VALİDE SULTANIM VE ESKİ KOMŞU ANNELERİMLE BİR KAHVALTI GÜNÜMÜZ

>> 23 Mart 2009 Pazartesi





Fondülü Kekim.

Keçi boynuzu(harnup)pekmezi.


Hepinize sevgiler, İYİ HAFTALAR.
Bu hafta bir seyahat nedeniyle yoğun hazırlıklar ve telaşlar yaşandı, o sırada sağolsun çok kıymetli Valide Sultan'ım imdadıma yetişip bana yardımcı oldu, hazır kendisi buradayken hep beraber bir kahvaltı günü düzenledik arkadaşlarını da davet ederek,
benim eski komşu annelerimle nostaljik bir gün geçirdik.
Misafirlmiz gelirken taze paskalya, poğaça, ekmek ve zeytinli açmalar getirmiş, Sevim teyzem ise memleketinden gelirken bana keçiboynuzu pekmezi getirmiş sağolsun.
Annemin bir gün önce yaptığı su böreklerini de eklersek, benimde ilk kez denediğim sandöviçlerim ( tarif vereceğim ) Fondülü Kekim ve simitlerim, tazecik sıktığımız portakal sularıyla çok leziz bir gün daha geldi geçti Bahar kokan Masalımdan.
Bende sizlere ferah günler diliyor, Bereketli haftalar temenni ediyorum..
SEVGİLER.

64 yorum:

Bulbulunyeri 23 Mart 2009 10:04  

Canım,
ne güzel bir sofra olmuş. Anne sevgisi, bahar kokusu ile karışmış ve ortaya çok şık bir sofra çıkmış.
Sevgiyle kal.

Adsız 23 Mart 2009 10:07  

Harika bir sofra olmuş canım.Ellerinize sağlık.Bayılıyorum senin sofralarına.Mutlu haftalar diliyorum.Sevgiler...

Adsız 23 Mart 2009 10:16  

Aman benim arkadaşım anneciği sultanına teşekkürmü etmiş bu sofrasıyla.
amanda aman, bir kuş sütümü eksikmiş o güzel bahar masasında.
benim güzel gülüme pekmezler getirip, şifalarmı olmuş komşu anneleri :)
AFERİM BENİM GÜLÜME.MAŞALLAH.

SELMA :)

birsence 23 Mart 2009 10:28  

yeşiller içerisinde bahar gelmiş sofraya...çok çopok beğendim...afiyetler olsun...mutlu haftalar diliyorum...

Eya 23 Mart 2009 10:31  

Ah Nunucugum...ne güzeldir degilmi sevgi ve lezzetle paylasilan sofralarin tadi? Allah muhabbetinizi arttirsin, sevgilerimle...

zehra

akasyakokusu 23 Mart 2009 10:36  

Canım ne güzel bir değil birkaç annen var...Hepsinede hürmetlerimi sunarım saygıyla ellerinden öperim.
Yeşiller gelmiş bahar tadında misler gibi mamalar yenmiş..
Afiyetler olsun sende hoşgeldin sefalar getirdin..

HÜLYA 23 Mart 2009 10:43  

ÇOKK ŞIK BİR MASA VE OLDUÇKA ZENGİN.. HELE YEŞİL TAKIMIN ÇOK ŞIK YEŞİL PECETE VE PEÇETELİKLERLE SÜSLEYİP HARİKA BİR UYUM OLUŞTURMUŞLAR.. DAHA DOĞRUSU OLUŞTURMUŞSUN...

AFİYET ŞEKER OLSUN CANIM.. SEN BÖYLE MUTLU OLUNCA BENDE SENİNLE KEYİFLENİYORUM İNAN Kİ...

MUTLULUĞUN DAİM OLSUN CANIM SEVGİLER

dogada.blogspot.ru 23 Mart 2009 10:47  

Sevgili Nunu değerli annelerle yaptığın bu nefis sofradaki kahvaltı afiyet olsun emeği geçenlerin ellerine sağlık bizimde gözümüz bayram etti sevgiler canım

hayat 23 Mart 2009 11:20  

Nunucuğum, sizinki kahvaltı değil şölen olmuş:)hepinizin ellerine emeğine sağlık. Afiyetler olsun.
Güzel dostluklarınız hiç bitmesin.
Sevgiyle kal canım...

Unknown 23 Mart 2009 11:34  

Afiyetler olsun,annelere saygılar sunuyorum.

Unknown 23 Mart 2009 11:45  

Canım Nuraycım ne güzel bir gün ge
çirmişsiniz Rabbim ağız tadınızı bozmasın.Masa muhteşem gerçekten bahar gibi canım nerden buluyorsun
bu muhteşem peçetelikleri,hatta kaşık bile papatya hayranlığım bir
kez daha arttı.Valide sultana hür
metler,mutlu haftalar sımsıcak sevgiler.Kek muhteşem ilk fırsatta
deniycem...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 23 Mart 2009 12:18  

Harika bir masa, muhteşem bir kahvaltı en güzeli de elbette bu davetin dostluk ve sevgi kokan yanı...

sevgiyle kal Nunucumm

boncuk mutfakta 23 Mart 2009 12:47  

Nunucum ellerine sağlık. Senin sofra düzenini, samimiyetini çok seviyorum.Kucak dolusu sevgiler canım benim .Bu sıkıcı havada içimi açıyorsun

pelince 23 Mart 2009 12:56  

Nunucum nasıl güzel bir sofra bu böyle,bahar açmış gibi sofranda... Kelebeklere bayıldım ,bittim...Tabaklar içimi açtı resmen...Mamalar ise nefis...
Kahkahalarınız muhabbetiniz bol olsun inşallah...

Güzel bir hafta diliyorum...

Zehra Gürgen 23 Mart 2009 14:11  

Nunu'cum ne güzel bir sofra olmuş. İnsanın içi açılıyor. Resimleri bile bahar keyfini yaşattı bana..

sevgiler

karamel mutfak 23 Mart 2009 14:22  

ohhh afiyetler olsun ne mutlu sevdiklerinle bir sofradaoturup nostalji yapabiliyorsun gönlündeki bahar hiç geçmesin nunucum.

Adsız 23 Mart 2009 14:31  

hoşgeldin şeker.
anneler, komşu anneler, cicianneler bayılıyorum senin ahbap ve akraba ilişkilerine. sevilmek bu olsa gerek.
çok sevgiler gülüm... masan tıpkı senin yüzün ve kalbin .
annene sevgiler canım.
FERDA.

TAZE NANE 23 Mart 2009 14:49  

Herşey ne kadar güzel.
Afiyet olsun.
Annelerin ellerinden öperim.
Sevgiler.

MUTFAKISTAN 23 Mart 2009 14:53  

Nunu'cugum ne guzel bir masa
harika gorunuyor.
Afiyet olsun canim
sevgiler sana ve annelere

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE 23 Mart 2009 16:06  

MÜKEMMEL BİR KAHVALTI SOFRASI CANIM ÇEKTİ VALLAHİ.
TÜM YİYECEKLER BİRBİRİNDEN LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR
SEVGİLERİMLE,

Adsız 23 Mart 2009 16:50  

Masalarınıza bayılıyorum..
Çok zevkli...
Bende orda olmak isterim..
Sevgiler

Tijen 23 Mart 2009 16:55  

Oh afiyetler olsun NuNu'cuğum.
Seyahat seni de kapsıyorsa, mutlu geziler tatlım kadın!

Adsız 23 Mart 2009 17:05  

nunuşşş hoşgeldin. özledik valla bilesin.
zaten bir döndün pir döndün ! bayıldım sofralara şu cağğğnım fondülü fıstığa :)
o nasıl bir güzellik olmuş öyle, helal sana becerikli hatunum.
arıyacağım seni akşama canım.annene sevgiler öpüyorum canım sizleri.
ASUMAN.

AKDENİZ AKŞAMLARI 23 Mart 2009 17:37  

Canım sanada guzel bır hafta dılıyorum.Cok guzel bır sofra.Kucak dolusu sevgıler..

tatlıhayat 23 Mart 2009 17:43  

Eski komşularla hele büyüklerse bende çok keyif alırım.Keşke anneannem,babaannem,hacıbabam,sağ olsalardıda onlarla sohbetler etseydim.Bayılırım onların sohbetlerine,nasihatlerine tavsiyelerine ,eskiyi özlemle anlatmalarına.Hepsi nurlarda yatsın.Sofran her zamanki gibi muhteşem nunu cum.Sevgiyle...

Adsız 23 Mart 2009 18:12  

içim açıldı sofranla doğrusu, oturan kalkmamıştır eminim. sandöviçin ne harika olmuş nunucum.bekliyorum tarifini.annene selam ve sevgiler canım.
şu fondü de fena yapıyor beni baktıkça
töbe töbe =] A.SEMA

Delfina ; 23 Mart 2009 18:50  

Annelerin iç güzelliği sofraya yansımış,yeşillere bürünen sofrada hakim olan bereket,huzur beni de sardı,beni de duygulandırdı...

Hepinizin ellerinden öpüyorum nunum,benden de selamlar...

beyaz mendil 23 Mart 2009 19:21  

Hayatım,bu kahvaltı sofrası olmaktan çıkmış:)))Bütün günün öğünü gibi maaşallah ellerin dert görmesin.Sevgilerimle

Adsız 23 Mart 2009 19:36  

ne güzeldir,insanın ellerinde, gözlerinin önünde büyüdüğü komşu anneler,.
nede güzel bir başlık atmışsın yine. -KOMŞU ANNE- Bayıldım bu isme.
tüm annelerin mübarek ellerinden öperim, tabaklarımı böylesine değerlendirdiğin için çok teşekkür ederim. ne kadar zevklisin biriciğim benim. eline sağlık güzelim.herşey mükemmel ötesi olmuş,tüm haneye sevgi selam bizlerden. iyi akşamlar nunucuğum.
NESRİN.

Adsız 23 Mart 2009 20:01  

mmm nunu cuğum,bu ne hoş ve şık bir sofra ellerine sağlık,böyle bir sofra da yemek çok keyif vermiştir misafirlerine:)ellerine sağlık,nice güzel sofralarda buluşun dostlarınla inş:)sevgiler...

Adsız 23 Mart 2009 20:14  

kelebeği, börtü böcüğü güzelim benim. şahanaemsin sen benim, şahanem.
nefis bir sofra bu. emeğine sağlık.

Serap'la turuncu lezzetler 23 Mart 2009 22:25  

Yine muhteşem bir sofra ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler:)

Moonish (moonsun) 23 Mart 2009 22:27  

Nunucum muhtesem bir sofra bu :))

sihirlirloklava 23 Mart 2009 22:42  

ne güzel kelebekler konmuş masaya...sofraların hep böyle neşeyle kurulsun...sevgiler..

Unknown 24 Mart 2009 00:16  

HARİKA BİR MASA HARİKA PEÇETELER TABAKLAR VE HARİKA LEZZETLER KİM OLMAK İSTEMEZKİ O KAHVALTI SOFRASINDA ELLERİNİZE SAĞLIK...

Cocukla Cocuk 24 Mart 2009 00:20  

ne guzel ve şık bir masa olmuş, masaya bahar gelmiş sanki:) ikramlar da ayrı guzeller anneciğinin de senin de ellerinize sağlık

atesböcegi 24 Mart 2009 01:31  

Her sey bir harika olmus Nunucum. Kekin muhtesem görünüyor. Ellerin dert görmesin. ALLAH güzel sohbetli sofralarinizi daim etsin. sevgiler...

lezzet sefasi 24 Mart 2009 01:33  

Ay ayy bune guzel sofra.
Komsu anneniz olasim geldi birden.
Sizede mutlu haftalar sevgiler.

Adsız 24 Mart 2009 08:07  

günaydın nunucuğum.
güneş gözlerimi kamaştırdı bu saba,istanbulda, ama sofranın yanında sönük kalır inanki. ne hoş bir msa hazırlamışsın yine.servis tabakların peçete-liklerin muazzamlar canım. annene sevgiler allah ayırmasın. iyi bir gün dilerim size.
öpüyorum canım. hoşçakal
ZEYNEP GÜNAL.

HUYSUZBALIK 24 Mart 2009 11:57  

Nunucum ne kadar güzel bir sofra olmuş yine :) Ellerine sağlık. Güzel sofralar güzel uzun ömürler olsun canım arkadaşım. Sandwiçlerin tarifini bekliyorum. Sevgiler...

Adsız 24 Mart 2009 12:47  

Nunucum sofrandan bahar taşmış sanki..Ne güzel, içim açıldı valla:)..
Mamaların hepsi birbirinden lezzetli gözüküyor zaten. Fondü kek şıklıkta birinciliği kapmış hemen:).
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler, öpücükler:)....
aslı

NzlGl 24 Mart 2009 13:11  

Nunu Marka bir sofra !

Yine Muhteşem:))
sevgiler

Adsız 24 Mart 2009 14:25  

Nunucuğum sofran harika, ellerine sağlık canım. Ben de Nesrin hanım gibi başlığa bayıldım ''komşu anne'' çok hoş ve çok içten.

Hülya 24 Mart 2009 15:10  

Ne güzel bir masa...
Ben de orada olmak isterdim.
Sevgiler

Lezzet Gemisi 24 Mart 2009 16:03  

şahane bir masa... emeği olanların ellerine sağlık. sizlere de afiyetler olsun canım. sevgilerimle....

Hatice 24 Mart 2009 16:31  

ne hoş bir sofra olmuş, insana huzur veriyor, emeği geçenlerin ellerine sağlık canım...
sevgiler...

made in funda 24 Mart 2009 20:23  

bu masada bne de olmak isterdim.herşey harika olmuş canım.ellerine sağlık.

IŞILCA TATLAR 24 Mart 2009 23:02  

Nuray'cığım,

Ne kadar hoş, zarif bir masa bu. Renklerdeki uyum, nefis yiyecekler tabi bir de sımsıcak sohbetleriyle herşeylerimizi paylaştığımız eski dostlar, komşular.
İmrenmemek elde değil canım.

Emeği geçenlerin, anneciğinin ve senin ellerine sağlık.
Çok çok sevgler,

Primarima 25 Mart 2009 00:57  

of of offfff :) burası neresi? bu nasıl bir masa allahım nerdeyim ben hayalmi bu derdim orda olsaydım.süpersiniz yaaa...

Adsız 25 Mart 2009 01:09  

merhaba birsenin mutfagından ulaştım sayfanıza gerçekten çok zevkli dekor ediyorsunuz sofralarınızı sizden çok şey ögreniyoruz buarada annenize verdiğiniz sevgi ışıkları dahada parlatmış sofrayı kolay gelsin bende yeni katıldım aranıza banada beklerim

Adsız 25 Mart 2009 09:18  

Canım benim harika varlığınla büyüklerine kurmuş olduğun bu sofra hayranlık uyandıryor hepimizde. annem hayattayken mazide kalan o günlerimi özlemle arıyorum, bence daha çok yapmalısın bu günleri. sonrası çok acı biliyorsun ki.
neyse hüzün yapmayalım şimdi. HARİKA BİR GÜNDÜ TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM. NOLUR SIK GEL. HALA AĞZIM YERİNE GELMEDİ GÜLMEKTEN :)))))))))))))))
Resimlere baktıkça çenem ağrıdı dahada :)))))))))
Doya doya öpüyorum seni. SEBGİLER, anneciğine hürmetler benim biricik arkadaşım.
SEVTAP

not:
:(( bilgisayar yine gitti :(

Yelda 25 Mart 2009 11:15  

Canım benim
ne hoş ellerine sağlık
sofra harika gelen konuklarında umarım çok beğendiler ben peçeteliklerine hayran kaldım
Çok öpüyorum seni
Sağlıkla, mutlulukla kal
Herşey gönlünce olsun

Adsız 25 Mart 2009 11:17  

nunucum hımm harika bir sofra olmuş ellerinize saglık guzel dostlukların daima devam etsin..
sevgiler

şeker pasta 25 Mart 2009 11:32  

Nunucum nasıl zevkli hazırlanmış bir masa... Ellerine sağlık canım benim...

Adsız 25 Mart 2009 13:21  

fıstığım nelerde yapmış böyle. ah o ne güzel tabaklar vede peçetelikler. tonu tonuna uymuş yahu.. bi tanesin sen bi tane.
annenin ve senin yanaklarınızdan öpüyorum canım.
benim hatunda selam söylüyor. çok çok sevgiler haftaya bekliyorum canım nunucum.
BANU.

sarımutfak-hande 25 Mart 2009 13:30  

ooo masanıza bahar gelmiş yeşil yeşil süper
allah tadınızı bozmasın cnm

:)den 25 Mart 2009 14:05  

Ya Nunucuğum çok özeniyorum sizin bu iştah açıcı sofralarda buluşmalarınıza. Dostlukla bezenen sofralarınız daim olsun.
Sevgiler...

Adsız 25 Mart 2009 14:29  

Bende istiyorum ya
yeşil masadan kırmızı masadan, o masadan bu masadan
ağzım açık seyrediyorum hepsini :)
çok güzel olmuş buda meleğim harika bir masa olmuş hemde.
annelere sonsuz sevgiler..
senide öpüyorum nunuşum.
GÜLBİN. B

Esra'nın Mutfağı 25 Mart 2009 15:31  

Derler ki bereketli hazırlanmış sofralarda çok misafirle sohbet ederek yemek yiyin ki yılınız bereketli geçsin. eski bir inanışmış bu. bence hepinize bereket getirecektir bu muhteşem masa:)sevgiler..

eldivenlerim 25 Mart 2009 17:46  

muhteşem bir kahvaltı bu, afiyet şeker olsun arkadaşım......

egeli 25 Mart 2009 22:14  

kahvaltı sofralarına bayılırımmm!!!! 5 vakit verseler yerim vallahi!!!
ama nunum sandiviç ekmeklerinin tarifini çabuk yaz annemmmm....ben onlara bayıldım...ellerini sağlık canım benim...

Mutfak Havlusu 26 Mart 2009 23:15  

ne diyeyim ki?
düzene mi laf etsem
şıklığa mı
lezzetlere mi
renkliliğe mi
inan şaştım kaldım:)

Adsız 31 Mart 2009 23:16  

canım sen en ağır misafirlerini ağırlamışsın. Ve bu sofrada yeşilerle birlikte çiçekli kelebekli çok şık bir sunum olmuş. Kekinde böyle kabarmış enfes gözüküyor.Ellerin dert görmesin. Allah annene uzunn ömürler versin.Senin gibi kızı olduğundan çok şanslı onun duası yeter. Lezzetlerini devamını diliyorum.
BETÜL ADANALI

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP