LÜTFEN OKUYUNUZ. !!!!!

>> 24 Şubat 2009 Salı


ARKADAŞLAR MERHABALAR.
ÇOK SEVGİLİ DAMAK TADI GÜL ARKADAŞIMIZIN BLOĞU TAMAMEN BİR YANLIŞLIK SONUCU SİLİNMİŞTİR :(
BLOGGERDAN DEĞİL,
GMAİLDEN SİLİNMİŞTİR. DOLAYISI İLE SAYFAYA VE BİLGİLERE TEKRAR ULAŞILMAYA ÇALIŞILMAKTADIR.
BU DURUMA MÜDAHALE EDECEK BİLGİ DÜZEYİNDE ARKADAŞLARIMIZ VARSA LÜTFEN BANA ULAŞINIZ. KENDİSİ BURADAN da TAKİP EDİYOR YAZILANLARI.

damak_tad@mynet.com (ulaşabilirsiniz)

TEŞEKKÜR EDERİZ
.

Çok Sevgili Damak Tadı'm Gül'üm.
Her ne yaşanırsa yaşansın, hatalar bizim içindir. Hiç bir şey çaresiz değil,bir yere kadardır sadece.
Bu işte başarılı olamaz ve sayfanı geri alamasakda, her ne olursa olsun bir başka GÜL KOKAN sayfandan bizlere sesleneceksindir.
Yeri dolmaz arşivlerini hepimiz hafızalarımıza zaten kazıdık. Bizler (yeni blogcular) seninle feyz almış, senin gibi olmaya çalışmışızdır. Biliyorum elbette her sayfanın yeri ve tadı ayrı. SONSUZ SEVGİN , FEDAKARLIĞIN ve SONSUZ İNSANLIĞINLA
LÜTFEN BİZLERE ÖRNEK OLMAYA DEVAM ET.
ET TIRNAKTAN AYRILMAZMIŞ, ÖZLEMLE BEKLİYOR OLACAĞIZ.

Bir Dut Masalı VE TÜM DOSTLARIN ADINA SANA SONSUZ SEVGİLER ARKADAŞIM..........

34 yorum:

Tijen 24 Şubat 2009 22:04  

Gözünü seveyim Nunu'cuğum bak sen akıl ettin en doğrusunu. Benim aklıma bir çözüm gelmediydi. Dilerim tez zamanda hallolur, Gül'ün arşivi olmazsa eksik kalır buralar.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Şubat 2009 22:08  

:(((
ah tijenn..
bir dalgınlık sonucu olmuşş :(
inşallah bir hal çare bulunacak !

Unknown 24 Şubat 2009 22:09  

Googlenin yardımlarından okduğum kadarıyla hesapbı kurtarmak zormuş, bu formu doldurduğunuzda yardımcı olabilirlermiş. Formu doldurmayı denese arkadaşınız
https://www.google.com/support/accounts/bin/request.py?ara=1&hl=tr

Seçeneklerdeki tarihleri hatırlayabilirse isiniz kolay..

MUTFAKISTAN 24 Şubat 2009 22:10  

Gul'un bloguna cok uzuldum
insallah cozum bulunur guzelim arsivi kurtulur
tesekkurler nunucugum
gulcugume cok gecmis olsun

Unknown 24 Şubat 2009 22:15  

Eger Google sayfalari zamaninda cache etmisse, eski kopyalarini archive.org'dan bulabilirsiniz.

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 24 Şubat 2009 22:19  

ah nunucum anlamalıydım attıgım mailler ulaşamayıp geri geldiğinde... birşeyler oluyor dedim ama bunu tahmin etmemiştim..... canım benim ne üzülmüştür şimdi.... Buradan sesleniyorum ... Üstadım, Gül Ablacım üzülme, herşey yoluna girecek bak göreceksin.....

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Şubat 2009 22:26  

ARKADAŞLAR ÇOK TEŞEKKÜRLER..
HER ŞEYİ DENEMEYE ÇALIŞIYORUZ..
BİLGİLERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİZ..

hepsusluydum 24 Şubat 2009 22:35  

Ya ne üzücü bir durum bu :(
Keşke yapabileceğim bir şeyler olsa :(
Nunucum Sevgili Craft Women'ın bloguna da ben uzun süredir ulaşamıyorum.Onda da böyle bir sorun var acaba? Yoksa ben mi geri kaldım haberlerden :(
Umarım sevgili Gül'ün sorunu çabucak çözülür...Sevgilerimle Zehr@

meleginmarifetleri 24 Şubat 2009 22:42  

Vallahi çok fena bir olay bu bence inşallah tekrar ulaşabilir arşivine.
Sanada böyle bir fikir ürettiğin için teşekkürler nunuşum..
Hoşçakal.

Delfina ; 24 Şubat 2009 22:47  

Hay Allah,olacak şey mi yaaa...Gül'ün yazıları uzun zamandır RSS me düşüyor onları depolayabilirim biryere...

KİZHATCE 24 Şubat 2009 22:53  

çok üzüldüm,keşke bişiler yapabilseydim,desteğine tşkler,inş bu konuda bilgisi olan birileri yardımcı olur,burayı gül olmadan düşünemiyorum:(sevgiler sana nunu cuğum:)

zarpandit 24 Şubat 2009 23:02  

muhakkak depolanmıstır bir yerde ben bir arastırayım ya bende benim pc de nette sorun var ondan giremiyorum demiştim meger oyle değilmiş :((

Adsız 24 Şubat 2009 23:07  

bende ekledım yazını nunucum Gülle ıkı gundur cok ugrastık olmadı ınsallah bır yardım eden cıkar :(

Yaşamın kıyısında 24 Şubat 2009 23:11  

Nunu'cum,
nasıl olduğunu daha ayrıntılı yazarsan yardımcı olmaya çalışacağız. Kızım baktı ama olayın nasıl olduğunu bilmemiz lazım dedi.

Unknown 24 Şubat 2009 23:16  

Canım benim bende bugün fark edip kendisine mail ile ulaşmaya çalıştım ama mail bile gitmedi.Kullanıcı adı ve şifresini alıp bana mail atarsan
çözmek için elimden geleni yaparım.
İnşallah tez zamanda kavuşuruz Gülcüğümüze kocaman sevgiler....

Adsız 24 Şubat 2009 23:57  

Çok üzüldüm Nunucuğum. En kısa zamanda sorun halledilir inşallah.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Şubat 2009 08:21  

BANU cuğum varol canım.. takip ediyorum haberlerini..

TÜM ARKADAŞLARIM SAĞOLUNUZ. GÜL BURADAN OKUYUP SİZE DÖNECEKTİR.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

NzlGl 25 Şubat 2009 08:44  

Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür sevgili damak tadı
Ama nunu'nunda söylediği gibi Allah başka şeyler vermesin.
Yeniden beraber olmak dileğiyle
sevgiler

HÜLYA 25 Şubat 2009 08:50  

CANIIIM NASILDA ÜZÜLDÜM... HAY ALLAHIM NASIL BİR AKSİLİKTİR BU.. ONCA EMEK ONCA GÜZELLİK İNŞALLAH KURTARMANIN BİR YOLU VARDIR..

CANIM GÜLÜM İNAN ÇOK ÜZÜLDÜM SEN VARLIĞINLA BİZE DESTEKSİN.. YENİDEN SIFIRDAN BİLE BAŞLASAN EMİNİM Kİ ÇOK DAHA HARİKA Bİ BLOG OLUŞACAKTIR. SEN VARSAN AKSİNİ DÜŞÜNEMEM BİLE.

DUALARIM SENİNLE GÜLCÜM.. RABB,İM YARDIMCIN OLSUN .. GERİ DÖNÜŞÜ OLMASA BİLE ÜZÜLME LÜTFEN CANIN SAĞOLSUN SENİN...

SEVGİLİ NUNUCUĞUM İNCE DÜŞÜNCELİ ARKADAŞIM.. BU ZERAFETİN VE DÜŞÜNCEN İÇİN SANA DA ÇOK TEŞEKKÜRLER ....

HER İKİNİZİ DE ÇOK ÖPTÜM.

DUALARIM SENİN İÇİN GÜLÜM..

aslı'nın mutfağı 25 Şubat 2009 09:01  

BEn de şimdi öğrendim, çok üzüldüm.. Gmailden silindiğinde otomatik olarak bloggerdan da silindiğini bilmiyordum bile.. Çok geçmiş olsun, maalesef ne yapılabileceği konusunda yardımcı olamıyorum, umarım arşive kavuşursun /kavuşuruz Gül'cüm..

hayat 25 Şubat 2009 09:14  

Canım, güzel kardeşim Gül'üm hiç üzülme inşallah en kısa zamanda düzeltilir olmazsada sağlık olsun.Sıkma canını sen bitanem yeniden bir blog açar ve güzel tariflerine oradan devam edersin.
Canım.Nunu'm senin gibi vefalı arkadaşlar da hiç eksik olmaz inşallah.
İkinizide çok çok öpüyorum...

Adsız 25 Şubat 2009 09:50  

Nuray'cığım,gönülden teşekkürler yakın ve sıcak ilgine canım...Ayrıca konu ile yorum yazan tüm arkadaşlarında ellerine ve gönüllerine sağlık..

Nuray'cığım,son 1 aydır farklı şeyler yaşıyordum..Konuyu az çok biliyorsun..Üzerinede şaşkınlıkla kapadığım blog gelince tuzu-biberi oldu..Dilerim açılır blogum..Birde onun için üzülmek istemiyorum..

Buradan bana gösterdiğiniz ilgi için tekrar tekrar teşekkürler..

Nuray'cığım,gönül dolusu sevgiler,teşekkürler sana tatlım..


Bana ulaşmak isteyen arkadaşlar olursa: damak_tad@mynet.com adresine yazabilirler..


Not:Çok yerlere grublara ve hatta Merve hn'a bile yazmama rağmen geri dönüş olmadı..Yapılabilecek her şeyi yaptım vede devam ediyorum..Sanırım Amerika'ya yazı yazılacak son çare..))


DİPNOT:Dün yaşadığım bir anı,Banu'cuğum,bana google telefonlarını yazdı (bu arada Banu belki 24 saat uyumadan bu işle ilgileniyor..) hemen ara durumu izah et dedi..Bende aradığımda bir bayan çıktı ve google olduğunu söyledi,ardından ne söyleyecekseniz hemen söyleyin çok işim var..Bende,ben kekeme ise nasıl hemen söylememi bekleyebilirsiniz benden dedim..

ÇOK YAZIK, HALEN KENDİMİZİ YETİŞTİRDİK DİYE KANDIRIYORUZ.


Nuray'cığım,sayfanı çok işgal ettim..Hiç hoş hareket değil biliyorum..Bu yüzden çok ÖZÜR!!..LÜTFEN AFFET CANIM..

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Şubat 2009 10:10  

CANIM GÜLCÜĞÜM,
RİCA EDERİM. İŞGAL NE KELİME..
BİZ SENİN İÇİN ÇOK ŞEY YAPMAK İSTERİZ BİLAKİS.
AMA ELİMİZ KOLUMUZ BAĞLI KALDIK BU DURUMA.
NE OLUR MORALİNİ BOZMA.OLACAĞINA VARIR. SANA BİŞEY OLMASIN ÖNEMLİ OLAN BU.HER ŞEY GİBİ KALDIĞI YERDEN DEVAM EDER ,,
GÖNÜL BÖYLE OLSUN İSTEMİYOR ELBET..
CANIN SAĞOLSUN ARKADAŞIM.NEFES ALDIKÇA DEVAM EDECEKTİR ÜRETKENLİĞİN.
DAİMA BURADAYIM...
BURADAYIZ.
ÇOK SEVGİLER ÜSTADIM :)

Burçin'in Denemeleri 25 Şubat 2009 10:17  

Ah Güüülll, çok üzüldüm :((
Umarım bir çözüm bulunur demekten başka ne yazık ki elimden bir şey gelmiyor ama sen üzme kendini ne olur. Hatalar hepimiz için.
Çok sevigilerimi gönderiyorum.
Sevgili Nunu, haberdar ettiğin için, inceliğin için çok teşekkürler sana da.

Saliha 25 Şubat 2009 10:28  

ınananmıyorum bır muddettır gelmedım neler olmus ya:( çook çoook uzuldum ...arsıvındekı guzellıkler gıttı:(:(:(::(:(:(:(:(:(:

ben ınanıyorumkı gerı gelecek..ınanıyorum....gul cum sana kıyamam ne kadar uzuldum..nunucum nekadar ınce ve zarıfsın canıj...ıns..bılen bırılerı yardımcı olabılır..

Lezzet Gemisi 25 Şubat 2009 10:36  

Güzel dileklerine çok teşekkür ederim nunucum. Gül arkadaşımız için de çok üzüldüm. Umarım en kısa zamanda bir hal çaresi bulunur. Sevgiler cnm.

pelince 25 Şubat 2009 11:34  

Gül çok üzüldüm dünden beri sana ulaşamıyordum bende.... Ne lazım sa benden elimden geleni yapmaya hazırım...

Ben çok üzgünüm çünkü Ferhanın siteside kitlendi biliyorsunuz....

Ferhan mahkemeye vereceğini yazmıştı ....Ferhandan haberi olan varsa bana yazsın onu da merak ediyorum....

Üzüldüm şuan da....Umarım en kısa sürede aramıza dönersin...

daimamutfak 25 Şubat 2009 12:05  

nunucuğum ne iyi ettin yazmakla..Bende giremiyordum bir türlü..Sanada yazından dolayı teşekkür ederim..Arkadaşlık dostluk bu demek..sevgiler nunucuğum

daimamutfak 25 Şubat 2009 12:11  

Şimdi okudum yazılanları..
GÜL'cüğüme not..
Canım arkadaşım inşallah düzelir herşey.Canımız sağoldukça herşeyin üstesinden geliriz..Sen sağol ..
sevgiler

Yelda 25 Şubat 2009 14:08  

İnşallah düzelir bir şekilde hallolur inşallah
Sevgiler canım

Adsız 25 Şubat 2009 14:24  

Gülümüze nazarlarmı değmiş?Hemen yapılsa blogu.:(( Demet

pelince 25 Şubat 2009 14:34  

Nunucum haber verdiğin için çok teşekkür ederim...Benden de selam söyle....
Öpüyorum...

Adsız 25 Şubat 2009 14:36  

canım nuraycığım, güzel arkadaşım
bende senin sayende blogları anlamış, faydalanmış ve çok emekler verilerek yapılandığını anlamış oldum.
damak tadına bayıla bayıla takip ederdim. zaten karadenizli olmamız hayranlığımı artırmıştı.
dilerim her ne yapıyorsanız başarılı olursunuz.çok güzel bir blogdu.çokda eskiymiş dediğine göre. inşallah daha üzülmeyiz. kolaylıklar dilerim.geçmiş olsun arkdaiınıza.
FERDA

Adsız 25 Şubat 2009 14:45  

nunucum yazıyı görünce cok ama cok üzüldüm çok ama cok gecmiş olsun bizimde ev sahiplerinden karabiberim blogunu yanlışlıkla silmişti blogera mail attı o şekilde tekrar geri aldı aynı sekilde sadece isiminin sonuna 1 koydular bence gmailden silindi ise gmailden derken google dan mı sildi
isterseniz karabiberim1.blogspot arkadaşımıza bir yazın o yaptıklarını yazsın size belki faydası olur cok gecmiş olsun
sevgiler
sevil

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP