İŞİTME KAYBI DELFİNA, BİR DUT MASALI'NDA.....

>> 16 Şubat 2009 Pazartesi


Delfinamın getirdiği- kendi bahçelerinden zetinyağı- zeytin- anneanesinden pekmez ve ev eriştesi ( okadar zarifsiniz ki, çok teşekkür ederiz arzucuğum )



Merhabalar...
Ne yazık ki VALİDE SULTAN 'lı şaşaalı günlerim bitti :( Yuvasına geri döndü.. 2 aylık saltanatımda sona erdi böylelikle. :((((
Aşureler, sütlaçlar, su muhallebileri,sarmalar,dolmalar, su börekleri, kadayıflı sefalar bitti. Valide Sultan öyle bir besiye çekti ki :)VAROLSUN, Doktorlarım bile şaştı kaldı bu işe... ( aman maşallah diyeyim burada ) !!!!!
Finali zeytinyağlı sarma ile yapıp vedalaşan valide sultanım ve benim ''O'' gün çok kıymetli,çokda
sevdiğim ve hatta ilk görüşte ( BAKE SHOP BULUŞMASINDA )hemen dikkatimi çekerek çok merak ettiğim DELFİNAm İŞİTME KAYBI evimizde misafirimizdi.
Dünyalar tatlısı oğlu ve kızkardeşi ile tadına doyamadığım, hele gitme saatleri gelince hiç istemiyerek uğurladığım bu güzel yosun gözlü ana - oğulu hala gözlerim çok , ama çok arıyor...
Bazı insanlar vardır size çok şeyler katar, DELFİNAmızda böyle yüreklerden birine sahiptir ne mutluki..
Daha kapıdan içeri giripte ilk sohbet anında şunu söylemişti '' Nunucuğum vallahi gelirken gözlerim ilk olarak
balkonunuzu aramak oldu. O kadar merak ediyorum ki ,yolda hep bakarak geldim :) ............ Tabiiki kendini bahçe sanan balkonumda resimler çekip, kısa sohbetler yapıp, çiçeklerimi sevmeyide ihmal etmedik. ( sardunyalar yaz günü gibi açmaya devam ediyorlar, sıklemenler ise , her renkten arz-ı endam ediyorlar )
Çaylarımızı içerken DELFİNAm en çok sarmayı ve keçi peynirli böreği sevdiğini söyledi. (Validemde aynen öyle dedi )
Gönül isterdiki alışkın oldukları sofralarımı kurayım. Ama henüz performans eksikliğim had safhada.. bu yüzden henüz sofralar kurmaya gücüm yetmedi. Hatta hazır olan salatayı bile sunamdım, oderece de dalgınım :((
İNŞALLAH İLK FIRSATTA ''Bir Dut Masalı'' olarak ağırlıyacağım bu güzel
''YOSUN GÖZLÜ KIZI '' (ve diğer tüm dostları !!!))

SEVGİLİ DELFİNACIĞIM TÜM GÜZELLİKLERİN İÇİN AİLENE VE VE SANA ÇOK ÖZEL TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM....
HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN... HAYAT DAİMA SANA GÜLÜMSESİN....
KALBEN SEVGİLER......
NuNu

34 yorum:

3prenses 16 Şubat 2009 08:13  

bu bloglar bizlere gerçekten çok şeyler katıyor.hele dostluklar.

Adsız 16 Şubat 2009 08:28  

daha ne masası kuzum aaaa..
daha ne olsun.. sarmalar, börekelr, turtiler enfes olmuşş.
hem sen başlıbaşına yetersin de artarsın bile.
hadi ben kaçtım geciktim de
SELMA.

SOFRAM 16 Şubat 2009 08:57  

Canım günaydın, ne güzel bloglar sayesinde çok güzel dostlar kazandık.Sizde çok güzel bir gün geçirmişsiniz, mamalar da çok güzel, daha ne olsun güzelim, afiyetler olsun, ellerinize sağlık, güzel bir hafta diliyorum canım, sevgilerimle öptüm...

Delfina ; 16 Şubat 2009 09:16  

Sabah sabah bir insan bu kadar mutlu edilir mi nunucum yaa...

Gözlerim dola dola okudum yazını,çok teşekkür ediyorum...

Herşey karşılıklı hakikaten,sizden ayrılmak da bize çok zor geldi ama üzerimizde bıraktığınız pozitif etki günlerce sürdü,hala da sürüyor.Sizi tanımak benim için en büyük şans,en büyük güzellik...

Mamaların hepsi müthiş lezizdi,bundan daha iyisi mi olur.Sen bize yüreğini açtın nunucum,o güzel yüreğinde nice güzelliklere kanat açtık,huzur bulduk,öğrendik çok şey...

Kocaman kocaman sevgilerimi yollarken,sımmmsıkı sarılıyorum Nunucum...

Herşey için sonsuz kez teşekkürler tekrar...

Adsız 16 Şubat 2009 09:21  

İnşallah en kısa zamanda eskisinden daha iyi performansın olur canım:)
Buna da şükür...
Allah dostluğunuzu daim etsin:)

Bulbulunyeri 16 Şubat 2009 10:14  

Canım,
sağlığının her gün daha iyiye gittiğine sevindim. Anne sevgisinin hiç bir şeye alt etmemesi mümkün değil. Anne şefkatiyle çabuk iyileşmen ne güzel.
Sevgiyle kal.

makcig 16 Şubat 2009 10:32  

Günaydın.Ağlasam mı bilmem ki.O yosun gözlü arkadaş Bursa'ya kadar gelip bana uğramadan döndü gitti.Kıskandım ne diyeyim.Allah muhabbetleri daim etsin.Sizler iyi olun tek.Kendinize dikkat edin.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.....

Damak Tadı 16 Şubat 2009 10:54  

Nuray'cığım,Allah sevginizi daim etsin canım..Yazdıklarını okuyunca yüzümde tebessümler belirdi..)9Ayrıca anneciğinin gittiğinide duyunca çok üzüldüm..Halen geliyorum ya...İnan canım koşturmaktan canım çıkıyor..Bundan sonra yolda yüyürken bile sakin sakin yürüyeceğim..))Çok öpüyorum ve bende çokkkkkkkkkkk özledim tatlım..

Ellerine ve gönlüne sağlık hepsi nefis görünüyorlar.Harikasın Nunum..

Unknown 16 Şubat 2009 11:05  

Canım ne mutlu sana insanın her za
man her şartta yanında olan dostla
rı olması dünyalara değer,sen bu
dostlukları fazlasıyla hak ediyor
sun.Herşey gönlünce olsun,hep mutlu
ol ve gül...
Anneciğinin gitmesine üzüldüm,kendi
ne çok iyi bak.Delfinaya sonuna ka
dar katılıyorum bende gelsem ilk iş
kendini bahçe sanan balkonuna dikkat ederim:))
İyi ki varsın Nuray'cığım,her zaman
o muhteşem zerafetin ve sevgi dolu
yazılarınla aramızda ol,kocaman sev
giler...

Tijen 16 Şubat 2009 11:17  

İki güzel gönül birarada olunca laf biter mi hiç? Çoook güzel olmuş şekercan.

Bir Dilim Düş 16 Şubat 2009 12:28  

Ne güzel harika olmuş bence Delfina'ya da kocaman bir Bravooo!!!

Sevgiler,
Evren

HÜLYA 16 Şubat 2009 12:44  

aaah bu anneler hiç gitmese hep yanımızda kalsalar dimi. hayat onlarla anlamlı ve kolay ....

canım annecinin ellerine sağlık ne güzel bakmış seni..hiç bıkmadan hiç yorulmadan anne şefktiyle hemde...allah kavuştursu canım.

yeni bir dostluğun başlangıcı ve övgü dolu sözlere imrenmemek imkansız .. rabbim hep iyilerle karışılaştırsın..

mamalar harika. elelrine sağlık canım...sevgiler

Adsız 16 Şubat 2009 13:04  

aman benim arkadaşımın artık BLOG ARKADAŞLARIDA varmışş :)))
ÇOK KISKANIRIZ BAK ONA GÖRE...
SEN ADAMDA ALIŞKANLIK YAPARSIN, TADINI BİLEN BİLİR.
SENİ SEVEN BİN YAŞASIN GÜL YAPRAĞIM BENİM.
Dolmalarda gözüm kaldı.
bide o zeytinyağında !.!.!
:)))))
hemen uğramalıyım sana bu aralar !!

bende çok öptüm seni nurkadınım.
FERDA.

aysencifci 16 Şubat 2009 13:10  

Ödülünüz var Nunu'cum
Bir zahmet bize uğrayıp alır mısınız?
Sevgiler,

pelince 16 Şubat 2009 14:16  

Nunum anneciğinin sevgisi sana çok iyi gelmiştir eminim....
Delfina ile ne güzel bir gün geçirmişsiniz,sizin adınıza çok mutlu oldum..

Sevgiler.

Adsız 16 Şubat 2009 14:26  

nuraycığım haftan güzel olsun arkadaşım.. güzellikler dolsun.aynı yaptıkların gibi tatlı ve leziz olsun.
iyi olman herşeyden önemli bence..
ama yinede birden yüklenme istersen... neler atlattın yanii
sevgiler tatlımcım.

MİNE.K

Adsız 16 Şubat 2009 14:40  

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Adsız 16 Şubat 2009 14:41  

NUNUCUM GELİRSEN COK SEVİNİRİM TABİ KENDİNİ İYİ HİSSEDER SEN BİZLERİ ÇOK MUTLU EDERSİN SEVGİLER
BU ARDA HARİKA SEYLER YAPMIŞSIN SEVGİLİ DELFİNAYA EMEGİNE SAGLIK BALIM..

Adsız 16 Şubat 2009 15:30  

Herşey birbirinden güzel .Kıskandım doğrusu.Şaka bir yana,Ağzınızın tadı bozulmasın.Allah dostluklarınızı daim kılsın.Eskiden kendimi çok yalnız hissederdim kızkardeşim yok diye.Blog dünyasına katıldığımdan beri birçok kız kardeşim oldu.Ve artık daha mutluyum.Sevgiler...

TAZE NANE 16 Şubat 2009 15:42  

Allah dostluğunuzu daim etsin...
Ne kadar güzel di yazın.
Zevkle okudum.
Sevgiler.

TAZE NANE 16 Şubat 2009 15:43  

Allah dostluğunuzu daim etsin...
Ne kadar güzel di yazın.
Zevkle okudum.
Sevgiler.

atesböcegi 16 Şubat 2009 16:31  

Ne güzel böyle dostluklar. ALLAH dostlugunuzu daim etsin Canim.
ALLAH kavustursun diyeyim anneni ugurlamissin. Bende annemi cok özledim. Nasipse bu hafta sonu Türkiye´den gelecek. Cok özlemisim.
Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum. Sevgiler Atesböcegi Ümmühan

hepsusluydum 16 Şubat 2009 16:58  

Nunucum biz çok kalabalık olacağız, balkon bize dar gelir :) Ben, Ayşen,İdil, Gülyüz ve Şeker Banu bir olup seni de kattık mı yanımıza ooooo ...Biraz daha havalar ısınsın da denize yakın olalım dimi ama..Sevgilerimle Zehr@

harosa 16 Şubat 2009 17:19  

harika görünüyor bunlar bayıldım doğrusu

Adsız 16 Şubat 2009 17:41  

Biz blogcu olmasakta arkadaşımıza kardeşlik etmiş ,o sevdiği dostlarına sahip çıkarız doğrusu.
sarman yine müthiş, sen sarmışın gibi..ince ve muntazam !!
elmalında ne güzeldir bilirim nuraycığım.
ellerine sağlık. çok sarılma mutfak işlerine , bak karışmam :))

NESLİHAN

Adsız 16 Şubat 2009 20:27  

ben de isterim ben de :)))

made in funda 16 Şubat 2009 20:43  

anneciğinin gitmesine üzüldüm.ama demekki sen daha iyicwsin buna da sevindim.sarmaya bayılırımmm.süperler..afiyetler olsun..

Adsız 16 Şubat 2009 23:34  

nefıs hersey afıyet olsun sevgıler...

Moonish (moonsun) 17 Şubat 2009 00:06  

Nunum cok tesekkur ederim guzel yorumun icin :)) En kisa zamanda :))

Bu arada Delfinam bi tanedir :)) En TR'ye geldigimde tanismistim ben o guzel gozluyle :)) Sevgilerimi gonderiyorum :))

şeker pasta 17 Şubat 2009 00:54  

Nunucum o güzel sofrada ve sohbetin içinde olmak vardı canım... Sevgiler...

Sevil Altunel 17 Şubat 2009 01:43  

bu sofrada olmak vardı:( emeğine sağlık..sevgiler..

Mehtap Pasin Gualano 17 Şubat 2009 02:14  

En sevdigim yemektir yaprak dolmasi.. Hem zeytinyaglisi hem de etlisi.. ustelik yapmayi da bilmem.. Size afiyet olsun tabii..
sevgili NuNu, en kisa zamanda toparlanip, herseyi gonlunce yapacagin gunlere donmeni tum kalbimle diliyorum.. cogu gitti, azi kaldi..

Adsız 17 Şubat 2009 08:54  

Nunucum demin elmalı keke atlamıştım,
ama bir börekte fena olmaz.
sarmalarda aklımı aldı tabii.
eline sağlık canım.
ESİN.

Primarima 17 Şubat 2009 18:55  

ama balkonlu fotoları neden biz göremiyoruz:(
bu arada zeytinyağlı sarmalar ye beniii diye ağlıyorlar:)çok güzeller ellerine sağlık validenin:)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP