KOMŞU ANNE KEKİ :)))

>> 22 Ekim 2008 Çarşamba

YABAN MERSİNLİ ÇİKOLATALI ISLAK KEK P.D.Ç.E 28.
YASEMİNE
SEVGİLERLE YOLLUYORUM.

yaban mersini


Tarifi : kekler bölümündeolan, ıslak kektir.
yaban mersinini bir avuç dolusu ve kuru olarak koymanız yeterlidir. çikolatalar ise damla olabilir. (ben halen bayram madlenlerini kullanıyorum :=)

Sevgili arkadaşım, Sevgili 25 yıllık Kapı KOMŞUM, çok sevgili KARA DUTLARIMIN :) BİRİCİK KOMŞU ANNELERİ :) NİHALciğim çok ağır bir bel fıtığı yaşıyor bu günlerde :((
Çok ızdıraplı ve hareket edemez bir dönemin içinde.Çok şükür ki yan komşum olduğu için elimden gelen her şeyi, arzuları doğrultusunda yapmaya çalıştım.
Şimdilerde çok çok daha iyi. İşte o günlerde kendisine yapmış olduğum ve sevgili oğlu ALİCAN'ın da ,kendisininde çok sevdiği bu keki onlara götürmüştüm.
Diliyorum ki ;Yüce Yaradan Hiç birimizin hareket engelini kısıtlamasın, kimselere muhtaç etmesin. Geşmiş olsun KOMŞUM.

BENDE HEPİNİZE SAĞLIK DOLU, AĞIZ TADIYLA ,HUZURLU ÖMÜRLER DİLİYORUM ARKADAŞLARIM.
ÇOK SEVGİLER GÜZELLİKLER.

27 yorum:

zero 22 Ekim 2008 09:03  

NuNucum yine kek yapmış diye mutlu oldum, tabi yazıyı okuyana kadar. Çok çok geçmiş olsun komşuna. en kısa zamanda tamamen eski sağlığına kavuşmasını diliyorum. Ama böylesi bir sanat eserini görünce nasıl mutlu olmuştur kimbilir o günlerde:) hani diyorum ki yan komşun olsam, hasta olmiyim tabi ama sana hastaymış numarası yapsam, sen de beni keklerle böreklerle beslesen:) kabul, fazla şımarık bir istek oldu bu:) annesine naz yapan çocuklar gibi... Ellerine sağlık NuNucum:)

Delfina ; 22 Ekim 2008 09:07  

Bizden de geçmiş olsun Nunucum,Allah şifalar versin inş.

Siz de onu böylesine mutlu ettiğiniz için,Yaradan sizden razı olsun...

Sevgiler,

Adsız 22 Ekim 2008 09:34  

sabah güneşi gibi mübarekk. !!!!

nihale sevgiler, çok geçmiş olsun canım.
ararım bende. öptüm.

FERDA.

Damak Tadı 22 Ekim 2008 09:41  

Allah şifalar versin canım..Bizdede aynı şekilde Birsen yatıyor..(Berk ve Karya'nın anneleri)..

Senin gibi komşu herkese nasip etsin yaradan..Bizimde katımızda 4 daire var..))))

Kek yıkılıyor adeta..))Alican kesin bayram etmiştir..Onlara afiyetler olsun..Seninde ellerine sağlık tatlım..


Öpüyorum yanaklarından..)

daimamutfak 22 Ekim 2008 10:57  

İnsanın böyle komşularının olması ne güzel. Allah eksikliğini vermesin..sevgiler..ellerinize sağlık nunu..

Adsız 22 Ekim 2008 11:02  

güzel arkadaşımın güzel ellerine sağlık.
tam senkil bir kek zaten.
çikolata ve yaban mersinin olmazsa olmaz :=]
komşuna geçmiş olsun diliyorum canımcım.

Banu.

Unknown 22 Ekim 2008 11:10  

Nunu'cum geçmiş olsun komşuna allah şifa versin,senin gibi bir komşusu olduğu için çok şanslı...
Kek enfes görünüyor,her zaman ki gibi ellerine sağlık,öptüm...

Bir Dilim Düş 22 Ekim 2008 11:22  

Ellerine sağlık canım, arkadaşın için çok üzüldüm en kısa sürede iyileşmesini dilerim,

Sevgiler,
Evren

Adsız 22 Ekim 2008 11:33  

kanatsız meleğimm benim.
sevap hanen ne dualarla doludur bilirim.
nihal hnm. geçmiş olsun altın kalbim.
birazdan öğle yemeğine çıkıcam, çay saatime hazır dimi bu ciciler :==)) :P

özledim şekercim seni.
GÜLBİN.B

Sevil Şahin 22 Ekim 2008 11:33  

canım benim günaydın nunucum komşuna cok ama cok gecmiş olsun inan bel fıtıgı çok feci bir sey bende başlangıç evresindeyim ve bu halde bile canım çok yanıyor ki komşunu düşünemiyorum rabbim acil şifalar versin gül yüzlü arkadaşım kalbin ne guzel birisin
rabbim hepimize kapı komşuları nasip etsin allaha emanet olun sevgiler tatlım

Adsız 22 Ekim 2008 11:46  

Komşuna geçmiş olsun Nunucuğum, senim gibi komşum olmasını çok isterdim. Bu arada kekin harika görünüyor.

Unknown 22 Ekim 2008 11:55  

canım komşuna geçmiş olsun dileklerimi ilet allah şifa versin ne mutlu senin gibi bir komşuya sahip,kek çok güzel sunum süper sevgiler canım

Adsız 22 Ekim 2008 12:01  

Ellerine sağlık Nunucum negüzel görünüyor,çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum komşuna, moralini yüksek tutmaya çalışsın, ne mutlu senin gibi iyi kalpli komşuları var bide benim halimi görsen:))

Sevgiyle.

şeker pasta 22 Ekim 2008 12:14  

Nunu'cuğum Nihal Hn'a çok geçmiş olsun diyorum. Altın kalpli Nunu seninde ellerine sağlık...

egeli 22 Ekim 2008 13:25  

AMİN NUNUCUM AMİNNNNN,BENDE KOMŞUN OLABİLİRMİYİM ??????PASTAN HARİKA OLMUŞ TATLİŞKOM,ELİNE SAĞLIK....ÖPTÜM.

kelebeklisaniyeler 22 Ekim 2008 15:36  

Böyle komsuluklara can kurban,komsulugunuz dostlugunuz daim olsun insallah,bizim burda malesef öyle birsey yok...pastan da sahane olmus,muhtesem hele sunumu bitirdi beni...ellerine saglik...güzel kalplim öpüyorum seni...

Adsız 22 Ekim 2008 15:43  

ne çoktur iyiliklerin hiç bitmez ki..
seni ne çok severler çok iyi bilirim.
komşuna geçmişler olsun nurişciğim.
kekin ise muazzam gerçekten de.
afiyet olsun hepinize.
öptüm canım.

NESRİN.

NzlGl 22 Ekim 2008 17:44  

Sevgili nunu
Eğer oturduğunuz yerde boş bir daire varsa size komşu olmaya talibim.:)))
Nihal hanıma çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
Karşılıklı şanslısınız Allah daim etsin
sevgilerimle
nazlı:)

Not:
Bu zamana kadar göstermiş olduğunuz inceliğe teşekkürler ama artık adımı yazıyorum

Adsız 22 Ekim 2008 19:14  

Nazlı kardeş,
şekerim biz kaç yıldır peşindeyiz o dairelerin ama .....böyle komşu bırakılıp çıkılırmı.. :0) ??
komşu bile 25. yılı devirmiş nunuyla....
valla çıkan olursa ilk ben talibim, sıradayım yani..
biline :))))))))))

NESRİN ...

MUTFAKISTAN 22 Ekim 2008 20:34  

arkadasina cok gecmis olsun nunucugum.Harika gorunuyor kek ellerine saglik.
Gunumuzde kalmayan degerleri yasatiyorsunuz ,dostluk,arkadaslik komsuluk cok onemli ne mutlu dostlarina sevgiler canim

Adsız 23 Ekim 2008 03:30  

ellerine saglik canim.komsuna gecmis olsun.
sevgilerimle
turkserecepten.blogspot.com

Aybike Ceylan 23 Ekim 2008 06:21  

Oncelikle gecmis olsun Nunu'cugum,
Sonra da ellerine saglik, ne guzle olmus kekin.
Sevgilerimi gonderiyorum.

hayat 23 Ekim 2008 07:38  

Canım güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
komşunuza da çok geçmiş olsun.Sizin gibi hayırlı ve yardım sever komşularıda Allah hepimize nasip etsin.
Sevgilerimle...

Adsız 23 Ekim 2008 09:48  

canım benim, ellerine sağlık,
kötü gün dostusun dicem sana olmıyacak, sen her zamanlarımızın eşsiz biricik meleğisin.
arkadaşına geçmiş olsun, acılı ağrılı bir hastalıktır ne yazıkki.
çok sevgiler canım.. öpüyorum.

ASUMAN.

zeynep 24 Ekim 2008 01:28  

Acil şifalar diliyorum komşunuz için,kek harika görünüyor çok ilginç geldi bana ellerinize,emeğinize sağlık ..

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ekim 2008 07:37  

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İNCE VE DUYARLI YORUMLARINIZA.
ARKADAŞIM ÇOK İYİ SAYILIR ARTIK.
BANA KAHVEYE GELECEK BU SABAH.
SAKIZLI KAHVELERİMİZİ,SAKIZLI LOKUMLARIMIZLA İÇERKEN !!
ONA SAYFAMI GÖSTERECEĞİM.
HABERİ YOKTU DA :)))

SEVGİLER.. GÜZELLİKLER...

Unknown 28 Ekim 2008 06:33  

Hello!!! mmmmmmmmmmmmmmm very delicious!!

Kisses

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP