SİZİNDE MİMOZALARINIZ AÇIP,KELEBEKLERİNİZ KONDU MU MASALARINIZA ??

>> 14 Mart 2009 Cumartesi

14 MART TIP BAYRAMINI KUTLAR, TÜM DOKTOR ARKADAŞLARIMA VE CAMİASINA BAŞARILAR TEMENNİ EDERİM.



Baharın gelişinin sıralaması vardır bilirsiniz,
önce cemreler, toprağa havaya suya dokunur, sonra en sevdikleriniz birer birer gözlerinize dokunmaya başlar, ne mutluki görüyoruz bu'' TANRININ GÜLÜŞÜ ''dediğim çiçekleri,bitkileri kısaca tabiat anayı..
Baharın sıralamasında çiçeklerinde sıraları vardır. Papatyalar,mimozalar ,laleler,sırayı hiiç bozmazlar,sümbüller,erguvanlar leylaklar,arkasından yaz gülleri,ortancalar,filbahriler,mor sümbüller.. benim can özlerim, yaşam enerjilerim, renk cümbüşlerim oluverirler, kah çalışma masamda laleler, kah mutfak vazomda papatyalarla dolup ,bazende her zamanki gibi saçlarımın arasında arzı endam ederler.
Ya kumrular, kelebekler, onlarsız bahar yaz olurmu ? Şarkılarda dillere düşerler,sevgilerde benzetmelerle manidar oluverirler..
Ne çok severim Kelebekleri...
Hele geçen gün arkadaşım Fatoşla buluşacaktık dışarda , dönüşte de bana yorgunluk kahvesine gelecektik. Kuaföre gittim, dönüşte arabada, çok sevdiğim FERHAT GÖÇER söylüyordu en sevdiğim şarkılarını Hele TAKVİM''( ne çok duygulandırır beni :(
ve SEN SÖYLE HAYAT'ı '' !!!!

Su gibi akıp gitti yıllarım
Aşkı ararken bitti bütün yollarım
Bom boş kaldı zamanla avuçlarım
Ben hep bekledim hiç giden olmadım.

Hazırım kendimden geçmeye aşk isterse
Kelebek ömrü kadar kısa sürse
Dönemem artık senin olduğun şehre
Kanıyor mazim içimde öylece.

Görmeden,duymadan mümkün mü yaşamak
Ellerim dokunmadan aşk yalan mı?
Gerçek mi? Sen söyle hayat.

Çok güzeldir gerçekten bu şarkıyı dinlemek, hele kelebek ömründen bahsederken içiniz sızlar,razı olduğu fedakarlığa :(
tam keyifle inerken arabadan,CD yi alıp evde devam edelim dedim, o sırada elimden düşürdüm, oda yetmez gibi ani bir reflexlede üzerine basıp kırdım :((((
Fatoşda yoldayım geliyorum diye aradı o sırada, sesim kötü çıkmış olmalı,anlattım onada kısaca
'' güldü, güldüüü , üzülmeeee ferhat çokkk heryerde'' hadi az kaldı görüşürüz dedi kapattı !!
Yarım saat kadar sonra geldiğinde benim masamda miss gibi tazecik COCOlar, Kahveler, Fatoşcuğum geldiğinde ise, ellerinde misssss gibi sapsarı mimozalar, ve yepyeni bir SEN SÖYLE HAYAT VARDI :))))))

DİLERİM Kİ : SİZİN ÖMRÜNÜZ, SEVGİLERİNİZ, HAYALLERİNİZ, İSTEKLERİNİZ ASLA KELEBEK ÖMRÜ KADAR KISA OLMASIN...
HEPİNİZE SEVGİLER.....

44 yorum:

Adsız 14 Mart 2009 23:23  

Amin Nunucuğum.Sevgiler...

beyaz mendil 14 Mart 2009 23:27  

Hepimizin ömrü hayırlı ve uzun olsun hep beraber yaşayalım.Sevgiler hayatım.Senin yaptıklarının hepsi harika ama nasıl kilo almıyorsun anlamıyorum:))

Adsız 14 Mart 2009 23:31  

canım biriciğimm..
çok duygulandım ÇOKKK..
FAZLA YAZAMIYACAĞIM BENİM EN GÜZEL KELEBEĞİM...
SENİN ÖMRÜN BENİMKİNDEN ÇOK OLSUN...
TEŞEKKÜR EDERİM.
fatoş

Adsız 14 Mart 2009 23:38  

Nede guzel yazmissin Nunum cok duygulandim.
canim hayatin bir bahar havasinda mimozalarla papatya lalelerle kircicekleriyle vede sevdiklerinle birlikte cok mutlu gecsin,dunya tatlisi arkadasim.

KUCAK DOLUSU SEVGİLER.

Zehra Gürgen 14 Mart 2009 23:44  

Nunucumm benimm...ömrümüzü btirirken yaşadım ben! öylesine değil kalbimi vererek,güzelce diyorsak ne mutlu..

Hadi biraz gül ; Bak yazının başını okurken aklımdan geçenler "hımm ben baharın geldiğini nerden anlıyorum ? evet çiçeklerden ama başka bir nedenle?sabah şişmiş boğaz,vücudumda aşırı ödem,burun ve göz akıntısı,durmayan hapşırıktan nefes alamaz hale gelmem,her köşede mendil kutularının hazır olması,solunum yollarımın felç geçirmesi ve günlük aldığım ilaç miktarının yükselmesiyle anlıyorum ! , keşke şu çiçekler bana biraz merhamet etse !! " :)))

sana gülmek çook yakışıyor :)

Adsız 14 Mart 2009 23:45  

Çok güzel, mutluluk verici bir yazı. Baharı hissettiriyor, gerçekten. Güzel dualaınız sizinle ve sevdiklerinizle olsun, sevgiler.

Adsız 14 Mart 2009 23:45  

gecenin etkisi de olmalıki neden bilmem gözlerim doldu,
çokda kıcı bir tarzınız var, sessiz blog takibime bugün son veriyorum. masa düzeni ve örtülerinize hayranınız olduğumuda belirtmek isterim. meslek olarak bir ilginiz olmalı diye düşünüyorum. hiç sıradan değilsiniz çünkü. olmanızada imkan yok,
örtülerin yerini? sorsam çokmu cüretkar olurum ??? iyi geceler.
cocolar müthiş. sevgiler.

:ismim önemli değil : !

yaban mersini 14 Mart 2009 23:49  

bahara bayılırım ben de..bu arada bu aşağıdaki kurabiyeler en sevdiklerim nasıl güzel duruyorlar öyle..ellerine sağlık..slmlar

Adsız 14 Mart 2009 23:56  

çok duygulanmışız bu akşam..
KARA KARTALIN 3 tane sıraladı ama yetmedi demek onun keyfi
:]]]]]]]]]]]]
bahar çarpmış benim papatyamı , hemde fena.
fatoşa selam canım. baksana kahve keyfinize, bayıldım size valla.
bende laleleri kapıp gelicem ona göre :]]]]]]]
İLK FIRSATTA İNŞALLAH,ARAYI FECİ AÇTIM.!!!ÇOK ÖPÜYORUM
iyi pazarlar meleğim..iyi geceler.
GÜLBİN.

hepsusluydum 15 Mart 2009 00:27  

Nunucum yoksa sen de benim gibi bahar çocuğu musun? Ben de çok ama çok severim baharı..İnan bana ilk papatyayı gördüğüm anda basarım çığlığı _aaa papatyalar açmış !!! diye..Sanki ilk kez papatya görüyormuş gibi ...Allah hepimizin ömrünü sağlıklı ve uzun kılsın..Sevgilerimle Zehr@

kkkk 15 Mart 2009 00:53  

Ben havadaa leylekleri görmeden baharın geldiğine inanamıyorum nedense:)

lezzet sefasi 15 Mart 2009 00:56  

Cok guzel bir bahar yazisi olmus
Hayatinizdan bahar hic eksik olmasin .Hadi gulumseyin

HUYSUZBALIK 15 Mart 2009 01:11  

Nunucum ne güzel yazmışsın. Dileklerine aynen katılıyorum. Bahar kalbinde olsun hep. Sevgiler...

Primarima 15 Mart 2009 01:21  

Bahar bu kadarmı güzel anlatılır?
Amin diyorum ve kocaman sevgiler yolluyorum:):)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Mart 2009 01:23  

MÜJDENİN DENEMELERİ
Bendende sevgiler cnm.

BEYAZ MENDİL ,
hep beraber umarım..
kilo sorunum had safhada. zaten 9 yıldır tiroid (haşimato tiroidi)hastasıyım.
yaparım ama çok iradeliyim yemem.veya yarısının yarısını tadarım :))

FATOŞcuğum,
allah ömrünü evlatlarına bağışlasın canım, çok teşekkürler O güzellikler için.


ÖZGÜLÜN TARİFLER,
canım benim varolasın.hep beraber inşş..sevgiler.


ZEHRA GÜRGEN,
:(( çok zordur bilirim bahar allerjileri :((((
ben sevinirken nice arkadaşlarım aynı dertten muzdariptir, gezemeyiz baharda onlarla.
çok geçmiş olsun zehracığım..adına çok üzgünüm. svglrr cnm.


BEYAZ EVİM,
çok çok tşkrlr cnm..dualar hepimizle olsun. SVGLR.


ADSIZ !!
hoşgeldiniz,
mesleğim: dekorasyon değil. OTOMOTİV ! :)
MASA ÖRTÜLERİM GENELDE linens- natulıus- home collection- boyner ve yurt dışından .
yardımcı olmayı paylaşmayı severim. komplexlerim yoktur.BİLAKİS ÇOK SIRADAN BİR İNSANIM.rahat olun.
İsminiz sizin için önemli değil demek ki
ama benim için de adına önem vermeyen ÖNEMLİ DEĞİL. !!!
beğeninize sevindim teşekkürler.


DİYALOG YEMEKLERİ
bahar uyanış,davet, sevilmezmi hiç ? :))
kurabiyelerden dilediğin kadar alabilirsin canım..sizler için her şey..
çok sevgiler.


GÜLBİNciğim
selamını iletirim fataoşa tabii zaten okumuştur sanırım :)
duygusal değilim sizin taraftan bakınca öylemi algılandı bilemem. şarkılar hoş sadece.
Ayrıca laleler ve seni bekliyorum :)) !! memnuniyyetle canım.


HEP SÜSÜLÜYDÜM,
ben yaz başında doğmuşum zehracığım. ama boğazda büyümek büyüledi bizleri işte. erguvanlar, leylaklar, sümbüller dört yanımızdaydı hep.Hiç unutamadım o günleri.
güzel dualarına tşkrlr..
svglr..

CAPRİCE DİYARI
:)
hoşgeldiniz.
oda sizin baharınız demekki :) !!


LEZZET SEFASI,
Çok teşekkürler cnm. hepimizin
:))))))))))))))))

ESİN (HUYSUZ BALIK)
çok tşkrlr tatlım inşş.


PRİMA RİMA,
:)) çok tşkrlr.. mutlu oldum :)

hepinize bahar dolusu sevgiler.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) 15 Mart 2009 05:15  

hairak bir dostluk yatıyor bu satırların altında. Dostluğunuz daim olsun, ağzınızda hep kurabiye tadı olsun ;)

pelince 15 Mart 2009 08:49  

Hepimizin ömrü uzun ve sağlıklı olsun inşallah....Kurabiyeler harika,ellerine sağlık....
Güzel bir pazar günü olsun inşallah..

Sevgiler..

Bulbulunyeri 15 Mart 2009 11:29  

Canım,
kelimelerin bir araya gelmesinden bu kadar güzel bir yazı çıkması ne hoş. Mutluluğun resmini ne güzel çizmişsin. Çiçeklere aşık biri olarak, bunu "Tanrı'nın gülüşü" olarak adlandırmana bayıldım.
Bahar bu, insana mutluluğu, duygusallığı aynı anda yaşatması.
Ne güzel bir baharı daha yakaladık.
Sevgiyle kal.

Adsız 15 Mart 2009 12:18  

Yazdığım yerlerde hep, sizin gülen yüzünüzle karşılaşırım. Ve bazen yazdıklarınızı okurum diğerlerinde olduğu gibi, kimi zaman görmezden gelir savuşur giderim.
Şeytanım bu gün izin yapmamıştı sanırım, ondan olacak blogunuzu ziyarete geldim.
Okudum yazdıklarınızı olabildiğince, şen ve sevecen kişiliğinizle karşılaştım.
Yine başa dönersek eğer, asıl etkilendiğim "SİZİNDE MİMOZALARINIZ AÇIP,KELEBEKLERİNİZ KONDU MU MASALARINIZA ??" post'unuz ve altında ki sıra sıra dizeler. Çok hoşuma gitti, okudukça içim açıldı sevdim, sevindim.
Ne mutlu size, yazacaklarım bitmese de çizmeyi aşmamak lazım. Diğer isimsiz gibi ismimi zikr etmesem de 'ismi lazım değil'ler arasında bir dost olduğumu saygı ile belirtmek isterim.
Gülen yüzünüz resminizde ki gibi, hiç solmasın. Hep baharı cemrelerle birlikte sağlıklar içerisinde yaşayın..

Mehtap Pasin Gualano 15 Mart 2009 12:31  

sevgili NuNu, senin gibi birinin arkadaslari da sana benzer tabii. Hem icten, hem duyarli olurlar..

Ne kadar az kaldi bahara degil mi? Bak sana gelmis bile..:-))

Adsız 15 Mart 2009 13:41  

canım benim her yaptığın özel ve güzel,
elbetteki senden kaynaklanıyor ve senden doğruca karşı tarafa geçiveriyor o şahane enerjin.
bende kendimden bilirim, sana bişey yapmak çok içten gelen bişeydir, hep sana sevdiğin bişeyler getirmek isterim. o güzel yüzünün aydınlığını severim, gözlerinin ismin gibi ay kadar parlaklığın severim. mahçubiyetine hayran bakarım :)))
sen güzel olan her şeyin karşılığısın canım arkadaşım.
Her baktığım çiçeğin adı benim için Nuraydır.Ah derim olsada görse bunları. çilekler dutlar incirlerin adı da hep NURAY benim için. sadece senin için onlar :)))
''Tanrının gülüşleri'' onlar senin için.tanrı gülümserken onlar oldu dersin hep.
SEN NE GÜZEL BİŞEYSİN SEN :)
SENİNDE GÖRECEĞİN BAHARLAR ÇOK OLSUN SEVDİCEĞİM.
SEVTAP.

Unknown 15 Mart 2009 14:00  

Canımmmmmmm tüm çmrün bahar gibi renkli geçsin inşallah.Mimozalar hari
ka ruhuna sağlık ne kadar güzel anlatmışsın.Kurabiyelerde muhteşem eee Nuraycığım yaparda kötü olurmu kocaman sevgiler mutlu pazarlar dilerim canım.Bu arada hediyenle yapa
cağın leziz yemekleride bekliyorum.Kocaman sevgiler...

Adsız 15 Mart 2009 14:52  

yazılanı mı okumak lazım, yoksa yazıya yorum yazanları mı? her nasıl olursa olsun vesselam, yazı da yazılanlarda çok güzeldi, çok yaşa NuNu.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Mart 2009 18:02  

ACEMİ ŞEF
arkadaşlarım çok duyarlılar ,birbirimize karşı hassasiyetlerimiz çok gelişmiş durumda... Ondandır..:) tşkrlr cnm

PELİNciğim,
inşallah canım.iyi pazarlar svglr.

BÜLBÜLÜN YERİ,
sizde ne güzel özetlemişsiniz her şeyi, teşekkür ederim.



NE MUTLU SİZ'E :)))))))))

öncelikle hoşgeldiniz çok tşkrlr nazik düşüncenize VE cÖMERT DUYGULARINIZA .
anlaşılmak çok hoş,beni sonsuz mutlu ettiniz sizde.
İSİM konusuna gelince :
Bir insana ''ADI^'' İLE Hitap etmek benim çok sevdiğim bir eylemdir. Kişi varlığına saygılıdır. Gerçek olmasada bir rumuz eklese bizlerinde hitap şekli kolaylaşacak :(
sevgili İsimsiz diye söze başlamak çok yaralayıcı. BEN PAYLAŞMAKTAN SÖZ EDİYORUM DAİMA SAYFAMDA, Ama
-ADSIZLAR- paylaşmayı sevmiyor.Bunu anlatmaya çalıştım sadece. Kırılmasını incinmesini kimsenin istemiyorum,AMACIM BU OLMADI HİÇ !!!
bİR BAŞLIK KULLANDIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÖRNEK ! oldunuz en azından :))hİTAP eDEBİLDİYSEM SEVİNİRİM. baharlarınız yüreğinizde olsun....... SVGLR.


MEHTAP.P.G
Seviyorum kardeş gibi olduğumuz arkadaşlarımı. O'da 6. sınıftan beri arkadaşım.35 yıllık kalpler çoğu !artık leb demeden leblebeyi anlar olduk Mehtapcığım :)
çok teşekkür ederim güzel yorumuna, bahar artık havada , evde değil,tüm hücrelerime doldu :))) Dönüş yok :)
SVGLR...

SEVTAPcığım canım sarı şekerim.
Asıl sen nasıl güzelsin .. çok duygulandım daha ilk cümlelerinde..
Aslında her şey Yaradandan ötürü biliyorsun. Bizler elçiyiz bu güzelliklere. Çok teşekkür ederim kalbi hazine arkadaşım. Hep diyorum,İYİKİ HAYATIMDASINIZ. BEN SİZLER OLMADAN NASIL ÇOĞALABİLİRDİM Kİ.
HEP VAROLUN.......


DERYAcığım,
çok sağol tatlım.Hepimizin ömrü bahar olsun inş.
beğendiğine sevindim. Çok SVGLR CNM.


?????????????????????
Çok teşekkürler, hepinizin güzel ve aydınlık yüreklerinizden dökülen rengarenk inciler bunlar sanırım. SVGLR.


DEFNEYLE BİRLİKTE,
hep beraber canım.

pelince 15 Mart 2009 20:12  

Nunucum çok naziksin,bugün daha iyiyim.En azından artık uyumak istemiyorum:)

pelince 15 Mart 2009 20:12  

Nunucum çok naziksin,bugün daha iyiyim.En azından artık uyumak istemiyorum:)

neseersoy 15 Mart 2009 21:21  

Sevgili Nunu ,
Mimoza deyince uzun seneler yaz kış yaşadığım mis gibi Ada geldi aklıma. Ada denince ilk akla gelen güzelliklerden bir tanesi mimoza , bu mevsimde mimoza ağaçları heryerde mis kokularıyla açar ve evlerimize de sürekli misafir olurdu. Uzun zaman oldu mimoza almayalı , yarın iş dönüşü deniz yolu ile eve geleceğim ve çiçekçilerde mimoza bakacağım.
Güzel bir hafta diliyorum , sevgilerimle

Adsız 15 Mart 2009 21:23  

Mimozaları ben de çok severim..Bahar coşkusu içinizden eksik olmasın..sevgiler..

Yaşamın kıyısında 15 Mart 2009 21:53  

Cam önünde sardunyaları...
Düşmesinler diye bir de cıta çakmıştı...
Sulardı sabah akşam...
Mahallemizin Ayten ablası...

Kocaman bir yürek taşırdı...
Levanta kokardı gerdanı...
Kelebeklere aşıktı...
Arkadaşıydı sardunyaları...
Mahallemizin Ayten ablası...

Adsız 15 Mart 2009 22:43  

Canim Nunum İzmir bulusmasina gidemedim annem biliyorsun agir bir ameliyat gecirdi onu yanliz birakamam gelip giden eksik olmuyor sag olsunlar
insallah baska bir zaman.

Canim arkadaslarimla gorusmek
herhalde bu gidisle bana nasip olmayacak:(((

Guzel bir hafta gecirmen dileklerimle.

KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GONDERDİM.

Adsız 15 Mart 2009 23:06  

akşamın şu saatlerinde ilaç gibi geldi şarkılar.
enfes bir dilin var senin, çok bağlayıcı.
nerden alıp ta , nereye bağlamışın sözü .kocaman bir BRAVO arkadaşıma.
dillerine ellerine sağlık canım.
sevenlerin çok olsun.

SEMRA.

Baharcicegi 15 Mart 2009 23:55  

Biz burda daha bahar havasini giremedik,ne kelebek ne cicek,kar yagmur kisin son günlerini yasiyoruz.
Cicekler icimi acti,mis gibi bahar kokulu,hayatin bahar gibi renkli ciceklerle, mutluluklarla gecsin canim

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 16 Mart 2009 10:04  

Nunucuuumm,

huzur, mutluluk ve umut...Bu duyguları her sayfana gelişimde tekrar tekrar yaşıyorum...

Amin diyorum tüm güzel dileklerine ve harika yazılarınını eksilmeden devamını diliyorum...

Sevgiyle kal,

HÜLYA 16 Mart 2009 11:06  

canımsııın yine nunu farkını ortaya koymuşsun.. Senin satıırlarını okurken ayrı bir keyif alıyorum dile getirmesi zor eşsiz bir huzur doluyor içime.. Kalbinin güzelliği yazılarınla yayılıyor etrafa...

gzüel gönlüne göre versin mevlam.. çook öptüm seni

Unknown 16 Mart 2009 11:39  

Çok hoş görüntü ve çok duygusal bir anlatımdı yüreğine sağlık.
Bende balkonumdaki küpe ve begonyalarıma kış yaz açtıkları minnet duyarım.Koyduğum ekmeklere gelen kuşlara şürederim.

neslihan erzincan özgür 16 Mart 2009 12:53  

Duaların kabul olsun Nunucuğum.düne yetişemedim,coco kurabiyelerin harika olmuş.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Damak Tadı 16 Mart 2009 14:06  

Tüm güzellikler yakışır sana Nunu'cuğum..

Coco kurabiyelerin öyle nefis görünüyorlar ki,imrenmemek elde değil..))Gönlüne sağlık canım..



Sevgiler..

tatlıhayat 16 Mart 2009 18:07  

O kadar narin bir canlının ömrünün bu kadar kısa olması ne acı değil mi.... Güzel dualarına yürekten amin canım..sevgiyle....

Adsız 16 Mart 2009 18:11  

Şarkıların güzel
coco güzel, mimozaların güzel,
ama en güzeli sen ve kelebekler,
tüm duaların seninlede olsun canım. ağzına sağlık

Unknown 16 Mart 2009 18:15  

Nunu'cugum guzel dileklerin icin amiiin diyorim. Biliyor musun burada mimoza yok. Zaten cok fazla cicek cesidi de yok. Ama cok guzel agaclar var. Ben gene de Istanbul cicekcilerinde gordugum cicekleri, mimozalari, nergisleri ozluyorum:)) Bir onceki yazinda verdigin coco tarifini de en kisa zamanda yapacagim. Ellerine saglik. Sevgiler.

TAZE NANE 16 Mart 2009 18:18  

İyi haftalar.
Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Mart 2009 20:01  

ÇOK TEŞEKKÜRLER.
SEVGİLER ARKADAŞLAR.

Adsız 18 Mart 2009 07:47  

nunuşum bunudamı yaptın sen ya..
aç bir pastane artık :))
bayılırım ben bunlara.ellerine sağlık canım.
NESLİHAN.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP