2009 MODEL,- KALP RENKLİ SOFRALAR

>> 2 Mart 2009 Pazartesi

Sofralar Dostlarla Güzeldir -3

:)))

2009 MODEL, NUNU MARKA O Km. SOFRAM :)))))
Kahvaltılıklar
Narlı tartöletler (gülseren bayılır nara)
pancakeler
ekler pasta (çok acele oldu çikolata sos kötü görünüyor ne yazık ki :(
pastırmalı-kaşarlı börekler
yumurta fareler ( kuyrukları unutulmuş mutfakta :(

portakal- ayva ve üzüm suyuyla pişen kuşburnu reçeli
zeytinyağlı, peynirli poğaçalar Valide sultanımın harikaaaa , hediyeleri

teşekkürler arkadaşım , Gülserenden o çokk sevdiğim miss sabunlar
Gülserenden
Gülserenden,

Gülserenden



HERKESE BEREKETLİ ,SAĞLIKLI HAFTALAR,
BU GÜZEL BAHARIN İLK GÜNÜNDEN SEVGİLER DİLİYORUM ARKADAŞLAR,,,


2009'un ilk sofrasını nihayet kurdum. Tam 3 ay gecikmeli bir yeni yıl kahvaltı sofrası bu !! :))
 Gülserenle yine sabahtan,akşam karanlıklarına dek saatlerce anılarla dolu, çok sevimli bir günü daha arkamızda bıraktık.
Gülseren bir süre önce önemli  bir boyun fıtığı ameliyatı geçirdi. Çok başarılı geçtiği için güzel toparlandı maşallah. Kızı MELİS'imiz de ' güzel bir okulu kazanınca ,kısa sürede kendini çok arzu ettiği kursların yollarına atıverdi.
Herkeslere gönül dolusu , sevdikleri hediyeler hazırladı. O her zaman başkaları için yaşar zaten. Vereceği şeyler öyle sonsuzdur kii...
Sağolsun ,banada oturduğum yerden kalkmamam için ''ŞIMARIK TEPSİ '' yapmış. Alıyorsunuz önünüze, içinde mamalar, çaylar, kahveler, kahvaltılar,  bir güzel kitap keyfi de  yapıyorsunuz. Yok öyle kullanmıyacaksanız, katlıyorsunuz ayaklarını tepsi olarak kullanıyorsunuz. Yanına da çok şık bir ekmeklik ilave edivermiş o güzel marifet yüklü elleriyle.
Bende ona çooook sevdiği pastırmalı börekleri, ekler pastasını, bayıldığı narlı tartöletleri, pancakeleri, yumurta fareleri (bayılıyo : -), elma şekerlerini :) , zeytinyağlı poğaçayı, yaptım.
2009 model masam ve aksesuarlarımı ilk kez kullandım onunla beraber.Hele VALİDE SULTANIM'ın hediyelerine bayıldık ikimizde. Annem valide sultanım bana 2009'un uğur getirmesi için , harika bir çay seti almış. Masa süsü uğur böcekleri ve çay tabakları, kaşıkları ve bardakları ile hayran olduk gördüklerimize. VAROL SULTANIM ..
Gün biterken biz yine saate baktığımızda ŞOK olmuş bir vaziyette, istemiye istemiye veda seansına başlamıştık :((

Sağolasın Arkadaşım .. HEP VAROLASIN..
O tatlı dillerin bana daima :
Yücel'i :-)))))))))))) ,
tel dolapları :-))))))))))))))) , et balık kurumları kuyruklarını :-)))))))))) ,
şemsiye çikolataları :-)))))))) , zamboları :-)))) , tüpte çokokremleri :-)))) , elma şekerlerini :-))) , heeepppp, ama heppp anlatsın emii..... (bunlar bize ait özel anılar ! :-)
GÖNLÜ PIRLANTA KALPLI RUH İKİZİM BENİM......
:=)

56 yorum:

Yelda 2 Mart 2009 09:08  

Günaydın ne kadar hoş sofra bu böyle
Uğurunuz ve arkadaşlığınız daim olsun
Kocaman Öpüyorum sevgiler canım
İyi bir hafta geçirmen dileğiyle

Adsız 2 Mart 2009 09:16  

valla kıskanıyorum şu gülsereni amaaa.
aaaaa... :)))

O KM'lerin hayrlı olsun bittimm masaya.
SELMA =)

3prenses 2 Mart 2009 09:18  

of sofra mükemmel.ellerinize sağlık.

Adsız 2 Mart 2009 09:34  

YA NUNUŞUM BENİM,
YOK BÖYLE BİR GÜZELLİK İNANKİ YOK
OAHÇI TABAĞA ,DOMATESLERE,ELMA ŞEKERLERİNE, ÖRTÜNE, UĞUR BÖCEKLİ HER ŞEYİNE
VALLA BAKAKALDIM.
NE HARİKA BİŞEYSİN SEN YA.
gülbin.B

Jasminskager 2 Mart 2009 09:41  

Canim ellerine emegine saglik cok hos bir masa olmus ya kalkmak istemezsin bu sofradan cok istah acici.Arkadasin da cok sansli senin gibi bir arkadasi oldugu icin.Hoscakal canim.

Adsız 2 Mart 2009 09:46  

uğur böceklerine bayıldım :))
ve nazar değmesinnn :)
sevgiler

ELÇİN'İN YERİ 2 Mart 2009 10:20  

ellerinize sağlık...çok şık bir sofra :)

her zaman böyle güzel keyifli sağlıklı huzurlu sofralar diliyorum size

sevgiler

Sevde 2 Mart 2009 10:39  

Zevkle okudum yazınızı ne güzel bir arkadaşlık...
Mevlam hep böyle güzel kılsın muhabbetinizi hediyelerde süper :)
Hele sofraya bayıldımmmmm...
Ellerine sağlık..
Kucak dolsu sevgiler

Adsız 2 Mart 2009 11:18  

canımcımmm, neler yapmışsın bakim böyle gülona :)
fevkin fevkaledesinde her şey !!
ellerine sağlık.
kalp rengi gerçektendende.
öptüm canım. SEMRA .

Feyza Fidan 2 Mart 2009 11:42  

Canım Nunucum bir ömür boyu sürsün bu güzel dostluğunuz, nazar değmesin size ...Sofrana gelince öyle şık ki bayıldım, ellerine sağlık güzel arkadaşım benim..
Sevgiler..

neslihan erzincan özgür 2 Mart 2009 11:47  

Nunucuğum ne ince yürekli hatunsun.sofrana yansıyor bu.harika herşey.maşallah nazarlardan ırak diyorum.ellerine sağlık.hediyelerini güle güle kullan canım.afiyetler olsun.sevgilerimle....

Zehra Gürgen 2 Mart 2009 11:56  

Nunu'cum çok şık bir sofra kurmuşsun yine. Uğur böceklerine bayıldımmm :))

Uğurlu bir yıl olsun cnm.

sevgiler..

Unknown 2 Mart 2009 12:06  

SOFRA MÜKEMMEL ELLERİNE SAĞLIK HEDİYELERDE ÇOK GÜZEL GÜLE GÜLE KULLAN...

Adsız 2 Mart 2009 12:36  

Ayyy ! o sofrada bende olsaydım olsaydım.
Nefis mamalardan yeseydim yeseydim.
Ellerine sağlık deseydim deseydim..
Tel dolapları,tüpte çokokremleri bende anlatsaydım anlatsaysım..
....
Nunucum canım dizelerimi beğendinmi..Senin gibi yazı dilim yokk ama ehhh idare ederiz dimi.Canım kaldığımız yerden devam diyoruz..İstikamet tam yol ileriiii..)))

pelince 2 Mart 2009 12:46  

Nunu sofra o kadar zevkli ki bayıldım resmen görüntüsüne..Ne güzel dizmişsin inci gibi,ellerine sağlık...
Afiyet olsun..Nice güzel sofralar kurarsın inşallah..

Sevgilerimle..

beyaz mendil 2 Mart 2009 13:09  

Harika bir masa,oturup hiç kalkmak istemeyeceğiniz türden.Elleriniz dert görmesin çok güzel şeyler hazırlamışınız.Dostluklarınız çıkarsız ,samimi ve daim olsun inşallah.Sevgilerimle

Unknown 2 Mart 2009 13:10  

Canım muhteşem arkadaşım masa muhteşemmmmm her zamanki gibi çok şık ve zarif.Lezzetlerde muhteşem eee yapan muhteşem olunca tabii bunlar gayet normal.Gülseren hanıma
geçmiş olsun dileklerimi sunmak isterim.Hediyelerinin hepsi muhteşem iyi günlerde kullan canım,valide sultana saygı ve hürmetlerimi iletirim.Muhteşem haftalar canım,kocaman sevgiler...

birsence 2 Mart 2009 13:12  

sofra tek kelieyle harika..ellerinize sağlık....

durutarifler 2 Mart 2009 13:16  

Gerçekten çok şık bir masa. Tam da senin elinden çıkmışa benziyor.
Emeğine yüreğine sağlık Nunu'cum

Damak Tadı 2 Mart 2009 13:42  

Gönlün gibi sofranda sıcacık rengarenk..))Mutluluğunuz daim olsun Nunu'cuğum..Ellerine sağlık tatlım..


Kocaman sevgiler..

mutfaktelaşı 2 Mart 2009 14:13  

ne kadar da özenmişsin sofraya, ellerine sağlık.ayrıntılar da çok hoş.insanın böyle güzel dostlarının olması ne iyi, allah bozmasın.

Flame 2 Mart 2009 15:14  

Son zamanlarda gördüğüm en şık kahvaltı sofrası. Eline sağlık...

Adsız 2 Mart 2009 15:39  

ayyy
banada banadaaaaaaaaa
BA-NA-DAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:)
:))) FERDA.

Begüm 2 Mart 2009 15:51  

Nunucum, bu nasil güzel bir masa :) yok yok, hersey cok sik ve nefis duruyor. Ellerine saglik canim.

Pelin 2 Mart 2009 16:25  

Nunucuğum,
Sofran harika görünüyor.Herşeyin zevkle ve özenle hazırlandığı belli. Narlı tarlara bayıldım. Ellerine sağlık
Sevgiler

MUTFAKISTAN 2 Mart 2009 18:49  

Masa harika,hediyeler harika
dostlarla birlikte dahada anlam kazaniyor bu guzellikler
afiyet olsun canim
Hediyelerin cok guzel iyi gunlerde kullan ,sevgilerr

made in funda 2 Mart 2009 20:05  

sofra muhteşem..ellerine sağlık.baktım da içim gitti.

Adsız 2 Mart 2009 23:42  

Canim Nunum oncelikle annem icin iyi dileklerine cok tesekkur ederim.
canim ne kadar guzel bir masa hazirlamissin eee sanada bu yakisir degilmi ellerine emeklerine saglik canim benim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız 2 Mart 2009 23:42  

Canim Nunum oncelikle annem icin iyi dileklerine cok tesekkur ederim.
canim ne kadar guzel bir masa hazirlamissin eee sanada bu yakisir degilmi ellerine emeklerine saglik canim benim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Moonish (moonsun) 3 Mart 2009 05:01  

Nunum hediyeler super, masa super ama sen daha da suersin :))

tadınadoyamadım-dilek 3 Mart 2009 08:16  

Tek kelimeyle mükemmel sofra
ve ikramlar vee hediyeler güle güle kullan:)

Adsız 3 Mart 2009 08:19  

nunucuğum,
rastladığım en mükemmel armoni bu sofrada.
çok uzmansın maşallah.
seçimlerin kimselerde yok.ben hayranınım.
konsept dehşet çok sevgilerimi yolluyorum.
ELÇİN SARIYER

İlker Ergin 3 Mart 2009 11:44  

Canım sofrana,mamalarına ve dostluğunuza bayıldım.İnşallah ömür boyu sürer...Çok çok öpüyorum canım.Sevgiler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR 3 Mart 2009 11:46  

Ne kadar güzel bir sofra hazırlamışsınız. Afiyet olsun. Sevgiler...

Adsız 3 Mart 2009 11:49  

tatlım benim sevdiklerine böyle coşarsın işte sen.harikalar yaratmışsın güzeller güzeli masanda.
çok güzel günler dilerim uğurların çok olsun. sağlıklar temenni ediyorum nuraycığım. sevgilerimle.
GÜLDEN Y.

KİZHATCE 3 Mart 2009 12:27  

eline sağlık nunu cuğum,bu ne hoş bir sofra,kıskandım yaaa:)şaka canım afiyet olsun,hediyelerini güle güle kullan,kocamaan öpüyorum....

Adsız 3 Mart 2009 13:05  

Canım merhaba..Çok özür iletini aldım ama cevap yazamadım hep aklımdasın..Gül'le yazışmıştık biraz onada söyledim slm gömderdim hatta sana..
Bütün ziyaretlerine yorumlarına sonsuz tşkler.
Dünde pek detaylı yazamadım Gülden hanıma çok geçmişler olsun..Masan muhteşem sen zaten öylesin..Dostluğunuz daim olsun canım kocaman öptüm..

Adsız 3 Mart 2009 13:06  

Pardon canım;Gülseren hanıma olacakmış...:)

atesböcegi 3 Mart 2009 15:37  

hersey harika, sofra, ikramlar, hediyeler. en güzelide dostlugunuz. hep daim kalsin.
sevgiler. cay takimin cok tatli.

Adsız 3 Mart 2009 16:09  

CANIM BENİM ZERAFETİN SİMGESİ BİRİCİK NUNUM BENİM.
UNUTULMAYACAK BİR MASA OLMUŞ, GÜLSERENE TEKRAR GEÇMİŞLER OLSUN, HAYATIN ÖMRÜN DAİMA GÜZEL OLSUN.
BENDE HASRETLE ÖPÜYORUM SENİ. SELAM VE SEVGİLER.

Zeynep Günal

Adsız 3 Mart 2009 18:22  

Harikulade bir sofra olmuş Nunum.Anlatımındaki samimiyet ve sıcaklığa hayranım.En kötü günün böyle olsun.Kucak dolusu sevgiler...

gülseren 3 Mart 2009 18:23  

Sevgili Nunucuğum. Biraz gecikmeli bir yeni yıl kutlaması oldu. Ama olsunnnnnn. İkimizde sağlıklı, bol çaylı, çok güzel mamalarla, en önemlisi şen kahkalarla dolu bir kutlama yaptık. Her şey çok güzeldi. Ellerine sağlık. Ama en güzeli yaptığımız sohbetlerdi. Neler neler konuşmadık kiiiiiiiiiii illaki de YÜCELLL ve TEL DOLAP Evet ya seninle bunları konuşmak çok keyifli, saatler yetmiyor. Dimiiiii taaaaaaaaa 30 sene eveli. Yok canım daha o kadar olmadı. Bizim yasımız 30 ancak oldu dimiiiiiiii nunu :))
Dediğin gibi Melis’in sınavından sonra bu sene benim senem oldu. Vurdum kendimi tahtaya, ahşaba, boyaya. ŞIMARIK TEPSİYİ duyup gördüğüm zaman ben böyle bir tepsiyi nunuma yapmalıyım dedim en çok ona şımarmak yakışır dedimmmmmmmmm :)) .Morlar, lilalar, pembeler en çok sevdiği renkler, baharı içini yansıtıyor. Hep böyle sevgi dolu kal arkadaşım.
Sevgiler Gülseren.

Tijen 3 Mart 2009 18:29  

Ah be Nunu'cuğum,
Ben de geleyim istiyorum, o sofrada oturayım, sonra yiyelim, içelim, gülelim, ağlayalım...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Mart 2009 18:38  

GÜLSERENCİĞİM
Sen yaşamın her mevsimi ol,
bahar ol,
yaz ol,
güz ol,
kış ol,
ama yeterki yanıbaşımda ol..
TEŞEKKÜR EDERİM CANIMIN TEE İÇİ :)

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Mart 2009 18:40  

TİJENciğim,
elbette elbette..
zaten bekliyorum
oturmaya,
yemeye,
içmeye,
gülmeye,
ama ağlamak yasak ! benim masalımda :)

HAYAT DAİMA GÜLÜMSESİN HEPİMİZE.

SEVGİLER TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLARIM.

HUYSUZBALIK 3 Mart 2009 19:31  

Nunucum o kadar zevkli hazırlanmış bir sofra ki bu. Bayıldım. Kırmızılara uğurböceklerine güzel mamalara bayıldım. Ellerine sağlık. dostların ve sevdiklerinle nice keyifli sofralar diliyorum sana. Sevgiler...

Adsız 3 Mart 2009 20:29  

Çok harika, çok zevkli bir sofra, ellerinize sağlık, çok beğendim.

Aybike Ceylan 3 Mart 2009 22:08  

Vallahi kisakandim Nunum,

Geliyorum bak, 9 haziranda Istanbul'dayim:)))


Sevgilerimi gonderiyorum, hersey her zaman ki gibi hariak....

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Mart 2009 22:19  

AYBİKEciğim...
sofralar sevgine AMADE CANIM :)

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE

boncuk mutfakta 3 Mart 2009 22:27  

elinize sağlık çok zevklisiniz her şey çok özenli

Serap'la turuncu lezzetler 3 Mart 2009 23:08  

ne kadar şık ne kadar lezzetli bir masa bu böyle ellerine sağlık canım...sevdiklerinle daha nice sofralar diliyorum sana..kocaman sevgiler

Adsız 3 Mart 2009 23:17  

nuraycığım zevkisefanızı doya doya okudum canım benim.bakmalara doyamadım ama.
seninle arkadaşlık işte böyle sonsuz bişeydir. gülserene geçmiş olsun, harika bir arkadaşsındır sen. vefalı-kötü gün dostu- tertemiz bir kalp taşırsın.ne mutlu seni tanıyana iyi geceler dilerim canım. çok öpüyorum.
NESLİHAN

Adsız 4 Mart 2009 02:03  

yine harikasın canım ellerine emklerine sağlık hepsi birbirinden şık ..hayranlıkla izliyorum...

Geveze Kalem 4 Mart 2009 10:10  

Öncelikle Beylerbeyi'yle ilgili(İstanbul'dan ne gitsin, ne kalsın?) postunuza yorum bıraktım sanıyordum ama şimdi baktım ki yine ya blogger'ın azizliğine uğramışım ya da bizim hayta oğlanın çekiştirmeleri sırasında dikkatim dağılmış, yayımlayamamışım.:) Halbuki uzun uzun ne çok şey yazmıştım.:(

Gelelim sofraya; bayıllldımm! Bu kadar detayı düşünebilmeniz ve zevkle uygulayabilmeniz karakterinizi öyle güzel anlatıyor ki.:)
Arkadaşınıza büyük geçmiş olsun. Çok kıskandıran bir kahvaltı sofrası olmuş bu, eminim sohbetin tadı masadakilerden daha tatlıdır.;-)


Narlı tartöletleri deneyeceğim, başarabilir miyim bilmiyorum. Elma şekerlerini bile düşünmüşsünüz sofrada, gerçekten ne kadar zevkle hazırlanmış.:)
Bizim kuzu bu yorumumu da engellemeden bitireyim en iyisi.:)
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Mart 2009 11:31  

GEVEZE KALEMciğim,
İstanbul yorumuna nede çok üzüldüm bilemezsin :/(((
yorum ve yazıların harikadır çünkü. fırsat bulursan mutlaka anılarımın arasında olmanı arzu ederim.

çok anlamlı yorumuna tek tek teşekkür ederim canım.

yeni siten tekrar hayrlı olsun.harika bir emek işi. takipçinim..
çok sevgiler..

aysencifci 4 Mart 2009 15:47  

Ama olmaz ki böyle Nunu'cum! Allah'ın dağında (Gebze Organize Sanayi) çalışan saat 15.45 olmuş, bir tek kepekli biskivüsi yanında olan şu zavallı mahluka böyle sofraları gösterip yutkundurmak olmaz ki!!
Ellerin dert görmesin, sofralar kuranların olsun.
Sevgiler,

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP