SAATLERİNİZİ GERİ ALDINIZ MIIIIIIIII ???? :))))

>> 29 Mart 2009 Pazar

Yaz saati uygulaması başlıyoooooorrr.... :)))



:))))))))) Öyle şeker yabancı sitelerki, esinlenmemek elde değil, bende saat uygulamasına ayak uydurmak istedim. Kış sebzeleriyle hazırlayıverdim...Hadi beraber yapalım...Kolay gelsin.

KEREVİZ SALATASI

1 iri rendelenmiş kereviz
aldığı kadar yoğurt (sulu olmasın kıvamı)
bir diş sarımsak
tadına göre tuz
arzuya bağlı ceviz, nar, havuç.

22'lik bir çember içine,Rendelenmiş kereviz hiç bekletilmeden sarımsaklı yoğurda eklenip karıştırılır.
üzerine nar veya ceviz eklenip servis yapılır.Dikkatlice yukarı doğru çıkartılıp servise hazırlanır.
HERKESE AFİYETLER OLSUN..

YAZ SAATİ UYGULAMAMIZ VE OYLARIMIZ !!HAYIRLI OLSUN :(

ÇOK SEVGİLER..
İYİ HAFTALAR SEVGİLİ ARKADAŞLAR.

37 yorum:

Unknown 29 Mart 2009 22:38  

ELLERİNE SAĞLIK CANIM AFİYET OLSUN SİZLERE...

Adsız 29 Mart 2009 22:40  

nunucum beni çokk gülümsetti çok şeker olmuş.süper bir fikir:) böyle saati yerim ben yer:)) ellerine sağlık canım..

atesböcegi 29 Mart 2009 22:40  

pasta zannettim ilk an. Cep telefonundan girdim ekranda küçük olunca. 40 yıl düşünsem aklıma (gerçi 2 küçük çocukla bende akıl diye bişey kalmadı) gelmez böyle günde saat süsü vermek. Yaratıcılığına bir kez daha hayran kaldım. Nefis olmuş canım.sevgiler

akasyakokusu 29 Mart 2009 22:43  

Hahahahh..hahh.
Ne mucitsin senn..
çok yaşaa emii.
emeğine yüreğine sağlık şekerim..
Çok sevgiler..

Adsız 29 Mart 2009 22:52  

-))))
yaa ne demeli sana bilmemki :))
acaip güldürdün beni. feci bişey oldun sen artık -))))
ne güzellikler kattın sebzelere meyvelere..
benide sana vericem. acaba benden ne yaparsın
hehhehehheheeeeeeeeee
canım benim sen tek geçersin !!!
maşallah diyorum sana.
iyi geceler
SELMA.

Unknown 29 Mart 2009 23:15  

Canımmmm böyle muhteşem ve şık fikir
ler ancak senin gibi zarif bir hanımefendiden çıkar.Ellerine sağlık
salata ve saat süper mutlu haftalar
sımsıcak sevgiler...

sema 29 Mart 2009 23:30  

Pasta olduğunu sandığım şeyin salata olması beni çok şaşırttı. Ne güzel bir sunum böyle, zekanıza hayran kaldım, sevgiler.

Adsız 29 Mart 2009 23:39  

şu seçimler yüzünden yarattığın mucice beni gülümsetti canım nuraycığım.
iyiki sen varsın..
çok moralim bozuldu bu oylama arızalarına.
sevgiler canım.
enfes bir tarzın var.

ESİN.

made in funda 29 Mart 2009 23:56  

pasta zannettim vallahi.çok şık.eline sağlık.

neseersoy 30 Mart 2009 00:00  

Çok güzelll :-))
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle

LEMAN 30 Mart 2009 00:19  

aldım aldım canım ya nerden geliyo aklına bu fikirler süpersin valla

KİZHATCE 30 Mart 2009 00:19  

yerim ben bu saaaatiiiii:)sevgiler nu nu.....

boncuk mutfakta 30 Mart 2009 01:06  

Çok güzel ,çok eğlenceli ,güncel, belliki çokta lezzetli ellerin ,yaratıcılığın dert görmesin.Süpersin

lezzet sefasi 30 Mart 2009 04:05  

nefis bir sunumm elleriniz e saglik.goruntuye bayildimm

Adsız 30 Mart 2009 08:40  

allah iyiliğini versin.
bunu nasıl icat ettin şimdi sen :) ay sabah sabah bayıldım sana ve salatana. çok güzel olmuş çok. yapamayacağın şey yok.
not: selmaya varya 2 saattir hala gülüyorum.
ikinizede sevgiler canım.sanada iyi bir hafta olsun.
öpüyorum bende.
GÜLBİN.B

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 30 Mart 2009 08:47  

Nunucuğum,

bende herkes gibi pasta zannettim önce küçük fotosunu görünce:)Ellerine sağlık, yaratıcı arkadaşım...

Hakikaten harikasın!

Sevgiyle kal,

Adsız 30 Mart 2009 09:20  

Günaydın nunucum.hala ayılamadım sabaha karşı yatınca :(((((
baktığımı pasta zannettim bende. ama diyorum kereviz ne alaka.
bu seçim beni çileden çıkardı yine.. fakat bu güzellik sinirlerime öyle iyi geldiki anlatamam. sana bayılıyorum nuraycım.. çok zengin bir iç dünyan ve hayal gücün var. eline sağlık gülüm.
iyi çalışmalar.
NESRİN.

HÜLYA 30 Mart 2009 09:46  

eee böyle bir sunumda anca senden beklenirdi.. yaratıcılıkta sınır yok valla...

ellerine sağlık canım çok gzüel bir salata olmuş.. enfees..

sevgiler çok çok öptüm

Adsız 30 Mart 2009 10:32  

günaydın canım. hepimiz uykussuz sıkıntılı ve çok gergin bir gece geçirdik MALUM ! Böyle asık suratlı uyanmışken,sayfanda dakikalrca güldüm inanki. vallahi saate bayıldım. feci güzel bişey yaptın yine. seninde akıl saatin maşallah tıkır tıkır çalışıo valla ne yalan.eline kolun sağlık, yarasın arkadaşıma.iyi günler canım.

FERDA.

pelince 30 Mart 2009 10:55  

Nunucum süper olmuş süper :))

sevil 30 Mart 2009 11:22  

nunucum ne guzel bir sunum olmuş ellerine saglık harika olmuş gercekten haftaya seninle başlamak çok guzel geldi bana harikasın sevgiyle kal..

bahar 30 Mart 2009 12:12  

çok alemsin canım ya. önce pasta zannetim sonra tarife bakarken. çok şeker.yiyenlere afiyet olsun

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 30 Mart 2009 13:19  

Süper görüntü bayıldım... Tebrikler, açıkcası benim aklıma hayatta gelmezdi böylesi orjinal bir sunum... Bu kış hiç yapmadım kereviz salatası aklıma düştü iyi mi:) Ellerine sağlık sevgiler...

Adsız 30 Mart 2009 13:44  

anacım senin saatin bile bir başka oluyo yawww :-)
ÇOK YENİLESİ OLMUŞ BU NUNU.
ÇOKKKKKKKK.

BANU.

Serap'la turuncu lezzetler 30 Mart 2009 15:20  

ayy bayıldım ben bu saate:) çok yaratıcısın canım tebrik ederim...ellerine sağlık iyi haftalar öpüyorum..

IŞILCA TATLAR 30 Mart 2009 15:28  

Nuray'cığım,

Saatleri almasına aldık ama bedenleri daha ayarlayamadık.
Harika olmuş bu salata. Fikir ise muhteşem, yaratıcı arkadaşım.

Ellerine, gönlüne sağlık.

durutarifler 30 Mart 2009 15:49  

Biz çok severiz ve her hafta bir kerevizden mutlaka yaparım ben.
Kereviz tadı ile hiç mi hiç alakası olmuyor.
Ellerine sağlık.
İyi haftalar

Adsız 30 Mart 2009 15:59  

Bayıldım ben bu salataya.
BU salataya bakarak saatleri geri almak ne güzel bir fikir:))
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler.

Adsız 30 Mart 2009 16:02  

canımcımmm : ben bunu mutfağıma assam daha iyi olur. ne dersin ? yemeye kıyamıcam inanki.
bittim salatana nunuş.şahanesin yine . çok çok öpüyorum seni.
SEMRA.

Adsız 30 Mart 2009 17:39  

anacım ömre bedelsin sen ömürsün inan. pastamı omu bumu diye bakınırken salata diye okuyunca kal geldi bana.sanırım tüm arkadaşlarınada öyledir. akıllara zarar güzel olmuş. bide ağacın vardı onu hiç unutamıyorum !
maşallah canım ellerine vede aklına.iyiki açtın böyle biyer.bizede neler öğrettin teşekkür ederim canım sana. görüşmek üzere iyi akşamlar nunuşum. FATOŞ.

Zehra Gürgen 30 Mart 2009 19:49  

Ben pasta sanmıştım onu...
ya inanmıyorum sen kerevizi bile böyle pasta gibi sunan çılgınlardansın ! ve hatta tanıdığım tek çılgınsın ! süper olmuş. bak bunlar banada çok güzel fikir veriyor...
Ellerine sağlık
sevgiler

Feyza Fidan 30 Mart 2009 20:08  

Yerim senin saati geri alınmış kereviz salatanı:) Yaratıcı arkadaşım benim öptüm seni kocaman :))

bir dilim bir tutam 30 Mart 2009 21:34  

Ilk bakista bende pasta sandim....Sonra ikinci bir bakis ve salata......Yaz saati uygulamasina ne kadar da güzel uymus....Sahane bir fikir.....Diger uygulamada bende yapmayi düsünüyorum....Berlinden sevgiler Nunucum

Adsız 30 Mart 2009 21:48  

Müthiş bir keyifle her sunuşuna hayran oluyorum. böylesine hünerli olman beni gururlandırıyor. arkadaşlığın her evresinde çok verimlidir zaten. iyiki varsın nuraycığım. eline sağlık.
GÜLDEN .Y

hanimeli21 31 Mart 2009 01:03  

Sen secimler icin de bir sandik pasta yapmissindir herhalde.
Senden artik beklenir ne diyeyim ,nasil dusundun hayret ettim.

Aybike Ceylan 31 Mart 2009 01:45  

Cok sekersin, ellerine saglik Nunum..

Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir hafta diliyorum.

Adsız 1 Nisan 2009 19:48  

AFFERİM NUNU.
!!!
=)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP