SARIDIR SONBAHAR ...................

>> 3 Kasım 2008 Pazartesi

BİR SONBAHAR MASASI

mevsim sonbahar olunca konsepte uyması ve sizler için sarı yapraklarla donattım masamızı :)

NESLİHAN'cığımın nazik jesti,
İNCİR REÇELİ ve AYVA REÇELİ (Gül'ümden)Domates ve Karpuz kabuğu reçeli Bozcaadadan
Neslihanın çok sevdiği meyveli tartöletler, ( TARİF VERECEĞİM)
Patatesli, beyaz peynir ve dil peynirli tava böreği, (TARİF VERECEĞİM)


Soğuk bir ekim sonuydu..
Ama çok sıcak bir masa ve bu masanın sahibi, çok sıcak bir dostla geçen cici bir kahvaltı günüydü. yine kandilli kız lisesi, ortaokul yıllarından 30 yıllık arkadaşım NESLİHAN ile anılarla dolu keyifli bir gün geçirdik.
dışarıda karanlık ve yağmur vardı, içerisi çok aydınlık ve yaz sıcaklığı ile bizi saran sohbetlerimizle,ısıtmaya devam ediyordu.
her zaman söylemişimdir ,bir çok sayfamada başlık olmuştur :


SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR !!!!!!!!!

Ayrıca bu masayı sevgili MEHTAP'CIĞIMA HİTAF EDİYORUM... LÜTFEN YAZISINI OKUYUNUZ.

GÜZEL GÜNLERİNİZ ÇOK OLSUN SEVGİLER.....

41 yorum:

akasyakokusu 3 Kasım 2008 09:04  

canımm açım :)) kahvaltı için gelebilirmiyim:))))

Delfina ; 3 Kasım 2008 09:08  

Gerçekten öyle,dostluk bambaşka...benim de dostum olduğunuz için çok tşkler.

sofra ise her zamanki gibi olağanüstü nunucum...

Pembelinin Mutfağı 3 Kasım 2008 09:55  

Bu masaaa ne güzel bir masaaaa:)

hayat 3 Kasım 2008 09:58  

Nunu'cuğum,harika fevkalade bir kahvaltı masası börekler tartöletler ve Gül'ümün reçelleride öyle güzelki ye beni:) diyor.Ellerinize emeğinize sağlık.
Dostlar arkadaşlar oldumu sofra da güzel muhabetler daha dün yaşanmış gibi sıcacık anılar daha isterizki.
Canım iyi bir hafta geçirmenizi diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

NzlGl 3 Kasım 2008 10:01  

Yine nefis bir sofra yine harikulade olduğunu düşündüğüm bir sohbet :))

Ellerinize sağlık sevgili nunu!

iyi haftalar
sevgilerimle

Adsız 3 Kasım 2008 10:07  

cok tatlısın canım.
nefıs bayıldım sofraya. bır gun benı de cagır. kosarak gelırım :) sevgıler..

pelince 3 Kasım 2008 10:07  

Sofra yine büyük bir özenle hazırlanmış.Yapraklar,mamalar çok güzel...Sohbetle daha da güzelleşmiştir...
Ellerine sağlık..

Sevgiler..

Unknown 3 Kasım 2008 10:12  

Canım Nunu'cum her zamanki gibi MUHTEŞEMMMM bir sofra....
Sofrada bulunan bütün sunumlar çok leziz ve şık ellerine sağlık,dostlarından ayrılmaman dileğiyle mutlu haftalar dilerim,öptüm...

Damak Tadı 3 Kasım 2008 12:55  

Afiyetler olsun sizlere canım..Söylediğin gibi sofralar dostlarla güzeldir her zaman..Birde o dostlar taaa eskilere dayanıyorsa,işte o zaman hem başka hemde çok anlamlı olur..Dostluğunuz hiç bitmesin canım..


Sevgilerle..

Adsız 3 Kasım 2008 13:25  

Ne hoş, ne şık bir masa olmuş. Hoş bir sohbetle, yakın dostlarla tadına doyum olmaz böyle sofraların.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız 3 Kasım 2008 13:28  

güzel gönüllü arkadaşımm.
herkesi memnun etmeden yollarmı hiç ??
veya herkes onu mutlu etmeden hiç döner mi ??
iyiki varsın ..
bu güzellikleri göremezdik inan.
çok çok öpüyorum canım.
ESİN.

İçimden Geldiği Gibi 3 Kasım 2008 13:31  

sevgili bir dut masalı inanırmısın bilmiyorum ama artık hazırladığn masaların fotolarını biriktiriyorum.:))zeytin koyduğun tabağa hasta oldum.nerden aldın acaba?? çok zarifsin biliyormusun?

şeker pasta 3 Kasım 2008 13:32  

Nunu'cuğum bayılıyorum senin bu sofralarına, herzaman özenli ve titizlikle hazırlanmış oluyor. Tabiki dostlarla daha da anlamlı oluyor.
Ellerine sağlık yine birbirinden güzel lezzetlerle donatmışsın.
Sevgiler.

Bir Dilim Düş 3 Kasım 2008 13:51  

Nunucuğum dostlukların hep daim olsun canım, harika bir masaymış gerçekten.

Sevgiler,
Evren

Adsız 3 Kasım 2008 13:56  

aşkımm aşkımm.
ancak fırsat bulabildim :((
nede çok arkadaşın gelmiş benden önce :(( SAĞOLSUNLAR.
evet güneşsiz ve çok soğuk bir gündü, ama sen okadar ışıltılı ve sıcaktınki,unutamam o günü. turtalarım için çok teşekkür ederim. o lezzeti evde herkes tattı.aşıık oldu :-)))
sana bana verdiğin tüm güzel günler ve çok zahmetlere girdiğin her güzel gün için ÖZEL bir teşekkür etmek isterim.
seni nede çok severim arkadaşım benimm.
hep hayatımızda ol.
dünya dolusu çiçekler iletiyorum sana. sevgiler NESLİHAN.

Adsız 3 Kasım 2008 13:57  

nunucuğum ince zevkli zarif hatunnn sonbahar konseptine bayıldımmmm bahsettiğin bu idi değil mi..harika harika..bir dahaya yolumu taaa sizin kapıdan geçireceğim:))

Adsız 3 Kasım 2008 14:06  

canım sayfana uğrayan arkadaşlarınada çok teşekkür ederim. bir önceki bıraktığım notta ekleme yapmamışım ne yazzıkki.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
BİR DUT MASALI UNUTULMAZ .
neslihan

Adsız 3 Kasım 2008 14:19  

sevgiili dut masalı turtanın tarifi varmı acaba.
teşekkür ederim.
nazlı.

zarpandit 3 Kasım 2008 14:29  

sonbahar sofrası harika nunum baska dicek soz bulamıyor insan :DDDD

neslihan erzincan özgür 3 Kasım 2008 15:01  

Nunucuğum hem çok zevkli hem de çok maharetli bir hatunsun arkadaşım.nazar değmesin sana.ellerine sağlık.çok keyifli bir sofra ve menü.afiyet olsun.sevgilerimle...

egeli 3 Kasım 2008 15:09  

BU KAHVALTI SOFRASINDA BENDE OLMAK İSTERİM BİR GÜN İNŞALLAH NUNUMM....İMRENMEMEK ELDE DEĞİL :))) ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA GÖRÜNÜYOR...

Ferhanca 3 Kasım 2008 15:24  

reçeller gülden.. sen de acayip döktürmüşsün..afiyetler olsun hepsi birbrirnden güzel..
sarıyı çok severim çok şık olmuş ..
tartöletlerin tarifni hemen istiyorummmmmmmmmmm:)))
öptüm canım..

Adsız 3 Kasım 2008 16:14  

sevgili nunucuğum bende bir arkadaşın ddiği gibi hayranlıkla sofra görüntülerinizi alıyorum. çok faydalanıyorum.en güzel sitelerin başındasınız.
birde peçetenizde çay fincanı resmi var. nereden aldığınızı sorsam ??
kahveli gördüm ama çay fincanlıya hayran oldum.
şimdiden teşekkür ederim.çok başarılısınız. takipteyiz.
AYLİN LEVENT.

Adsız 3 Kasım 2008 18:21  

Çok zarifsin Nunucuğum, o sonbahar yaprakları ne kadr çok yakışmış sofraya.

zero 3 Kasım 2008 18:33  

Sevgili NuNu, hep söylüyorum ya, senin zarafetin benim gözümü gönlümü açıyor sayfana girdiğimde. Ne güzel bir sofra hazırlamışsın. Ben de sofralarımı, evimin dekorasyonunu içinde bulunduğumuz mevsime göre donatmayı o kadar çok severim. Aynı senin yaptığın gibi sonbaharda yapraklar kondururum masalara, kurumuş dalları boyarım yerleştiririm vazolara. Mevsimleri de evimde misafir etmeyi seviyorum:)

Adsız 3 Kasım 2008 19:41  

Bu kadar içten samimi bir uslup kullanmanız beni gerçekten cezbetti.Gün içinde çok kez uğruyorum sitenize herşey on numara başka ne denir ki.Sevgiyle kalın.

Mutfak Havlusu 3 Kasım 2008 20:11  

fotoğrafların hepsini tek tek,herbiri ayrı güzel görünüyor hele o reçeller diyeceğim tart öne çıkmak isteyeck o denli yani:)
ellerine sağlık her biri için.

Adsız 3 Kasım 2008 20:26  

insan o masaya oturunca
niye kalkmak istesin kii..
şu son baahar konseptine hayran kaldımm.
ne kadar düzenlisin nunucumm.

AYSEL BATUR.
Seferihisar

Saliha 3 Kasım 2008 20:39  

sonbahar = ben :)))
Patatesli, beyaz peynir ve dil peynirli tava böreği tam benlık nunuuuuuuu

yildiz 3 Kasım 2008 21:16  

Incir receline bittim,yapanin ellerine saglik.
Güzel bir hafta gecirmeniz dilegiyle,sevgiler....

lemanice 3 Kasım 2008 23:06  

sofralar dostlarla anlam kazanıyor seninde dediğin gibi.dostlarınızla dostça sofralarınızın daim olmasını diliyorum.sevgiler canımmm.

Mehtap Pasin Gualano 3 Kasım 2008 23:23  

Ne kadar naziksin.. Gercekten cok hosuma giden bir supriz oldu..
Annem arkadaslariyla bir araya geldiginde "acik sofralar olsun" der hep.. Senin de sofralarin hep acik, ne guzel..
ustelik gelisiguzel degil, ozenli, emekli, keyifli sofralar..
Bu arada hic karpuz ve domates receli yemedim ben.. recel gibiler mi gercekten de?

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Kasım 2008 23:31  

MEHTAP,
Ne güzel dostları gülümsetebilmek..
Sevgili ANNEnizin sözünü çok sevdim,yüreğime kazıdım hatta.
ne anlam yülü..
Karpuz kabuğu belki değil ama özellikle domates reçeli hoş.içinde yoğun vanilya tadı var.tabii kireç suyunda işlem görmüşler :(
diri ve çıtır çıtır edecekler neredeyse yerken. badem taneleri ile de zenginleştirilmiş.
keşke çok uzak olmasaydınız, tadabilir bir güzel dostluk masasıda beraber paylaşabilirdik..
yine olur inşş.
Cici sözlerine ve güzel yorumunuza teşekkür ederim sevgili MEHTAP.
Sevindirenleriniz ,güzel günleriniz çok olsun. SVGLR.

IŞILCA TATLAR 4 Kasım 2008 00:32  

Nuray'cığım,
Sonbahar, ayrılıklardır, hüzündür derler ama bu masa bana baharı, sevgileri, dostluğu çağrıştırıyor.
Herşey mükemmel olmuş, reçeller, börek, turta. Tabi bunlarla beraber sımsıcak dostlarla sohbet.

Hep böyle güzel günler geçirmen dileklerimle,

Benden de sevgiler canım.

Aybike Ceylan 4 Kasım 2008 05:14  

Nunu'cugum,
Cok zevklisin, cok keyif veren birisin. Ellerine saglik, ne kadar guzel seyler yapmissin, kusuruma bakma duzenli gelemiyorum ama giuzel bir sebebim var, dunde kuzenim geldi Izmir'den, bir kyif var kii sorma, allahim bozmasin. Cok opuyorum, sevg ve selamalr, ben de isterim boyle sofra:))) gelince....

Adsız 4 Kasım 2008 14:01  

Gene çok güzel bir sofra! ımmm sofradakilere de bayıldım:)) ellerine sağlık Nunucm:)

Sevgiyle.

aslı'nın mutfağı 5 Kasım 2008 08:46  

Ne kadar zevkle hazırlanmış bir sofra, hem ellerine hem de yüreğine sağlık Nunu'cum.. Masaya sonbahar yaprakları koyma fikri de çok hoşuma gitti..

durutarifler 5 Kasım 2008 11:34  

Ne zaman ne arada bu kadar şey yapıldı. İnanamıyorum sana.
Masada nasıl bir zevkle hazırlanmış . Ellerine sağlık

Кâşiƒ 7 Kasım 2008 19:49  

Böylesi güzel sofralarınızı görmeyi özlemiştim ; 3 hafta çok uzun bir süre oldu bana (:

Bu arada annem sizin tariflerinizden 2 tanesini yaptı ; çok hoş bir sunum oldu üstelik (:
Teşekkürler :))

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Kasım 2008 19:53  

AZABI MUKADDES

Annene çok sevgiler canım..
Teşekkür ederim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP