BLOG ÖDÜLLERİ

>> 18 Ekim 2008 Cumartesi

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ !!!!



"Proximidade Award"
''Friendship Around The World Award"
"DÜNYA ÇAPINDA ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ"

BANA BU ÖDÜLÜ VEREN :
SEVGİLİ ARKADAŞIM http://craftwoman.blogspot.com/ 'a
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. (Bir süprizim var demişti,şimdi o sürprizin içindeyim)
Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award



henüz 4. ayını doldurmuş taze bir blogcu olarak bana anlam katan bu değer için teşekkür ederim. elbet sıra sizlerede gelecek,bu bir zincir çünkü.
bende kendi listemi oluşturup sevgili arkadaşlarıma yolluyorum.

NE MUTLU BANA Kİ ,VARLIKLARINIZLA BERABER, KALPLERİNİZE DE SAHİP OLDUM..
HEP VAROLUNUZ.
ÖDÜLLERİMİ DAĞITIYORUM :)))

1-http://mutfagimveben.blogspot.com/
2-http://damak-tad.blogspot.com/
3-http://yasaminkiyisinda.blogspot.com/
4-http://ferhanca.blogspot.com/
5-http://egelidenmiskokulutarifler.blogspot.com/
6-http://turklokumu.blogspot.com/
7-http://mutfaktazen.blogspot.com/
8-http://zuhalyalcin.blogspot.com/
9-http://ozguluntarifleri.blogspot.com/
10-http://www.teatime-blog.com/turkce/
11-http://www.portakalagaci.com/

Varlıklarıyla bana ÇOK DESTEK OLAN ,KATKILARINI HİÇ UNUTAMAYACAĞIM DOSTLARA SEVGİYLE GÜZELLİKLER DİLİYORUM..
BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN......

47 yorum:

pelince 18 Ekim 2008 20:30  

Canım ödülün en güzeline layıksın..Tebrik ediyorum..

Güzel bir pazar günü diliyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 20:44  

PELİNCİĞİM
EN GÜZEL ÖDÜL SİZLERSİNİZ ,TŞKRLR.

meleginmarifetleri 18 Ekim 2008 20:48  

Nunu tebrik ediyorum canım seni...
Sevgiler by

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 20:49  

meleğim teşekkürler tatlım.

egeli 18 Ekim 2008 20:58  

canım benim beni çok onurlandırdın,çokk teşekkür ederim,en kısa zamanda bu ödülleri dağıtıcam...sevgiler

Tijen 18 Ekim 2008 20:59  

Ay çok etkilendim. Bu benim ilk ödülüm. Heyooo, ödül kazandım!
Yaşa sen Nunu! Dostun da ödülün de bol olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 21:06  

güzel arkadaşım,
her zaman çok keyif verdin..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 21:10  

Tijenciğim :)))
benimdee benimdeee !!!!!
:)))

Damak Tadı 18 Ekim 2008 21:16  

Çok teşekkür ederim dünya tatlısı..Benimde blog aleminde ilk ödülüm oldu sayende..))Çok duygulandırdın beni..Sen tüm güzelliklere layıksın..!Sevginde seveninde daim olsun..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 21:22  

DAMAK TADI,
sizler var olduğunuz için , bende çok naçizane bu sayfanın içinde küçük bir nokta olarak yanıbaşındayım gülcüğüm.

Yaşamın kıyısında 18 Ekim 2008 21:24  

Ödül almak çok güzel, hele senin elinden olursa daha da güzel hale geliyor.
Çok teşekkür ederim. En kısa sürede bende sahiplerine vereceğim.
Sevgiyle çok öperim.
Yalnız bu öpme cok sanal oldu, gerçeğine inşallah...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 21:40  

Canım NURcuğum,
daima yüreğinden öperimm...
teşekkür ederim.

MUTFAKISTAN 18 Ekim 2008 21:55  

tebrikler canim,sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 21:56  

canım FİLİZciğim,
çok naziksin..

Unknown 18 Ekim 2008 22:41  

nunucum kutluyorum seni hakkettiğin bir ödüle sahipsin emin ol sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 22:45  

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER DÜŞLERİMİN İNCİSİ.

hepsusluydum 18 Ekim 2008 23:09  

Kim düşünmüşse ne güzel düşünmüş..arkadaşlıkları ödülle ödüllendirmek..çok hoş..kutlarım Nunucum..arkadaşlıkların daim olsun..Sevgilerimle Zehr@

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ekim 2008 23:29  

Hep beraber zehracığımm.
elele...

Unknown 19 Ekim 2008 00:19  

Canim Nunum Afroditim dunyalar tatlisi arkadasim benim odullerin en guzeline her seyin en iyisine layiksin
Beni bu odule layik gordugun icin cok tesekkur ederim ayrica sayende blog dunyasinda ilk kez odul aliyorum.
cok mutlu oldum gulen yuzun hic solmasin iyiki seni tanimisim iyiki varsin kocaman opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Unknown 19 Ekim 2008 00:30  

Nunu'cum tebrik ederim canım,dünya dostlarla çok güzel,dostlukların daim olması dileğiyle,öptüm canım...

Unknown 19 Ekim 2008 01:46  

Canim nunu'm bana layik gordugun odulu tum arkadaslarimla paylastim umarim mahsuru yoktur.
cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

serpil'in mutfağı 19 Ekim 2008 10:49  

TEBRİK EDİYORUM ÖDÜLÜNÜZÜ.NİCE NİCE ÖDÜLLER ALMANIZI TEMENNİ EDİYORUM.HOŞÇAKALIN.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 11:00  

ÖZGÜLcüğüm,
bende varlığından, sevginden,güzel arkadaşlığından okadar keyif alıyorum ki,çok teşekkür ederim bu fırsatlada.
Tüm blog arkadaşlarımın ayrı bir değer olduğunun farkındayım,
sonuçta EMEK işi bu yapılanlar.
DOSTLUK ZİNCİRİ ise bir düzen,herkes paylaşacaktır muhakkak, amaç ayırım değil, sadece kurala uyum.,bunu yapmaya çalıştım bende söylendiği gibi.Zira okadar iz bırakan dostlar varki, sayfalar yetmez.
Herkes İyiyki Var, ELELE YÜRÜMEKTEN ÇOK HOŞNUTUM .
HERKESE AYRI AYIR SEVGİLER...
SENİDE ÖZLEMLE ÖPÜYORUM ÖZGÜLCÜĞÜM.
svglrrrrrr...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 11:06  

derya çok teşekkür ederim canım.
çok doğru demişsin. sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 11:07  

SEVGİLİ SERPİL,
Hepimizin bu ödüller.birbirimiz olduğumuz için VARIZ..
Çok teşekkür ederim sevgiler.

Adsız 19 Ekim 2008 15:09  

Tebrik ederim.
Sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler 19 Ekim 2008 16:06  

Tebrik ederim canım çok öpüyorum iyi pazarlar..

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 16:51  

TAZE NANE,
teşekkürlerr


SERAPLA TURUNCU LEZZETLER
canım çok teşekkür ederim..
sevgiler.

kelebeklisaniyeler 19 Ekim 2008 18:06  

Canim çok çok tebrik ediyorum,çok dogru bir karar olmus..o kadar iyi bir insansin ki,gülüsünden,sayfandan,yorumlarindan çok belli oluyor,iyiki de seni tanimisim,tekrardan tebrik ediyorum seni,öptüm ve iyi pazarlar...

bir dilim bir tutam 19 Ekim 2008 19:22  

Nunucum bu güzel habere cok sevindim cok mutlu oldum.
son günlerde sana bir kac kez ugradim ama yorum birakamadan cikmistim.
Selamlar sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 20:41  

HURİYE ciğim
benim güzel kelebeğimm..
mahçup oldumm..
çokkkkkkk teşekkür ederimm..
aynı düşüncelerin, benim içinde karşılıklıdır.
sevgiler canım..



SERAP
Merak ettim bende seni, ama şimdi mutlu ettin beni,
çok yakında sende bu zincirin elbetteki parçası olacaksın.
hatta en renkli halkalardan biri !!
sevgiler canım...

Özletme :)))

Damak Tadı 19 Ekim 2008 21:08  

Canımsın benim..Maşallah,maşallah sana,hemde 41 kere..(A....... yeter)

Bu seferkini saymayız haberin olsun..))Bayıldı sana annecik..Söylediğin kadar varmış dedi..))


Canım afiyetler olsun..Ailecek beğenmenize çok mutlu oldum..

Öpüyorum o tatlı yanaklarından dünya tatlısı ve iyisi..)


Sevgilerle

egeli 19 Ekim 2008 21:39  

teşekkür ederim Nunummmm bu güzel yorumun için,bütün bu söylediklerin senin güzelliğin canım....sevgiler

Mehtap Pasin Gualano 19 Ekim 2008 22:22  

Ne hos bir paylasim.. Ne guzel birsey.. kutlarim..

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 22:28  

EGELİM CANSIN...SAĞOL TATLIM.



Sevgili MEHTAP,
en kısa sürede sizede tebriğe geleceğiz mutlak..
o güzelim yazılarınızı, hayata bakışınızı ben çok seviyorum.
hayat sizede daima gülümsesin..
sevgiler İTALYAya.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2008 22:50  

DAMAK TADI,
GÜLcüğüm :
Emeğin ve hatrın öylesine büyük ki, yanında çok küçük kalıyorum
sevgiler bizden hepimizden canım..

DAİMA VAROLASIN.

Adsız 20 Ekim 2008 14:42  

Bende bakınıp duruyordum diğer sayfalardan Nunuya vermediler mi diye :)) valla sana vermeselerdi tuhafıma giderdi Nunucum sen çok sıcakkanlı bir arkadaşsın hepimiz için belli ki:) tebrikler öpücükler cnm:)

Sevgiyle.

tatlıhayat 20 Ekim 2008 18:24  

tebrikler nunucum,ödüllerin bol olsun canım,sevgiyle...

dogada.blogspot.ru 20 Ekim 2008 19:06  

canım hayırlı olsun her güzelliğe layık sevgi dolu bir arkadaşsın kucak dolusu sevgiler canısı

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ekim 2008 07:42  

Tatlı hayat,
sağolasın hayatımmm. sevgiler benden..


Gülün mutfağı,
çok naziiksin gülcüğüm.. varolasın.

cennebazz 22 Ekim 2008 14:37  

nunuuuummmm çok çok çoooooookk teşekkür ederim.ne olur kusura bakma blogunu hep takipteyim ama yorum bırakamadım bir türlü.beni inanılmaz mutlu ettin.iyi ki tanımışım seni.en kısa zamanda bekliyorum cake make e çayımı içmeye.
kocaman öpüyorum seniiiii

İçimden Geldiği Gibi 22 Ekim 2008 16:09  

sevgili bir dut masalı güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum.Çok düşünceli ve naziksin..Umarım bundan sonra hayat hepimize güzel yanlarını gösterir..Tekrar Görüşmek dileğiyle..

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ekim 2008 15:56  

MUTFAĞIM VE BEN.
DUYGUCUĞUM, VAR OLMA SEBEBİMM :)
CANIM CİN CİNİM :))
SANA DÜNYAYI VERSEM AZZ :)))
SEVGİLERİMİZ, ARKADAŞLIKLARIMIZ VE ANLAYIŞLARIMIZ DAİM OLSUN TATLIM..
ANNEM ÇOK İYİ,HAFTAYA YANIBAŞINDAYIM İNŞŞ.
SEVGİLERLE GÜZELLİKLER DİLİYORUM..
ALLAH KALBİNE GÖRE VERSİN CANIM BENİM.
nUNUn.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ekim 2008 16:02  

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ.
Daima öyle olsun..
sevgiler güzellikler diliyorum.

Adsız 2 Kasım 2008 16:42  

Nunu"cum, en sonunda gelebildim ödülümü almaya. Tesekkür ederim, cok sevindirdin beni :))

Sevgiler, Mine

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Kasım 2008 19:13  

MİNEciğim
canım benimm. sen beni yıllarca öyle sevindirdinkii, biricik bloglarımdan birisin.
ben teşekkür ediyorumm bilakis.
çok sevgiler güzellikler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP