KOMŞUDA BİR GÜN :)

>> 19 Aralık 2008 Cuma

BENİM YAPTIĞIM YENİ YIL KURABİYELERİ ( TARİF BURADA )
Zencefil- tarçın- karanfilli- üzeride şeker hamuru kaplandı.

BENİM İÇİN YAPILAN MERCİMEK KÖFTESİ ŞAHANEYDİ.
AYRICA MASAMIZDA PATATES SALATASI VE ENFES BİR BÖREK VARDI

ETİMEKLİ, KREMALI, YALANCI TAVUK GÖĞSÜ
CEVİZLİ ve HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE


Nurselciğim elleriyle örgü magnetler hazırlamış bize, uçlarına boncuk yapıştırıp,kürdandan şiş formu verdiği, enfes buzdolabı süsleri hazırlamıştı. bayıldık şirinliklerine. belki sizlerede bir fikir olabilir.
yanına da el bakım kremlerimiz eklenmişti :)))
Kadın her yerde kadındır yanii :)


Bu hafta tam gün evdeyim..Sinüzitimle başbaşa verdik,yola devam ediyoruz :(
Aynı yerde tam 26 yıl bana daima kardeşlik yapmış, Hayatımın artık olmazsa olmazları arasına girmiş , İLK DOSTlarımdan biridir SEVGİLİ KOMŞUM- ARKADAŞIM- KARDEŞİM NURSEL 'ciğim.
Dün bizi evinde ağırladı.
Çok uzun zamandır SEvgili Eşinin çok ciddi rahatsızlığından dolayı, aylardır görüşemiyor, yanyana gelemiyorduk .Haftaya önemli bir operasyon için hastanede olacaklar. Bu yüzden yan komşum sevgili Nihalciğim ile beraber, Nursele misafir olduk.Onun gülen yüzü her koşulda, mutlaka ışıldar. Dilerimki şansları bol olsun inşallah.ALLAH DERMENLARINA DERMAN KATIP, KUVVETLER SABIRLAR İHSAN EYLESİN BU EN SEVDİĞİMİZ AİLEYE.
Bende yılbaşı yaklaşırken evin genç kızı Sibele en afillisinden :) ayakkabı kurabiye, evin beyine şans balıkları, evin oğluna yılbaşı ağaçları, nurselciğimede çiçekler den bir demet kurabiye hazırladım.. ( Tabiiki naçizane )
ÇOK MUTLU OLDULAR... DİLERİM BİZLER ONLARI DAİMA GÜLERKEN GÖREBİLİRİZ.
CANIM NURSELciğim DAİMA DUALARIMDASIN BİRİCİK VEFALI ARKADAŞIM. ELELE BUGÜNLERİDE AŞACAĞIZ.CESARETİN HİÇ BİTMEYECEK, BEN HEP YANINDAYIM. HER GECENİN BİR SABAHI,HER GÖZYAŞININ BİR KAHKAHASI VAR MUTLAKA. BİZ AYDINLIĞI HEP BERABER GÖRECEĞİZ.
ŞANSINIZ BOL OLSUN TATLIM. BİZİ AĞIRLADIĞIN VE CİCİ HEDİYELERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ ... HAYATIN DAİMA SANA ve SİZE GÜLÜMSEMESİ DİLEKLERİMLE ....
CANI YÜREKTEN SEVGİLER......

29 yorum:

Delfina ; 19 Aralık 2008 09:11  

Çok duygulandım ve ağlıyorum şu an...Nursel'in eşine sonsuz şifa olsun...Nunucum çok düşüncelisin,cümlelerin bile duaların kabul olmasına yeter...

Canım benim...

Adsız 19 Aralık 2008 09:34  

Canım çok üzüldüm..
mevzuuyu biliyorum, ama işin buralara uzandığını bilmiyordum .. zor olacak..çok selamlar şifalar dilerim nurselin eşine.
hayat bazen çok zorluyor.
sende çok dikkat et kendine.
bu arada mercimeklerin yapılmış bakıyorumda )))))
afiyet olsun. yeni yıl kurabiyelerin enfes.bizede yapcan dimi salı günü.
öpüyorum sevgiler balım.

SEVTAP.M

pelince 19 Aralık 2008 09:38  

Arkadaşının eşine acil şifalar diliyorum :(
Sende kendne dikkat et,saçın ıslak dolaşma (bende çok yaparım çok)...Çok güzel ağırlanmışsınız,senin yeni yıl kurabiyelerinde nefis olmuş,ellerine sağlık...

Hülya 19 Aralık 2008 09:43  

Kurabiyeler çok cici olmuş,masa da öyle..
Sevgiler

Damak Tadı 19 Aralık 2008 10:06  

Arkadaşının eşine acil şifalar diliyorum..İnşallah ameliyatı bir çırpıda gerçekleşir..Bundan sonraki yaşamı hep sağlıklı geçer..Yine dertlendim ben..Diğer arkadaşlarının durumlarını bile sormak istemiyorum sana...İnşallah hepside çok ama çokkkk iyidir..

Nursel'ciğin eşine acil şifalar dileyip bol bol dua edeceğiz yarın..(kuzende mevlit var)

Öpüyorum yanaklarından bitanem..

tatlıhayat 19 Aralık 2008 10:19  

Nunucum,arkadaşının eşine çok üzüldüm,ben de bir zamanlar sağlıkla ilgili çok zor günler geçirdim,ama çok şükür atlattım onun için iyi bilirim,acil şifalar
Diliyorum.ALLAHIN BİRLİĞİNE EMENET OLSUN...SEVGİYLE

Unknown 19 Aralık 2008 10:23  

Canımmmmm sen ve komşuların çok şanslısınız böyle vefakar dostluklar kalmadı.Allah ağız tadınızı bozmasın,Nursel hanımın eşine Rabbim acil şifaler versin inşallah.Buzdolabı süsleride çok şeker arkadaşının ellerine sağlık canım.
Gelelim NUNU marka kurabiyelere enfesler çok cici bayıldım ellerine ve yüreğine sağlık canım bende deniycem inşallah kucak dolusu sevgiler,inşallah başağrın hafiflemiştir.Kocaman öptüm...

Bulbulunyeri 19 Aralık 2008 11:04  

Canım,
arkadaşına ve eşine ALlah yardım etsin. Dilerim ameliyatta en iyi sonucu alırlar. Senin gibi arkadaşı olduğu için ne mutlu. Sayende hepimizden dıa alacak.
Yılbaşı kurabiyelerine bayıldım. Ellerine sağlık.
Arkadaşlığınızın, dostluğunuzun bir ömür boyu sürmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Yelda 19 Aralık 2008 11:33  

Herşey çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık hele buzdolabı süslerine bayıldım arkadaşınızın eşinede acil şifalar diliyorum
Herşey gönlünüzce olsun
Sevgiler

Ferhanca 19 Aralık 2008 12:40  

Allah iyilik şifa versin herkese.
komşunada Allah yardım etsin.

canım çok güzel yapmışsın şimdi tarifen bakıcam..

sinizüzit midir nedri ne menen şeydir o kafanıniçi su dolu sanki hemn ben antistaminik başlarım yoksa kafayı elle tutmak zorunda kalıyorsun:))kafa senden değil :))oluyor..
çok sevgiler..

neslihan erzincan özgür 19 Aralık 2008 13:26  

Sevgili Nunu geçmiş olsun canım,kış aylarının belalısı sinüzit.Nursen hanıma da çok geçmiş olsun diyorum.inşallah bir an önce iyileşir eşi.

kurabiyelerin harika olmuş.çok ciciler.masanız da şahane.senin ve Nursen hanımın ellerine sağlık.sevgilerimle...

aslı'nın mutfağı 19 Aralık 2008 18:11  

Nunu'cum ellerine sağlık, rengarenk yılbaşı kurabiyeleri çok cici.. Komşuna da çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin inşallah.. Bu arada magnetler sahiden çok hoş!

Adsız 19 Aralık 2008 18:26  

Canım çok geçmiş olsun nursele..
umarım hayırlı haberler duyarız senden.
kurabiyelerden gözümü alamadım.
enfes. şu işleri kıvıramadım nedense ben.
eline sağlık canım.

FERDA

ebru 19 Aralık 2008 18:35  

Sevgili Nunu ne kadar güzel bir masa.En güzeli de dost sohbetleri var içinde.Nursel hanımda eşin rahatsızlığı arasında ne kadar güzel hazırlanmış.Senin aracılığın ile eşine acil şifalar dileyorum.Seni de öpüyorum

egeli 19 Aralık 2008 19:44  

eeehhhh Nunum... bizede bekleriz bacımmmm..... hani kurabiye falan yaparukkkk...şaka bir yana ,harika olmuş vefalı arkadaşım benim ,ellerine sağlık.
bende acil şifalar dilerim komşuna...büyük geçmiş olsun...öptüm canım seni.

Adsız 19 Aralık 2008 21:18  

HERKESİN HAYATINDA NE ZORLUKLAR VAR NURAYCIĞIM.
SENİNDE İŞİN ZOR.
DOSTLARINDA İŞİ ÇOK ZORDUR ÇÜNKÜ. BU KADAR SIKINTIYA BİREBİR- YANYANA KATLANIRLAR ÇÜNKÜ. UZUN YOLL BU. HEPİNİZE VE CÜMLESİNE SABIRLAR ŞİFALAR DİLERİM.
AYRICA KURABİYELER NEDE GÜZELLER. KIYAMAM ISIRMAYA BEN ONLARA
SELAM VE SEVGİLER.

ESİN

meleginmarifetleri 19 Aralık 2008 22:57  

Nunucum ellerine sağlık canım harika olmuş kurabiyeler.
Sevgiler. öptüm

Adsız 19 Aralık 2008 23:38  

Gönlü güzelim, ruhun kadar renkli bu güzelim kurabişlere bende hayran olanlardanım.
senide iyi günlerinde hatırlıyanların, allah uzak etsin kötü günlerinde de arayanların çok olsun.
NURSEL HANIMIN EŞİNE şifa olsun dualarımız.
iyi geceler canım.

ZEYNEP GÜNAL

HÜLYA 20 Aralık 2008 08:35  

canım merhaba. arkadaşının eşine rabbimden acil şifalar diliyorum. bursele bolca sabır eşinede sağlık sıhhat versin rabbim...

böylesine güzel dostluklar insana ilaç gibi gelir.. sizin desteğinizde nursel hanıma öyle gelmiştir. iyiki sizi gibi dostları var... kurabiyelerin çok hoş olmuş canım.. arkadaşının hazırladığı masa da çok gzüel afiyet şeker olsun sizlere.. sevgiler nunucum

Adsız 20 Aralık 2008 09:23  

hayat zor be nunucum.. zor.
hastalıklar bambaşka zorluklar.
duacıyız bizde dostlarına.allah yollarını açık etsin. çok zor bir durummuş ,ama çaresiz değil şükür.
bildim bileli seversin ve sayarsın bu iki komşunu. dostlukların çok bakidir senin. senin kalbin tam 24 ayar.
kurabiyelerde yakut :0)))

kocaman öperim. sanada acil şifalar. geçmiş olsun. ah senin şu sinüzitin ve faranjitin aahhhhhhhhhhhhhh...
bitmedi hiç =(((

ASUMAN.

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Aralık 2008 10:23  

Delfinacığım,
duyarlılığına gerçekten hayranım.
hayatın içinde neler saklı, ancak yaşadıkça bileceğiz ne yazıkki
inşallah derin yaralar yoktur canım.
teşekkür ederiz tatlım.



SEVTAPcığım sağolasın canım.
duaları çoktur onların da.inşallah karşılığıda olacak.
salı günü arzun emrin olur sarı şekerim


PELİN,
çok tşkrlr önerilerin için.mümkün değil ıslak dolaşamam ve duramam zaten. zira uzun saçlarım.
dualarına duacıyız ..
Çok sevgiler


HÜLYA,
çok teşekkürler vede sevgiler


DAMAK TADI,
GÜLcüğüm dertlenme lütfen, insanız ve her şeyi yaşayabiliriz. tanrı kullarına SABR denen en büyük hazineyi bahşetmiş zira.
Arkadaşlar gayet iyi. hatta salı günü ikisi bende kısmetse.
diğeride sonraki günlerde.
hepsinin durumu süper.
SAĞOLASIN CANIMSIN SEN.Kuzenin duası şimdiden kabul olsun.Nurselciğiminde okuyunca mutlu olacak çok. şimdilerde çokk meşguller ne yazıkki :(
hatta posttan haberi bile yok :))
çok sevgilerle sarıldım ve hasretle öpüyorum tatlım seni.



TATLI HAYAT,
Ah Gülyüz cüğüm bilmezmiyim Ayşenle beraber hikayenizi.
inanılmaz takdir ediyorum inatla yaşama sarılmanızı.
allah göstermesin inşallah canı yürekten diliyorum canım.
teşekkürler sevgiler.


DERYAcığım canım benim.
dularınla çok daha mutlu oldum tatlım.
iyi niyetine bir kez daha hayranım.. sinüzitim tam hız devam başağrımda öyle. hele bu sabah tekrar başladı. kkontröle gideceğim yine.çok teşekkür ederim ilgine sevgiler canım.


BÜLBÜLÜN YERİ,
çok şekersin tşkrlr bülbülcüğüm..dualarınıza iyi niyetinize ihtiyaçları var.
gönülden sevgiler sizlere.


YELDA,
ne güzel temenniler teşekkürler canım.
magnetler hakikaten çok şirindi..
sevgiler


FERHANcığım
:) ne güzel yorumlamışsın hayatım sinüziti.. aynen öyle hakikaten.tekrar kontrol var bugün.zaten beni 10 gün bıktırır,ama ya sabr..
kurabiyeler sade ve basit. vakit azlığından anca oldu. yinede 2.5 saatimi aldı.hamurda hazır buzlukta olmasına rağmen çok zaman alıcı şeyler ..teşekkürler canım benim.


NESLİHANcığım canım şekerciğim.
çok teşekkür ederim. şifalandım cici sözlerinle :))
sevgiler canım.


RENKLİ KURABİYELER,
başarılar kolaylıklar dilerim.inşallah bol katılımlı olur sevgili zülbiye.
sevgiler.


ASLININ MUTFAĞI,
tatlım çok teşekkür ederim,
haklısın çok şirinler..
sevgiler canım.


FERDAcığım
varol canım arkadaşım.
kurabiyelere gelince itiraf ettiğin gibi seninde mutfağı sevemedin gittin.
belki bir kez denesen çok seveceksin :)))
iyisimi ben yapayım yine sana.:))
öpüyorum ferdacım..selamlar.


EBRUcuğum,
çok haklısın öylesine yılgın ve yogunlarki, her şeye rağmen bizler içinde yoruldu tekrar sağolsun..
ayrıca yardım da asla kabukl etmez.
dileklerine çok teşekkür ediyoruz canım. sevgiler


EGELİlerin en şirini :)
zaten yanyana geldiğimizi düşünemiyorum. beni her daim okadar güldürüyorsunki :)
yanyana olunca nolur bilemiyorum
inşallah mutlaka en kısa zamanda ....güzel dileklerin için çk tşkrlr canım benim.


ESİNciğim,
zor tabii arkadaşım çokkk zor hemde.
ama zorluklarla ne kadar güçlü olduğumuzu bir kez daha görmüş oluyoruz. allah yardımcıları olacaktır mutlak.


MELEĞİN MARİFETLERİ
çok teşekkürler sevgili melek.
sevgiler canım.


ZEYNEPciğim
ne güzel bir yüreksin sen. sağol varol canım benim.. çok teşekkürler.


HÜLYA
merhaba canım.bu dualarla eminim çok yüksek enerjiler alıyorlar. mutlaka başaracaklar..
çok sevgiler güzellikler.


ASUMANcığım zümrüt gözlüm benim. asıl sendeki kalp kaç ayar ona baklmalı.
yine çok güzelsin .seviyorum ben senin pırlanta kalbini.
çok teşekkürler istanbula gelince bekliyorum unutma .
selamlar sevgiler canımcım.

zarpandit 20 Aralık 2008 10:36  

çok geçmiş olsun acil şifalar allahtan tek dileğimiz :(((

kurabiyelere kostum ama bişi yazamıyorum :(

kurka 20 Aralık 2008 13:08  

kasımın 18 ünde ben ameliyat oldum. kadın hastalıklarından herşeyim alındı. dün 32 yaşında yeğenim çok ciddi 11.5 saat süren ameliyat geçirdi. kıza resmen karın, bağırsak, karın zarı, göbek deliği yapıldı. 14 aylık kızı var. dün ameliyata girerken kızının resmiyle vedalaşması vardı ki bütün herkesi kopardı. çok kötü bir andı. yazacak kelime bile bulamıyorum. ameliyattan çıkıpta sedyeyle odaya gelişi off off sadece sapsarı bir yüz. resmen yanından kaçtım korkudan bütün gece kızı soramadım kimseye, kimseyide yanımda konuşturmadım. esra hastane odasında değilde evinde odasında yatıyormuş gibi hareket ettim.şimdi haber aldık herşey yolunda ve iyiymiş. biz onu pozitif enerjimizle yolladık ameliyata. şahşen aynı enerjim sevgili nursel hanımla birlikte. iyi haberlerini yine bu köşeden duymak ümidiyle. komşunun yanındayız nuray hnm. acil şifalar.

Adsız 20 Aralık 2008 13:21  

Merhaba Nuraycım
Kurabiyeleri döktürmüşsün.Banada kırmızı çam ağacı göndermişsin.Hem tadı hem görüntüsü süperdi.Ellerine sağlık.Bu arada sitende palladium avm den bahsediyorsun.Ama bizden bahsetmiyorsun.İç ve dış mekan peyzajı bize ait.Reklam isteriz.Biryerleri keşfetmen ve aktarmanda çok güzel.Kendine iyi bak.Kucak dolusu sevgiler.Görüşmek dileğiyle.NİHAL SELÇUK

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Aralık 2008 13:27  

NİHAL SELÇUK,
Aaaa. NİHALCİĞİM BENDE DİYORUMKİİ BURASI MİSS GİBİ nihal KOKUYOR , BAK KOKUNU ALMIŞIM DEMEK :))))
TEBRİK EDERİM HAYATIM SENİ VE EŞİNİ.
PEYSAJDA ÜZERİNİZE YOK.
Ama emin ol bilmiyordum. ne yazıkki ABLANlar pek meşguldü ve hiç yanyana gelemedik alt- üst komşuyuz ama durumlar malumun :(((
kurabiyelerden mnasiplenmene çok çok sevindim..sıra sizde bekliyorum :)))
Palladium sayfama bu bilgiyi mutlaka ekliyeceğim tatlım.
BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN NİHALCİĞİM. VALLAHİ BURNUMDA TÜTÜYORSUNUZ. ÖPÜÜYORUM SENİ BİRİCİK NURŞEN VALİDENİ..
SELAMLAR TATLIM.

Adsız 20 Aralık 2008 13:45  

cnm sayfayı okudum . Çok duygulandım.İLGİNE VE ARKADAŞLIĞINA TEŞEKKÜR EDİYORUM.Resimleri ne güzel çekmişsin.Bu konuda artık uzman oldun.Dün nihalde idim.Kurabiyelerden ona vede anneme götürdüm.Çok beğendiler.Ellerine sağlık.HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.SELAMLAR NURSEL YAĞLI

akasyakokusu 20 Aralık 2008 21:44  

Canım merhaba dün için affola:(
Ben sana yazıp hemen kalktım o zaman sende hiç yazı yoktu..Ve ben düzenlemede olduğunu sandım o an tarifler sonra geldi galiba.
Sevgili Nursel'in eşine acil şifalar diliyorum..Sen en güzel duaları etmişsin bizde tüm yüreğimizle ammiinn diyoruz güzelim..
İnşaAllah iyi haberlerinide vereceksin bizlere.
Sevgiler sana..

Adsız 20 Aralık 2008 23:09  

Dostluk, hele de uzun zaman süregeliyorsa başka birşeydir, neşesi neşen, üzüntüsü üzüntün olur.Üzüntülerin neşeye dönüşmesi dileğiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Aralık 2008 14:11  

NURSELciğim merhaba bir tanem. zaman ayırman çok mutlu etti beni biricik güzel yüreklim.
nihalciğimde yorum atmışş. mutlu kurabiyeleri tadabildiği için :))
resimler hasbelkader işte, masada çaylar soğumasın diye tek kare aldım. sen beğensende ki sağol, benn aceleciliği hissettim hemen :((
ALLAH TÜM DUALARIMIZI KABUL ETSİN CANIM BENİM..
SİZLER DAİMA EN GÜZELİNİ HAKEDİYORSUNUZ.
CANI GÖNÜLDEN SEVGİLER YOLLUYOR, KALBİNDEN ÖPÜYORUM SENİ.
SEVGİ VE SELAMLAR EN KIYMETLİ KARDEŞİM.



AKASYA KOKUSU,
Nuraycığım ne önemi var üzülme lütfen .hiç böyle şeyler sorun olmaz olamaz bilirsin.
dualarına bende duacıyım sevgili akasyam..
ağzı dualı arkadaşım benim..
sevgiler mardine canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP