KONUĞUNU ARAYAN MASA :(((

>> 17 Ekim 2008 Cuma

Güzel kalpli, dilinin ucu bal dolu arkadaşlarım,
bir kişi beklerken :( meğer bin kişi kapıdaymışş :))
bende,her birinizi; tek tek sarıp sarmalayıp,baş köşeme sevgiyle kabul ettimm, sizlerle geçen çooook güzel bir gün oldu benim için.
gönül hanemdeki yeriniz, daima hazır...
teşekkürler...

** aşağıda güvenlik hali hazırda ,!!!
nunuda camlarda, :))
ziller arızalı değil,!!!
arıza duyarsızlıkta, :(((
nunuya kimseler küsemez, o buna izin vermez !!!!!!
:))))))))



BU MASANIN KONUĞU G-E-L-M-E-D-İ !!!!!!!!!!!!!!
:((((
ARZU EDEN VAR MI ????

49 yorum:

Adsız 17 Ekim 2008 09:39  

banane önce ben geldim davetsiz misafir kabul edersen çok severim böyle ortamları harika görüntüler mamalarda bir başka güzel canım ellerine sağlık arkadaşım hayırlı cumalar

Damak Tadı 17 Ekim 2008 09:59  

Neden gelmedi canım?

Çok şey kaçırdığını bu fotoğrafa bakıp anlayacak..)


Bizlermi toplanıp gelsek?

Ellerine sağlık canım benim..Öpüyorum yanaklarından..


Sevgilerle..

Adsız 17 Ekim 2008 10:24  

kim bilmiyorum ama..
çok kızdım :(
bizden birileri değildir muhakkak .. (umarım:)

üzülmee oluyor işte..
rulolar harika. salata lahanamı- göbekmi ??

fatoş

neslihan erzincan özgür 17 Ekim 2008 10:59  

Açıklıyorum o konuk benim,hemen geliyorum:-))))mesafe uzak ondan geciktim...böyle güzellikler kaçırılır mı hiç:-)))ellerine sağlık Nunucuğum yine harikalar yaratmışsın.sevgilerimle...

ebrulitatlar 17 Ekim 2008 11:09  

Davete icabet etmemek olmaz. Tabiki geliriz Nunu'cum. Masadakiler çok güzel görünüyor. Gelmeyen kişi çok şey kaçırmış. Aşağıdaki Bozcaada görüntüleri ve kekinede bayıldım. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Unknown 17 Ekim 2008 11:24  

Canımmmmmm bu muhteşem masaya konuk olmak büyük onur tablo gibi ellerine ve emeğine sağlık.Yakın olsam o konuk olmayı çok arzu ederdim,öptüm canım...

Delfina ; 17 Ekim 2008 12:30  

Bu sofra huzur sofrası,
bu sofra çiçekler sofrası,
bu sofra aşk sofrası...

Kaçıran herşeyi kaçırmış...

Adsız 17 Ekim 2008 12:59  

Ben Ben :)) arzu ederim valla:) üzülme Nunucum ok öptüm gzl yanaklarından:)

Sevgiyle.

durutarifler 17 Ekim 2008 13:15  

Ben geliyorum. Masa hala duruyor mu ?

Saliha 17 Ekim 2008 13:44  

ÖRTÜN HARIKA...
SERVIS TAKIMIN COK CİCİ....
SEN VE MAMALARINI ZATEN SEVIYORUZ...
BEN ATLAYIP GELIYORUM...ÜZÜLMENE DAYANAMAM:((((

KESKE YAKIN OLSAK DA GERCEKTEN GELSEM..ÜZÜLMESEN..

SEVGILERIMLE...

Pelin 17 Ekim 2008 14:09  

Nunucuğum,
Böyle şık bir masa boş bırakılmamalı bence. Davetsiz misafirin olabilirim:)
İyi haftasonları

şeker pasta 17 Ekim 2008 14:11  

Nunu'cuğum geç kalmadım değil mi? Masadakileri bitirdiniz mi yoksa, geliyorum canım az sonra oradayım...
Not: Kim bu güzellikleri kaçıran çok merak ettim...

Unknown 17 Ekim 2008 14:58  

Madem ki mesafe uzak biz ondan önce atladık mı uçağa oradayız.Ellerine sağlık güzel bir masa hemen geliyoruz.

Mehtap Pasin Gualano 17 Ekim 2008 15:15  

Ben de kendimi pisirmeyi bilir sanirdim..:-(( Bari misafir kismina geceyim ev sahipligindense..

Adsız 17 Ekim 2008 16:26  

hayır benım :)) keseke ben olsaydım nefıs ellerıne saglık guler yuzlum sevgıler..

aslı'nın mutfağı 17 Ekim 2008 16:38  

Ben de talibim Nunu'cum, pembiş pembiş, nefis bir sofra, sıcacık..

Unknown 17 Ekim 2008 16:56  

canım ben masadaki yerimi çoktan aldım sen pc başındayken farkedemedin ellerine sağlık çok çooook teşekkürederim

Ferhanca 17 Ekim 2008 17:20  

ben geliyorum açılın:))
yiyenlere afiyetler olsun..
sevgiler..

Adsız 17 Ekim 2008 17:56  

ay içim eridi yaa...
allahaşkına üzülme hiç kıyamam işte buna :((((

hoş senin o ENGİN YÜREĞİN hiç kin tutmaz kii..

ama kırılır bilirim !!!!!!
canıımm kuzum ,olmuş bir hata işte..

O da seni ağırlar,sana yakışanı bilerekten.. :))))
koskocamanondan gül yanaklardan öptümm.

SELMA.

egeli 17 Ekim 2008 18:12  

NUNUM ,BİZ GELİRDİK BE ANAM,BU MASA KAÇARMI :)) NE BÜYÜK BİR KAYIP....ÖPTÜM CANIM....

hepsusluydum 17 Ekim 2008 19:04  

:(Arkadaşlarrr üzmeyin masayı kaçıran arkadaşımızı...bu sofrayı ertelediğine göre mutlaka haklı bir gerekçesi vardır..Sevgilerimle Zehr@

pelince 17 Ekim 2008 19:12  

Tüh :(

Ama bu lezzetler kaçmazmış,sofra harika,servisler çok şık..Ellerine sağlık...

Adsız 17 Ekim 2008 19:26  

insan bir gelemiyorum der yahu (: ama bak nunuşumm,
on yüz bin kişi talipmmiş :-))
bendee bende daimaa listendeyimm.

sevgiler canımcım.
boşverr üzülme sakın.

Asuman z.

MUTFAKISTAN 17 Ekim 2008 20:18  

hic sanmiyorum arkadaslarin seni uzmez canim benim masan konuksuz kalmaz,hem bende 1 cayini iceyim hazir fincanlar dolu ellerine saglik super gorunuyor,sevgilerr

SOFRAM 17 Ekim 2008 20:42  

Canım gelmeyenler neler kaçırdıklarının farkında değiller...
Benim de başıma gelmişti aynı şey,herşey hazır ve gelemeyeceklerini bildiriyorlar, tabii, hemen başka arkadaşları aradım beraberce güzel bir gece geçirdik.
Canım üzülme biz geliriz.:))
Öptüm , sevgilerimle...

Tijen 17 Ekim 2008 21:09  

Belki gelmiştir de aşağı kapının zili bozukmuştur, zili çaldım kapı açılmadı diye düşünmüştür. Küsmüştür gitmiştir...

meleginmarifetleri 17 Ekim 2008 22:05  

ben geldim masanın konuğu olarak kabulmüüüü?
bu masa kaçarmı ya bu yorgunluğun üstüne pek iyi gidecek vallahi.
Sevgiler öptüm by.

zarpandit 17 Ekim 2008 22:25  

o kaçıranın saçını başını yolmalı nunumu niye uzdun sen yahu !!!

Yaşamın kıyısında 17 Ekim 2008 22:43  

Gelir canım merak etme,
sende o tatlı dil varken masa falan bahanedir.
Masaya değil sana geleceğine eminim.
Sevgilerle öpüldünüz.

Baharcicegi 17 Ekim 2008 23:02  

Sonbaharin bu puslu günlerinde bu sofra bahar gibi acmis,renkler ic acici pastalar nefis olmus, misafirin gelmediyse biz geliriz kabul edersen,zil bozukmu yoksa geri gitmeyelimde

zero 17 Ekim 2008 23:09  

Sen böyle bir sofra hazırlarsın da, talibi olmaz mı be NuNucum. Gördüğün gibi herkes talip. Şimdi ben de isterim ben de diye bağıracağım, ama bu saatten sonra ne o kurabiyelerden kalmıştır, ne de börekten:( Fincanlara ve tabaklara da ba-yıl-dı-ğı-mı ifade etmeden geçemicem:)

Adsız 17 Ekim 2008 23:24  

ay çok acııı.
cağnım masayı tekrar topladığını bir an görür gibi oldumm :(((
ya kötü bir durumm.
umarım geçerli bir sebeptir..

KIYAMADIM SANA YAA ŞEKER.....


Zeynep Günal

Adsız 17 Ekim 2008 23:45  

vallaha billaha
kalkmam o masadan,
giderken tatlı anılarla beraber ,muhakkak oradan bir çiçeğinide alıp giderdim.
SEN BİİZİ HEP ÇİÇEKLERİM DİYE SEVERSİN.
AMA SEN ÇOK KIYMETLİ BİR ÇİÇEKSİN..

Olur böyle şeyler çiçeğimm....
sen takılmazsın böyle şeylere bilirim.
olsa olsa TATTIRAMADIĞIN İÇİN ÜZÜLÜRSÜN BEN BİLİRİM SENİ :]

İyi gecelrr nunum.
FERDA.

Unknown 18 Ekim 2008 00:16  

afroditim yaaaaa ahhhh keske onceden gorseydim simdi masadakilerden bana kalmamisstir:(((((
cok gec kaldim:((((
canim neden bos kaldi masan boyle nefis donatilmis masaya gelinmez olurmu hic:)
ellerine saglik hersey guzel gorunuyor bos ver gelmeyen gelmesin dert etmeeeee :)
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

dogada.blogspot.ru 18 Ekim 2008 00:30  

Nunu cum Masa iki kişilik ve her zamanki gibi özenle hazırlanmış çok şeyler kaçırmış konuğun masanın güzelliği bile iştah kabartıyor ellerine sağlık canım sevgiler iyi geceler

IŞILCA TATLAR 18 Ekim 2008 01:24  

Nuray'cığım,

Böyle şık ve leziz yiyeceklerin olduğu bir masa kaçırılır mı hiç.
Arkadaşın da fotoğrafı görünce herhalde çok üzülmüştür. Ama o biliyordur ki sen ona yeni bir masa daha hazırlarsın.

Ellerine sağlık canım.

Sevgilerimle,

Unknown 18 Ekim 2008 03:17  

Hello!! Iyi geceler!!(rsrs)

Kiss!

Ana Kaddja

Adsız 18 Ekim 2008 08:34  

gerekçe gösterilmemesini şiddetle kınıyorum.
bu devirde kimse kimsenin emeğini çiğnemesin.
sen çok özverili bir değersin, bak, kadar arkadaşın seni yanlız bırakmamış helal tüm yukardaki kardeşlere ..

eline sağlık canım benim,hem bu güzelliği görmüş olduk,

çirkinliğide !!!!!

AY .Sema

NzlGl 18 Ekim 2008 08:46  

Bu kadar konuk adayından sonra bana o masada kırıntı bile kalmaz diye düşünüyorum:))))))))
Gelenin başımızın üstünde yeri var
gelmeyen zaten kaybetmiş.

sevgilerimle öpüyorum canım
nazlı

Hayatın Ressamı 18 Ekim 2008 09:41  

lütfen lütfen lütfen
beeeeeeeeeennnn.
ama masa için değil ben pasta börek yemem sadece sizin tatlı sohbetinize gelebilirmiyim?

Adsız 18 Ekim 2008 13:32  

HEMEN GELİYORUM BU ARADA Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award ÖDÜLÜ YAZIMI OKU SENDE VARSIN.:)

Кâşiƒ 18 Ekim 2008 15:27  

Bu kadar özenilmiş bir masaya kim hayır diyebilir ki :$
Sohbet bizden ; emekler sizden efendim :))
Nunu Hanım yakınlarımızda sizin gibi hayat dolu ve maharetli büyüklerimizin olması okadar güzel ki (:
İyi ki varsınız (:

kelebeklisaniyeler 18 Ekim 2008 16:03  

Ay canim misafirin gelemedi mi? ay ben gelmeye hazirim bu guzelligi gorunce kim hayir diye bilir ki,ben geliyorummmmmmmmmmmmmmmmmm,sen beni bekle olurmu:))hem tatli sohbetine gelirim hem bu guzelligine,gerçekten harika ve ozenli bir sekilde hazirlanmis masa,ellerine saglik canim...opuyorum seni

Adsız 18 Ekim 2008 16:12  

nasıl bir güzelliktir, böyle
ne kadar değer veriyorsunuz konuklaraınıza..
her davet, her masa bir diğerine hiç benzemeden kurulmuş.
o yüzden blogunuzu çok severek takip ediyorum.
özen- saygı-çok sevgi- ve bilgi
olduğu için.
hayatınızı dolu geçirmek size çok yakışıyor NUNU HANIM.
sizde çok güzellikler görürüsünüz dilerim.
sevgilerimle,
ben karşınızda yerimi aldım.

AYSEL BATUR - Seferihisar-İzmir

Unknown 18 Ekim 2008 16:48  

aaaa..ne kötü:(( telefondamı etmedi?
eğer öyle ise mutlaka çok geçerli bir sebebi olmalı gelmeyenin.
çünkü ben sıradan bahanelerle seni kimsenin bekleteceğini sanmıyorum.
hem hiçç tasalanma.bak ne çok talipçisi çıkmış:)) ben bir şey demiyorum.çok sona kalmışım.bana sadece tatlı dilin ve çayın yeter...
sevgiyle kal..

Pastanı Seç 18 Ekim 2008 21:48  

ay kaçırmışım valla
herşey harika görünüyor

İçimden Geldiği Gibi 20 Ekim 2008 18:08  

masaya bittim..çok güzel hazırlanmış.elinize sağlık...keşke biri benim için böyle bir sofra hazırlasa morale çok ihtiyacım var :))

Ebruli 21 Ekim 2008 09:15  

Konugunu arayip da; sorsaydin:
"Nerede kalmis, neden gelememis" diye. Belki basina kotu bir olay gelmistir. En guzeli arayip da sormak gerekir gelmeyisinin sebebini...
Mutlaka arayamayisinin gecerli bir nedeni vardir. Eger yoksa bir nedeni o zaman "sen haklisin", NuNucugum...

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Aralık 2010 08:08  

Maalesef ne mazaretini söyledi,
ne sonra özür telefonu açtı,
hatta o günden sonra hiç aramadı !görmedim bile :::)
sonradan duydum ki UNUTMUŞ !

ama
biz bize olmak bana çok iyi geldi.. harika yorumlardı :)
teşekkürler arkadaşlar.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP