SARI ŞEKERİMİZDE HARİKA BİR GÜN.

>> 31 Mart 2009 Salı



 İÇİ LAHMACUN HARCLI BÖREK - (süperr bişey) tarifi vereceğim.
 zeytinyağlı poğaça
ev sahibemizin  dil peynirli böreği  !!! (tarif vereceğim)
 portakallı kurabiye
MEYVE BUKETİ tarifi
  rokalı- cevizli- narlı salata
 fondü
kahve likörü- çikolata-
çikolatalı fıstıklı bahar muffınleri   tarifi
kurabiyelerin  tarifi
hayatın güzellikleri :)
Biz yoncalar olarak , Çok sevgili Arkadaşım sarı şekerimizde, aylar sonra buluştuğumuz bu güzel günden kareler....
Tekrar geçmiş olsun canım... (kendisi varis ameliyatı geçirmişti)

44 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 31 Mart 2009 09:51  

Allah gülmekten ayırmasın... Sağlıklı, neşe dolu sofralarınız bol olsun. Her şey çok güzel... Herkesin ellerine emeklerine sağlık... Sıcacık sevgiler...

ab-ı hayat 31 Mart 2009 09:52  

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık,harika bir masa olmuş.Herşey nefis görünüyor.Meyvelere bayıldım...(bir sır vereyim mi,hamile olunca blog dolaşmak çok zor oluyormuş:))))

sevgiler...

Adsız 31 Mart 2009 10:02  

canlarım benim. ne zor aylar geçirdiniz hakikaten. acılar hastalıklar kayıplar sizi bütün yapan kardeş ötesi sevginiz birbirinize olan bağlarınız. olağanüstü birisin nuraycım,her şeyi hakediyorsun.
dediğin gibi allah bunları unutturacak acı versmesin. rahmeler diliyorum giden annelere,şifalar dilerim gönülden hepinize ayrı ayrı.
çok güzel bir masa.olmak isterdim aranızda.
sevgiler selamlar canım.
NESLİHAN

durutarifler 31 Mart 2009 10:18  

Oy oy oy hepsi muhteşem. Hangi tarife bakacağımı şaşaşırdım.
Ben de orada olmak isterdim vallahi.
Herkesinnnn ellerine sağlıkkkk

Moonish (moonsun) 31 Mart 2009 10:32  

Sofra muhtesem Nunucum :)) Harikaaa :))

Unknown 31 Mart 2009 10:32  

mükemmel bir ziyafet sofrası olmuş yapanın ellerine sağlık

Unknown 31 Mart 2009 10:46  

Canımmmm Nuraycım inşallah hastalık
la geçen günler senin ve tüm dostla
rın için geride kalmıştır.Muhteşem
bir gün geçirmişsiniz Rabbim ayırma
sın ağız tadınız daim olsun.Senin hazırladığın meyve buketi ve kurabiyeler muhteşem senin gibi sımsıcak sevgiler....

pelince 31 Mart 2009 10:52  

Muhabbetiniz her zaman bol olsun,neşeniz daim olsun...mamalar harika...Afiyet olsun...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 31 Mart 2009 11:00  

allahım bu nasıl bir sofra böyle... :)
harikaaaaaa :))))

Hatice 31 Mart 2009 11:01  

Nunucuğum Allah muhabbetinizi artırsın:))
hepinize geçmiş olsun, Allah tekrarını göstermesin...
masadakiler nefis görünüyor, emeği geçenlerin ellerine sağlık, afiyetler olsun...
sevgiler...

sevil 31 Mart 2009 11:19  

aman allahım nunucum ay ne çok orda olmayı istedim şuan anlatamam
hımm kahvaltıda yapmadım zati
amanın tutmayın beni diyip sofraya oturasım geldsi :))
canım hepinizin ellerine saglık gercekten mükemmel
olmuş
emeklerinize saglık
sevgiler
sevil

Adsız 31 Mart 2009 11:24  

Biricik arjkadaşım merhaba. sevgi ve hüzünle baktım masaya. son dönemde tatsız durumlar geldi geçti.ama öylesine eğlenmişsinizki facebooktan gördümde, bende kahkahalarla güldüm. seninle olup 5 dakika gülmeden durmak ne mümkün. bilirim hastalık vızzzz gelir size. dirayetli kızlarsınız siz. MAŞALLAH CANLARIM SİZLERE. SOFRA OLAĞANÜSTÜ. bakakaldım ellerinize emeklerinize sağlık,süppersiniz ayrı ayrı.
sevgi ve selamlar nunucum.
SEMRA.

Esra'nın Mutfağı 31 Mart 2009 11:32  

ya inanamıyorum fondü bile var. olamaz yaa yine iştahım açıldı. senin sayfanı açmaya korkar oldum hep mükemmel yiyeceklerden oluşan muhteşem masalar görüyorum.. süperr..

Unknown 31 Mart 2009 11:44  

yine mükkemmel dostların buluştuğu mükkemmel bir sofra,allah herbirinizin dertlerini unuttursun gülünen günleriniz bol olsun ,tarifleri merakla bekliycem nuraycım sevgiler

Adsız 31 Mart 2009 12:05  

oh maşallah maşallah insanın ustamı usta,marifetlimi marifetli, zarifmi zarif arkadaşı olunca sonuçlarda bu oluyo demekki.
nunuşum herkese geçmiş olsun canım arkadaşım.yapanlarında tek tek eline sağlık,bak ameliyatlılar birde. şifalar diliyorum onlara. vede başsağlığı =((
çok çok öperim yanaklarından sevgilerimi yolluyorum canım.

ESİN.

Adsız 31 Mart 2009 12:34  

çok elit görünüyor masanız nunuş.
sevgi ve neşe fışkırıyor adeta.
herkese geçmiş olsun, vefat edenlere rahmet dilerim canım.
iyi bak kendine. sevgiler şeker.

ASU.

Yaşamın kıyısında 31 Mart 2009 12:57  

Nunu'm
Sofra harika görülüyor. Şehir dışı demişsin, sanırım doğanın daha çok bulunduğu yerlerdir.
Güzel bir gün geçirdiğine sevindim.
Herkezin rahatsızlıklarla geçen günlerinin tekrarlanmamasını dilerim.
Seni de çok öperim...

egeli 31 Mart 2009 13:22  

ALLAH DAHA BAŞKA ACILAR VERMESİN NUNUM ,GÜLÜŞÜNÜZDE YÜZÜNÜZDEN HİÇ EKSİK OLMASIN...NE MUTLU SİZLERE...HEPSİ HARİKA CANIM ELLERİNİZE SAĞLIK....

a_y_s_e 31 Mart 2009 13:34  

hepinize cok gecmis olsun, kaybettiginiz sevdiklerinize Allah rahmet eylesin...

Insallah daha baska sıkıntılar yasamazsiniz.. cok sevgiler.

Adsız 31 Mart 2009 13:41  

amanda aman, nede güzelleşmiş benim arkadaşlarım. ayaklanmışlar, gezmelere gitmişler -) içleri aydınlanmış,sıkıntılar atılmış hele sofralar coşmuş adeta.valla çok beğendim nurişcim. bencede kim olmak istemezki orda.eline sağlık canım.
hazırlığın çok göz alıcı maşallah.
aileye sevgiler selamlar.
arkadaşlarına şifalar ve başsağlığı diliyorum. son olsun inşallah. bye bye canım.
GÜLDEN.Y

Hülya 31 Mart 2009 14:10  

Nefis bir masa tarifleri bekliyoruz.
Sevgiler

Flame 31 Mart 2009 14:14  

Salatayı suyun içinde kiraz zannettim ne alaka değil mi? Çok şık bir sofra, lezziz mamalarla offf ki nee offff..

MUTFAKISTAN 31 Mart 2009 14:29  

Canim masallah size.
Ne guzel bir masa,ne guzel dostlar hepinize gecmis olsun nazarlar degmesin.
Hersey harika gorunuyor ellerinize saglik
Sevgiler

Adsız 31 Mart 2009 14:55  

valla nuray artık ayaktasınız ya..ne gam ne keder güzelim.
dediğine katılıyorum aynen devamimızmızlıkla geçen zamana yazık.enfes masanız-dostluğunuz sohbetiniz imrendiriyor herkesi. haydi yolunuz açık olsun.
şu böreklerin tarifini bana maaille nolur.ne güzel erimiş anam o öyle.
haydi allaha emanet ol.sevgiler.

GÜLBİN.B

dogada.blogspot.ru 31 Mart 2009 15:03  

her günün böyle mutlu,bereketli ,sevgi dolu geçsin sevgili NUNUcum
gözlerim kamaştı bu güzelliklerden sevgilerrrrrrrrrrr

Adsız 31 Mart 2009 15:06  

güzel arkadaşıma ve arkadaşlarına sağlık başta olmak üzere çok daha keyifli bereketli yıllar diliyorum. içim coştu sohbetine ve kurulan sofraya.yakışır benim arkadaşıma.
çok sevgiler şekrciğim. A.SEMA

HÜLYA 31 Mart 2009 15:08  

yine çok güzel bir masa , yine çok güzel mamalar ve en önemliside yine harika dostluklar...

yüzünüzün her daim gülmesi dileğiyle... mutluluğunuz daim olsun..

çook çook öptüm

NzlGl 31 Mart 2009 15:52  

Sevgili Nununcuğum
Mutluluklar paylaştıkça çoğalır , üzüntüler paylaştıkça azalarımış.
Bu duyguları paylaşabildiğiniz bu dostlarınızla nice güzel günler geçireceğiniz bir hayat diliyorum.
Hepsine geçmişler olsun.
sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 31 Mart 2009 15:55  

Nunucuğum,

tekrardan sana da ve tüm dostlarına ve de her nerde varsa herkese geçmişler olsun diyorum...Herkese allahtan acil şifalar dilerim...

Hayatta hiçbirşeyi değişmeyeceğim şeylerin başında ailem sonra da dostlarım gelir...Onlarla edilen sohbet ve atılan kahkahalar her ilaçtan daha devadır insana...

Sağlık, sevgi ve mutluluk dolu günler dilerim canımcım...

Sevgiyle kal,

bir demet feslegen 31 Mart 2009 16:03  

Nunucum, o sofrada olmak harika bir duygu olsa gerek :)) müthiş hazırlıklar yapmışsınız ellerinize sağlık hepinizin..
Kayıplar için başsağlığı, hastalıklar için de geçmişler olsun diliyorum, hep gülersin umarım böyle..
Sevgiler

kristalkelebek(aslı) 31 Mart 2009 16:07  

Hastalıklar hep geride kalsın inşallah...Hep böyle sağlıklı, mutlu, lezzetli sofralarda buluşun NuNucum:).
Sevgilerimle;).
aslı

Birsel ve İrem 31 Mart 2009 16:31  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
armina 31 Mart 2009 16:32  

Harika bir masa ve harika tarifler. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık canım.

Adsız 31 Mart 2009 16:42  

ne güzel hazırlıklar, nede çok gülmeler =)))) ( ay bende olsaydım :(
demek pirzolalar kilo kilo =))
aman aman yarasın..
en güzel tek gıda gülmek zaten.
allah şifalar versin nunucum.
hepinize sevgiler gönderiyorum..bayıldım o sofranıza.

ZEYNEP GÜNAL.

LEMAN 31 Mart 2009 17:44  

vallahi süper kıskananlar çatlasın yani:) çok uzaktayız ama kalbimiz orda hep mutlu paylaşımlar olsun inşallah ne güzel

arzumcum.blogspot.com 31 Mart 2009 17:47  

herşey muhteşem görünüyor.hepinizin ellerine sağlık.afiyetler olsun canım.

tatlıhayat 31 Mart 2009 17:48  

Nunu cum portakallı kekini arkadaşlarıma yaptım.İnan bana iki diim kaldı,nefisti.Çok teşekkürler canım.Sofranıza ve muhabbetinize nazar değmesin.Dil peynirli ve lahmacun böreğinin tarifini bekliyorum.Sevgiyle....

Adsız 31 Mart 2009 18:40  

hayatcığım tatlıcığım herkesin o marifetli eline sağlık.
bütün yaralı kuşlar bira arayamı gelmiş orada. gülümsüyorum ama çokda cız ediyo içim bir yandan.allah bidaha yaşatmasın ne sana ne bize .güzel sofralar güzel insanlara yaraşmış.herkese sonsuz sevgi ve selamlar canım. FATOŞ.

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Mart 2009 19:13  

TATLI HAYAT,
Gülyüzcüğüm canım benim, afiyetler olsun , çok mutlu oldum, portakallımı denemeyen az arkadaş kaldı sanırım, çok sevildi.
buda beni mutlu etmeye yetti tabiiki. sevgiler canım..


ANLAMLI YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
HEPİNİZE AYRI AYRI SEVGİLER,
TEŞEKKÜRLER.

Selma - DUSBAHCESI 1 Nisan 2009 00:36  

Sofra super olmus gercekten. Karnim acikti gecenin bu saatinde! Ellerinize saglik; Hollandadan selamlar

Mehtap 1 Nisan 2009 11:28  

Sofralarınız harika bayılıyorum bu sofraları izlemeye.Ama en önemlisi sağlık.Size ve arkadaşlarınıza,yakınlarınza acil şifalar,sağlık diliyorum.herşey gönlünüzce olsun.sevgiler.

Adsız 1 Nisan 2009 13:39  

MERHABA MASANIZ ÇOK GÜZEL AMA DAHA GÜZEL OLAN BİR ŞEY VAR ODA DANTELLİ TABAKLARINIZ.AYIP OLMAZSA NEREDEN ALDIĞINIZI ÖĞRENEBİLİRMİYİM.

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Nisan 2009 18:07  

Arkadaşım sonsuz zevk sahibidir teşekkür ederiz.
biz arkadaşımda misafirdik..
tabaklarının yerini bilemiyorum.
yardımcı olamadım ne yazıkki.

Adsız 3 Nisan 2009 00:32  

Canım,çok güzel bir gün ge çirdik.Her zaman birlikte olalım.İyi günde, kötü günde. Sağlığımız,sıhhatimiz daim olsun.
Sofralarımız bereketli olsun. Bize şahane bir gün geçirmemizi sağlayan Sevtap'çığıma,arabanla bizi götürüp,getirdiğin için NUNUM,Sana teşekkürler. Sevgilerimle...Belgin

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP