KEYİFLİ , CİCİ BİŞEYLER

>> 13 Kasım 2008 Perşembe


Çikolatalı - Kestaneli puding ( NuNu marka :)
Bademli ve badem aromalı keşkül

Muzlu puding

Çilekli puding

Sakızlı puding- üzeri kabak ve krem şantili
Vanilyalı puding -üzeri kabak ve krem şanti kremalı
Portakal rendeli puding - üzeri kabak ve krem şanti kremalı
Sakızlı sade puding- üzeri tarçınlı ( yeğenim Timur içindi :)


PUDİNG
Çok üzgünüm ki, yıllardır göz kararı yapıyorum.Ama ilk fırsatta tam ölçülerini vereceğim,
Neler kullanıyorum :
* Süt- mısır nişastası- un- pirinç unu- şeker- vanilya ve aroması- çeşme sakızı (doğal) , badem ve aroması - portakal - bal kabağı - vişne -ahududu- muz- kivi - kakao ve çikolata en sık kullandığım içeriklerdendir.

BAL KABAĞI PÜRESİ

1 kg bal kabağı
1.5 sb toz şeker ( çok şeker kabağın öz tadını yitirebilir )
bu elbette fazla bir miktar,pasta yapımı için bir ölçü.

Kabakları küçük dilimler halinde kesip, şekere yatırın.1 saat içinde nemlenip ,hafif su bırakacaktır. - Burada en çok kabağa asla su koymamaya dikakat ediyoruz -kesinlikle ! -
Suyunu salınca kabakları kısık ateşte iyice pişirin ve dibinin tutmamasına özen gösterin. Tamanen yumuşayınca sıcakken püre ezeceğiyle inceltin. İstediğiniz yerde Örneğin :
Keklerin kaplanmasında, pudinglerde veya pasta yapımında
kullanabilirsiniz. Hazırda bulunan krem şanti ile destek olabilirsiniz görüntülerinize.

Krema sıkacaklarına doldurup servise sunmasınızı tavsiye ediyorum.

BU GÜZEL İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR, HAYATINIZIN DAİMA CİCİ VE KEYİFLİ GEÇMESİNİ DİLİYORUM... SEVGİLERRRR..



43 yorum:

Damak Tadı 13 Kasım 2008 09:42  

Balık,salat aderken sıra tatlılara geldi demek..)O kadar balık ve salatayada bu kadar tatlı yeterdi zaten..)

Tam show edasında dizmişsin onları canım benim..))Harikasın yine Nunu'm..Aman Allah sakınıp korusun sizleri..))


Not:Parmağımı kaldırıp bir şey sorabilir miyim?
Bu yapılanların hepsini bir gündemi yediniz??..)))

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Kasım 2008 09:47  

:))))))
:)))))))))parmağını seveyim

Unknown 13 Kasım 2008 10:29  

Nunu markalı herşeye bayılıyorum,ellerine sağlık Nunu'cum hepsi birbirinden şık ve leziz...
Sımsıcak sevgiler,öptüm...

SOFRAM 13 Kasım 2008 10:56  

Süper bir show yine... Puding en sevdiğim tatlılardandır, hepsi de çok güzel ama ben tercihimi kestaneliden yana kullanayım, ellerine sağlık Nuray'cığım, öptüm, sevgilerimle...

Adsız 13 Kasım 2008 10:57  

maşallah canım ya yetişemiyoruz sana Allah bereketini arttırsın

Adsız 13 Kasım 2008 11:05  

ayy hepsi şahaneymiş arkadaşcımm.
ama çikolata ve kestane acaip ağır bastı..nede olsa MARKA !! :)
aldım bende.. kaçmaz.

TARİF vercen dimi ???

Neslihan.

neslihan erzincan özgür 13 Kasım 2008 11:12  

Nunu marka herşeye bayılıyorummmmmmm:-)))çok zevklisin arkadaşım,çok da becerikli.süper olmuş pudingler ve süslemeleri,hem lezizi hem şık,ee daha ne olsun.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Adsız 13 Kasım 2008 11:12  

günaydın canım.önce ellerine sağlık.kabaklılar çok güzel ,yapmak isterim en kısa zamanda.
ama o çikolatadan kaşıklı yokmu bende aşık oldum cidden.
önce çikolata kısmından başlamak sonrada kesatne ile devam etmek isterim müsadenle.
yine yine güzellikler saçmışsın.
çok özlemle öpüyorum
( arayı çok açtın :(
FERDA

Delfina ; 13 Kasım 2008 11:28  

Bu showları izlemeyi hepimiz çok seviyoruz.Çünkü klasikliğimizi bir kez daha anlayıp nunuya özenme hayalleri kuruyoruz.

Nunucum sen bitanesin,hepsi birbirinden güzel..

Adsız 13 Kasım 2008 11:34  

Çilekli pudiinnggg oleyyy:))

Sevgiyle.

durutarifler 13 Kasım 2008 11:39  

Lütfen ama lütfen artık bir tane bir şey sun. Bizi buralarda hasetlikten çatlatma. Show üstüne show olmuyor ama artık :)))

Unknown 13 Kasım 2008 11:59  

Nunu'cum pudingler ne güzel öyle hepsi birbirinden lezzetli hangisini alacağımı şaşırdım.Ellerine sağlık.

Adsız 13 Kasım 2008 12:07  

BENDEE BENDE ÇİKOLATA KAŞIK İSTERİMM..
NEFİSSSSSS
Gülbin.B

Ferkay 13 Kasım 2008 12:18  

Nunum sayfana girince kendimi pastanede sandım. Ay hangisinden alacağımı şaşırdım. Sen yemedin inş. bunları canım benim harika şeyler yapmışsın. Ellerine sağlık Öpüldün.

bir demet feslegen 13 Kasım 2008 14:21  

Harika bir geçit olmuş,süper :)
Sevgiler

Adsız 13 Kasım 2008 14:32  

nunuccccuumm.
ben hepsinden birer tane istesem çokmu kaçar acabaa..
çikolatalı kaşığımdanda olcak ama dimi =)=)

ASU.

Ferhanca 13 Kasım 2008 14:41  

Nuryacım, ben sakızlı tarçınlıyı alayım..
hepsi çok güzel sütlü tatalıara çok güzel tüketiliyor akşam yemeğinden sonra çok iyi gidiyor..sevgiler..

Bir Dilim Düş 13 Kasım 2008 15:14  

NUNU en sevdiğim marka!!!:)))Ellerine sağlık hepsi çok güzeller ama sakızlı pudingin üzerindeki T ne anlama geliyor merak ettim, paparazzi ruhum kabardı birden;)

Sevgiler,
Evren

şeker pasta 13 Kasım 2008 15:23  

Canımsın ya, temennilerin için sağol şekercim. Bu cicibişeyler geçidi de harika olmuş... Ellerine sağlık....

Pelin 13 Kasım 2008 15:24  

Nunucuğum,
Bugün de sütlü tatlı showu demek? Ben 2-3 günde bir yenileyebiliyorum sayfamı, sen hergün show yapıyorsun arkadaşım. Harikasın. Hepsi de birbirinden güzel.Ellerine sağlık.Yarın ne showu var? Fena alıştık:)
Sevgiler

Adsız 13 Kasım 2008 16:10  

Harika görüntüler var hepsinde.
Sizin bu slayt şeklindeki çeşitlendirmeniz çok hoşuma gidiyor.
Sevgiler.

Yelda 13 Kasım 2008 17:29  

Görüntüler süper
Ellerine sağlık
sevgiler

Yelda 13 Kasım 2008 17:32  

Süperr olmuş
Ellrinize sağlık

Tijen 13 Kasım 2008 18:11  

Nunu mutfak fabrikası sunaaaar! Ne zaman yaptın ayol bu kadar şeyi?

pelince 13 Kasım 2008 18:35  

Nunu canım nefis tatlılar karşılamış bizi,hepside çok lezzetli gözüküyor...
Ellerine sağlık...

Adsız 13 Kasım 2008 19:32  

Hmmm yemede yaninda yat,masallah dokturmussun.Show tatliyla tamam olmus.Ellerine saglik.....

ZencefilliÇörek 13 Kasım 2008 20:39  

arka arkaya baliklar, salatalar, tatlilar, hemde acik bufe seklinde ellerine gonlune saglik :)

zarpandit 13 Kasım 2008 21:00  

birde bana bir suru tarif veriyorun diiyorlar yalan külliyen yalan..

şu sunumlu güzelliklerle bak hele yahu:)

Adsız 13 Kasım 2008 21:42  

Bu showlar biizm için çok sakıncalı olmaya başladı yaaa. Ben hangisinden başlıcağıma karar veremiyorum bunları görünce. Hepsinden istiyor gönlüm :))
Sıradaki show da ne var, şimdiden merak ediyorum canım.
Sevgiler

Adsız 13 Kasım 2008 22:49  

Başsağlığı mesajına teşekkürler...sevgiler

MUTFAKISTAN 13 Kasım 2008 23:42  

canim ben sade sakizliyi aldim cooook severim,harika goruntuler afiyet olsun sevgiler

Mehtap Pasin Gualano 14 Kasım 2008 00:25  

ben de sakizlidan alayim.. ne cok severim.. Kabak kremasini nasil yapiyorsun?

Baharcicegi 14 Kasım 2008 02:14  

sayfana girince kendimi otelin acik büfesinde zannettim,envayi cesit nefis salatalar,sütlü tatlilar yoksa otelin falanmi var nunucum.
canim hepside birbirinden lezzetli olmus ellerine saglik

ebrulitatlar 14 Kasım 2008 07:44  

Ne kadar şık, nefis tatlılar Nunu'cum. Kouşturmuşsun yine zerafetini. Ellerine sağlık şekerim. Sevgiler...

Adsız 14 Kasım 2008 08:59  

ne güzell
ne güzell
çok cici şeyler gerçekten.sıradanlığı hiç sevmedin sen zaten.
Daima orjinal şeyler yarattın durdun nuraycığım.nasıl hayran olunmazki sana ve yaptıklarına.bal kabaklı ve çikolataları istiyorum mümkünse,eline sağlık güzelim.
selamlar...
SEMRA.

:)den 14 Kasım 2008 09:57  

Nunucuğum hızına yetişemiyorum. Hangi arada imal ediyorsun bunca yemeği, salatayı, tatlıyı???

Bulbulunyeri 14 Kasım 2008 12:39  

Canım,
ellerine sağlık. Bu kadar güzel tatlı bir arada ne diyeyim. Süperrrrrrrrr.
Gerçekten de marka olduğuna inanıyorum.
Sevgiyle kal.

Adsız 14 Kasım 2008 16:00  

Sakız olanı deniyorum şu an hihihi :) Sağol canım benim

kelebeklisaniyeler 14 Kasım 2008 18:59  

Canim yine harika bir tatli showu içim gitti,sahane hangisine bakacagimi sasirdim...o guzel ellerine saglik...opuyorum seni

Adsız 14 Kasım 2008 19:23  

Canım yapıp yazmak istedim.
ay bu çikolatadan tarttığın kestaneli dehşet bişey oldu nunucummm ya..
aklımı başımdan aldı.
kabak pürelinide yaptım soğuyor.
cevabı bildiricem.çok telşekkürler arkadaşım. NUNU VALLA MARKASIN.
Zeynep günal

Unknown 15 Kasım 2008 09:56  

sütlü tatlılar her zaman favorim olmuşturda..bunca güzel seçenek,böyle harika bir sunumla ilk defa önüme geldi diyebilirim..ben ş kestaneliden alsam mümkünmü?
ellerine sağlık olsun.

iremlemekanlar 16 Kasım 2008 15:13  

mmmmm nefis pudingler bu böylee inan nunu tatlı saatim geldi hemen yapacam birisini çok sagol hayatım sevgilerlee

Adsız 24 Kasım 2008 19:09  

"Yeni sayfalarda ne var" diye bir bakayım dedim ama...
Neredeyse pişman oldum yaaaa... Ağzımın suyu aktı, kaldım öyle.
Alacağım olsun :-)))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP