuzu yüce Allahım hiç bozmasın inşallah.Muhabbetiniz daim olsun.Sevgiler...

Demet 16 Mart 2009 23:29  

Nunu'cuğum her cümlenden yaşama sevinci ve huzur fışkırıyor. Ne mutlu dostalarına, yakınlarına. Son paragrafın tekrar tekrar okunası... Harikasın, iyi ki varsın :)

hanimeli21 16 Mart 2009 23:59  

Allah herkesi boyle hayirli insanlar(dostlar)la karsilastirsin.
Mutlulugunuzu da hic bozmasin.

Adsız 17 Mart 2009 08:11  

dilerim hiç yağmur yağmaz,
ellerin hiç üşümez benim gönlü servet dolu arkadaşım.
(gözlerim doldu ya)
SELMA.

Adsız 17 Mart 2009 08:26  

bu mutluluklar ve dostluklar daim olsun inşallah :)))
sevgilerr...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 17 Mart 2009 08:44  

Muhteşem dostluklar, sınırsız ve şeffaf, sevgi dolu...Ve muhteşem bir masa...Belgin hanımın ellerine sağlık, harika görünüyor herşey...

Sevgiyle kal Nunucumm...

Adsız 17 Mart 2009 08:50  

Çok güzel bağlanıp kenetlenmişsiniz nunucum.Valla nerde böyle arkadaşlıklar şimdi.bizmi beceremiyoruz yoksa bilemedim ?
belgin hn eline sağlık hepinize geçmiş olsun canım.annem yanımda çok selam söylüyor,özledik diyor !!
aldın mesajı sen =)
çok öptüm canım. ESİN.

Unknown 17 Mart 2009 09:15  

nuraycım harika dostluklar kurduğunuz zincir hiç kırılmasın tatlı anılarla uzun yıllar devam etsin sevgiler

hayat 17 Mart 2009 09:17  

Canım bu güzel dostluklarınız hiç bozulmasın.
Sevgiler...

Jasminskager 17 Mart 2009 09:29  

Canim ne guzel degilmi insanin dostlarinin olmasi , sevmesi sevilmesi,Rabbim sevmekten sevilmekten bizleri ayirmasin canim.Dostluklarinin uzun surmesi temennisiyle....
SENI SEVEN BIR DOST
TUBA

Bulbulunyeri 17 Mart 2009 09:51  

Canım,
dilerim hep böyle neşeli sofralar da olursunuz. Diğer iki arkadaşınız da en yakın zaman da aranıza katılır.
Hayatın için de her şey var. Hastalık ta bunlardan. Ama önemli olan o günlerde yanında olanlar. Bunu başarabilmek işte tüm olay bu.
Sevgiyle kal.

pelince 17 Mart 2009 09:53  

Nunu canım ne güzel bir sofra bu,dostluklar çok önemli.Arkadaşlarında çok hoş hanımlarmış:)tanışmış olduk böylece...
Huzurlu bir gün diliyorum..

Sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI 17 Mart 2009 10:09  

Canım mutlulugunuzu Allah hıç bozmasın hayatta en onemlı olan bu dostluklar degıl mı.Kucak dolusu sevgılerımı gonderıyorum .

:)den 17 Mart 2009 10:26  

Nunucuğum yazdıklarını okuyunca, hele bir de o güzelim hediyeleri, özenle hazırlanmış masayı görünce insanın dostlarının olması ne güzel diye geçirdim aklımdan.
Keyfiniz, neşeniz, dostluğunuz daim olsun...
Sevgiler...

sarımutfak-hande 17 Mart 2009 10:30  

cnm sofra süper.dostluğunuzda öyle.
hiç bozulmasın hep yüzünüz gülsün

Unknown 17 Mart 2009 10:54  

Canım Nuraycım gönlüne sağlık ne ka
dar güzel anlatıyorsun.Masa harika
hele dostlarla olunca alınan keyif
dünyalara değişilmez Rabbim dosstla
rımızı etrafımızdan eksik etmesin.Her zaman mutlu olman dileğiyle sımsıcak kocaman sevgiler..

Adsız 17 Mart 2009 11:23  

hayata sımsıkı sarılı bu 7 kadını gönülden kutluyorum.
hepinize tekrar geçmiş olsun kızlar. az buz değil yaşananlar ben biliyorum.
enfes yemekler, yüzler okadar gülüyorki kan-can fışkırıyor .
maşallah bu güzellere maşallah
hepinizi öpüyorum. NESRİN.

atesböcegi 17 Mart 2009 11:53  

Güzel dostluklarinizin ve muhtesem masalarinizin devamini diliyorum. Gipta ile okuyorum hep, hep sevgi dolu ve sicakiksin, eminim arkdaslarinda fazlasiyla kiymetini biliyordur.
coco kurabiyen ne hos olmus. Mutlaka deneyecegim. bayildim. sevgiler...

HÜLYA 17 Mart 2009 12:18  

sofra bir yana böylesine güzel bir dostluk herşeye bedel.. Maşallah size. rabbim daim etsin..

Arkadaşının ellerine sağlık enfes görünüyor herşey...afiyet şeker olsun... böyle bir ortamda aksi düşünülmez zaten

çook öptüm nunum

Sevde 17 Mart 2009 12:25  

Masaya bayıldım yaa...

Damak Tadı 17 Mart 2009 12:28  

Canım bu güzel dostluklarınız,arkadaşlıklarınız hep daim olsun..Sen çok iyi bir dost,arkadaşsın Nuray'cığım..


En güzel sevgiler seninle olsun canım..

sihirlirloklava 17 Mart 2009 15:28  

neşeniz muhabbetiniz hep böyle sürsün...afiyele kalın...biraz bize de gönderin...hepsi de harika görünüyor:))

Adsız 17 Mart 2009 16:48  

kızlaaaarr harikasınız.
sen sınıf başkanım :) sen bizim ablamız, annemizsin.
belgine sevgiler, geçmiş olsun şekerler.
(Nunu kekler şahaserrrler..)
Gülbin. B

Moonish (moonsun) 17 Mart 2009 18:09  

Nunum sofra muhtesem ama dostluklar daha da muhtesem :)) Sen hep boyle mutlu ol olur mu :))

made in funda 17 Mart 2009 20:41  

Allah ayırmasın sizi canım.sofrada siz de pek güzelsiniz..

Cocukla Cocuk 17 Mart 2009 22:03  

Belgin Hanımın ellerine sağlık...Dostluğunuz hep daim olsun...sevgi ve sağlıkla kalın

Zehra Gürgen 18 Mart 2009 03:14  

Nunu'cum herbiri birbirinden lezzetli görünüyor yemeklerin.

Her zaman sofranız böyle bol ve neşeli olsun arkadaşım :))

sevgiler

Adsız 18 Mart 2009 07:44  

canım benim gerçekten özveride bulunmuş belgin,çok güzel ve harika bir masa olmuş.
güzel ve sağlıklı yıllar diliyorum hepinize.
Kızlar çok hoşlar her zamanki gibi ! (sen niye yoksun bakim :)?

NESLİHAN

Adsız 18 Mart 2009 10:38  

yazınını okuyunca o gunun nekadar heyecanlı ve guzel gectiği anlaşılıyor
bu guzel tablonuz hiç bozulmasın ...
sevgiyle kal tatlım..

Adsız 18 Mart 2009 18:22  

KALBİNİ ÜŞÜTENLERİ ASLA AFFETMEM.
FATOŞ.

sevdamavisi 18 Mart 2009 22:49  

sofraya bayıldım, tek kelimeyle nefis. sevgiler.

Adsız 19 Mart 2009 00:19  

Canim Nunum Allah dostlugunuzu her daim kilsin.muhabbetiniz bol olsun .
Gulen yuzun hic solmasin.Hep boyle saglikli mutlu ol.
sofra muhtesem gorunuyor emegi gecen herkesin ellerine saglik.
kucak dolusu SEVGİLER

Adsız 20 Mart 2009 00:32  

Yazdıklarını tekrar tekrar okudum hepsi çok hoşuma gitti.Biz yoncalar hep birarada olalım.Sağlığımız sıhhatimiz,mutluluğumuz daim olsun.Sizler yanımdayken kalbim daima sıcak ve güven dolu.Dostluk bir bütündür bu bütünlük birlikte olup birbirimizi unutmadığımız sürece var olacaktır.Ayrıca banim yazdığınız yorumlar çok ince ve hoştu hepinize teşekkür ederim sevgilerimle...

Primarima 20 Mart 2009 22:59  

Harikasınız ya:)
masanıza bayıldım gülen yüzlere bayıldım yoncalara bayıldım boyunluklara bayıldım:)

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Mart 2009 19:23  

BELGİNciğim,
bende sana teşekkür ederim canım arkadaşım..
çok sevgiler, sağlıklar, sıhhatler diliyorum..


YORUM YAZAN TÜM ARKADAŞLARIMIZA AYRI AYRI SEVGİLER.
TEŞEKKÜRLER....

Adsız 23 Mart 2009 18:16  

Telefonla teşekkür etsek de, bin kere minnetlerimizi yollasakta her iki arkadaşında bilgisayarlarından mahrumlar bildiğin üzere.
ikimizde candan sevgiler yolluyoruz sana tatlım. yarın bende görüşmek üzere sonsuz sevgiler öpücükler bizim tatlı biricik arkadaşımız.
SEVTAP- FERDA.

Adsız 25 Mart 2009 21:44  

Merhabalar, bundan sonra daha sık sizleri birlikte hep böyle sıhatli ve neş'eli görmek bizleride mutlu edicektir. bütünmarifetli hanımlar birarada elleriniz dert görmesin. Yalnız içlerinden biri bana öğrenmem gereken kremalı tel kadayıf tatlısını yapmış. İşte ben bunu arıyordum.Tarifini ALIRIM inşallah.
Nunuş bana sizlerden çok bahsetti.

Adsız 25 Mart 2009 22:08  

Nunuşum ay pardon. İsim yazmamaşımda beni Nunuşumun bütün arkadaşları tanıyor. Öncelikle hepinize rahatsızlıklarımdan ve annemin rahatsızlığından dolayı geçmiş olsun dileklerize ayrı ayrı teşekkürler.
Hepinize sonsuz sevgi ve saygılar, herşey gönlünüzce olsun.
Hoşçakalın.
BETÜL ADANALI

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Mart 2009 23:37  

BETÜLCÜĞÜM,
geç gördüm çok özür dilerim tatlım..
bizde sana kalben şifalar diliyoruz benim biricik arkadaşım.
belgin harika yapıyor bu kadayafı. inan defalrca yaptım,onun lezzetini yakaladığıma inanmadım.
ilk fırsatta sanada tattıracağız canım.
yterki biraz daha toparlanacak zamanın olsun.
HER ŞEY MUTLAKA DÜZELECEK. BUNA İNANDIĞINI BİLİYORUM. SANA ÇOKK GÜVENİYORUM.HER DAİM YANIBAŞINDAYIZ BİLİYORSUN DİMİ ??
SENİ SEVİYORUM CANIM..
TEŞEKKÜR EDERİM.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP