VİŞNELİ - BİSKÜVİLİ- PUDİNG TATLISI

>> 28 Şubat 2009 Cumartesi




2 pk. vanilyalı puding
Süt,
1 Lt. vişne suyu
1 pk. cici bebe bisküvi
vişne taneleri


Bisküviler borcama yayılır.
Üzerine 1 PK vanilyalı puding tarife göre hazırlanır sıcakken dökülür.
Soğuyunca:
Diğer bir tencerede vişne suyu ( süt yerine )- VANİLYALI DİĞER PAKETLE PİŞİRİLİP,
İÇİNE vişne taneleri atılıp ,bir kez karıştırılıp,
soğuK pudingin üzerine dökülüp soğutulur.
Üzerine çikolata taneleri serpilip servis yapılır.

AFİYET OLSUN.


** Ben dondurucumda sakladığım vişne suyunu ve tanelerini kullandım.
** pudingi ise göz kararı nişasta ve un- şeker vanilya aroması ile hazırladım.
** Vişne peltesinide vişne suyuma yine nişasta-un-şeker ve taneler atarak evden ve elden hazırladım.
** Hazır paket genelde kullanmıyorum !!!!!

12 yorum:

NzlGl 28 Şubat 2009 10:38  

Vişnenin kendine has buruk tadı ne de güzel olur.

Elinize sağlık sevgilerimi gönderiyorum

Esra'nın Mutfağı 28 Şubat 2009 10:48  

Harika birşey bu, vişne suyunu dondurucudan çıkardım demişsin, yani gerçek vişne suyu sanırım, doğal vişne suyu olması bu tatlının lezzetini vurgulamaya yeter zaten. Harika bir fikir bu, ellerine sağlık.

pelince 28 Şubat 2009 10:48  

Hem pratik hemde çok lezzetli oluyor bilirim...
Ellerine sağlık..

İyi hafta sonları..

Sevgiler..

Adsız 28 Şubat 2009 11:04  

OHH MAYHOŞ VE ÇİKOLATA KEYFİ..
ENFES..
SELMA.

Adsız 28 Şubat 2009 11:15  

Ellerine sağlık Nunum.Ben bunu kedidili ile yapıyorum,o da nefis oluyor.(bakınız benim blog)Çok hafif bir tatlı.İyi hafta sonları...Sevgiler...

Zehra Gürgen 28 Şubat 2009 11:15  

Vişne kadar tatlılara yakışan bir meyve yok. Akıllı kadınsın Nunu'cum yazdan kesinlikle dolaba koymak lazım. Ellerine sağlık,

sevgiler

made in funda 28 Şubat 2009 21:20  

ben de yaptım nunucuğum bunda.oğlum senin blogta görünce anne bize bundan yapsana dedi.a akıllı oğlum dedim ben yaptım da siz yüzüne bakmamıştınız hani!!hepsini ben yemek zorunda kalmıştım neredeyse.
sen de görünce yine istediler.eline sağlık.ben de çok sverek yemiştim...

Damak Tadı 1 Mart 2009 00:34  

Çok nefis görünüyor tatlım..Bu yıl bizimkiler Trbzon'd olduğundn pek vişne olmadı dondurucuda..Dondurucu için lınmışsda hepsini ben yutmuştum..Çok severim myhoş meyveleri cAnım..Ellerine sğlık canım,çok nefis ve imrendirici görünüyor..))Hariksın yine..


Kocaman sevgiler..

Cocukla Cocuk 2 Mart 2009 23:54  

Bu tarifi duydum bir türlü deneyemedim. çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık

Primarima 4 Mart 2009 16:30  

çok güzel görünüyor...bayılıyorum ama ben sizin yapdıklarınıza bu nasıl marifet ve hamaratlıkdır böyle:) ellerinize sağlık.

Gönül 30 Haziran 2009 10:01  

hayatımmm güzel yorumların ve desteklerin için çok teşekkürler..sevgilerimle öpüyorum

Çınar 30 Haziran 2009 12:22  

Dondurucuda bir paket vişne kalmış(tarifini okuyunca hemen gidip baktım) Sanırım onu kullanarak bu tarifini yapabilirim. Teşekkürlerr...

Sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP