BAL KABAKLI PASTA

>> 7 Kasım 2008 Cuma


Bal kabaklı pasta

- 1 pk sade pandispanya, (vaktiniz varsa mutlaka kendiniz yapın)
- 1 poşet krem sade şanti ve 1 bardak süt (bir parmak az)
- 2 sb süt - 1 pk vanilyalı creme ole
- 1 kg balkabağı - 1.5 sb şeker
- 3 mandalina suyu

-Önce kabak ve şeker tencerede sulanmaya bırakılır (1 saat kadar yeterli)-pişirilir
-Pişen kabak blender veya çatalla pürüzsüz olacak şekilde ezilir.
-Diğer yandan krem şantinizi ve creme ole'nizi hazırlayıp dolapta soğutun.
-Soğumuş olan ŞANTİ VE KABAĞI sıkma poşetlerine alıp hazırlayın.
-Pasta tabanını mandalina suyu ile alt ve üst parçalarını ıslatın
-Alt tabana crem olenin hepsini yayın, üzerine diğer tabanı koyun,
-Koyduğunuz üst tabanın her tarafını kabakla kaplayıp,
-Sıkma poşetlerindeki şanti ve kabak püresiyle süslemeler yapınız.
AFİYET OLSUN

Zamanı iyi kullansakta, her zaman vaktimiz yeterli olmuyor.Bende dün böyle bir gün yaşadım.Fazla strese girmeden, hiç sevmesemde tadlarını, creme ole ve hazır pastaban kullanarak çaresizlikten kurtulmuş oldum.
Pandispanyanızı evde hazırlamanızı ve dondurucuda hazır bulundurmanızı tavsiye ederim. Daha önce vermiş olduğum pastacı kreması ise harika bir lezzet olarak bu tür pastalara çok yakışıyor.
Mevsim itibari ile bu güzel lezzeti mevsiminde tüketelim derim.
Hepinize sevgiler.. Güzelliklerrr.

21 yorum:

Unknown 7 Kasım 2008 08:59  

bal kabağı ile yapılan pastaları çok seviyorum canım ellerine sağlık sevgiler

durutarifler 7 Kasım 2008 09:11  

Ben de yaptığım balkabaklı pastaya bayılmıştım. Muhteşem bir lezzet oluyor. hatta ben doğum günümü balkabaklı pasta ile kutlamıştım. Ellerine sağlık. Süper görünüyür

Birsel ve İrem 7 Kasım 2008 09:15  

Merhaba. Pasta harika görünüyor, ellerinize sağlık. İlk fırsatta ben de deneyeceğim. Sevgiler.

:)den 7 Kasım 2008 09:27  

Nunucuğum bal kabağı tatlısını, pastasını tadı bir kenara sırf o şahane turuncu rengi için seviyorum desem yalan olmaz.
Ellerine sağlık cicim:)

Damak Tadı 7 Kasım 2008 09:33  

Harikasın canım,ellerine sağlık..))


Sevgilerle

Unknown 7 Kasım 2008 10:47  

Canım Nunu'cum tatlısına bayılırım eminim pastasıda çok lezizdir hele senin elinden ve sunumundan MUHTEŞEM....
Ellerine sağlık,öptüm...

şeker pasta 7 Kasım 2008 11:08  

Çok güzel olmuş Nunucum,ellerine sağlık...

Adsız 7 Kasım 2008 11:33  

canım harıka gorunuyor. kabagın rengını cok begenırım.
nefıs ellerıne saglık

neslihan erzincan özgür 7 Kasım 2008 13:17  

Nunucuğum çok leziz görünyor pastan,eline sağlık.benim de iki kıştır niyetim balkabağıyla pasta yapmak ama bir türlü tembelliği yenip yapamadım:-)) tarifini deneyeceğim canım.afiyet olsun.sevgilerimle...

NzlGl 7 Kasım 2008 14:22  

sevgili nunu

Balkabağını çok severim. Her şekilde kullanıyorum.
Pastanız her zamanki gibi nefis olmuş ellerinize sağlık
sevgilerimle

eldivenlerim 7 Kasım 2008 15:53  

balkabaklısını hiç yemedim ama denemeye değer, enfes gözüküyor, sunumuda ayrı güzel;) ellerine sağlık arkadaşım....

Adsız 7 Kasım 2008 16:48  

canımcımm..
bu ne güzelliktir böyle..
harika bişey..
eline sağlık canımcım.
esiin

akasyakokusu 7 Kasım 2008 17:37  

Canımm nefis görünüyor pastan..Olsada yesem azda olsa yorgunluğumu unutsam:))
Ne güzel olurdu ilgin içinde ayrıca tşk ederim.
Sevgilerimle..

Unknown 7 Kasım 2008 20:04  

çok güzel olmuş pastan ellerine sağlık

Adsız 7 Kasım 2008 20:09  

Görüntü o kadar güzel ki eminim tadı da öyledir.Ellerinize sağlık herzaman takipçinizim.Sevgiyle kalın.

Adsız 7 Kasım 2008 21:31  

ne kadar şık ve güzel olmuş nunucumm.
bakakaldım.. süper bir pasta canım.
öpüyorum.
GGGÜLDEN.

Ferhanca 7 Kasım 2008 22:31  

Ellerien sağlık çok şık bir pasta ..yine sorucam krema daki süt az ama nunu:))nnasıl etcez nasıl yapcez:))
çok öptüm..

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Kasım 2008 22:54  

FERHAN cığım

özellikle sert bir şanti olması gerekli canım.
çözülmemesi lazım, kabağın üzerinde !!!!

kelebeklisaniyeler 8 Kasım 2008 01:55  

Pastan muhtesem gozukuyor canim ablacim,ellerine saglik...olsaydi da bir de yiye bilseydim...opuyorum seni...sevgilerimi yolluyorum...

Adsız 8 Kasım 2008 08:03  

hayatım elelrine sağlık..
çok hoş yapmışsın ..ben hiç yemedim biliyormusun ? bununla ilgili sana bir sorum olacak canım.arıyacağım seeni..
çok merak ettim tadını
çok çok sevgiyle öpüyorum canım.

ay.sema

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2008 08:11  

SEMAcığım,
tamamen yeterli canım. çünkü 2 kere yaptım ,fazlası taşma yapıyor. o yüzden sıkı bir kıvam gerekli.orjinal tarifi daha yumuşak ve sulu bir kıvam. 2. kez yaptığımda her şeyi değiştirdim.ben sana yazdım orjinal halini. tavsiye etmiyeceğim üzebilir seni.
şimdiden afiyet olsun canım.
anne ne çok geçmiş olsun
sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP