ISPANAKLI KEK

>> 7 Mart 2009 Cumartesi



ISPANAKLI(peynirli)KEK

1.5 SB süt
2 yumurta
3 sb un (doğal un kullandım)( 1 parmak az )
1 çb zeytinyağ (veya sıvıyağ)
1 pk kabartma tozu
yıkanmış çok iyi kurulanmış doğranmış kuzu Ispanak (bir avuca sığacak kadar)
1 küçük doğranmış soğan
1 diş sarımsak rendesi
kırmızı biber- karabiber- 1 silme çk tuz
arzu edilirse :
sucuk - salam - peynir (ben keçi peyniri ilave ettim)


Önce yumurta, süt, yağ çırpılıp un ilave edilir. kab.tozu konup çırpılır.
sonra ıspanak ve diğer arzu edilenler eklenip,
yağlanmış kalıba dökülür.
170* ısınmış fırında yaklaşık 35 dk pişer.

Ben yarım ölçü göz kararı yapıp muffin kağıtları kullandım bu sefer.
Ama dikdörtgen kalıpta servisi kolay ve çok şık oluyor.
İlk kez Işıl için miktarı azaltıp muffin haline getirdim.

HEPİNİZE AFİYET OLSUN.

9 yorum:

Unknown 7 Mart 2009 09:27  

Canımmmmmmmm günün aydın olsun harika muffinler olmuş senin gibi.
Muffin kağıtlarında çok cici canım
benim ellerine sağlık sımsıcak sevgiler...

Adsız 7 Mart 2009 09:36  

CANIM BENİM ÇOK TEŞEKKÜRLER.DÜN DEDİĞİN GİBİ YAPTIM,BİREBİR OLDU.
ÖZELLİKLE TARTÖLETLER SÜPER TARİFMİŞ.AYNISIYDI.BU KADAR LEZZETLİ BİŞEY BEKLEMİYORDUM NE YALAN.RESİMLERİ YOLLARIM AKŞAMA.ŞİMDİ HAZIRLIĞIMA DEVAM EDECEĞİM.
TEKRAR SEVGİLER NUNUŞUM.
Selma.

neslihan erzincan özgür 7 Mart 2009 09:54  

günaydın Nunucuğum.ellerine sağlık,çok güzel görünüyorlar.mailimi aldın mı canım? sevgilerimle...

eldivenlerim 7 Mart 2009 10:11  

ıspanaklı kek hiç denemedim, ama harika gözüküyor, denemeye değer;)ellerine sağlık......

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Mart 2009 10:13  

DERYAcığım günaydınlar..
muffinleri çok severiz bizlerde. muffın kağıtlarım ise GÜL'cüğümden hediyeydi aylarr öncesinden..
çok tşkr ederim güzel yorumuna.
iyi tatiller cnm.


SEMAcığım haklısın harikadır tartölet tarifi ve tadı.Başarı payı yüzde yüzdür dediğin gibi.
çok sevindim sizede güzel bir gün olsun arkadaşlarınla.
sevgiler canım.


NESLİciğim teşekkür ederim ,çok naziksin canım.
( ŞİMDİ GÖRDÜM )
SEVGİLER...

Bulbulunyeri 7 Mart 2009 10:23  

Canım,
ellerine sağlık. Ispanaklı pastayı çok seviyorum. Eminim ıspanaklı peynirli kekte çok güzeldir. Görünüşü çok güzel.
Sevgiyle kal.

Adsız 7 Mart 2009 10:34  

Bak bunuda tatmadım,ne kadar sağlıklı tarifler var sende.
çok seviyorum bu yönünü .
ellerine sağlık arkadaşımın.
iyi tatiller güzelciğim.
BANU

Adsız 7 Mart 2009 17:37  

Çok güzel bu tarif. sağlıklı hemde. üstteki de çok güzelmiş.
yapmak lazım hemen bunları.yemeye layık.
sevgiler SEMRA.

Adsız 15 Ağustos 2009 14:06  

sizlere baktikca moralim duzeliyor saglicakla kalin

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP