ANANASLI, DUT PEKMEZLİ KEK .

>> 19 Kasım 2008 Çarşamba



ANANASLI DUT PEKMEZLİ KEK
ZEMİNİ :

- 1 kutu DOLE ananas (bu marka en lezzetlisi ) veya sert ekşi elma dilimleri
- 1 çb pekmez ( ben dut pekmezi kullanırım )
- 2 yk toz şeker

KEK

- 1 yumurta
- 1/2 çb sıvıyağ
- 4 yk şeker
- 6-7 yk un
- 2 yk yoğurt
- 1 pk kab tozu - 1 pk vanilya - tereyağlı -vanilya esansı 3 damla ( varsa )

Çok az bir kek hamurudur ,telaşlanmayınız. Kaşıkla ananasların üzerine yayınız.
(Ben şeker ve yağ miktarlarını azalttım, orjinalleri farklı . )

- Kek hamurunu klasik sırasıyla hazırlayın.

- Diğer yandan bir borcamın ( şekli önemli değil )zeminini yağlayın
- şekerini eşit serpiştirin
- pekmezini gezdirin
- elma veya ananas dilimlerini dizin
- bir kaşık yardımıyla kek hamurunu yayın.
- ısıtılmış 165* ısıda 20- 25 dakika pişirin.
- pişerken hamur yayılıp boşlukları dolduracak ,merak etmeyin.
hafif ılık- sıcakken borcam kalıbınızdan biraz büyük bir tabağa dikkatle ters
çevirin. *(Soğursa kalıba tutunur ve dağılır. !!!!!!!!!!

ÇOK SEVECEKSİNİZ !!!!!

16 yorum:

lemanice 19 Kasım 2008 23:32  

ne güzel bir görüntü bu bööle..profil resmide yenilenmiş oh oh.sevgiler canımı içi.

Saliha 19 Kasım 2008 23:44  

acep kişe yaptıgım yorum geldımı:( elcegızlerıne saglık canısı neler dokturmussun ben bayıldım sofraya valla....

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Kasım 2008 23:59  

lemanice,
evet tatlım frofil yenilendi,diğeri yazlıktı şimdi kışlık moddayım :))
bendende sevgiler hemşerim ! :))


SALİŞİM,
verdiğin enerjiye hayranım..
teşekkür ederim ..
tarifler birer ikişer geliyor canım..

Unknown 20 Kasım 2008 09:10  

eline sağlık nunucum sevgiler

Damak Tadı 20 Kasım 2008 10:04  

Ellerine sağlık canım..Tarifin çok güzelmiş.


Öpüyorum tatlı yanaklarından..Sevgilerle..

Unknown 20 Kasım 2008 10:14  

Nunu'cum
ellerine sağlık canım hangi birine yazsam hepsi birbirinden güzel

Adsız 20 Kasım 2008 10:30  

Görüntüsünden belli lezzeti :)
Limon muhallebili kurabiyeleri ve bu keki en yakın zamanda denemek farz oldu.
Ellerine sağlık canım

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Kasım 2008 10:42  

Düşlerimin incisi,
çok sağol incim ..sevgiler cnm

Damak tadı,
misafirlerim her zaman bunu konuşur gülcüm, çok seviliyor 2 yıldır..öpüyorum tatlım.


Ayşegül,
çok mersi canım..
illa yazmana gerek yok, üzme kendini..
gönüllerimiz birdir biliyorum.

Hayatın ta kendisi lokantası
canım benim teşekkür ederim..
biliyorum kii sevilecek..
afiyetler olsun.

Bir Dilim Düş 20 Kasım 2008 10:50  

Nunucuğum süpersin, ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Pelin 20 Kasım 2008 10:53  

Çok güzel. Bu da denenecek. Nunucuğum hangi birini yapacağımı şaşırdım hayatım ya:))
Sevgiler

Unknown 20 Kasım 2008 10:53  

Nunu'cum canım bu muhteşem lezzetleri bizle paylaştığın için sonsuz teşekkürler,ellerine ve emeğine sağlık.
Dün ilkkez sayende kahvenin çeşitleri olduğunu öğrendim derler ya öğrenmenin yaşı yok ben kendi adıma öğrendikçe çok mutlu oluyorum.
İyi ki varsın Nunu'cum seni çokkkkk seviyorum,bu arada sende benim gibi mor ve pembe tonları çok seviyorsun sanırım fotoğrafın çok güzel öptüm kocaman...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Kasım 2008 11:16  

bir dilim düş,
evrenciğim tşkrlerrr canım benim.

PELİNciğim :))
bazen böyle oluyor tatlım, vallahi haklısın :))

DERYAcığımm
kalbi pırıl pırıl şeker arkadaşım benim :)
profilimde ilk yazdığım konu buydu : PAYLAŞMAK .
yani yemin gibi bişey benim için..
bildiklerimizi aktaralım ki hiç bir şey saklı kalmasın..
bloglarımızın en TEMEL ANLAMI bu bana göre.
bu arada evet mor-pembe ve uzakdoğu yeşilleri çocukluğumdan beri vazgeçilmezlerim :)))
bere benim marifetim :))))))))
teşekkürler
sevgiler canım..

akasyakokusu 20 Kasım 2008 12:31  

Canım ne o morlara bürünmüşsün..kızım görmesin tam mor hastası.
şu hepsi grubu kızlarından acaip yasemin hayranı o hep mor giyiyorya.
kızımda taktı morlara bir giyiniyor morlardan yüzü seçilmiyor.
birde mor koca bulacağım ona:)
gelelim keke nefis görünüyor canım..Nunu'da pişer adaşına elbet düşer:)
dimi canım kocaman sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Kasım 2008 12:36  

:))))
Ömürsün sen nuray ömür..
bloglarımızın neşesisin.
bir sen ,birde zarpanditimiz :))
ayrıca bu dilim sana düşmezde kime düşer..
en kocamanından al,
kimseler görmeden :))))))))

Ebruli 21 Kasım 2008 15:45  

Konserve ananas yemistim ve begenmemistim. Bir de "Dole markasini" deneyecegim. Tavsiyen uzerine...

Adsız 23 Kasım 2008 09:07  

HAYRAN OLUNACAK BİR GÖRÜNTÜ.
TADI BOMBADIR DİEĞİLMİ BU GÜZELLİĞİN ??
SEVGİLER CANIM. A.SEMA

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP