MORAL KAHVALTISI

>> 10 Mart 2009 Salı


Betüş'ümün bana çok zarif ,bahar hediyeleri (çay tabakları ve tepsisi )

betülün çok sevdiği kıymalı soğanlı patatesli börekleryine çok çok sevdiği üzümlü kek

yazdan kalan son ! kara dut reçelim
torosan inciri !!! : ))))) betül hiç reçel yemez .sadece benimkileri tadar. ama incire bayıldı !!


betülün getirdiği ay çekirdekli simitler ( MEHTAP' a Hitafen :)))))
KISACASI HAYAT :
''
SEN BAŞKA ! PLANLAR YAPARKEN, BAŞINA GELENLERDİR :((
''


Çok sevgili biricik arkadaşım BETÜL ile hafta başının ilk gününden kahvaltı karelerimiz.
Betülcüğüm yaz sonundan beri çok yorgun ve teleşlı aylar geçirmekte. Annesinin ne yazıkki ismi bile yeten !! hastalığı nedeniyle bir seri ameliyatlar geçirmekteler :(
hatta geçen ay tekrar bir tane daha yaşadılar.
Bu hummalı koşturmalar içinde ise ;
kendisine konan ani bir teşhisle çok yoğun taramalar ve detaylı bir tedavi içinde son zamanlarda :(((((
osabahta erkenden tahlillerini yaptırıp davetim üzerine bir moral kahvaltısı yaptık kendisiyle :(
Metanetine ve azmine hayran olduğum biricik arkadaşıma acil şifalar diliyor, nerede varsa tüm hastalarımıza yaşam mücadelesi temenni ediyorum.

DAİMA YANIBAŞINDAYIM BETÜŞÜM. !!!! (dualarınız biliyorum bizimle)

HAYATIN gÜLEN yÜZÜYLE yAŞAMANIZ dİLEKLERİMLE SEVGİLER..

47 yorum:

Adsız 10 Mart 2009 08:37  

Kocaman bir günaydın...
Ne güzel bir sofra olmuş Nunucuğum.Üzümlü kek benim de favorimdir.Ellerine,yüreğine sağlık.Sevgiler...

hepsusluydum 10 Mart 2009 08:38  

Günaydın arkadaşım, sen de benim gibi erkenci misin? Bu gün dersim öğlenden sonra evdeyim şu anda..
Sofran ve ışığın arkadaşına çokkk çok moral vermiştir inşallah..Allah yanında olur onun inşallah..Sevgilerimle Zehr@

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Mart 2009 08:42  

HEP SÜSLÜYDÜM,
Günaydın zehracığım hep erkenciyim bende canım. Betüle güveniyor ve inanıyorum, başaracak !! inşallah ..
çok teşekkür ederiz.

KİZHATCE 10 Mart 2009 09:07  

günaydın nunu,sofran çok güzel ve sıcak görünüyor:)arkadaşının annesine allah şifa versin,dualarıma aldım inş...dostluğunuzun üzerine hiç gölge düşmesin sürekli aydınlık olsun nunu cuğum,sevgiler.....

Adsız 10 Mart 2009 09:21  

canım benim, sen ona ,O sana üzülüyordur mutlaka.
allah hem annesine ,hemde kendisine şifalar ihsan etsin. ana-kız aynı kaderde demek :(
çok üzüldüm çok.
sende metanetlisin ,kendini dik tut. çok öpüyorum yanaklarından,allah her hastaya şifa versin.
kahvaltın harika olmuş yine nunuşum benim.
sevgiler canım. FERDA.

Delfina ; 10 Mart 2009 09:27  

Sevgili Betül'e çok geçmiş olsun, acil şifalar olsun.İnanıyorum ki,tez zamanda atlatacak sıkıntıları çünkü böyle pırlanta bir dostu var.

İkinizin de gözlerinden öperim.
Sevgiler,

zero 10 Mart 2009 09:34  

Nunucum yine her zamanki gibi öyle tatlısın ki, moral bulmak isteyenin sana koşmasını çok iyi anlıyorum.
sofranın zarafetine, ama özellikle de tabaklarına tek kelimeyle bayıldım:)

Unknown 10 Mart 2009 09:36  

Canımmmmmm yüreğine ellerine sağlık
muhteşem bir sofra.Hediyelerini iyi
günlerde kullan.Betül hanımın anne
sine acil şifalar dilerim.Sımsıcak sevgiler.......

Adsız 10 Mart 2009 09:42  

Ne çok sevdiğini bilirim betülü.kendisinede annesine acilll şifalar diliyorum nuraycığım.
sEN dersin ya hep ^ bu hayatta her şey var ! ^ diye, aynen öyle. metanetini koru canım.
çok koşturmadan kendine özen göster. masan ve çay tabakların müthiş. keyfiniz çok olsun tatlım.
öpüyorum bende seni.
ESİN.

birsence 10 Mart 2009 09:49  

sofra harika olmuş gerçekten...arkadaşınız betüle ve annesine acil şifalar diliyorum....çok geçmişler olsun...hoşçakalın...

Damak Tadı 10 Mart 2009 10:06  

Betül'ü, artık bende anlattığın kadar,hatta daha çok tanıyorum sayende..)Dostlar böyle günlerde çok daha önemlidir..(iyi günde herkes dost)..İyi varsın canım..

Betül'ün getirdiği tabaklar,kendi kadar zarifmiş..Masanda çok şık ve sevgi dolu olmuş tatlım.Eminim Betül moral depolamış olarak senden ayrılmıştır..Kocaman öpüyorum tatlım..Sevgilerle..


Not:Aklım sizde kaldı tatlım..

Yelda 10 Mart 2009 10:13  

Günaydın çok güzel bir sofra çok güzel hediyeler ve ve güzel dileklerin için teşekkürler
Kucak Dolusu sevgiler

Adsız 10 Mart 2009 10:13  

nunucum çok üzüldüm ya gülüm.
tanışmadık kendisiyle ama,her daim dilindedir bu güzel insan. şansı çok olsun her ikisininde, sende bırakmazsın onu kanatsız melek.hiç birimizi bırakmadın ki zaten.
alah seninde kalbine göre versin daima. nur yüzünden
yanaklarından özlemle öperim canım.yarın görüşmek üzere.
SEVTAP.

Adsız 10 Mart 2009 10:38  

nunucum gunaydın öncelikle masan harika ellerine ve emegine saglık
betül arkadaşına gelince cok ama cok gecmiş olsun
biliyormusun balım moral herseyin ilacı bence hastalıgı ne olursa olsun eger morali yüksekse o yener o hastalıgı ben inanıyorum
canım acil şifalar dilerim
sevgiyle kal

Adsız 10 Mart 2009 10:47  

canım arkadaşım herkesi okadar memnun eder ve unutturursun ki derdini sana her şey için kendi adımada telekkür ederim biriciğim.
sevgili betül arkadaşa ve annesine güzel yaradanımız hayırlı şifalar nasip etsin. kötü gün dostluğun dillere şayan. allah iyi günlerini çok eylesin inşallah.harkulade masanı ve çay takımını çok beğendim. o mavişleri ise herzaman çok !! sevdim biliyorsun. kahve-bej en sevdiğim renklerdir =)
HAYATIN GÜLEN YÜZÜ de seni hiç bırakmasın.kocaman sarıldım birtanem. güzel kalplim benim.
NESLİHAN.

Adsız 10 Mart 2009 10:50  

MORAL HERŞEYDİR CANIM. SEN ONA ÇOK İYİ GELİYORSUN. ALLAH YARDIMCILARI OLSUN.İYİKİ VARSIN TEMİZ YÜREKLİ ARKADAŞIM.
ŞU GÜZEL MASAN BİLE ÇOK ŞEY ANLATIYOR. UĞUR BÖCEKLERİ ÇOK CİCİ. BETÜL HANIMA ANNESİNEDE UĞURLU GELİRSİN İNŞALLAH.
HASRETLE ÖPÜYORUM. SELAM VE SEVGİLER. Zeynep Günal.

Adsız 10 Mart 2009 11:00  

günaydın nunum benim.
yazdığın söz çok takıldı aklıma. ne kadar doğru aslında.
planlar ve hayatın getirdikleri hep aynı paralelde değil tabii.
çok üzüldüm böyle değerli dostlar altın kalpler hastalanınca içim almaz benimde.
senin tüm et kemik takım arkadaşlarında ne yazıkki birer birer bişeyler yaşadılar. sen dahil. herbirnize gönül dolusu içtenlikle şifalar dilerim güzel meleğim. her şey geçer inşallah. haftaya geldiğinde diliyorum hayrlı haberler alırım.
bizdende çok selam ve sevgiler. öpüyorum canım.
BANU.

Zehra Gürgen 10 Mart 2009 11:23  

Çok çok geçmiş olsun! gerçekten bizler planlar yapıp, günlük dertlerle uğraşırken hayat kendi düzeninde gidiyor.
İnsan hasta olunca anlıyor sağlığın ne derece önemli olduğunu. Dilerim sağlık ve sevgi dolu yarınlar yaşarız Nunu'cum.
yine arkadaşına ve annesine acil şifalar diliyorum.

sevgiyle kal canım

Bulbulunyeri 10 Mart 2009 11:33  

Canım,
arkadaşına ve annesine sağlık sorunlarını en kısa zamanda gidermelerini dilerim.
Dostlukların böyle günler için ne kadar önemli olduğunu biliyorum.
Sevgiyle kal.

Seda'nın Günlüğü 10 Mart 2009 12:05  

Senin gibi candan ve sevgi dolu bir arkadaşı olması ne kadar güzel. Allah acil şifalar versin inşallah...
Sevgiler

Flame 10 Mart 2009 12:13  

Ne güzel düşünmüşsün kesinlikle moral olmuştur. Arkadaşına ve annesine geçmiş olsun. Şifalar diliyorum.

boncuk mutfakta 10 Mart 2009 12:42  

Nunucum senin bloğunu her açtığımda nefis iştah açıcı sofralarla karşılaşıyorum. ELİNE SAĞLIK

neslihan erzincan özgür 10 Mart 2009 12:47  

Nunucuğum arkadaşının annesine çok çok geçmiş olsun.inşallah bir an önce sağlığına kavurşur.

sofran her zamnaki gibi harika,mamaların nefis canım.ellerine sağlık.hediyeni güle güle kullan.sevgilerimle...

Esra'nın Mutfağı 10 Mart 2009 13:13  

Geçmiş olsun diyorum öncelikle. Masa ve hediyeler muhteşem. Bu sofrada moral bulamayan başka yerde zor bulur:)

aysencifci 10 Mart 2009 13:27  

Nunu'cum,
Dediğin gibi başta Betül Hanım ve annesi olmak üzere tüm hastalarımıza hayırlı ve acil şifalar dilerim. Morallarini hiç bozmasınlar. Bu hastalıkta moral herşey demektir. Bir yardımımız olabilirse biz burdayız.
Öpüyoruz.

NzlGl 10 Mart 2009 13:29  

Arkadaşınıza ve annesine acil şifalar diliyorum.
Sofra her zamanki gibi şık ve sevgi dolu:))

dilek 10 Mart 2009 13:49  

çok geçmiş olsun,çok üzüldüm,arkadaşına ve annesine acil şifalar diliyorum,masanızda çok hoş olmuş,sevgilerimle

Unknown 10 Mart 2009 14:19  

KÖTÜ GÜNLERİMİZDE HER DAİM YANIMIZDA OLACAK DOSTLAR NASİP ETSİN RABBİM BİZLERE... ARKADAŞININ ANNESİNE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM ...
MORAL İNSANI AYAKTA TUTAR EMİNİM ONUN İÇİN HAZIRLAMIŞ OLSUĞUN SOFRA BİR NEBZEDE OLSUN SIKINTISINI GİDERMİŞDİR...
SAĞLICAKLA KALIN...

Adsız 10 Mart 2009 14:54  

ne güzel böylesi algılamaların. ne kadar güzel senin tabirinle
( -yüreklere dokunman-)
sende yaşadın :( insanız ve her şey bizim için. şimdi daha çok sarılırız hep beraber birbirimize. böylesi bazen daha doğru ve kalıcı oluyor nunucuğum. Atlatacak inşallah.herkes atlattı, oda başaracak dediğin gibi. sen kendini sağlam tut yeter. çok geçmiş olsun bu güzel dostlara benim değerli arkadaşım.harika bir sofra ve harika 2 insan.
sevgiler size ..
ASUMAN.

Sevde 10 Mart 2009 14:58  

Arkadaşınıza moral kahvaltısı vermek çok güzel....
Arkadaşlıklar da olmasa bazen kendimizi nasıl da yalnız hissediyoruz...
Bahar hesiyesi de çok güzelmiş...
Ellerinize sağlık ...
Sevgiler

Sevde 10 Mart 2009 14:58  

Arkadaşınıza moral kahvaltısı vermek çok güzel....
Arkadaşlıklar da olmasa bazen kendimizi nasıl da yalnız hissediyoruz...
Bahar hesiyesi de çok güzelmiş...
Ellerinize sağlık ...
Sevgiler

Adsız 10 Mart 2009 15:06  

Sevgili nunu güzel ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim.
Arkadaşlık kavramını sözde bırakmamışsın bravo sana.
Betüşüne ve annesine acil şifalar diliyorum.Hayat böyle bir şey işte...Karanlıklarda var aydınlarda.
Ama karanlığa girmeden aydınlığa çıkılamıyor.
İnşallah aydınlık günler onlar için çok yakındır.
Görüşmek üzere
Sevgiler.

Pelin 10 Mart 2009 15:09  

Yine çok güzel bir sofra Nunucuğum.
Ellerine sağlık
Arkadaşına ve annesine acil şifalar dilerim.
Sevgiler

Adsız 10 Mart 2009 15:11  

yazdığın söz beni okadar kitlediki anlatamam. yazının başı ve son cümlelerin tam 12 den vuruyor.
ya gülüyorsun yada............
vefalı biricik meleğim.çok geçmiş olsun sevgili betüle.tabii annesinede .böyle bişey duymamıştım yıkıldım adeta.allah vermesin.çok zor bir hastalıkmış =(
betülün seçimi tam senlik lale devrisiniz ya ikinnizde :)
güle güle kullan canım. tatlım benim çok öptüm.sevgiler .
SEMRA.Y

Moonish (moonsun) 10 Mart 2009 16:51  

Oyyy Nunum yine dokturmussunuz :)) Biz iki kisi ancak yiyecegimiz kadar, cogu zaman ayak ustu :))

egeli 10 Mart 2009 17:34  

TATLI ARKADAŞIM BENİM ,BETÜLE VE ANNESİNE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM ,TEPSİNİ VE ÇAY TABAKLARINI GÜLE GÜLE KULLAN CANIM ,ÇOK ZARİFLER ,AYNI ARKADAŞIN VE SENİN GİBİ....

Primarima 10 Mart 2009 18:48  

bu nasıl güzel nasıl zarif bır sofra ustelıkde iştah açıcı ellerinize sağlık:)

Adsız 10 Mart 2009 19:03  

sevgili bir dut masalı
çok özet bir söz ilk yazdığınız,
neler umduk ,neler bulduk misali !
umarım bu sevdiğiniz insanlar birer birer mucize kabilinde düzelebilirier. duaların kabul olması dileğimle ,çok sevgiler.

AYSEL BATUR.-seferihisar

made in funda 10 Mart 2009 19:54  

sofra müthiş.ellerine sağlık canım.SAğlık evinizden eksik olmasın...

HUYSUZBALIK 10 Mart 2009 20:47  

Nunucum arkadaşına Allahtan acil şifalar diliyorum. O hastalık bizim evimizde de 6 yıl boyunca varoldu. Moralin önemini çok iyi bilirim. Sofranız bereketli sağlıklı mutlu olsun hep. Sevgiler...

Adsız 10 Mart 2009 21:20  

nuraycım aradım ulaşamadım sana canım. mail yazdım ama görmedin sanırım ..haber bekliyorum.
arkadaşına ve annesine sağlıklar diliyorum takrar.,
sarstı seni bu iş. tazelendin sen anladım :( zor olduğu belli tabii.ama estek köstek gider bu haya be cancanım. çok dağılma sende kopmazsın kolay kolay.
araşınca görüşürüz.. konuşuruz..
çok öptüm .
bekliyorum.
güzel masan için eline sağlık. ii gceler. bye.
NESRİN.

IŞILCA TATLAR 10 Mart 2009 21:52  

Nuray'cığım,

Arkadaşına va anneciğine acil şifalar dilerim.
Arkadaşının tetkikleri inşallah iyi çıkar.
Dostluklar, arkadaşlıklar böyle günler de çok daha fazla aranıyor.Sen bunun en iyi örneklerindensin.
O nefis yiyeceklerle dolu masada üzüntü, keder kalmamıştır. Ellerine sağlık canım.

Çok çok öpüyorum.

Sevgilerimle,

AKDENİZ AKŞAMLARI 10 Mart 2009 22:33  

Canım ne guzel masaymış boyle.Arkadasınada cok geçmışler olsun.Kucak dolusu sevgıler..

ARZU - ENGÜZELTATLAR 11 Mart 2009 09:20  

Günaydın Nunu,

İlk önce arkadaşına ALLAH acil şifalar versin. Arkadaşın için ne kadar güzel bir sofra hazırlamışsın. Böyle zamanlarda moral gerçekten çok önemli. Çok iyi düşünmüşsün Nunu. Sofrana bayıldım. Yemeklerde çok güzel ama tabakların ne kadar güzel. Bende böyle değişik tabaklar arıyorum. Çok hoşuma gittiler. Betül'ün hediyesi de çok şık. Güle güle kullan. Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi 11 Mart 2009 10:37  

Sevgili Betül'e ve annesine acil şifalar diliyorum. Dualarım sizinle...
Hediyelerini güle güle kullan.

Sevgiler...

Adsız 14 Mart 2009 00:09  

Benim can arkadaşım, sevgili
dostumunda benimle paylaştığı bu , üstünden zor kalkabileceğim hastalıklardan İNŞALLAH ALLAHINda bize verdiği güçle, güçte olsa atlatmaya çaba göstereceğiz.
ALLAH herkese böyle zarif anlayışlı güçlü arkadaşlar versin. Onun ışığı banada yansıdı.
Keşke Onu çok daha yıllar önce tanısaymışım. Çok şey kaçırmışım
:( Bundan böyle inşallah ilelebet sürer.
Nunuşumun sayesinde bana ve aileme geçmiş olsun mesajı gönderen herkese sonsuz teşekkürler. Sizlerin duaları yeter.
ALLAH'tan sizlere de sağlık, sıhhat, başarı ve bol şanslar diliyorum.
Herşey gönlünüzce olsun.
Sevgiler

BETÜL ADANALI.

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Mart 2009 11:43  

BETÜLcüğüm,
diliyorum her geçen şey gibi,
bu zor günleride geride bırakıp,yine keyif ve huzur dolu yıllara yelken açacağız..
tek temennim gülen yüzünün hiç solmamasıdır benim güzel arkadaşım.
ÇOK DEĞERLİ SÖZLERİNE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDRİM.
SEVGİLER CANIM

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP