SÜTLAÇ

>> 30 Ocak 2009 Cuma

VALİDE SULTAN SÜTLAÇ'I



3 lt süt.
2.5 sb prinç.
3.5 sb şeker.
bir fiske tuz.
üzerine tarçın.
1 pk. vanilya.(arzu edilirse )
( annemde , bende nişasta eklemeyiz )


Türk mutfağının vazgeçilmez sütlü tatlısı olduğunu düşünüyorum sütlaç'ın. Bizim evde de çok sık yapılır, özellikle fırın sütlaç.
O gün MUHTEREM VALİDE SULTANIM :) hakikaten ağızlara layık , tam kıvamında,hakkı verilmiş bir sütlaç yaptı biz BİR DUT MASALI AİLESİ'ne.
Sizlerle paylaşmak istedim..

SEVGİLERİMLE ... Güzel bir hafta sonu dilerim.

45 yorum:

Ferhanca 30 Ocak 2009 18:27  

Bak yine ne güzel süslemişsin ..
Annecğinin ellerien sağlık afiyetler olsun
anneler klasik tarfilerden aşamıyorlar bu yeni tarfilerde pek umurlarında olmuyor aman olmasınada:))bizlerde böyle güzel lezzetleri öğrenip yapalım yiyaelim..
canım çok sevgiler güzel hafta sonları:)

Ferhanca 30 Ocak 2009 18:27  

Bak yine ne güzel süslemişsin ..
Annecğinin ellerien sağlık afiyetler olsun
anneler klasik tarfilerden aşamıyorlar bu yeni tarfilerde pek umurlarında olmuyor aman olmasınada:))bizlerde böyle güzel lezzetleri öğrenip yapalım yiyaelim..
canım çok sevgiler güzel hafta sonları:)

Adsız 30 Ocak 2009 19:07  

çok güzel bir manzara bu nunu ..
annenizin ellerine sağlık.
iyi bakılıyorsunuz..
çok sevgiler... ELÇİN SARIYER

Unknown 30 Ocak 2009 19:51  

merhabaa...
sütlaç bizim evinde favori tatlılarından .çok sevilir.sütlü tatlıları her zaman tercih ederim.
çok güzel görünüyor.
ellerine sağlık sevgili nunu:))

made in funda 30 Ocak 2009 19:58  

ANNECİĞİNİN ELLERİNE SAĞLIK NUNUCUĞUM.İYİ HAFTASONLARI DİLERİM BEN DE SANA.

pelince 30 Ocak 2009 21:12  

Nunucum çok güzel süslemişsin,afiyet olsun..
Anneciğinin ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum...

beyaz mendil 30 Ocak 2009 22:04  

Çok güzel görünüyorlar,tadının da öyle olduğuna eminim.Annenizin ellerine sağlık.

Adsız 30 Ocak 2009 22:43  

armut dibine düşer tabiikide
:)))
:)))
:)))

SELMA.

yildiz 30 Ocak 2009 23:51  

Sevgili Nunu,seni tekrar aramizda görmek cok hos....

Ben de sütlaci bu sekilde yapiyorum.Nisasta ve vanilya birakmiyorum.Ellerine saglik,güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler...

Damak Tadı 31 Ocak 2009 01:39  

Anneciğin ellerinden öperim..Kimbilir nasıl nefis olmuştur..Bir dut masalı ailesine afiyet şeker olsun..Süslemesine diyecek bir söz bulamadım..Harikasın Nunu'm..41 Kere maşallah sana.Aman nzar değmesin canım..


Yarın erkenden kalkıp işe gidecek olanben hlen ayaktayım..))



Sevgilerimi gönderip öpüyorum seni..Güzel bir geçirmeniz dileğiyle..

Unknown 31 Ocak 2009 09:01  

benim annemde nisasta,tuz kullanmaz
sut pirinc seker olarak pisirir

ellerinize saglik bizimle paylastiginiz icinde tasekurler

şeker pasta 31 Ocak 2009 10:59  

Nunucum sütlaçlar harika olmuş canım, herzamanki gibi nunu süslemeleri var üzerinde...Ellerine sağlık...

MUTFAKISTAN 31 Ocak 2009 11:16  

afiyet olsun ,anneciginin eline saglik canim cok guzel olmus.Sevgiler

Adsız 31 Ocak 2009 17:19  

canım bizde ne severiz bir bilsen..
anne eli değmişse, yemede yanında yat olmuştur eminim.
çok selamlar bizden kendisine.

iyi olduğuna çok seviniyorum,
tekrar geçmiş olsun nuraycığım.
nesrin

Cocukla Cocuk 31 Ocak 2009 17:24  

bayılıırm ben de sutlaca..üstünün süslemeleri de çok hoş olmuş

Cocukla Cocuk 31 Ocak 2009 17:24  

bayılıırm ben de sutlaca..üstünün süslemeleri de çok hoş olmuş

Bir Dilim Düş 31 Ocak 2009 17:42  

Canım benim sütlaçlardaki Nunu farkı hemen hissediliyor canım.

Sevgiler,
Evren

Yaşamın kıyısında 31 Ocak 2009 18:21  

Sen Muhteşem birisin ve ben seni çok seviyorum.
Hayalimdeki kişi demek ki varmış dedirtensin.

MELİS 31 Ocak 2009 18:37  

Sütlacınız harika gözüküyor Nuray
ablacığım,ellerinize sağlık..
SEVGİLER,Melis

Adsız 31 Ocak 2009 18:51  

canım benim siz ana-kız insanı mest edersiniz. bizlerde çok severek yaparız.
elleriniz dert görmesin.öpüyorum canım yanaklarından.

zeynep günal

TAZE NANE 31 Ocak 2009 18:51  

Dün bu güzel sütlaçlara yorum bırakmak için çok uğraştım.
Ama internetimin azizliğine uğruyorum bu aralar.
Ellerine sağlık.
Ne kadar güzel görünüyor.
Sevgiler.

Jasminskager 31 Ocak 2009 19:06  

Canim anneciginin ellerine saglik cok guzel olmustur eminim.Ah ah benim annemde cok guzel yapardi .
Sevgilerle
TUBA

Hülya 31 Ocak 2009 19:24  

Sütlaç nefis görünüyor.
Ben de sevmem nişasta ile koyulaştırılan sütlacı.
Ellerinize sağlık

Adsız 31 Ocak 2009 20:31  

en başarılı tarif böyle olur bencede.
çok güzel görünüyor her ikiniznde eline sağlık arkadaşım.
sizede iyi haftalar.
YELDA.

yaban mersini 31 Ocak 2009 23:40  

şahane olmuş cnm..ellerine sağlık valide sultanın..slmlar..

Adsız 1 Şubat 2009 00:22  

Ellerine sağlık sevgili Nunum,süper görünüyor.Ne kadar da şık olmuşlar.Aydından kucak dolusu sevgiler...

meleginmarifetleri 1 Şubat 2009 00:47  

Yiyenlere afiyet olsun ne diyelim:D valide sultanında ellerine sağlık..
Sevgiler..

eldivenlerim 1 Şubat 2009 10:20  

çok severim sütlacı, harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,
neşeli pazalar....

Unknown 1 Şubat 2009 10:35  

anne kız ellerinize sağlık iyi hafta sonları nuraycım sevgiler

Adsız 1 Şubat 2009 11:13  

Böyle lezzetler annelerin ellerinden başka bir güzel oluyor. Annenizin ellerine sağlık.
Sevgiler canım

Adsız 1 Şubat 2009 11:27  

ömrü uzun olsun,
elinize sağlık canım herikinizinde
iyi pazarlar sevgiyle öptüm.
ferda.

Unknown 1 Şubat 2009 12:30  

Nunu'cugum, en son 20 Aralik'tan once ugramistim sana ama yorum birakmamistim. Simdi sayfani bir actim ki en sevdigim tatli karsimda! Biraz asagi inice de uzucu haberlerini okudum. Cok gecmis olsun. Simdi daha iyi olmana cok sevindim. Dedigin gibi hayat yolunu cizmis bizim icin neyse onu yasamak gerekiyor. Moralini bozmadigina sevindim. Umarim hayat hep iyi seyler yazmis olsun hepimize. Sevgiler.

Unknown 1 Şubat 2009 12:48  

Canım anneciğine hürmetlerimi ilet lütfen...Ellerine sağlık harika olmuş ve tabii üstüne canım Nunumun zerafeti eklenince muhteşem sunum çıkmış.İyi ki varsın kocamn öptüm....

Adsız 1 Şubat 2009 16:53  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
neseersoy 1 Şubat 2009 20:52  

Selamm,
Sevgili Valide Sultan'nın ellerine sağlık , elleri kolları dert görmesin. Kimbilir ne kadar lezzetli olmuştur.
Bugün eşimle dışarda yemek yedik eve dönüşte Bolulu Hasan Usta'dan sütlaç istermisin dedi , bende boşver dedim , ahhh kafam keşke evet deseydim bak şimdi canım çekti :-))
Güzel bri hafta diliyorum , sevgilerimle.

Adsız 1 Şubat 2009 21:01  

nunucuğum valide sultanın ellerine sağlık ben de deneyeceğim süper görünüyor..çok çok öptüm canım..nazarlardan ırak olasın..

egeli 1 Şubat 2009 21:28  

OOOOOOOO SÜPERRRRR...BİR TABAK ALDIM CANIM ,BİZİM BEY SÜTLAÇSIZ DURAMAZ,HER ALLAHIN GÜNÜ İSTER.
VALİDENİN ELLERİNE SAĞLIK.

Adsız 1 Şubat 2009 21:35  

nunucum hastalıklardan pek başımızı alamadık bu hafta sonu.
arayamadım ama haberini aldım.allaha emanet ol canım.
zaten bak bu sütlaçları yediğin için çabuk iyileşiyorsun sen =)
ellerine sağlık anneciğinin arkadaşım.
yarasın şifalanasın .
iyi geceler şekercim.
GÜLBİN.B

Begonvilli Ev 1 Şubat 2009 22:12  

Ellerinize sağlık, tarifleriniz ve şık sunumlarınız harika. Fırsat buldukça deneyeceğim.

Unknown 1 Şubat 2009 22:34  

Hello dear! Very delicious, very beautiful.

:))

kiss

Evcilik Lezzetler 1 Şubat 2009 22:36  

Sayfanı böyle cıvıl cıvıl görmek ne güzel...
Özlemişim :))
Sevgiler...

Adsız 1 Şubat 2009 22:56  

VALLA SİZİN GİBİ İKİ BECERİKLİ HATUN MUTFAĞA GİRERSE HAYAT BAYRAM OLUR.
GÖZLERİM IŞILDADI NUNİŞİM.
ENFESSSSSSSSS.
HERKESE SELAMLAR SEVGİLER CANIM
ELLERİNİZE SAĞLIK - SEMRA.Y

Serap'la turuncu lezzetler 1 Şubat 2009 23:45  

mmmm yemede yanında yat:) harika görünüyor Anneciğinin ellerine sağlık canım...öpüyorum iyi haftalar

NzlGl 2 Şubat 2009 08:46  

Valide Sultanın ellerine sağlık
Bizim evde kızım hariç severek yediğimiz bir tatlıdır. Gerçi şekerini artık bir hayli azalatarak yaptığım için oğlum biraz söyleniyor ama bende onun tatlısının üzerine pudra şekeri ekerek çözüm buluyorum:))))
sevgilerimle

hdidem95 2 Şubat 2009 10:27  

sevgili nunu bayılırım sütlaca süslemelerde harika olmuş ellerine sağlık annenizin sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP