SUSAMLI PATATESLİ DİL PEYNİRLİ BÖREK

>> 4 Kasım 2008 Salı




SUSAMLI DİL BPEYNİRLİ TAVA BÖREĞİ
-2.5 yufka- 1.5 sb süt- 1/2 sb sıvıyağ- 1 iri yumurta (hepsi çırpılır)
-3 patates- beyaz peynir- kırmızı biber- dil peyniri 2-3 adet.
-bir kaç tutam susam.

-Yağlanmış (tereyağla )tavaya bir yufka serilir kenarları dışarda kalacak şekilde,
-Arasına karışımdan bir kaç kaşık gezdirilir ,minik dil peynirleri her kata konur.
Orta kata gelince peynirli -patatesli harç konup, diğer yufkalar yarım yarım kat kat döşenir.
Aralarına karışım sürülüp minik dil peynirleri eklenir.
-Kenarlara taşan parça yukarıya doğru toplanıp,üzerine bol susam serpilip
1-2 saat buzdolabımda dinlendirilir.( simit susamı gibi tadı oluyor pişince,çıtır çıtır :)
-Çok kısık ateşte alt- üst pişirilir.

*Afiyet olsun arkadaşlar...

* SALİHACIMM SANA GELDİ BU BÖREK DİMİ ,ÖYLE DEMİŞTİN :)))*

4 yorum:

MUTFAKISTAN 4 Kasım 2008 08:01  

kahvaltidayim 1 dilim aldim
nefis gorunuyor nunucugum,ellerine saglik,sevgiler

zero 4 Kasım 2008 08:39  

Bana da gelsin bana daaa! Bana börek de, başka da bir şey deme. Üç öğün börek yesem yeter demem. Ne kötü dimi:)

Saliha 4 Kasım 2008 10:32  

ya nunu yaaaa..ben bugun cıkıp yufka ve dıl peynırı almam mı ya?

böreği ısırırken böyyylleeee uzaaarrrr,, kaşar peynırı gıbı degıldır tadı dahada muhteşemdir:(((

zaten saglıklı beslenmeye çalışıyorum.. yok yok bugun yapacagım ben bunu:)))))

elcegızlerıne saglık arkadaşşşş:)))))))

Unknown 4 Kasım 2008 10:49  

Nunu'cum yerim ben o tatlişkoları ellerine sağlık her zaman ki gibi enfesler,sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP